Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 46
![]() |
Helt ny og trenger HJELP!Hei. Jeg er helt ny her og ny på lavkarbodiett. Har spist med ned på Kh nå en liten stund, før jeg satte i gang for fullt for en liten uke siden. Det jeg lurer på er: Hvor mye kh kan jeg spise pr dag for å effektivt gå ned i vekt? Er 50 g Kh pr dag for mye? Tror jeg ligger på rundt 20-til 30 nå, men ønsker å vite ekstakt hvor langt jeg kan strekke meg. Noen som har et fornuftig forståelig svar på dette? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lowcarb
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Helt ny og trenger HJELP!Hei hei jeg går på ketolyse å skal da ligge på ca 15kh.Men det spørs jo om du skal være i ketose eller ei det..Hvor høyt eller lavt karb innhold en har i kosten og hvor mye en går ned er forskjellig fra person til person.Du må nesten prøve deg frem.Går jo an å prøve evt.15 karb om dagen i begynnelsen til du har gått ned noen kilo for så å øke litt om litt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Helt ny og trenger HJELP!Det kommer egentlig helt ann på hvor mye proteiner og hvor mye fett du spiser sammen med karbene.
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 46
![]() |
Sv: Helt ny og trenger HJELP!Takk for behjelpelige svar begge 2 |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lowcarb
![]() |
![]() |
Emneord |
kh pr dag |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Helt ny her+trenger hjelp med Ketolysekuren | MissyMiss | Ketolysekuren | 2 | 17-03-10 12:47 |
Helt ny - trenger hjelp! | merethe20 | Lavkarbo generelt | 12 | 28-07-09 20:21 |
Trenger hjelp, helt ny! | christell | Ketolysekuren | 4 | 19-06-09 11:22 |
Helt ny og trenger tips | tuttaknoff | Spørsmål og svar | 11 | 20-04-09 01:01 |
Helt ny og trenger litt hjelp av Torkil og dere andre med litt erfaring | digger | Ketolysekuren | 4 | 07-01-09 22:35 |