Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Ikke overvektig lenger

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-08-10, 17:56   #26
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ikke overvektig lenger

Fantastisk

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 13:04   #27
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ikke overvektig lenger

Gratulerer så mye! Flott kropp du har! Så krysser vi fingrene for at du koser deg på trivselsvekta i all fremtid

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 17:28   #28
Flippy
Medlem
 
Flippy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppland
Alder: 52
Innlegg: 231
Flippy er på en erverdig vei

Sv: Ikke overvektig lenger

Tusen takk, dere
I dag har jeg fått satt inn et perfekt befruktet 4-delt egg, så jeg håper at lykketrollet bestemmer seg for å bli der inne - og da tar jeg i mot kiloene gladelig (jeg veier bare 2 kg mer nå, enn jeg gjorde da jeg ble gravid for første gang for 13 år siden - og jeg hadde samme startvekt, 63 kg, alle graviditetene) Dette er vårt 9. forsøk på to år, så nå synes jeg det er vår tur!

__________________
Start 14/4-2010


Flippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har nådd målet, så det vil tiden vise :) Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 19:06   #29
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ikke overvektig lenger

Opprinnelig lagt inn av Flippy, her.

Tusen takk, dere
I dag har jeg fått satt inn et perfekt befruktet 4-delt egg, så jeg håper at lykketrollet bestemmer seg for å bli der inne - og da tar jeg i mot kiloene gladelig (jeg veier bare 2 kg mer nå, enn jeg gjorde da jeg ble gravid for første gang for 13 år siden - og jeg hadde samme startvekt, 63 kg, alle graviditetene) Dette er vårt 9. forsøk på to år, så nå synes jeg det er vår tur!

Sender "bli-der-inne" vibber din vei

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCOS og ikke spesielt overvektig trivsel2009 Stoffskifte / hormonproblemer 14 31-07-10 11:03
Jeg er jo overvektig, så hvorfor ikke si det rett ut? Lotta67 Generell diskusjon 11 27-09-09 11:15
Føler meg ikke overvektig lenger Paris Generell diskusjon 5 25-09-09 21:28
Ikke overvektig - men ... bodilla Ketolysekuren 3 03-12-08 19:29
Nå er jeg offisielt ikke overvektig lengre rez Ketolysekuren 21 25-02-08 19:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no