Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva ønsker du deg til jul?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-11-10, 07:23   #1
Fofa
Seniormedlem

Fofa sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Alder: 45
Fofa er ny på veien

Hva ønsker du deg til jul?

Venner og familie har sånn smått begynt å spørre om jeg har noen gaveønsker til jul. Synes det er litt vanskelig å komme på noe lurt, jeg

Noen som har noen geniale ønsker/forslag?

Trenger jo også tips om smarte ting jeg kan gi

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 07:29   #2
mam
Seniormedlem

mam sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

NYTT BAD!

Hehe, nei, det må kunne pakkes inn?

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 07:30   #3
kamp
Seniormedlem

kamp sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Jeg ønsker meg risfaddere til risprosjektet i thailand

Gammel 10-11-10, 07:38   #4
mam
Seniormedlem

mam sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Mer seriøst svar: Jeg ønsker meg lange armvarmere som går opp til albuen. Det er så mange overdeler med 3/4 arm.

Og kan jeg ikke få et helt bad, en ny stilig badevekt: http://www.obhnordica.se/Default.asp...=2622&AreaID=1

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 07:44   #5
sæterjenta
Medlem

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Akershus
Alder: 50
sæterjenta er på en erverdig vei

Jeg ønsker meg en slik trenings-rokkering. Har hørt fra kjente at det er super trening for midtpartiet...og ny dansematte til playstation, eller rettere sagt danseplate som ligger bedre på gulvet

Desembertrening 295/1000
sæterjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse - lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 08:01   #6
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

For meg sjøl:

- dunparkas
- sauskinnsefeller til å ha på hytta

Ellers ønsker jeg mest av alt at kulen i brystet til søstra mi er bare en godartet filleting...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 08:09   #7
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Et fosterbarn står høyest på ønskelisten!

Jeg ønsker meg virkelig en bærbar pc! En liten laptop som er god å skrive på!

Ellers kan et strykejern være fint. Det gamle blir liksom ikke ordentlig varmt lengre!

Og penger til å handle klær på romsjuls-/januarsalg!

Nyeste utgave av Bedre uten brød og andre lavkarbo bøker/kokebøker skal jeg alltids få plass til!

Dersom noen virkelig vil slå på stortromma vil jeg også svært gjerne ha denne:

En Mitsubishi Outlander hadde gjort seg på vinterføre og har god plass til barnesete!

Gammel 10-11-10, 08:22   #8
christine76
Medlem

christine76 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 49
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Ny fancy pulsklokke
Kjernesunn familie-boken

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 09:16   #9
MadamMim
Medlem

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sandnes
MadamMim er på en erverdig vei

Ny badevekt hadde ikke vært dumt nei!!! :-)

Åsså ønsker jeg meg klær, sengetøy, sånn kjøkkenur som piper når d f.eks har gått 10 min (har glemt bort litt for mye mat...), nye kjøkkenkniver, pledd, ullundertøy, raggsokker... ja... listen kan bli lang, lang, lang :-)

Gleeeeder meg til jul!

25 kg er borte på lavkarbo i 2010. Nå starter dansen om å få vekk de siste 15 kg!! :-)

Startdatoen nå er 18. juli 2011! Følg meg i journalen min
MadamMim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 09:46   #10
knh
Seniormedlem

knh sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 38
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Jeg ønsker meg stavmikser og digitalt steketermometer

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 10:26   #11
herregud
Medlem

herregud sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

marsipan.jpg

herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 10:42   #12
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MadamMim, her.

sånn kjøkkenur som piper når d f.eks har gått 10 min (har glemt bort litt for mye mat...),

Bruke alarmen på mobilen? Ellers har vel Clas Ohlson slike til en slikk og ingenting? Men jeg skal ikke være kjepphøy - når jeg tenker meg om så ønsker jeg meg en sånn sjøl!

TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 10:45   #13
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MadamMim, her.

sånn kjøkkenur som piper når d f.eks har gått 10 min (har glemt bort litt for mye mat...),

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Bruke alarmen på mobilen? Ellers har vel Clas Ohlson slike til en slikk og ingenting? Men jeg skal ikke være kjepphøy - når jeg tenker meg om så ønsker jeg meg en sånn sjøl!

Jeg har 3 () digetale kjøkkenur (eggeklokker)!
Hender jo at jeg lager mer enn en ting av gangen og vil ikke ha masse matsøl på mobilen!

Gammel 10-11-10, 10:58   #14
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Jeg ønsker meg nisser i alle fasonger jeg

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 13:13   #15
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Hvor: Trondheim
Alder: 35
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

På lista mi står det en del bøker, filmer, tv-serier og musikk, men også fotorammer av Lisbeth Dahl, Menu- og Rosendahl-kjøkkenutstyr/interiør, lommepenger til Egypt og sommerferien

I julegaver gir jeg/vi:
+Vin til min mor og stefar (lager også vinkort-tag..og dekorer vinflaska..)(de vil ikke ha noe annet..)
+Skaldeman si kokebok til pappa...litt usikker til hva stemora mi skal få; vurderer gavekort på hudpleie?!
+Bror 1(19år): Tegneserien "så jævla normal" (morsom!!) og gavekort på sportsbutikk eller Ikea (han er treningsfreak/skal flytte ut)
+Bror 2(18år): Pc-spill (får bare håpe at han liker de da...jeg kjøpte de etter å ha lest om de på nettet...personlig har jeg ikke peiling på slikt)
+Søster 1(14år): Bok og gavekort på H&M
+Bror 3(10år): ANER IKKE!!!
+Bror 4(8år): Bok og film (var på salg..så 80 kr til sammen!)+gavekort på Toys R Us(hvis de selger gavekort der?)
+Søster 2(6år): Barbiehest og prinsessespill
+Bror 5(6år): Bok om krypdyr og politi/røver-spill
+Bror 6(1år): Filmer; den lille pingvinen Pororo og Babar..og boka honningtoppen. Ender nok opp med å kjøpe noe klær til han! Elsker å handle barneklær
+Samboer: Dexter, sesong 1. Billetter til forestilling i Trondheim og til Pernille Sørensen sitt show i Oslo

Venner: Lager toffefe-julekort og brente mandler eller "mix it up"-blanding

Svigerfar+kone: Norske klassikere-filmer
Svigermor: Gavekort+toffefe-kort
Svigermor sin mann: ??????
(Mannens barn: Jente (10-12år?): Toalettveske med noe sminketing oppi
Jente 20år+samboer:vinflaske)
Samboer sin søster 1(17år): Gavekort på bokhandel (hun ELSKER bøker)
søster 2(23 år): Toffefe-kort (de gir ikke julegaver til hverandre)
Søster 3(25år)+samboer: Gavekort på Egon
Sønn til hennes samboer(10-11år): filmer
Bror (19år): Klær og gavekort på dressmann eller noe

Besteforeldrene hennes får:
After eight-konfekt (jeg lager eskene!) og Mørk sjokolade-konfekt til mormora(diabetes..og jeg lager selvfølgelig eska hennes også)

Venner av henne: Får noe ala det samme som mine. Bruker en del tid på å lage dette her til dem. Dessuten "planlegges" det ikke å gi til hverandre, så vi gir dette bare fordi vi ønsker å vise at vi setter pris på å ha dem i vårt liv. Hva er bedre enn å gi noe som er hjemmelaget og som en har brukt tid på(riktignok bare jeg som har brukt tid...)

Gammel 10-11-10, 14:28   #16
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Jeg ønsker meg:
- Stekepanne
- Digital bilderamme
- Fotokurs
- Flanellspyjamas

Ophelia: Du har veldig mange søsken!

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 19:50   #17
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Hvor: Trondheim
Alder: 35
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg ønsker meg:
- Stekepanne
- Digital bilderamme
- Fotokurs
- Flanellspyjamas

Ophelia: Du har veldig mange søsken!

Jeg vet....tenk når de starter å få barn! La oss si at alle sammen får 3 barn hver.....3 x 8= 24 tantebarn... jeg tror vi må innføre den regelen som mange har, at etter konfirmasjon/fylte 18 år får en ikke gaver Pr dags dato har vi ikke den regelen i vår familie, fordi familien min er egentlig veldig liten, hvis du ser bort i fra at jeg har det antallet søsken

Men det er gøy! Med mange søsken Jeg blir tatt for å være mora da...til de yngste....men det er ikke så rart. Minsten er 1 år...(men mange tror 6 og 8-åringen også er barna mine)

Gammel 10-11-10, 20:21   #18
Augustina
Seniormedlem

Augustina sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Alder: 41
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Jeg skal ønske med ny ipod shuffel med skjerm, rockering med vekt, og treningsklær

Merker jeg bør snaaaart sette i gang i handle før det begynner å bli køsystem på alle butikker og kjøpesenter :S

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 20:32   #19
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Skjønner jeg er blitt mamma, når det eneste jeg kommer på er: snille barn...

Føler jeg har alt jeg trenger egentlig.. Bortsett fra nytt, stort bad og nytt kjøkken
Trenger virkelig en svææææær boks med 10`er sikringer, siden varmepumpa, oppvaskmaskinen, internetsen, to av stuene og de to gangene går på samma krets med 10 ampere

Gammel 10-11-10, 20:45   #20
aslaug
Seniormedlem

aslaug sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

På lista mi står det en del bøker, filmer, tv-serier og musikk, men også fotorammer av Lisbeth Dahl, Menu- og Rosendahl-kjøkkenutstyr/interiør, lommepenger til Egypt og sommerferien

I julegaver gir jeg/vi:
+Vin til min mor og stefar (lager også vinkort-tag..og dekorer vinflaska..)(de vil ikke ha noe annet..)
+Skaldeman si kokebok til pappa...litt usikker til hva stemora mi skal få; vurderer gavekort på hudpleie?!
+Bror 1(19år): Tegneserien "så jævla normal" (morsom!!) og gavekort på sportsbutikk eller Ikea (han er treningsfreak/skal flytte ut)
+Bror 2(18år): Pc-spill (får bare håpe at han liker de da...jeg kjøpte de etter å ha lest om de på nettet...personlig har jeg ikke peiling på slikt)
+Søster 1(14år): Bok og gavekort på H&M
+Bror 3(10år): ANER IKKE!!!
+Bror 4(8år): Bok og film (var på salg..så 80 kr til sammen!)+gavekort på Toys R Us(hvis de selger gavekort der?)
+Søster 2(6år): Barbiehest og prinsessespill
+Bror 5(6år): Bok om krypdyr og politi/røver-spill
+Bror 6(1år): Filmer; den lille pingvinen Pororo og Babar..og boka honningtoppen. Ender nok opp med å kjøpe noe klær til han! Elsker å handle barneklær
+Samboer: Dexter, sesong 1. Billetter til forestilling i Trondheim og til Pernille Sørensen sitt show i Oslo

Venner: Lager toffefe-julekort og brente mandler eller "mix it up"-blanding

Svigerfar+kone: Norske klassikere-filmer
Svigermor: Gavekort+toffefe-kort
Svigermor sin mann: ??????
(Mannens barn: Jente (10-12år?): Toalettveske med noe sminketing oppi
Jente 20år+samboer:vinflaske)
Samboer sin søster 1(17år): Gavekort på bokhandel (hun ELSKER bøker)
søster 2(23 år): Toffefe-kort (de gir ikke julegaver til hverandre)
Søster 3(25år)+samboer: Gavekort på Egon
Sønn til hennes samboer(10-11år): filmer
Bror (19år): Klær og gavekort på dressmann eller noe

Besteforeldrene hennes får:
After eight-konfekt (jeg lager eskene!) og Mørk sjokolade-konfekt til mormora(diabetes..og jeg lager selvfølgelig eska hennes også)

Venner av henne: Får noe ala det samme som mine. Bruker en del tid på å lage dette her til dem. Dessuten "planlegges" det ikke å gi til hverandre, så vi gir dette bare fordi vi ønsker å vise at vi setter pris på å ha dem i vårt liv. Hva er bedre enn å gi noe som er hjemmelaget og som en har brukt tid på(riktignok bare jeg som har brukt tid...)

Du er jo kjempeflink å planlegge med tanke på alle du/dere skal kjøpe til!!

Jeg ønsker meg ny mobil, den gamle funker ikke lenger, og så ønsker jeg meg ny treningsjakke og treningsbukse (gavekort på sportsbutikk).

aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 20:54   #21
jegerjenta
Seniormedlem

jegerjenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Hedmark
Alder: 64
jegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snill

Ønsker meg nytt kjøkken, jeg...................og stue, og kleskap på soverommet...........Så det er vel bare å begynne å spare til oppussing

jegerjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 20:56   #22
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Skjønner jeg er blitt mamma, når det eneste jeg kommer på er: snille barn...

Føler jeg har alt jeg trenger egentlig.. Bortsett fra nytt, stort bad og nytt kjøkken
Trenger virkelig en svææææær boks med 10`er sikringer, siden varmepumpa, oppvaskmaskinen, internetsen, to av stuene og de to gangene går på samma krets med 10 ampere

Legge opp en ny kurs kanskje?

Gammel 10-11-10, 21:01   #23
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Legge opp en ny kurs kanskje?

kjenner du noen som gjør det gratis?
Skal flytte hele sikringsopplegget opp en etasje.. En gang i tiden.

Gammel 10-11-10, 21:24   #24
arkine
Seniormedlem

arkine sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 71
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

ønsker meg ei pille som tar bort 20 kilo fra kroppen min på under ei uke
og at jeg deretter kan spise uten å tenke hver gang jeg putter noe i munnen

ellers har jeg det jeg trenger

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 21:55   #25
Mosepjusk
Seniormedlem

Mosepjusk sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Ellers ønsker jeg mest av alt at kulen i brystet til søstra mi er bare en godartet filleting...

Plutselig blir ikke materielle julegaver kjempeviktig...

Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva ønsker du deg? Fedonisten Livets lyse side 28 02-10-11 22:29
Hva ønsker du deg til jul? Mamzen5 Generell diskusjon 31 01-12-08 17:54
Noen ønsker Begod Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 29-01-04 10:26

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:09.