Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Trening!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-09-10, 21:49   #1
Shout
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 2
Shout er på en erverdig vei

Trening!

Hei! Jeg er ny her inne, startet med lavkarbo nå på fredag. Men, jeg lurer på en ting. Dere som går ned masse i vekt, trener dere også mye? Eller er det bare denne fabelaktige "kuren" som gjør underverket?

Shout er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 21:52   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Trening!

Du må ikke trene, men det hjelper med litt moderat trim/mosjon!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 09:34   #3
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 40
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Trening!

En halvtimes gåtur hver dag er kjempefint. Gå til jobben. Eller hjem. Eller ta deg en liten tur før/etter middag. Eller når ungene er i seng. Eller når DU ser at det passer. Alle har 30 min "til overs" i løpet av en dag Det er bare å velge hva man legger i dem!

Man må ikke trene. Men det kommer jo an på hva det er du vil. Vil du "bare" ned i vekt kan du sikkert klare det med kun kostholdsomlegging. Vil du øke energinivået ditt og samtidig bedre den fysiske helsen din er det lurt å legge inn en treningsøkt i uka, hvor du får opp pulsen og tar deg skikkelig ut, i tillegg til gåturene. Når dette har blitt rutine, kan du øke med en økt til. Når to økter er "malen" legger du til en tredje - med lav intensitet, men med lang varighet. Varier hva du gjør. Finn ting å trene som du liker og trives med.

Energinivået øker etter noen uker, og du kan nesten ikke skjønne hvordan du klarte deg uten trening. Jiiihaa!!!!!!!!!!!!!

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trening siri0109 Ketolysekuren 22 28-07-10 12:00
Trening via Pc Rime Trening 3 13-11-08 15:34
Trening kristweh Ketolysekuren 12 22-09-07 16:35
Trening nettan Ketolysekuren 5 21-08-07 13:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no