Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Prøver et lite eksperiment ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-10-10, 13:11   #26
erruslank
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 86
erruslank er på en erverdig vei

Sv: Prøver et lite eksperiment ...

Hva er det med hårsåre kvinner og forum? Skjønner ikke det her, jeg. Hvorfor må alt tas personlig og i verste mening? Jeg reagerte på det jeg oppfattet som et passivt hundeliv. Hvorfor ikke bare forklare hvordan det var, uten å svare med alle piggene ute? Det her er da virkelig en ikkesak.

Om jeg fornærmet deg/dere beklager jeg det, men jeg kan virkelig ikke beklage at du gjør deg selv til offer. Vær heller stolt av hva du har fått til!

erruslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, sånn ca :) Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 13:12   #27
Sjanten
Medlem
 
Sjanten sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 390
Sjanten er på en erverdig vei

Sv: Prøver et lite eksperiment ...

Opprinnelig lagt inn av Dreamy, her.

Oh my good.....er det virkelig mulig, 4 kilo muskler på 6-7 uker?
Jeg trekker deg ikke i tvil altså, jeg er i grunnen bare interessert i å finne ut hva som skjer....for hva skal alle kroppsbyggere med anabole steroider?
Uansett, fantastisk bra Sjanten :-)

Det skal sies at muskelvekten rommer vannkiloene våre også ifølge Hexeberg, men at det er betydelig muskeløkning på de ukene er det ingen tvil om. Og det stemmer med målebåndet - jeg veier det samme men kroppen er mange centimetre mindre. Gudskjelov at jeg var så lur å måle meg da jeg startet

Nesten enda mer interessant er at benmassen har økt med 200 gram. Går det an, da?!

Legger ved Tanita-utskriftene mine så dere kan se selv:

Vedlagte filer
Filtype: pdf Tanita.pdf (63,9 KB, 7 visninger)
__________________


Min journal
Sjanten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 14:01   #28
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Prøver et lite eksperiment ...

Opprinnelig lagt inn av erruslank, her.

Hva er det med hårsåre kvinner og forum? Skjønner ikke det her, jeg. Hvorfor må alt tas personlig og i verste mening? Jeg reagerte på det jeg oppfattet som et passivt hundeliv. Hvorfor ikke bare forklare hvordan det var, uten å svare med alle piggene ute? Det her er da virkelig en ikkesak.

Om jeg fornærmet deg/dere beklager jeg det, men jeg kan virkelig ikke beklage at du gjør deg selv til offer. Vær heller stolt av hva du har fått til!

Fordi posten din ble oppfattet dithen at hun mishandlet hunden sin med å gå så lite tur med den. Virkeligheten var jo en helt annen, noe som kom frem fordi du postet som du gjorde.

Jeg oppfattet i alle fall posten din som kritikk, og jeg anser ikke meg selv som spesielt hårsår. Du bør være forsiktig med å poste slik kritikk uten at du vet hele bakgrunnen. Dessuten er det mange hunder som klarer seg helt fint med 2 halvtimes turer om dagen! Det spørs jo hva de gjør resten av dagen, og det er ikke TUR som er den eneste aktiviteten man kan gjøre sammen med hunden sin.

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 14:31   #29
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 55
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Prøver et lite eksperiment ...

Opprinnelig lagt inn av erruslank, her.

Hva er det med hårsåre kvinner og forum? Skjønner ikke det her, jeg. Hvorfor må alt tas personlig og i verste mening? Jeg reagerte på det jeg oppfattet som et passivt hundeliv. Hvorfor ikke bare forklare hvordan det var, uten å svare med alle piggene ute? Det her er da virkelig en ikkesak.

Om jeg fornærmet deg/dere beklager jeg det, men jeg kan virkelig ikke beklage at du gjør deg selv til offer. Vær heller stolt av hva du har fått til!

Som hundeeier må jeg innrømme at jeg tenkte akkurat på samme måte - 2x30 minutter per dag er jo alt for lite! Men når jeg ser at hunden får mosjon andre steder er det jo bare flott! Jeg tolket det IKKE som kritikk av den fenomenale jobben som er gjort vektmessig.

Synd at du tok det ille opp, Nicpins, jeg tolket det ikke slik i det hele tatt. Kanskje en påminnelse til oss alle at vi tolker ting forskjellig, og at vi ikke alltid må ta ting i verste mening. Her inne sitter vi jo alle i samme båt og ønsker hverandre det beste, eller?

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 15:23   #30
erruslank
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 86
erruslank er på en erverdig vei
Smile

Sv: Prøver et lite eksperiment ...

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Som hundeeier må jeg innrømme at jeg tenkte akkurat på samme måte - 2x30 minutter per dag er jo alt for lite! Men når jeg ser at hunden får mosjon andre steder er det jo bare flott! Jeg tolket det IKKE som kritikk av den fenomenale jobben som er gjort vektmessig.

Synd at du tok det ille opp, Nicpins, jeg tolket det ikke slik i det hele tatt. Kanskje en påminnelse til oss alle at vi tolker ting forskjellig, og at vi ikke alltid må ta ting i verste mening. Her inne sitter vi jo alle i samme båt og ønsker hverandre det beste, eller?

Takk

erruslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, sånn ca :) Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 15:37   #31
erruslank
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 86
erruslank er på en erverdig vei

Sv: Prøver et lite eksperiment ...

Opprinnelig lagt inn av aatinka, her.

Fordi posten din ble oppfattet dithen at hun mishandlet hunden sin med å gå så lite tur med den. Virkeligheten var jo en helt annen, noe som kom frem fordi du postet som du gjorde.

Jeg oppfattet i alle fall posten din som kritikk, og jeg anser ikke meg selv som spesielt hårsår. Du bør være forsiktig med å poste slik kritikk uten at du vet hele bakgrunnen. Dessuten er det mange hunder som klarer seg helt fint med 2 halvtimes turer om dagen! Det spørs jo hva de gjør resten av dagen, og det er ikke TUR som er den eneste aktiviteten man kan gjøre sammen med hunden sin.

Selvfølgelig var det kritikk, men hva er galt med det? Vedkommende visste jo at jeg tok feil. Hadde det ikke da holdt med å bare nevne at det var en skikkelig arbeidshund?

erruslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, sånn ca :) Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 15:42   #32
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Prøver et lite eksperiment ...

Ooops...føler vel at posten min her plutselig tok litt av...om et HELT annet tema...

For å komme tilbake til saken, så har jeg dessverre ikke målt cm..men jeg merker jo på klær(og i speilbildet) at jeg har gått litt sammen
Jeg vet at mange stopper opp i vektnedgangen når de trener. Men jeg gikk altså ikke ned noe før jeg begynnte å trene..så jeg regner med at det for min del vil være lurt å fortsette treningen. Men men, vi får se hvor det går.

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 16:04   #33
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Prøver et lite eksperiment ...

Jeg veier forøvrig 96 kg nå..ønsker å gå ned til ca 80. Er 1,75m høy

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 18:40   #34
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 54
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Prøver et lite eksperiment ...

Til trådstarter: fint at du eksperimenterer, det må jo til for å finne ut nøyaktig hva som passer best til DIN kropp Veldig godt å høre, fordi det er så mange som er redde for å prøve seg fram, og som tror at det finnes fasiter på alle ting, og så blir de frustrerte fordi fasiten ikke funker på dem.

Bra jobba, stå på videre! Keep us posted på hvordan det går da!




ps. Til dere andre som åpenbart har trodd at jeg ble "sinna"...? Øhh...kan vel ikke sitte her og kommentere utenfor-tema-ting att og fram på forum hele dagen vel? Man har da et liv.

Til de som eventuelt er bekymra for hunden min så må jeg nesten fortelle at vi bor bokstavlig talt midt på fjellet og laaangt fra folk, i stor enebolig, vi har 15 mål skog og utmark, 2 km til nærmeste (og eneste) nabo, og jeg tror strengt tatt ikke han vet hva "bånd" er for noe, fordi vi har aldri hatt bruk for det. Bortsett fra det så kan han også å sortere lekene sine slik at han legger gummiballer i ei plastbøtte for seg og de andre tingene i ei firkanta kasse.

Jeg tror han har det bra jeg!

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 19:58   #35
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Prøver et lite eksperiment ...

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Til trådstarter: fint at du eksperimenterer, det må jo til for å finne ut nøyaktig hva som passer best til DIN kropp Veldig godt å høre, fordi det er så mange som er redde for å prøve seg fram, og som tror at det finnes fasiter på alle ting, og så blir de frustrerte fordi fasiten ikke funker på dem.

Bra jobba, stå på videre! Keep us posted på hvordan det går da!




ps. Til dere andre som åpenbart har trodd at jeg ble "sinna"...? Øhh...kan vel ikke sitte her og kommentere utenfor-tema-ting att og fram på forum hele dagen vel? Man har da et liv.

Til de som eventuelt er bekymra for hunden min så må jeg nesten fortelle at vi bor bokstavlig talt midt på fjellet og laaangt fra folk, i stor enebolig, vi har 15 mål skog og utmark, 2 km til nærmeste (og eneste) nabo, og jeg tror strengt tatt ikke han vet hva "bånd" er for noe, fordi vi har aldri hatt bruk for det. Bortsett fra det så kan han også å sortere lekene sine slik at han legger gummiballer i ei plastbøtte for seg og de andre tingene i ei firkanta kasse.

Jeg tror han har det bra jeg!

Tror jeg også!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spent på brød-eksperiment raskall Bakst 11 25-10-10 15:46
Noen gode nye brødoppskrifter (med lite egg og lite spesialingredienser)? Frater Oppskrifter 2 20-09-10 10:12
Sjokoladekuler, eksperiment. aliasdictus Kake/dessert og snacks 0 13-03-10 20:25
Eksperiment - må deles! Dansefeber Oppskrifter 4 02-02-10 17:49
Mitt eksperiment...muffins a la prinsessebrød...nesten. Borealis Bakst 7 12-06-06 11:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no