Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Auguststarternes tråd

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-09-10, 20:19   #376
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Auguststarternes tråd

Hmmm, vært innlagt med astmasyk gutt...og spist ikke så bra på sykehuset., mer luft i magen, mer vann i kroppen...usj og urk....

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 21:07   #377
Matlei
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 21
Matlei er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Jaja...

da har jeg vært på konferanse(hotell) og det gikk dårlig... tilbake igjen på ketolyse-mat torsdag, men gikk på en liten sprekk igjen fredag i bursdag... og lørdag i godteposen sammen med ungene...Puh.. harde bud..

MEN i dag er jeg på rett spor igjen og syns det er godt å komme inn i rutinene med mat igjen :-) Har veiedag i morra og gleder meg IKKE akkurat til den for å si det sånn... Regner med jeg desverre har gått opp igjen det jeg hadde gått ned Så jeg bretter opp armene igjen og gyver løs på ei ny uke med nye muligheter

__________________


Matlei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 21:16   #378
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Lille34, her.

Kjempebra!! Hva spiser du iløpet av en dag for å gå ned så mye? Trimmer du mye? Litt misunnelig her...

Hihi
Nei, jeg spiser egentlig ikke helt så strengt så jeg skulle gjort :P
Er litt fæl til å glemme telle karbene (les: glemmer alltid!) Pluss at jeg har en skyr til lunjs, som oftest hver dag noe som opptar en god del av karbogrensa mi, men det gjør jeg for jeg sliter med å få i meg nok iløpet av en dag :P

Drikker også en del sukkerfri brus. Trimmer ganske lite, går rundt 20-30 min hverdag til bussen til skolen. (skal bli bedre på dette!)

Men, så lenge jeg går ned i vekt kommer jeg til å fortsette sånn her.
Slapp livsstil : D

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 21:27   #379
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av tassa69, her.

Hmmm, vært innlagt med astmasyk gutt...og spist ikke så bra på sykehuset., mer luft i magen, mer vann i kroppen...usj og urk....

Huff da, stakkar gutten din Mye melmat osv på sykehuset, men kunne du ikke fått lavkarbo om du hadde spurt etter det? Håper det går bedre med sønnen din nå?

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 21:30   #380
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Hihi
Nei, jeg spiser egentlig ikke helt så strengt så jeg skulle gjort :P
Er litt fæl til å glemme telle karbene (les: glemmer alltid!) Pluss at jeg har en skyr til lunjs, som oftest hver dag noe som opptar en god del av karbogrensa mi, men det gjør jeg for jeg sliter med å få i meg nok iløpet av en dag :P

Kanskje det faktisk er det at du ikke stresser med ting som faktisk gjør at det fungerer så bra for deg? Vi vet jo at stress er en partystopper. Tror jeg skal følge ditt eksempel ei stund, og se hvordan det går

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 21:48   #381
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Lille34, her.

Kanskje det faktisk er det at du ikke stresser med ting som faktisk gjør at det fungerer så bra for deg? Vi vet jo at stress er en partystopper. Tror jeg skal følge ditt eksempel ei stund, og se hvordan det går

Jeg er litt fel ned å stresse med vekta da, når den ikke går rett vei.. men ellers stresser jeg ekstremt lite :P
Ja, du kan jo se hvordan det funker for deg
Er litt morro at folk misunner meg, hihi :P

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 23:36   #382
Medli
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 47
Medli er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av tassa69, her.

Men hva er vanlig fettprosent da?? syns å huske jeg hadde 46%.....er 180, og 95kg...men jeg kan huske feil gitt...

Hva som er sunt/normalt kommer litt an på alder, disse tallene her kommer fra bruksanvisninga til fitnessvekta mi (Tanita) som måler blant annet fettprosent:

17 år
Mindre enn 16% = for lite
16% - 30% = sunt
Over 30% - 35% = for mye
Over 35% = fedme

19 år
Under 19% = for lite
19% - 32% = sunt
Over 32% - 37% = for mye
Over 37% = fedme

20 - 39 år
Under 21% = for lite
21% - 33% = sunt
Over 33% - 39% = for mye
Over 39% = fedme

40 - 59 år
Under 23% = for lite
23% - 34% = sunt
Over 34% - 40% = for mye
Over 40% = fedme

__________________


Medli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 00:46   #383
Bayone
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 45
Innlegg: 101
Bayone er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Blæ. Høykarbohelg de lux. Tenkte det kom til å skje for vi skulle tilbringe mye tid i bil i tillegg til to overnattinger uten tilgang på skikkelig kjøkken. Det ble pizza, potetskruer, popcorn, yoghurt, IKEA kjøttboller MED poteter og avsluttet i dag med koldtbord med loff og stort kakebord i barnedåp i dag.

Trenger jeg si at magen krangler og kroppen føles skikkelig uggen. Heldigvis hverdag igjen i mrg. Da er det tilbake til det kostholdet kroppen trives med. Eneste jeg vet at jeg ikke har mer hjemmelaget knekkebrød igjen så i mrg må jeg bake både brød og knekkebrød. Det trenger jeg for å overleve

__________________
Startet opp igjen 09.08.2010 på 82 kg


Bayone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 14:11   #384
1979
Medlem
 
1979 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 174
1979 er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Off. Perfekt start på dagen
Sovna av i mårrest, glemte helt av veiinga.
Men det er da en dag i morgen å, får bare krysse fingrene på at det iallefall er nedagen.

__________________
1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 16:30   #385
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av 1979, her.

Grattis, sikkert godt at det endelig begynner å bli litt større nedgang.

takk for støtten på veietråden 1979! Jeg håper dette kan være starten på noe mer
Dårlige dager kommer og går; det er jo noe som heter blåmandag - kanskje ikke uten grunn?? Vi er jo egentlig kjempeheldige som stadig får nye dager å bryne oss på. Og nye muligheter. Lykke til med veiing i morgen!

  Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 17:33   #386
MarensLille...
Medlem
 
MarensLille... sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 44
Innlegg: 157
MarensLille... er ny på veien

Sv: Auguststarternes tråd

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=36559
Prøvde noe nytt til middag i dag, og det var suksess! Bør prøves
Dette var nam for meg som har savnet pasta bolognese!

__________________

Vekttap på Ketolyse, start 17/8-2010:


Startet på 110 kg 1/3-10. Målet er 70 kg innen 1 år!
MarensLille... er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 18:08   #387
Randi70
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Skage i Namdalen
Innlegg: 13
Randi70 er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Jeg er ganske fersk på denne lavkarbokuren...eller jeg vet ikke hva jeg følger egentlig. Har lest boka til Torkil, og bruker de produktene som blir anbefalt der ( bakemix, vitaminer). Jeg tenker 0 karbo hele tiden, også får jeg i meg noe selvsagt. Men hvordan vet jeg hvor mye karbo jeg får i meg????

Det står jo på varen man kjøper hvor mye d er pr. 100 gram, men jeg spiser jo ikke en hel pakke pålegg hvert måltid???

Et eksempel. Her er dagens meny...så langt.

Frokost : Et egg
Lunsj: To skiver lavkarbobrød med majones og okserull
Mellommåltid: Et kokt egg
Middag: Laksefilet i rømmesaus med blomkål og brokkoli.

Dette er så lang idag....regner med det blir en skive til kvelds med ost e.l.

Får jeg da i meg nok karbo, eller for mye???
Noen sier jeg skal veie maten, ser ikke helt poenget med det. Det er jo Grete Roedefilosofi hvor de teller kalorier...her teller vi jo ikk kcal.
Jeg passer bare på å holde meg unna frukt,sukker,mel,melk,potet og andre grønnsaker som vokser under jorden, pasta og brød.

Sikkert dumme spm, men jeg lurer alikevel

__________________


Randi70 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 18:36   #388
MarensLille...
Medlem
 
MarensLille... sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 44
Innlegg: 157
MarensLille... er ny på veien

Sv: Auguststarternes tråd

Randi :

Det er akkurat derfor du skal veie, fordi du ikke alltid spiser akkurat 100 g av noe!!!
F.eks om du spiser 4 skiver agurk oppå kjøttpålegget, som utgjør ca. 20 g, så må du finne ut hvor mye 100 g inneholder, og så dele og gange...
Hvis ikke har du jo NULL kontroll på kh inntaket da...?

__________________

Vekttap på Ketolyse, start 17/8-2010:


Startet på 110 kg 1/3-10. Målet er 70 kg innen 1 år!
MarensLille... er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 20:12   #389
KattaG
Medlem
 
KattaG sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 62
KattaG er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Hjelp meg folkens... jeg har blitt så lei!! Føler jeg spiser det samme hele tiden.. Avokado har jeg totalt stopp på, klarer ikke få det i meg. Det har gått i kjøtt og blomkål mos til middag, med saus av ost, fløte og krydder... Huff, nei, skal skjerpe meg, kan lage pizza osv, men må bare lufte frustrasjonen min litt. Har lyst på all mat for tiden! Boller, pasta, knekkebrød! Har bare gått ned 300 gram denne uken Men skal ikke gi opp!!

Jeg lurte litt på disse partystopperne.. hvorfor er det partystoppere egentlig? Sånn som meieriprodukter? Hva er grunnen?

Ellers, går det bra med dere andre, får dere trent?? Får ikke det jeg.. Er det noen som merker at veknedgangen forbedres mye med trening?

__________________




KattaG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Grete Roede til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 20:15   #390
nina75
Juniormedlem
 
nina75 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Hedmark
Innlegg: 33
nina75 er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Har akkurat nå hatt en fantastisk kveldsmat! Jeg har funnet noen kjøttboller som bare inneholder 2 karber pr 100 gr (kyllingkjøttboller fra den stolte hane kjøpt på ica). . Noen kjøttboller, litt gulost og salatrester. Super mat!

__________________


nina75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 20:29   #391
Randi70
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Skage i Namdalen
Innlegg: 13
Randi70 er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Jaaaaa.......endelig noe som er like matlei som meg. Jeg også sliter vannvittig. Føler jeg lever på kyllingfilet og laks.
Jeg er redd jeg ikke får i meg nok fett. Jeg er drittlei egg og bacon.....og fløte klarer jeg ikke i annet enn en skvett i sauser. Idag klarte jeg å bruke seterømme til laksen, men syns d e kvalmt med mye fett faktisk. Hva kan jeg spise for å få et fett-kick???
En pose Bacon-crisp unner jeg meg i helgene...det kan jeg faktisk like.
Men jeg tror vi alle går på en matlei periode...så det er vel bare å være kreativ og ikke mnst finne tid til det i en stressende hverdag med uger, jobb og aktiviteter :-)

__________________


Randi70 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 20:42   #392
KattaG
Medlem
 
KattaG sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 62
KattaG er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Randi70, her.

Jaaaaa.......endelig noe som er like matlei som meg. Jeg også sliter vannvittig. Føler jeg lever på kyllingfilet og laks.
Jeg er redd jeg ikke får i meg nok fett. Jeg er drittlei egg og bacon.....og fløte klarer jeg ikke i annet enn en skvett i sauser. Idag klarte jeg å bruke seterømme til laksen, men syns d e kvalmt med mye fett faktisk. Hva kan jeg spise for å få et fett-kick???
En pose Bacon-crisp unner jeg meg i helgene...det kan jeg faktisk like.
Men jeg tror vi alle går på en matlei periode...så det er vel bare å være kreativ og ikke mnst finne tid til det i en stressende hverdag med uger, jobb og aktiviteter :-)

Ja ikke sant..! Jeg sliter med å få i meg for mye karbo tror jeg.. Jeg teller ikke Men tror jeg har en grei oversikt. regner du ut? De kaffelattene ute med spyamelk er litt skumle.. Klarer ikke la være å kjøpe. Nei, liker du avocado da? Med reker og majones? da blir det en del fett.. Hmm.. Kommer bare på fet ost, fløte og bacon

__________________




KattaG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Grete Roede til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 21:01   #393
MarensLille...
Medlem
 
MarensLille... sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 44
Innlegg: 157
MarensLille... er ny på veien

Sv: Auguststarternes tråd

Dere som sliter med å få i dere nok fett, har dere vurdert cocosa...? Kokosfett som fås kjøpt i helsekost... Jeg vurderer å kjøpe det nå, for jeg har ikke fullt så stor vektnedgang som jeg håpet på...
Vet at flere har hatt vellykket resultat av å spise 1-2 ss på kvelden så fettforbrenningen får seg en skikkelig boost i løpet av natten

Ellers har jeg fått dilla på fløtegratinert avocado som tilbehør til middagene... Bruker en liten ildfast form (sånne som egentlig er til creme brulèe), kutter 1/2 avocado i biter, krydrer med salt og sitronpepper, heller over litt fløte og topper med masse ost Kjempegodt, og en fin fettkilde

__________________

Vekttap på Ketolyse, start 17/8-2010:


Startet på 110 kg 1/3-10. Målet er 70 kg innen 1 år!
MarensLille... er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 21:08   #394
Randi70
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Skage i Namdalen
Innlegg: 13
Randi70 er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Reker og majones spiser jeg om dagen + litt ridderost. Er ikke så glad i Avokado, men d hørtes godt ut :-)) Kokos er ikke et alternativ for min del...jeg liker ikke noen form for kokos. Må prøve å kutte ut matfløten og bruke kremfløte tror jeg....kanskje litt mer feite oster. Bacon liker jeg jo, men er så lei egg. Kanskje fløtegratinert grønnsaker med bacon er en idè??
Jeg har ikke regnet hittil, men tror jeg har en viss oversikt. Spiser lite av alt egentlig. Har sluttet å spise meg så mett at jeg sprekker...spiser til jeg er passe mett, og heller flere måltider om dagen.
Men hva mener der om farseprodukter som fiskekaker, pudding, kjøttkaker osv?

__________________


Randi70 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 21:13   #395
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av nina75, her.

Har akkurat nå hatt en fantastisk kveldsmat! Jeg har funnet noen kjøttboller som bare inneholder 2 karber pr 100 gr (kyllingkjøttboller fra den stolte hane kjøpt på ica). . Noen kjøttboller, litt gulost og salatrester. Super mat!

Det så ganske godt ut, så det må prøves

__________________




Sist redigert av Lille34 : 13-09-10 kl 21:23.
Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 21:15   #396
MarensLille...
Medlem
 
MarensLille... sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 44
Innlegg: 157
MarensLille... er ny på veien

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Randi70, her.

Men hva mener der om farseprodukter som fiskekaker, pudding, kjøttkaker osv?

Vi spiser mye farseprodukter hjemme, men jeg lager de selv fra bunnen av, slik at jeg vet hva de inneholder... Det meste du får kjøpt i butikken inneholder både hvetemel, potetmel og annet man ikke bør spise i lavkarbokost... Jeg bruker jbkm, bakemix eller soyaprotein som bindemiddel istedet for mel, og det funker kjempefint!

__________________

Vekttap på Ketolyse, start 17/8-2010:


Startet på 110 kg 1/3-10. Målet er 70 kg innen 1 år!
MarensLille... er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 21:23   #397
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av MarensLille..., her.

Dere som sliter med å få i dere nok fett, har dere vurdert cocosa...? Kokosfett som fås kjøpt i helsekost... Jeg vurderer å kjøpe det nå, for jeg har ikke fullt så stor vektnedgang som jeg håpet på...
Vet at flere har hatt vellykket resultat av å spise 1-2 ss på kvelden så fettforbrenningen får seg en skikkelig boost i løpet av natten

Ellers har jeg fått dilla på fløtegratinert avocado som tilbehør til middagene... Bruker en liten ildfast form (sånne som egentlig er til creme brulèe), kutter 1/2 avocado i biter, krydrer med salt og sitronpepper, heller over litt fløte og topper med masse ost Kjempegodt, og en fin fettkilde

Har aldri falt meg inn at det kan være lurt å spise noe ekstra fettholdig på kvelden, men det er kanskje ikke så dumt? Den avocadogratengen din så veldig god ut, så da har jeg enda et alternativ til tilbehør. Det blir liksom de samme tingene hele tiden...

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 23:07   #398
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av KattaG, her.

Jeg lurte litt på disse partystopperne.. hvorfor er det partystoppere egentlig? Sånn som meieriprodukter? Hva er grunnen?

Grunnen? Ja si det? For enkelte kan noen matsorter sørge for å stoppe all vektnedgang. Jeg har lest en del om emnet (siden jeg har stått i ro så lenge), og ser at for noen er det tomat, andre ost, light brus osv. Jeg vet ikke hva som er mine partystoppere, men lever nå kun på fett, kjøtt, fisk og egg - og tenker å innføre en og en matvare for å se hva det er.

Opprinnelig lagt inn av MarensLille..., her.

Dere som sliter med å få i dere nok fett, har dere vurdert cocosa...? ........
Vet at flere har hatt vellykket resultat av å spise 1-2 ss på kvelden så fettforbrenningen får seg en skikkelig boost i løpet av natten

Dette visste jeg ikke! Men....hvordan inntar du cocosa? Det er jo i fast form? Tips mottas med takk! Og jeg iler avgårde og kjøper meg et glass

  Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 07:14   #399
MarensLille...
Medlem
 
MarensLille... sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 44
Innlegg: 157
MarensLille... er ny på veien

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Grunnen? Ja si det? For enkelte kan noen matsorter sørge for å stoppe all vektnedgang. Jeg har lest en del om emnet (siden jeg har stått i ro så lenge), og ser at for noen er det tomat, andre ost, light brus osv. Jeg vet ikke hva som er mine partystoppere, men lever nå kun på fett, kjøtt, fisk og egg - og tenker å innføre en og en matvare for å se hva det er.


Dette visste jeg ikke! Men....hvordan inntar du cocosa? Det er jo i fast form? Tips mottas med takk! Og jeg iler avgårde og kjøper meg et glass

Det finnes 2 typer. En er til matlaging (steke, bake), mens den andre kan du ha på skiven eller spise rent. Ser for meg at det blir rimelig seigt å spise rent, men ned går det vel på et vis... En får holde seg for nesen så en ikke merker smaken

__________________

Vekttap på Ketolyse, start 17/8-2010:


Startet på 110 kg 1/3-10. Målet er 70 kg innen 1 år!
MarensLille... er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 08:54   #400
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av MarensLille..., her.

Det finnes 2 typer. En er til matlaging (steke, bake), mens den andre kan du ha på skiven eller spise rent. Ser for meg at det blir rimelig seigt å spise rent, men ned går det vel på et vis... En får holde seg for nesen så en ikke merker smaken

Tror nok ikke det hjelper å holde seg for nesen for å ikke merke smaken, ettersom at smaksløkene sitter på tunga Lukta vil du derimot ikke merke da

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kaffetråd nøtta Smoothies / drikke 7 23-02-11 09:09
Julekake-tråd? Sepia Ketolysekuren 14 04-11-08 18:17
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no