Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Spise ute.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 22-08-10, 22:12   #1
Splitterpine
Nytt Medlem

Medlem siden: May 2010
Splitterpine er på en erverdig vei

Spise ute.

Et lite hjertesukk. Har funnet ut i sommer at d egentlig går ganske greit å spise ute. Ber bare om å få ekstra salat isteden for potet/ris. Men i dag funka d ikke så bra. Spiste på Egon på Karl Johan i Oslo. Bestilte "black and Withe" Var skrubbsulten og så glad at d var masse salat på fatet sammen med kjøtt og saus. Men vet dere, jeg er sikker på at det var sukker på salaten! Man blir jo så var for sukkersmak nå når man ikke har spist sukker på flere uker. Spurte kelneren om det var sukker på salaten, men han sa at d kunne være sukker i den franske dressingen. Har aldri før opplevd at det smaker søtt av salat og skjønner nå at man må be om å få salat uten sukker!

Splitterpine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det må være riktig forhold mellom inntak og "uttak" Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 22:37   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Spise ute.

EEEErrrrr det muuuuuulig?????
Sier nå jeg!

Gammel 23-08-10, 10:57   #3
Ferskenbeinet
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Ferskenbeinet er ny på veien

jeg har og opplevd mange ganger at marinader etc smaker utrolig søtt. Nesten kvalmende! Sånne ting jeg aldri har kjent før liksom...

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 11:05   #4
Maramara
Medlem

Medlem siden: May 2010
Hvor: Sverige
Maramara er på en erverdig vei

Det er jo helt for jävlig, må man skjekke om det er skjult sukker i maten...

Start 5 mai. 2010
Maramara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Egen Lavkarbo verson ;) Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 11:10   #5
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Kan det ha vært ananasjuice? Jeg har opplevd å fått servert salat som smaker søtt, også er det ananesjuice...

Jeg aner ikke hvor mye sukker man bruker i fransk dressing, men den pleier da vel ikke å smake søtt, sukkeret er der vle bare for å balansere mellom surt og søtt og den skal ikke smake søtt trodde jeg. Men nå man ikke har smakt sukker på en stund kan alt smake søtt.. Jeg synes tomater er veldig søte jeg(men det er jo e frukt med furktose da).

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spise bær? Catwoman Ketolysekuren 12 05-03-10 22:33
Når spise ... Catwoman Ketolysekuren 4 03-03-10 21:30
Spise hva? Sungirl Lavkarbo generelt 19 11-06-09 18:11
BØR jeg spise/eller la være å spise skinnet på den grillede kyllingen? Tette80 Ketolysekuren 2 27-04-07 09:13
kan jeg spise..... ? nomma Induksjonen 7 24-05-05 20:10

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:41.