Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2010
![]() |
Endelig har jeg skjønt det!Jeg er jo en av de mange som er/har insulinresistens, og veldig overfølsom for karbohydrater. Og da vet jeg jo at lavkarbo er det som må til (erfaringsmessig) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
![]() |
Sv: Endelig har jeg skjønt det!
Hm... Kan dette være "min" vei ut av ingen kilo ned også?? Etter 6 uker på LCHF så er vekta samme som utgangspunktet |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
![]() |
Sv: Endelig har jeg skjønt det!For meg så fikk jeg i allefall en aha-opplevelse, jo mer jeg leste om dette!! ikke at det er en partystopper bare, men at kroppen min rett og slett ikke skjønner dette her! så da trenger den litt hjelp... Så jeg går inn i dette med ny stor iver! Min verste frykt har alltid vært å kutte ut meieriprodukter, men ikke nå lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bøfjorden
Alder: 41
![]() |
Sv: Endelig har jeg skjønt det!Jeg må også kutte meieriprodukter denne uka her, vekta har stått stille i tre fire dager og endte opp med 300 gr OPP idag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
![]() |
Sv: Endelig har jeg skjønt det!Jeg skal i første omgang kutte ut alle meieriprodukter, med litt unntak av ost. For å kunne få litt variasjon når jeg lager omeletter.. men absolutt ikke hver dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Oslo
Alder: 45
![]() |
Sv: Endelig har jeg skjønt det!Åh... Jeg har tenkt mye av det samme... Men håpet at det ikke var tilfellet, men jeg vet jo... Jeg har vel antatt at jeg er insulinresistent siden jeg leste om det første gang. All min slankehistorie tyder på det. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lite karbohydrater og lite kalorier
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
![]() |
Sv: Endelig har jeg skjønt det!Jeg gikk på vekta idag, etter å ikke ha spist noe meieriprodukter (kun litt ost) siden mandag, og ENDELIG så har vekta beveget seg litt ned!! Så for meg så tror jeg dette var det riktige valget. Og det er slettes ikke så tøft og ille som jeg trodde det skulle bli! det går faktisk helt fint! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Sperret
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Endelig har jeg skjønt det!Glad på dine vegne. Er sikker på at du har skjønt rett. Mat som er minst mulig tuklet med av menneskers hender er best.Jeg har aldri tørt å bruke hverken cf, fløte, rømme etc på lavkarbo. Er glad i oljer så det er helt ok. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Felleskjøpet har skjønt det! | Ivory | Generell diskusjon | 91 | 22-08-10 15:18 |
Har jeg skjønt det? | Miaaa_love | Atkins kosthold | 1 | 29-03-10 09:42 |
Har jeg skjønt det? | Glade-Gry | Ketolysekuren | 9 | 06-06-07 12:07 |
Endelig noen som har skjønt det! | Albertine | Mer enn 30 kg overvekt | 20 | 28-03-06 04:27 |
Aftenposten har skjønt det ? | ajn | Lavkarbo generelt | 0 | 21-11-05 15:07 |