Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Watch out, people!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 04-11-10, 20:40   #26
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Watch out, people!

Jeg er litt "følsom" når det kommer til maten. Julemiddag hos svigerfamilien var ribbe et år... jeg er ikke så glad i ribbe i utgangspunktet og på noen biter var det bust fra grisen. Og svigermor bare spiste det. GRØSS!!! Jeg fikk helt noia..heldigvis var jeg ikke alene Det samme gjelder kylling, samboer må rense kjøttet fra kyllingen fordi jeg takler ikke innsiden av den..alle senene

Gammel 04-11-10, 20:54   #27
KarMa40
Seniormedlem

KarMa40 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

@madisa: Du skulle prøve min mamma:
Mark i bringebærene? Gjør ingenting! Den har spist bringebær hele livet og smaker deretter ....
Sot på pølser stekt på bål? Skogskrydder!

KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 13:29   #28
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

@madisa: Du skulle prøve min mamma:
Mark i bringebærene? Gjør ingenting! Den har spist bringebær hele livet og smaker deretter ....
Sot på pølser stekt på bål? Skogskrydder!

Herlig!
Eller som pappa pleier å si om han mister mat i gulvet "jaja, her har det bare gått kjentfolk", før han plukker det opp igjen og putter det i munnen .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 00:04   #29
stalemate
Juniormedlem

stalemate sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
stalemate er på en erverdig vei

Hahaha, dette forklarer jo hvorfor jeg ikke fikk tak i baconsnacks sist jeg var på Rimi. Spiser denne rett som det er, og fikk bare beskjed om at den var trukket tilbake. Velvel, nå vet jeg hvorfor! Jeg er heller ikke så lettskremt av meg, bygdejente som jeg er. Men det var da veldig mange lange svarte hår
Forsåvidt greit at det ikke var min pose kjenner jeg, tror det hadde blitt en pause i helgekosen da gitt.

stalemate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert ketogent Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:14.