Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Norge/Nordland
![]() |
Spiser jeg for mye/lite? Ketose!Til frokost spiser jeg 1 stekt egg, og bacon. Til middag spiser jeg 100 gr kjøtt eller fis med enten salat eller brokkoli/blomkål + 2-3ss seterrømme. Til kvelds kan det være en ostebit eller en liten salat. Har vært i ketose (lilla) siden jeg startet, for en uke siden. Syns jeg har gått ned lite, hadde gått ned 3,1 kg når jeg veide meg i går, og i dag 2,5 kg. Noen som har opplevd det samme at det svingte den første uken forde om man va i Ketose?? Litt deprimerende og gå opp 600 gr igjen, men alikavel glad eg har vært i ketose en HEL uke. MEN kan man spise for mye, og gå opp forde om at man er i Ketose? Håper noen har svar eller råd, eller har opplevd dette selv! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketose
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() |
Sv: Spiser jeg for mye/lite? Ketose!
Hei hell81, jeg har selv levd ketogent i drøye 10 måneder nå, så begynner å få dreisen på dette nå synes jeg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Med mindre du har mengder med fett på dette og et lass bacon til frokost kan jeg ikke fatte hvordan du kan klare deg på så lite mat?! Jeg gjetter på at kroppen din er på sparebluss og holder på det den kan siden den får såpass lite jeg.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
![]() |
enig.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lchf - ketolyse
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spiser jeg for mye/lite? Ketose!Ned 2,5 kg på en uke er ikke dårlig! Inntil du begynner å få dreisen på dette så skal vekta være innelåst unntatt til veiedagen (da gjelder det å måle på fast tid og situasjon hver gang). Ikke driv og mål deg femten ganger om dagen om det gjør deg lei deg å se at du går opp om du har drukket et glass vann!!!
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Når spiser man for lite? | cellen | Lavkarbo generelt | 3 | 16-06-09 08:56 |
Jeg spiser så lite! | Bærtolina | Lavkarbo generelt | 1 | 07-06-09 11:59 |
Spiser jeg for lite.. ? | smookie | Lavkarbo generelt | 24 | 18-11-06 18:24 |
Spiser jeg for lite? | paprika | Spørsmål og svar | 11 | 10-05-06 22:44 |