Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Gå ned i vekt sammen til JUL!

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-10-10, 22:57   #201
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

MIn veiedag nærmer seg og jeg gruer meg.. Begynt å trene på spenst og må jo ha danna muskler i dette dvaske kroppsurret mitt. Ergo går jeg kanskje ikke så mye ned..
Trente mandag, onsdag, torsdag, fredag og søndag i uke 41. Det er faktisk litt..

Huff gruer gruer.. Veier onsdag

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 10:08   #202
EirinBK
Juniormedlem
 
EirinBK sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 42
Innlegg: 32
EirinBK er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Jeg vil også bli med på dette Blir kjekt å kunne overraske familien når vi kommer hjem på juleferie! blir nok noen sånne ansikter da, forhåpentligvis! Startvekt på ca 90 kg.

EirinBK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 12:30   #203
LadyStar
Juniormedlem
 
LadyStar sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 39
LadyStar er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Nå er jeg kjempeglad
Har gått opp 3 kg etter min røykeslutt for 1 mnd siden, og nå har jeg gått ned igjen 2kg. Og har oppdatert tickeren, for det er kjekkere at det står vektnedgang, enn vektøkning på delmålet
Begynte å svømme forrige uke, så nå er damen kommet i bevegelse også, uten at det belaster ben etc for mye
Blir spennende med deres andres oppdateringer!

__________________



[/url]
LadyStar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 17:05   #204
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Gratulerer med flott nedgang, LadySTar

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 17:40   #205
Mankell
Medlem
 
Mankell sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 146
Mankell er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Det er tisrdag og det betyr veiedag for meg.
- 1,9 kg. Jeg er godt på vei til jul. Dette skal jeg klare. (og helst litt til)

__________________


Mankell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 20:46   #206
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

vekta viste 0,4 kg nedgang den siste uka. Ikke så mye å skryte av men det går nå rette veien. Hadde liskom håpet på mer men igjen så blei det ikke mye. gruer meg litt til sluten av denne uka for nå skal jeg bort i flere dager og bo på hotell og der skal vi jo få servert lunch og middag under møtene og det er jo felles så ikke bare-bare å velge hva man vil ha men jeg kan jo altids la være å spise det jeg ikke vil ha. Kan jo bare håpe på at de serverer godt med fisk, kjøt eller fugl så jeg får nok der i alle fall. Blir jo meget lite mosjonering denne uka også siden det blir så mye stillesitting i møtene.
Nå skal jeg gå å kose meg med et par konfekt jeg har laget av kokosfet og mørk 86% sjokolade og nøtter.

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 21:22   #207
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Veiedag for meg i morgen.. Er kjempespent! Har endel vann i kroppen igjen nå kjenner jeg, men det er jo snart DEN tiden i mnd igjen...
Håper i allefall på å få nedjustert tickeren min! =D

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 23:40   #208
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Gratulerer til alle som er gått ned!
I morgen er min veiedag og jeg GØRRGRUER meg!!!! *skjelve*

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 06:44   #209
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Jaay!
Da har jeg vært på vekten!
Den har vært veldig mye opp og ned de siste dagene ( har en STOR mistanke om at kroppen min samler vann)
Men den stoppet i allefall på 126,6 kg som er 2,8 kg siden forrige uke!! ^^,

Dvs at jeg har igjen 4,5 kg for å nå julemålet mitt! Denne uken har bare vært super, men regner ikke med at neste blir like suksessfull.. Merker liksom at kroppen min har slått på bremsene. I tilegg skal jeg på tur neste uke, en tur som varer helt fra lørdagsmorgen til torsdag!!! Skal på lærlingsamling på Starum og gruer meg egentlig med tanke på maten... Velvel.. Jeg får spise det som er minst "farlig"
Lykke til i dag heaven, det går nok riktig vei skal du se!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min




Sist redigert av StineH : 20-10-10 kl 06:44. Årsak: Endret pga regnefeil - Tiidlig på morran veitdu!
StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 14:30   #210
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

1.uke: - 2 kg
2.uke: - 600 g
3. uke: + 500 g
4. uke: gadd ikke veie, har uka så til de grader (er nr før blodoverføring tror jeg ) så jeg orker ikke nedturen med å gå på vekta.
5. uke: - 2,7
6.uke - 1.5
7. uke: veide ikke
8. uke: - 900 g
9-uke: - 300 g
10.uke: -400 g
11.uke: - 700 g
12.uke: - 1,4 kg
13.uke: + 1 kg
14.uke: -1.5 kg
15.uke: - 1 kg
16.uke: -1 kg
17.uke: -600 g
18.uke: + 100 g
18. 1/2 uke: - 1,5 kg
19.uke: + 200 g

Fader au.. 102.8 kg.. Drit å draaaa

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 18:31   #211
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

0,8kg ned i dag så nå venter jeg spent på 2sifret tall neste uke Akkurat 100 kg no

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 19:04   #212
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Godt jobba! Heldiggris.. venter på 100 jeg også, 2.8 unna

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 19:11   #213
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Heaven, ja det va utrolig godt følelse da Du kan bare glede deg Dette klarer du å snart. Jeg har stått stille i ca 4 -5 uker så nedgang sist uke å denne uka ble godt mottat ja

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 19:12   #214
Sjanten
Medlem
 
Sjanten sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 390
Sjanten er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Jaay!
Da har jeg vært på vekten!
Den har vært veldig mye opp og ned de siste dagene ( har en STOR mistanke om at kroppen min samler vann)
Men den stoppet i allefall på 126,6 kg som er 2,8 kg siden forrige uke!!

Dèt kaller jeg lønn for strevet, så gøy!!

__________________


Min journal
Sjanten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 20:19   #215
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av Sjanten, her.

Dèt kaller jeg lønn for strevet, så gøy!!

Jaa! Det var kjempegøy! Bare veeeldig kjipt at kroppen min valgte nettopp nå å samle vann... Hadde nemlig en god del mindre minstenotering... MEN det kommer, det kommer.. Går jeg ned like mye i løpet av neste uker blir jeg himmelfallen!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 21:01   #216
Linuz
Medlem
 
Linuz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 101
Linuz er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Så flinke dere er!!!! Nedgang er nedgang, enten det er 400 g eller 4 kg. Skulle ønske det var meg...

Jeg har fremdeles ikke fått rota meg til å kjøpe ny vekt... så jeg venter litt med veiing. Samt at jeg har vært utrolig slapp i det siste og først denne uka kommet meg på riktig spor igjen... men nå skal jeg ikke gi meg!

Har blitt flinkere på jobb (mitt store problem er at jeg begynte å jobbe igjen = stress, mas og uryddig spising) og gjort følgende justeringer:
Spiser en Skyr med kremføte oppi eller Babybel-ost når jeg kommer + svart kaffe med fløte i. Drikker mye mer vann (med kullsyre som vi har, yay). Tar med egen lunch, kjøtt og litt grønt + ost, slik at jeg slipper salatbaren i kantina eller Fiberrik med pålegg hele tiden. Prøver å holde meg unna alt godteriet som står rundt på jobben + fredagskaken...

Middag er jeg stort sett flink med. Er det krise på vei hjem tar jeg meg et kyllinglår eller en pølse med bacon på vei til kaia...

__________________

Linuz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse / LCHF Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 22:29   #217
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av tora trollmor, her.

Heaven, ja det va utrolig godt følelse da Du kan bare glede deg Dette klarer du å snart. Jeg har stått stille i ca 4 -5 uker så nedgang sist uke å denne uka ble godt mottat ja

Opp 200 g jeg denne uka uten å ha gjort noe jeg ikke skal Men trente mye forrige uke, kan jo være muskler. Pluss at helvetestanta e på vei

klage klage

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 22:38   #218
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Jaay!
Da har jeg vært på vekten!
Den har vært veldig mye opp og ned de siste dagene ( har en STOR mistanke om at kroppen min samler vann)
Men den stoppet i allefall på 126,6 kg som er 2,8 kg siden forrige uke!! ^^,

Dvs at jeg har igjen 4,5 kg for å nå julemålet mitt! Denne uken har bare vært super, men regner ikke med at neste blir like suksessfull.. Merker liksom at kroppen min har slått på bremsene. I tilegg skal jeg på tur neste uke, en tur som varer helt fra lørdagsmorgen til torsdag!!! Skal på lærlingsamling på Starum og gruer meg egentlig med tanke på maten... Velvel.. Jeg får spise det som er minst "farlig"
Lykke til i dag heaven, det går nok riktig vei skal du se!

Takk for lykkeønskning, men gikk feil
Men gratulerer med sinnsykt flott nedgang!!! Utrolig godt jobba!

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 22:57   #219
Sjanten
Medlem
 
Sjanten sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 390
Sjanten er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.

Opp 200 g jeg denne uka uten å ha gjort noe jeg ikke skal Men trente mye forrige uke, kan jo være muskler. Pluss at helvetestanta e på vei

klage klage

Ikke miste motet, Heaven. De grammene får du igjen nedover neste gang du veier deg. Stå på

__________________


Min journal
Sjanten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 23:45   #220
MyJuly
Juniormedlem
 
MyJuly sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oppland
Alder: 46
Innlegg: 28
MyJuly er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Jaja, hadde veiedag i dag, men den forbigikk i stillhet...
Har hatt noen dårlige dager mat og treningsmessig denne uken, men er sterkere tilbake nå. Men velger derfor å vente med veiing til neste uke.

Keep up the good work alle sammen

MyJuly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 00:39   #221
monstermarihone
Medlem
 
monstermarihone sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 154
monstermarihone er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

jaja, kom ikke under 100 denne uka heller Manglet 300 g forrige uke, men gikk opp 100 g denne uka, så da får jeg smøre meg med tålmodighet. Irriterende at det er så nært, men så lykkes jeg ikke likevel! Men, 100 gram opp er jo ikke noe, så da får jeg bare vente i tålmodighet.

monstermarihone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 05:43   #222
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Her er det lite positive endringar denne veka.
07.10.10 104,2
14.10.10 103,6
21.10.10 104,4 (same som på min vanlege veiedag på mandag)

Eg får skulde på hm... mage-tarm innhald, mensen, bla bla bla... Trur ikkje det skulle vere så veldig mykje vatn i kroppen, kjennes ikkje slik. Forventar forøvrig eigentleg at dette blir ei kneik å kome over. Eg låg rundt 103 kilo i ein lang periode i yngre dagar, så kroppen må kanskje rett og slett omprogrammere seg til at dette faktisk ikkje er mi normalvekt. Vi får sjå korleis det går.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 05:49   #223
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Jeg er med på minus 10 før jul!!! Jeg VET godt hva som skal til for meg å "rase ned"...nemlig masse trening. Så jeg vet virkelig ikke kva jeg venter på. Kommer med en unnskyldning dummere enn den andre, for å snike meg unna treningen
Har ikke veid meg på 3 uker, men tror jeg veier rundt 95 kg. Jeg er 1,75 høy, så jeg trenger ikke å gå ned så altfor mye for å bli fornøyd. Jeg ønsker å komme ned rundt 80.. Så om jeg klarer å komme til 85 til jul, hadde det vært supert!!!

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 14:08   #224
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Hjelpe seg!!! Jeg har akkurat satt tenna i en grandis!! Svake menneske..... Dagen ble bare totalt annerledes enn jeg hadde tenkt, og grandis var det eneste jeg hadde lyst på til middag. (Ja, tidlig middag, det er en av de annerledestingene...) Søren og, jeg var så godt i gang!!!! Og har veiedag i morgen. Ikke prøv dette hjemme folkens, det anbefales ikke for selvfølelsen.........

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 14:22   #225
Sjanten
Medlem
 
Sjanten sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 390
Sjanten er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

Hjelpe seg!!! Jeg har akkurat satt tenna i en grandis!! Svake menneske..... Dagen ble bare totalt annerledes enn jeg hadde tenkt, og grandis var det eneste jeg hadde lyst på til middag. (Ja, tidlig middag, det er en av de annerledestingene...) Søren og, jeg var så godt i gang!!!! Og har veiedag i morgen. Ikke prøv dette hjemme folkens, det anbefales ikke for selvfølelsen.........

Ja, ja. Shit happens. Det går over!

__________________


Min journal
Sjanten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! Iset Lavkarbo generelt 28 20-10-11 19:43
Hva skjer ..? Opp i vekt, ned i vekt, opp og ned ..! Celba Lavkarbo generelt 11 18-08-11 14:32
Gå ned i vekt sammen? StineH Mer enn 30 kg overvekt 341 07-10-10 10:54
Trenger noen å gå ned i vekt sammen med aniaan Generell diskusjon 7 27-09-10 20:51
Lettere å gå ned i vekt enn opp i vekt? Tidligere bruker Spørsmål og svar 7 20-02-07 13:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no