Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva har dere gjort med klærne etterhvert som dere går ned i vekt ?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-10-10, 10:32   #26
Titania
Medlem
 
Titania sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 119
Titania er ny på veien

Sv: Hva har dere gjort med klærne etterhvert som dere går ned i vekt ?

Har bitt tenna sammen og kastet den første posen med for store klær. Føler meg så stolt av meg selv

__________________


Titania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 10:41   #27
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva har dere gjort med klærne etterhvert som dere går ned i vekt ?

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Hvordan gjør du når du syr dem inn? Jeg har fått meg symaskin, men er helt håpløs på det å sy Kan jo like så godt teste meg ut på et plagg når jeg får "giddå" til det.

Det spørs jo akkurat på plagget, men som regel måler jeg opp og syr i sidesømmene hvis det er snakk om t-skjorte/kjole/genser etc. Elastisk søm på bomullsklær.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 10:55   #28
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Hva har dere gjort med klærne etterhvert som dere går ned i vekt ?

Har samla på altfor mykje kle, altfor lenge. Fordi eg tidlegare har vore litt opp og ned i vekt, så har eg hatt litt diverse liggande. No er eg fast på lavkarbo, og eg skal IKKJE tilbake på høgkarbovogna igjen, så no har eg rydda ut og kasta det som var slite og/eller stygt, og gitt vekk ein masse, til ala UFF (kleskontainer). Trur eg har gitt vekk 5-6 store posar til no. Og kanskje like mykje har gått i søpla. Ei veldig befriande kjensle! Men litt skummelt også, eg er ikkje flink til å kaste ting. Eg har ikkje problem med at andre skulle gå i klea eg har brukt, Belgia er såpass fullt av folk at eg ikkje trur eg ser att nokon av tinga.
Eg skal ALDRI tilbake der eg var på mitt største. Det er 13kg sidan, og eg skal meir ned, samme kor tregt det går, eller kor lang tid det tek.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 11:29   #29
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Hva har dere gjort med klærne etterhvert som dere går ned i vekt ?

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg har stort sett kastet ting - det har vært slitte plagg, og sånn typisk strukket og utvidet der jeg har vært bredest - ikke noe egnet for fretex, synes jeg. Det er nok noe annet med de plaggene jeg har kjøpt inn underveis og faktisk ikke rukket å ta i bruk før størrelsen ble helt feil igjen.

Tar uansett vare på "størstebuksa", både til sammenligning og skrekk og advarsel...

Har også gitt vekk klær. Før jeg flyttet fra Tromsø i juni hadde vi en stor byttefest (var ikke bare klær jeg ga fra meg). De klærne som ingen ville ha på festen ble gitt til Fretex eller kastet. Nå har jeg en del kjoler som er for store, men som jeg ikke har lyst å bare gi fra meg. Så det spørs om jeg må vifte med øyevippene og spørre om mamma vil sy de inn. Hun har sydd inn mange av buksene mine også. Jeg har liksom ikke råd til å kjøpe nye for hver str jeg går ned. Men den buksa i str 48/50 som var litt trang før jul har jeg beholdt fordi den er så stor nå. Sånn at jeg har det visuelt hvor mye jeg har gått ned

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 12:17   #30
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hva har dere gjort med klærne etterhvert som dere går ned i vekt ?

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Men den buksa i str 48/50 som var litt trang før jul har jeg beholdt fordi den er så stor nå. Sånn at jeg har det visuelt hvor mye jeg har gått ned

Det var først i forrige uke at jeg endelig "gikk med på" at 48-dressbuksa ikke lenger er brukbar... jeg har brukt den så lenge fordi det er ganske... oppmuntrende å gå og kjenne på at buksene henger og slenger.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 13:26   #31
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva har dere gjort med klærne etterhvert som dere går ned i vekt ?

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

jeg har brukt den så lenge fordi det er ganske... oppmuntrende å gå og kjenne på at buksene henger og slenger.

Jeg har vært litt der jeg også, og litt sånn "herregud, 15kg kan da ikke gi SÅ stort utslag! Den var sikkert stor før også" (selv om jeg vet det var pinetrangt): Men her om dagen fant jeg et ark med måletallene mine da jeg startet, og i følge den har det forsvinni nesten 70cm all over... Da klarte jeg endelig å begynne å dytte unna

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 13:39   #32
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har dere gjort med klærne etterhvert som dere går ned i vekt ?

Jeg er så heldig at jeg har en datter som er flink til å sy. Hun har sydd inn ganske mye for meg. Det morsomme er når plagg som er sydd inn er blitt for store. Da er i grunnen grensen nådd for det plagget.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 00:25   #33
Sunako
Juniormedlem
 
Sunako sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 35
Innlegg: 25
Sunako er på en erverdig vei

Sv: Hva har dere gjort med klærne etterhvert som dere går ned i vekt ?

Inspirert av ryddingen deres begynte jeg på mitt eget klesskap i kveld. Etter endeløs prøving endte jeg opp med 1 olajakke, 2 cardiganer, 9 gensere, 12 topper, 2 skjorter, 9 bukser, 1 kjole og 1 skjørt, som enten gis bort til bekjente eller Fretex. Timene fløy og det har blitt (for) sent, men artig var det lell når ting har blitt for stort Men siden klesskapet nå bare er halvfullt, ser det ut som jeg må på shopping etter forelesning i morgen/om noen timer

__________________



The Wallflower - http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=36947
Sunako er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 07:57   #34
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Hva har dere gjort med klærne etterhvert som dere går ned i vekt ?

Opprinnelig lagt inn av Sunako, her.

Inspirert av ryddingen deres begynte jeg på mitt eget klesskap i kveld. Etter endeløs prøving endte jeg opp med 1 olajakke, 2 cardiganer, 9 gensere, 12 topper, 2 skjorter, 9 bukser, 1 kjole og 1 skjørt, som enten gis bort til bekjente eller Fretex. Timene fløy og det har blitt (for) sent, men artig var det lell når ting har blitt for stort Men siden klesskapet nå bare er halvfullt, ser det ut som jeg må på shopping etter forelesning i morgen/om noen timer

Heldigen! Jeg vil også på shopping ...men når lommeboka ikke strekker til

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 12:48   #35
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Hva har dere gjort med klærne etterhvert som dere går ned i vekt ?

Ble inspirert her jeg nå til å ta en runde i klesskapet.Jeg må ut å kjøpe meg klær en dag denne uka for klærne mine også dongeribuksene som ikke passet for 2mnd siden er blirr for store..
Så jeg skal renske ut klærne som er for store og kvitte meg med dem,så skal jeg kjøpe med ny garderobe,fordi jeg fortjener det!!

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 14:06   #36
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hva har dere gjort med klærne etterhvert som dere går ned i vekt ?

Opprinnelig lagt inn av butten, her.

Ble inspirert her jeg nå til å ta en runde i klesskapet.Jeg må ut å kjøpe meg klær en dag denne uka for klærne mine også dongeribuksene som ikke passet for 2mnd siden er blirr for store..
Så jeg skal renske ut klærne som er for store og kvitte meg med dem,så skal jeg kjøpe med ny garderobe,fordi jeg fortjener det!!

Fordi du fortjener det absolutt!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 20:21   #37
Sunako
Juniormedlem
 
Sunako sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 35
Innlegg: 25
Sunako er på en erverdig vei

Sv: Hva har dere gjort med klærne etterhvert som dere går ned i vekt ?

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Heldigen! Jeg vil også på shopping ...men når lommeboka ikke strekker til

Jeg har hatt litt problemer med surr fra Lånekassens side, så fikk etterbetalt lån fra august og september samtidig med utbetalingen for oktober Vil ikke handle for mye siden jeg regner med å gå ned mer, men det ble en ny bukse, en topp og en cardigan i dag. Og en hatt, av alle ting.

__________________



The Wallflower - http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=36947
Sunako er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Går ned i vekt, men merker det ikke på klærne. bjotje Ketolysekuren 16 24-04-10 22:30
Vil dere se hva 2,5 uker på ketolyse og 4,8 kg har gjort med Mentos? Dolly Ketolysekuren 182 05-03-09 22:10
Hva ville dere ha gjort? akutt Ketolysekuren 18 18-02-08 13:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no