Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Bildetråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 02-11-10, 23:19   #226
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

ja helt klart kjempestor forskjell!! Ser jo du minker masse i sidene da!! Kjempeflink du er!! Og du har nå masse pupp å ta av da, hehe Ingen fare for at dem der blir borte tror jeg :P

Jeg får vel manne meg opp og ta noen slike positurbilder nå, så har jeg til å sammenligne med senere, har jo bare gått ned 7 kg nå, så har mye igjen, hehe

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 23:21   #227
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Vi er bare så flinke altså!!! Stolt av oss!!! Jeg elsker denne tråden, største motivasjonstråden av alle her inne..

Gammel 02-11-10, 23:22   #228
sigboh
Medlem

sigboh sin avatar

Hvor: Moss
Alder: 32
sigboh er ny på veien

Wee. Haha ja, er en del igjen og ta av. Håper egentlig de ikke blir borte. For om de ikke blir borte får jeg dekka brystreduksjon + brystløft. Men hvis de blir borte så må jeg jo uansett ta kun brystløft og det får jeg ikke dekka Ja, det syntes jeg jaggu du skal gjøre! Er kjempegøy og følge med på! Ja, du har iallefall noen kg igjen hvis du skulle ned til rundt 70 hvis jeg husker riktig Men 7 kg gjør stor forskjell det også faktisk

sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 23:24   #229
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

Opprinnelig lagt inn av sigboh, her.

Wee. Haha ja, er en del igjen og ta av. Håper egentlig de ikke blir borte. For om de ikke blir borte får jeg dekka brystreduksjon + brystløft. Men hvis de blir borte så må jeg jo uansett ta kun brystløft og det får jeg ikke dekka Ja, det syntes jeg jaggu du skal gjøre! Er kjempegøy og følge med på! Ja, du har iallefall noen kg igjen hvis du skulle ned til rundt 70 hvis jeg husker riktig Men 7 kg gjør stor forskjell det også faktisk

Ja jeg skal vel ned 28 kg til eller noe, sukk :| jaja.. det får ta den tiden det tar, heheh

Jeg håper ikke mine forsvinner heller. Har D nå. men noe operasjon eller silikon, det tør jeg ikke så.. bare det ikke blir to hengestrømper når jeg er ferdig så, hehe

Gammel 02-11-10, 23:26   #230
sigboh
Medlem

sigboh sin avatar

sigboh er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Ja jeg skal vel ned 28 kg til eller noe, sukk :| jaja.. det får ta den tiden det tar, heheh

Jeg håper ikke mine forsvinner heller. Har D nå. men noe operasjon eller silikon, det tør jeg ikke så.. bare det ikke blir to hengestrømper når jeg er ferdig så, hehe

Jaa, sant det. Da hadde vi ca. samme startmål da Du skal se når du først kommer skikkelig igang så går det fort! Jeg kan ikke tro at jeg har gått ned 13 kg allerede! Før tenkte jeg "faen, jeg skal ned så mye!" nå er det mer "Oi, bare 15 igjen!". Så det går nok kjempefint får du se!

D er jo helt perfekt. Er det jeg ønsker meg! Har hengestrømpene allerede jeg skjønner du. Og har hatt hele tiden... Tyngdekraften lenge leve! hah!!

sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 23:30   #231
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

Jaa, sant det. Da hadde vi ca. samme startmål da Du skal se når du først kommer skikkelig igang så går det fort! Jeg kan ikke tro at jeg har gått ned 13 kg allerede! Før tenkte jeg "faen, jeg skal ned så mye!" nå er det mer "Oi, bare 15 igjen!". Så det går nok kjempefint får du se!

D er jo helt perfekt. Er det jeg ønsker meg! Har hengestrømpene allerede jeg skjønner du. Og har hatt hele tiden... Tyngdekraften lenge leve! hah!!

Henge med fyll i, er jo en ting.. men å ha hengepupper med bare hud og ingenting inni.. det er fælt det :S hehe.. mine henger jo litt nå også, men dem er jo i det minste ufylt..

noe sånt vil jeg aldri ha hehe http://www.crazyshit.com/site/pics/i...lated_tits.jpg hehehehe

Gammel 02-11-10, 23:33   #232
sigboh
Medlem

sigboh sin avatar

sigboh er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Henge med fyll i, er jo en ting.. men å ha hengepupper med bare hud og ingenting inni.. det er fælt det :S hehe.. mine henger jo litt nå også, men dem er jo i det minste ufylt..

noe sånt vil jeg aldri ha hehe http://www.crazyshit.com/site/pics/i...lated_tits.jpg hehehehe

Ahahah. Huffda

Gammel 03-11-10, 09:38   #233
Tropika
Medlem

Tropika sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Tropika er ny på veien

Såer mye forskjell på deg sigboh... Magen har løftet seg, "håndtakene" på siden har krympet.. Du er knallflink!

-------------------------

Senorita!

Frykter at mine pupper blir slik.. Utsugd av tre unger og ser ut som vrengte baklommer..

Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 11:35   #234
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

sigboh: STOR forskjell på de to månedene Så flink du er!!

Gammel 03-11-10, 13:00   #235
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Ok.
Lukkar auga og hoppar i det... (Eg har også bilder i undertøy, men dei kjem eg ikkje til å poste på internett. Enda dei viser meir... men også nettopp derfor ) Veldig nifst å bryte anonymiteten, men vi lar det stå til. Er nok ikkje så anonym som eg trur uansett, tenker eg!

Eg har ingen "før"-bilder som er tatt spesifikt for formålet. Men eg kom over dette bildet av meg som er tatt v skolestart for to år sidan. Huff, eg fikk sjokk da eg såg det, for eg har ikkje heilt sett sjølv at eg har forandra meg. Har heller ikkje nøyaktig vekt frå august '08, men vekta da eg bestemte meg for å "legge om" i mars 2009 var =gulp= 130 kilo. Så det er nok rundt der ein plass, tenker eg. Eg gikk ned 24 kilo på eit halvt år, men så ramla eg saman og gikk opp 8-9 kilo igjen på eit par månader, tok ny rev i seila i mai i år. Bilde nr 2 er tatt 1. mai 2010, da var eg ca 114 kg. Same skjørtet, som de ser. Det er kjempeelastisk, så det har vore med meg opp og ned i vekt og gjennom svangerskap og mykje rart, eg kan sikkert bruke det til eg er 90 kilo - minst.

Tredje bildet er tatt i dag, prøver å ha ein tilnærma lik positur som det første for å betre sjå skilnaden mellom da og no. Enda eg ikkje har kroppsmål frå den gong trur eg har minka litt i omfang. Strengt tatt veit eg at eg må har gjort det, for i fjor sommar i mai kjøpte eg meg ein BH tatt etter mål i 115DD som passa perfekt og den vart for stor på ca to månader, eg måler ca 105 under bysten no. Det blomstra skjørtet eg har på meg i dag er i str 48, og eg kan enkelt ta det på og av utan å verken kneppe opp knappen eller gli ned glidelåsen. De ser frå bilde 4 at det er såpass mykje å gå på i elastikken at eg kan trekke det litt ut frå kroppen (knappen og glidelåsen er naturlegvis igjen). I fjor kunne eg ikkje eingong tenke på å gli opp glidelåsen, det var pølseskinn med glidelåsen heilt åpen...

Eg er jo framleis uomtvisteleg diger, og har mange kilo som skal av, men litt framgang har det nok vore, sjølv om eg ikkje ser det i spegelen

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Aug08-Nov10.jpg (39,0 KB, 526 visninger)

Sist redigert av Zillah : 03-11-10 kl 13:02. Årsak: Tillegg.
Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 13:33   #236
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

For en forskjell, Zillah!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 14:26   #237
Tropika
Medlem

Tropika sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Tropika er ny på veien

For en forskjell på deg Zillah! Flott er du!

Det er så utrolig motiverende for meg å se bilder av dere som er kommet godt i gang. Her sitter jeg med skallebank og kvalme, men jeg håper og tror det vil gi seg etter hvert..

Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 14:35   #238
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Å, tusen takk, koselig å høyre

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 14:48   #239
sigboh
Medlem

sigboh sin avatar

sigboh er ny på veien

Tusen takk for koselige tilbakemeldinger!
Du har vært KJEMPE flink Zillah! Ser stor forskjell!

Gammel 03-11-10, 17:31   #240
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

Kjempebra forskjell Zillah!!! Går rett vei!!

Gammel 03-11-10, 17:47   #241
mamz
Medlem

mamz sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Alder: 57
mamz er på en erverdig vei

SÅ flinke dere har vært damer, ser virkelig forskjell her altså

mamz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 18:23   #242
StineH
Seniormedlem

StineH sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 35
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Så utrooolig motiverende å se bildene av dere!
Det får meg liksom til å forstå at det er faktisk mulig!!

Gleder meg vilt til å følge med dere videre nedover!

StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 21:15   #243
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Herregud, så flotte og flinke dere er! Jeg er bare så imponert! Så moro det er å se før/etterbilder! Mer, mer!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 12:30   #244
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

StineH, det er stor forskjell på de bildene du la ut i begynnelsen og de du nettopp la ut. Og ikke bare i kilo, men i utstråling. Du ser gladere og sunnere ut i ansiktet. Du er ei kjempepen jente! Stå på!

Senorita, jeg syns du har en fin mage. Du har jo ikke valker en gang!

Sigboh, det er kjempeforskjell. Og så mye strammere kroppen såg ut. Ser ikke ut som du har masse hud til overs. Jeg trodde kanskje du hadde silikonpupper, for de såg ganske perfekte ut. Hvilken BH er det du bruker?

Zillah, du har vært kjempeflink! Du kunne jo hatt en person til inne i det skjørtet :P

@ all Keep up the good work!

vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 13:37   #245
solihjerte
Medlem

solihjerte er ny på veien

Denne tråden her en kjempemotiverende. Jeg synes at dere alle er utrolig tøffe som viser oss den fantastiske fremgangen dere har hatt! Det er herlig å se !!

solihjerte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 13:46   #246
sigboh
Medlem

sigboh sin avatar

sigboh er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Sigboh, det er kjempeforskjell. Og så mye strammere kroppen såg ut. Ser ikke ut som du har masse hud til overs. Jeg trodde kanskje du hadde silikonpupper, for de såg ganske perfekte ut. Hvilken BH er det du bruker?

Nei, har ikke fått så mye slapp hud enda heldigvis. Er bare bittelitt, syntes så vidt så håper det fortsetter sånn! Haha, nei er nok ikke noe silikon nei. All natural Men takktakk. Bruker en push-up bh som er kjøpt på underverker.no. Får ikke kjøpt bh'er i butikker, siden vi har ingen undertøysbutikker her jeg bor De eneste man får kjøpt her i store strl er sånne "netting bh-er" som ikke holder på noen ting og siden jeg har en god del heng på puppene må jeg nesten ha push-up!

Gammel 05-11-10, 13:54   #247
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Nei, har ikke fått så mye slapp hud enda heldigvis. Er bare bittelitt, syntes så vidt så håper det fortsetter sånn! Haha, nei er nok ikke noe silikon nei. All natural Men takktakk. Bruker en push-up bh som er kjøpt på underverker.no. Får ikke kjøpt bh'er i butikker, siden vi har ingen undertøysbutikker her jeg bor De eneste man får kjøpt her i store strl er sånne "netting bh-er" som ikke holder på noen ting og siden jeg har en god del heng på puppene må jeg nesten ha push-up!

Ååh, den butikken har jeg ikke sett før! Jeg bruker å handle undertøy i Storbritania.. Finner sjeldent noe som passer her hjemme. Har fått litt mindre pupper nå og alle BH'ene er litt store. Men har fortsatt ikke små nok pupper til å kjøpe BH i vanlige butikker. Kanskje jeg må prøve å bestille der da! Takk for tipser

And keep up the good work!

vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 14:01   #248
sigboh
Medlem

sigboh sin avatar

sigboh er ny på veien

Det er en helt grei nettbutikk iallefall. Greit det er dyrt, men frakten er relativt billig og de har pleid å være raske med levering også!

Thank you, i will

Gammel 05-11-10, 16:20   #249
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Senorita, jeg syns du har en fin mage. Du har jo ikke valker en gang!

Jo men som jeg skrev, så var dette i fjor etter jeg gikk ned 14-15 kg. .alt kom på igjen i år og 2 kg til..

så den ser IKKE slik ut nå altså

Gammel 07-11-10, 21:33   #250
vimseguri
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
vimseguri er på en erverdig vei

Jeg må bare si WOW jeg har sett igjennom mange bilder her nå,og er helt imponert ikke minst er det super inspirerende

vimseguri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Inspirert av bildetråden Vimpane Ketolysekuren 9 18-08-10 15:00

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40.