Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Novemberstartere! Foren eder!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 02-11-10, 21:22   #26
MaLyng
Juniormedlem

MaLyng sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bergen
Alder: 41
MaLyng er på en erverdig vei

Sv: Novemberstartere! Foren eder!

Hvis du følger ketolysekuren, så er det vel 15-20 gr. karbohydrat hver dag som er innenfor den akseptable grensen. Og de fleste karbohydratene skal komme fra grønnsaker som vokser over jorden
Men toleransen for karbohydrater er veldig individuelt. Mange kan ikke overskride grensen på 15 gr. før de faller ut av ketose, mens mange kan øke det helt til 50 gr. for dagen uten at det gjør noe.
Dette er noe du merker på kroppen etterhvert, hva som passer best for deg

MaLyng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 21:44   #27
mama67
Seniormedlem

mama67 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund
mama67 har en fantastisk aura rundt segmama67 har en fantastisk aura rundt seg

Melder meg inn i novemberstartergjengen jeg også! Har gått på ketolysedietten før og gått ned 30 kilo, så jeg er godt kjent med hva jeg går til. Nå har det kommet på igjen 8-10 kilo, og de skal vekk - minst!

Prøvde meg på ketolyse igjen før jul, men kom ikke i ketose da. Håper på bedre resultat denne gangen

mama67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr Lindberg Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 21:51   #28
Stina984
Nytt Medlem

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Manchester
Alder: 40
Stina984 er på en erverdig vei

Hei alle sammen! Håper på å få bli med her jeg også. Startet i dag for å gå ned de siste (gjenstridige!!) 10 kg! Var 80 i dag morges, og foreslår veiedag på fredag? Litt motivasjon

På menyen i dag: frokost: 1 egg og bacon til frokost,
Mellommålitd: 2 babybel og litt rå broccoli
Lunsj: Ceasar salat uten krutonger, med egg og bacon.
Middag: kylling med broccoli og bernaisesaus (laget med fløte).
Nå lurer jeg på krem og bringebær til dessert

Jeg vet man skal holde seg under 15-20g karbs om dagen, men hvor mye er det i prosent av dagsinntaket?

Lykke til alle sammen

Stina984 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 13:43   #29
linnkri
Juniormedlem

linnkri sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Asker
Alder: 44
linnkri er på en erverdig vei

Hei dere! Dag 3 på ketolyse og alt går egentlig såre vel Kom i ketose allerede mandag kveld og det kaller jeg en god start

Det jeg synes er det 'verste' med denne ketosen er det usannsynlig ekle jernsmaken jeg får i munnen. Og mitt spørsmål er derfor følgende: kan jeg spise hvilke som helst sukkerfrie pastiller? Eller finnes det noen som er å foretrekke fremfor andre?

Jeg har ingen planer om å dytte innpå mange esker i gangen, bare ta en pastill nå og da.

Takker for svar

Linnkri
linnkri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 14:08   #30
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Kjøp Fribol på apoteket, det er drops med god smak

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 14:19   #31
linnkri
Juniormedlem

linnkri sin avatar

Takk

Linnkri
Gammel 03-11-10, 14:21   #32
Tropika
Medlem

Tropika sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Tropika er ny på veien

Jeg har enda ikke sjekket om jeg er i ketose. Tenkte å gjøre det i kveld.

Jeg sliter litt med å finne på middager som hele familien kan spise. I dag skal gutta boys få blomkålsuppe. Jeg skal kose meg med kyllingvinger og salat.

Mannen har allerede gått ned 4 kg, og han er ikke på lavkarbo, men blitt mer bevisst på hva han putter i munnen.. Han har nok godt av det, men har ikke behov for å gå noe særlig ned i vekt. I tillegg trener han hardt.

Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 14:33   #33
Sivensvans
Seniormedlem

Sivensvans sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Vil også være med!

Min oppstart var 18. oktober - og, alt såre vel så langt!

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Berit Nordstrand Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 14:45   #34
Sivensvans
Seniormedlem

Sivensvans sin avatar

Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Tropika, her.

Jeg sliter litt med å finne på middager som hele familien kan spise.

Sjekk oppskriftsforumet, mætt ta forslag! Trenger ikke spesial-lage middager heller forsåvidt - bare server resten av gjengen pasta/potet til kjøttet/fisken/kyllingen mens du koser deg med litt ekstra grønnsaker.

Gammel 03-11-10, 14:51   #35
Tropika
Medlem

Tropika sin avatar

Tropika er ny på veien

Noen flere som merker at noe er i gjære?

Synes allerede mandagskveld at fingrene mine ikke var så stive lenger. Sikkert pga endel vann..

Gammel 03-11-10, 15:21   #36
linnkri
Juniormedlem

linnkri sin avatar

Jeg blir sånn febervarm i kroppen når jeg er i ketose, merkelig greie, men jeg får en slags varmefølelse i hals/svelg... Sikkert bare jeg som er litt skrudd, min kjære mann har ikke den følelsen. I tillegg fosser vannet ut av kroppen min og derfor kjennes buksene rommeligere ut allerede, vekten har ikke rørt seg foreløpig(jepp, jeg vet at jeg ikke skal veie hver dag, men har gjort det likevel). Krysser fingrene for at fettet også forsvinner ut nå!

Når det gjelder middag må jeg bare anbefale en strålende rett min kjære mann laget i går, oppskriften er hentet fra Skaldemans sin kokebok:

Reinsdyrskav med sopp, løk, bacon og fløte. Kokt godt sammen og servert med blomkålmos - fantatisk godt Vi skal ha middagsgjester på fredag, og da blir det definitivt servert I tillegg spiste jeg restene til lunsj i dag.

Oppskriftsforumet har mye godt å by på, også må jeg anbefale bloggen til Lene Beatrice, mye spennende lesning og mange bra oppskrifter!

Linnkri
Gammel 03-11-10, 18:14   #37
Mrs.Pork
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
Mrs.Pork er på en erverdig vei

Jeg har begynt å merke den jernaktige smaken i dag, og jeg testet i sted. Og jammen er jeg ikke i ketose allerede (dette er dag to). Jeg regnet med at det kom til å ta litt lengre tid, for å si det slik var det ikke få karbohydrater som ble fortært i helga!

Til frokost i dag hadde jeg omelett laget på 3 egg, 3 ss kremfløte, ca 70 g bacon og en dæsj med rekeost. Klarte ikke alt da, så tok resten til lunsj.
Til middag har jeg hatt fiskegryte (blomkål, broccoli, sopp, litt løk og torskestykker), mens mannen hadde stekte svinekoteletter med stekt sopp og litt løk.
Restene går til kvelds.

I kveld er det svømmekvelden min, jeg svømmer en dag i uka. Prøver også å få gjort litt styrketrening, men føler akkurat nå at jeg har nok med slyngetrening hos fysio. Jeg har ME, men er heldigvis ikke av de sykeste som kun ligger til sengs. Så aktiviteten er litt varierende, og jeg er vel veeeeldig stillesittende/inaktiv i forhold til gjennomsnittet.

Ang halspastiller så leste jeg et par tråder her inne om det tidligere i dag, og fant ut at Tazink skulle være ok. Dessverre var de utsolgt på helsekosten. Fribol er altså også ok? Jeg klarer meg uten, men mannen har behov for litt sånt når han er på jobb.

Mrs.Pork er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lchf Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 20:32   #38
Tropika
Medlem

Tropika sin avatar

Tropika er ny på veien

Jeg er i ketose!

Nå har jeg bakt brød, som står i ovnen. Gleder meg til å ha noe til å ha pålegget på i morgen!

Gammel 03-11-10, 20:58   #39
Veslemor
Juniormedlem

Veslemor er på en erverdig vei

helluuuu =) !

I dag måtte jeg og mannen sniktitte på vekten og jammen meg du jeg trodde ikke mine egne ØYNER. mannen har gått ned 3 kilo allerede på 3 dager og jeg 1,5 kg. Er jo helt utrolig. Jeg måtte ta på meg klær og veie meg med det for så å at av meg å på igjen for å veie. Trodde vekten var gått helt bananas jeg men neida der sto det 1,5 kg vekttap ! tihi så gøy og ikke minst motiverende.

Gikk på grete roede en gang før og første uken vi veiet oss i lag med andre så var alle gått ned sånn 3-4 kilo mens jeg nei jeg var gått opp 1 kilo. da var jeg deppa da ja så var redd det sku skje denne gangen men ser ikke slik ut. Mannen er allerede inne i ketose og jeg er på goood vei, kanskje i morgen .

Her er noen middagsoppskrifter til de som vil ha :

Fisk

Lettsaltet torsk
Bacon terninger
Smør
Salat
Jukseris ( blomkål )

Kok torsk etter bruksanvisning på pakken.
Steik bacon terningene og ha opp i en liten panne med smeltet smør .
Salat : isbergsalat / kinakål, og annet tilbehør en vil ha som er lavkarbo
Jukserisen av blomkål : Man tar et stk blomkålhode, kutter av så mye som man vil og rasper det grovt i kjøkkenmaskin. Vrrr! Det skal være som omtrent riskorn, ikke glatt som mos, altså.

Sleng en klatt smør i bunnen av en mikrosikker form og hell blomkål-"risen" over. Mikre uten lokk på full guffe i 7 minutter. Ta-dah!

For personer som ikke lever på lavkarbo kan en gi poteter til de =) ! Middag til hele familien uten å måtte lage to forskjellige måltider.

Pannekaker
Pannekaker, ca 5 stk:

4 egg
ca 1,5 - 2 dl fløte
2 store ss rømme
2 ts sukrin
1,5 ss fiberhusk
ca 1 ts salt

Visp eggene og tilsett det andre. Vispes til en jevn røre. La det svelle noen minutter. Stek på middels varme til den er tørr på toppen, før den snus. Jeg brukte liten stekepanne og ca en øse pr pannekake.

Serveres med f.eks. syltetøy eller rørt bær.

Blomkålgrateng

Blomkålgrateng :

1 stort blomkålhode
100g kremost naturell
150-200 g revet ost
1 ss rømme
1 egg
Lavkarbo Pølse

( Kan ha i lavkarbo pølse, evt bacon biter eller annet ingrediens som er lavkarbo )

Kok blomkålen i buketter i usaltet vann.
Hell den i et dørslag og knus/press ut vannet med en potetmoser..el baksiden på ei sleiv. Sånn at det blir en tørr grovknust masse tilbake.
Hell den tilbake i kjelen og rør inn det andre. Jeg valgte å ikke krydre extra her...da jeg syntes osten gir nok smak.
Rør alt godt sammen og hell i en smurt ildfast form.

Stekes på 175g varmluft i 20 min.

Pizzamuffins

Ingredienser bunn: 10 stk

40 g Bakemiks
1 ss Fiberhusk
1/2 ts salt
1 dl vann
30 g olje = 6,5 ts ca
40 g revet ost

Fremgangsmåte:
Smør muffinsformene lett med litt olje. Jeg anbefaler å bruke store former uten"trekkspill" på sidene (f.eks Euroshopper sine, som kan kjøpes på Rimi)

Bland alle ingrediensene, bortsett fra osten, i en bolle og rør til du får en klumpefri røre. Hvis du prøver med en annen melerstatning enn bakemiks kan det hende du må bruke mer eller mindre mengde enn det som står i oppskriften. Røra skal være omtrent som pannekakerøre. Jeg anbefaler i såfall å prøve med en liten røre først, for å se hvordan det blir. Soyaprotein er prøvd, og det ble visstnok ikke bra.

Rør in osten, og fordel røra i 10 store muffinsformer, ca 3/4 ss i hver form. La det hvile i ca 10 min, så fiberhusken får tid til å svelle.

Legg 1-2 ss ønsket fyll i hver muffinsform og strø over ca 10 g ost.

Stek i ca 20 min ved 200 grader (varmluft).

Næringsinnhold pr stk, uten fyll:
Kcal: 57
Protein: 4,3 g - 30%
Karbohydrat: 0,3 g - 2%
Fett: 4,3 g - 68%

Forslag til fyll:

Denne kjøttsausen smaker veldig godt som fyll, og oppskriften rekker til en dobbel muffins-porsjon.

Vil du gjøre det veldig enkelt har Gilde kommet med ferdig pizzafyll med kun 2 g karbohydrat pr 100 g vare:

Næringsinnhold pr muffins med kjøttsaus og ost:
Kcal: 137
Protein: 10,8 g - 32%
Karbohydrat: 0,9 g - 3%
Fett: 9,8 g - 65%

Veslemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse -Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:06   #40
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Hvor: Trondheim
Alder: 35
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av Tøsa!, her.

Jeg har spist 2 egg med en skje baconost til frokost
"Tapas" = Salami, sylte, fetaost, agurk, gräddost og creme fraiche
(ca 4 skiver av hver og 2 ss CF)
Kyllingklubber til middag, 15 stk kanskje... skikkelig feite var de iallefall
100 g cottage cheese til kvelds
2 kopper kaffe med et par suketter og fløte

Er det noen av dere eksperter som kan fortelle meg om dette er passe mengde?
Er litt usikker nemlig.
Har ikke lest boken, og finner ingen eksakt info, og hver gang jeg prøver å spørre, blir jeg bare henvist til en annen tråd hvor det står "les boken"

Nå har jeg ikke lest alt, men bruk f.eks diett.no - der kan du få %, hvor du kan se hvordan det ligger ann i forhold til karbohydrater, proteiner og fett. Du skal selvfølgelig ligge lavest på karbohydrater og med fett på toppen

Og ang mengden mat; spis deg passe mett. Kroppen regulerer selv om du skal ha mer/mindre mat. Jeg spiser ikke mer enn 2-3 ganger til dagen og det er nok for meg!

Gammel 03-11-10, 21:08   #41
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av Tøsa!, her.

Ja det er sylte, jeg vet jeg ikke skal spise syltetøy da!
Jeg vet jo stort sett hva som innehodler karbs og ikke.
Men er det sånn at man BØR spise minst 15 g eller kan man i teorien spise 0 karber også? Eller er dette veldig individuelt?

Du KAN ligge på 0 g karber, jeg gjorde det i en periode. Andre dager var det oppi 5-10 gram..... Noen er også i ketose til de er oppi 50 gram (men det er noe med at du må under 15-20 gram for å gå ned i vekt..)

Gammel 03-11-10, 21:08   #42
Hillemoi
Juniormedlem

Hillemoi sin avatar

Hvor: Østlandet
Alder: 39
Hillemoi er på en erverdig vei

Hei
Jeg er helt ny her inne (idag faktisk) Så du er ikke alene her
Jeg startet for to uker siden etter å ha lest Foseids bok! Jeg har vært tilhenger av Fedon i mange år nå,pga overvekt i familien. Nå starter jeg rett og slett denne "ketose" dietten for å teste det ut for min bror som er overvektig,som lege er han skeptisk til motedietter,derfor tenkte jeg at,-hvorfor ikke være prøvekanin,så kanskje jeg blir kvitt myalgiene også?
Noen erfaring rundt dette?
Ellers må jeg bare få takke for hjelp de to første ukene,med oppskrift tips ol
Jeg er ivrig på kjøkkenet,så håper jeg også kan bidra litt etterhvert,men som sagt,nå er det bror som først står i fokus =))
Samtidig kan jeg jo spørre,-er det noen leger (som virkelig tar jobben sin på alvor!) som går på denne dietten og som kan gi meg noen tips å "overføre"?
Hm..det var kanskje ikke riktig sted/tråd å stille så mye spørsmål men,pytt, dette er en prøve,hallo,hallo

Hillemoi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon,ny lavkarbo"kanin" Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:09   #43
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Mrs.Pork, her.

Jeg har begynt å merke den jernaktige smaken i dag, og jeg testet i sted. Og jammen er jeg ikke i ketose allerede (dette er dag to). Jeg regnet med at det kom til å ta litt lengre tid, for å si det slik var det ikke få karbohydrater som ble fortært i helga!

Til frokost i dag hadde jeg omelett laget på 3 egg, 3 ss kremfløte, ca 70 g bacon og en dæsj med rekeost. Klarte ikke alt da, så tok resten til lunsj.
Til middag har jeg hatt fiskegryte (blomkål, broccoli, sopp, litt løk og torskestykker), mens mannen hadde stekte svinekoteletter med stekt sopp og litt løk.
Restene går til kvelds.

I kveld er det svømmekvelden min, jeg svømmer en dag i uka. Prøver også å få gjort litt styrketrening, men føler akkurat nå at jeg har nok med slyngetrening hos fysio. Jeg har ME, men er heldigvis ikke av de sykeste som kun ligger til sengs. Så aktiviteten er litt varierende, og jeg er vel veeeeldig stillesittende/inaktiv i forhold til gjennomsnittet.

Ang halspastiller så leste jeg et par tråder her inne om det tidligere i dag, og fant ut at Tazink skulle være ok. Dessverre var de utsolgt på helsekosten. Fribol er altså også ok? Jeg klarer meg uten, men mannen har behov for litt sånt når han er på jobb.

Fribol og de store IFA-ene

Gammel 03-11-10, 21:11   #44
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Og før jeg tusler ut av tråden deres MÅ jeg bare få lov å si: Ikke vei dere hver dag! Det er mye bedre for kroppen å holde seg til 1 gang i uka (eller mindre). Ofte, eller for mange, hvis en veier seg hver dag så blir en litt stressa fordi vekta går jo ikke nedover...og hva skjer når man stresser?? Jo, vekta forandrer seg (negativt) eller står stille...

Lykke til

Gammel 03-11-10, 21:19   #45
Hillemoi
Juniormedlem

Hillemoi sin avatar

Hvor: Østlandet
Alder: 39
Hillemoi er på en erverdig vei

Hei
Jeg har litt erfaring med "overspising" av sukkerfrie pastiller og tyggis.. Her om dagen spiste jeg to esker pastiller (gjennom en hel dag) og noen få tyggis,jeg brukte da hele kvelden på å sitte på do,og rumlingen i magen vekket meg faktisk på natten! :O
Ellers sier hvertfall Foseid (spis deg slank uten sult) at man kan spise en del,men jeg leste et eller annet sted at det var noen av disse man skulle holde seg unna,pga at noen av disse inneholder noe karbo når fettet er fjernet?
Jeg kan kun dele min lille erfaring ang do-besøk og sukkerfrie pastiller.. *kremt* *blush*

Hillemoi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon,ny lavkarbo"kanin" Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:24   #46
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Hillemoi, her.

Hei
Jeg har litt erfaring med "overspising" av sukkerfrie pastiller og tyggis.. Her om dagen spiste jeg to esker pastiller (gjennom en hel dag) og noen få tyggis,jeg brukte da hele kvelden på å sitte på do,og rumlingen i magen vekket meg faktisk på natten! :O
Ellers sier hvertfall Foseid (spis deg slank uten sult) at man kan spise en del,men jeg leste et eller annet sted at det var noen av disse man skulle holde seg unna,pga at noen av disse inneholder noe karbo når fettet er fjernet?
Jeg kan kun dele min lille erfaring ang do-besøk og sukkerfrie pastiller.. *kremt* *blush*

En del av det sukkerfrie som du nevner er søtet med f.eks malitol. Du får da det jeg kaller for renneræv

Det andre du nevner har jeg ikke hørt om, men nå har jeg aldri lest Foseid si bok.....

Gammel 03-11-10, 21:27   #47
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Hillemoi, her.

Hei
Jeg er helt ny her inne (idag faktisk) Så du er ikke alene her
Jeg startet for to uker siden etter å ha lest Foseids bok! Jeg har vært tilhenger av Fedon i mange år nå,pga overvekt i familien. Nå starter jeg rett og slett denne "ketose" dietten for å teste det ut for min bror som er overvektig,som lege er han skeptisk til motedietter,derfor tenkte jeg at,-hvorfor ikke være prøvekanin,så kanskje jeg blir kvitt myalgiene også?
Noen erfaring rundt dette?
Ellers må jeg bare få takke for hjelp de to første ukene,med oppskrift tips ol
Jeg er ivrig på kjøkkenet,så håper jeg også kan bidra litt etterhvert,men som sagt,nå er det bror som først står i fokus =))
Samtidig kan jeg jo spørre,-er det noen leger (som virkelig tar jobben sin på alvor!) som går på denne dietten og som kan gi meg noen tips å "overføre"?
Hm..det var kanskje ikke riktig sted/tråd å stille så mye spørsmål men,pytt, dette er en prøve,hallo,hallo

Lege finner du her inne, Torkil er navnet...

Gammel 03-11-10, 22:46   #48
Veslemor
Juniormedlem

Veslemor er på en erverdig vei

Skal bare veie meg 1 gang i uken men falt for fristelsen hehe ! Blir ikke veiing før mandag ! Vet alt om at stress kan forandre vekten og for oss kvinner kan faktisk mensen også forandre vekten. Kan gå opp hele 2 kilo faktisk. Det merket jeg sist diett, da økte vekten uken før og mens jegh adde mensen mens etterpå var den poff nede igjen så ikke fortvil da heller !

Veslemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse -Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 08:05   #49
butterkopp
Juniormedlem

butterkopp er på en erverdig vei

Juhu!
Er snart 30 2barnsmor, gift og ca 25 kg overvektig..
Jeg startet på tirsdag, går strålende hittil. Tok en stix i går kveld og den var på det nest mørkeste. Er det bra? Eller må den være på det høyeste for å være i ketose? *uvitende*
Gleder meg til å bli tynn og fin med dere!! Bikinisesong 1011 here we come!

butterkopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 08:41   #50
Sivensvans
Seniormedlem

Sivensvans sin avatar

Opprinnelig lagt inn av butterkopp, her.

Tok en stix i går kveld og den var på det nest mørkeste. Er det bra? Eller må den være på det høyeste for å være i ketose? *uvitende*

Du er i ketose uansett hvilken av de tre fargene stixen har! Er den på det mørkeste kan det være fordi man har drukket for lite vann Mao er det ikke noe mål i seg selv å være på den mørkeste fargen - er det utslag er du i ketose

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Helsestanden, foren eder og kommuniser! Cherry Generell diskusjon 2 28-10-10 19:57

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:22.