Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ny på KetolyseKuren med ett par spørsmål.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-06-05, 23:15   #1
Elvis
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Innlegg: 3
Elvis er på en erverdig vei
Talking

Ny på KetolyseKuren med ett par spørsmål.

Heisan!

Jeg begynte på KetolyseKuren lørdag.
Det har gått veldi bra så langt.
Testet urinen idag og den var positiv (nest høyest på skalaen).
Har gått ned 2,2kg, men det er vell mest vann...

Har noen spørsmål:

* Ettersom jeg tar ketolysetabeletter med Krom, Kalsium, Selen, Sink og vitaminer er det ikke så viktig å spise grønnsaker. Stemmer det?

* Jeg har holdt meg til 3 måltider pr dag. Går det bra?

* Har drukket mye vann og Farris. Gjørr det noe om det er Farris med lemon/lemongrass? Kan jeg drikke CocaColaLight?

* Jeg forstår att det går fint å drikke vin. Går det også bra med Whisky og Cognac?

Det tøffeste me hele kuren er att jeg måtte slutte å drikke øl.
Ellers føler jeg att dette kan gå bra.

Elvis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KetolyseKuren Svar med sitat
Gammel 21-06-05, 23:51   #2
studentberta
Medlem
 
studentberta sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Aust-Agder
Alder: 56
Innlegg: 297
studentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlys

Hei og velkommen hit til oss!

Flott at du har begynt på ketolysekuren, vi er mange her som følger denne så vi begynner å få erfaring etterhvert.

Selv om du spiser kosttilskudd er grønnsaker VELDIG viktig, mesteparten av dagens inntak av karber skal stamme fra grønnsaker - salat, brokkoli, blomkål etc.

tre måltider pr. dag er helt greit, og farris tilsatt smak er også ok. Cola Light er lov, faktisk utrolig god å ha.......

Jeg lurer på en ting; har du kjøpt boka Slank med ketolysekuren? Her finner du nemlig svar på både vin og annen alkohol man kan drikke. Det finnes lavkarboøl.........

Ellers ønsker jeg lykke til med vektredusering

__________________
Hilsen Studentberta

studentberta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 22-06-05, 10:28   #3
Elvis
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Innlegg: 3
Elvis er på en erverdig vei

Takk.

Jeg har kjøpt boka, men hadde nok misforstått litt det med grønnsaker, eller kanskje jeg hadde det ifra VI-menn reportasjen...

Grunnen til att jeg spurte om Whisky og Congac var att de ikke var nevnt i boka, og lurte da på om de går under "Ren alkohol" ?

Er det noe krydder som ikke er bra?
Kan jeg bruke Piffy-krydder, Tabasco o.l. ?
Har kjøpt inn LO-salt og bruker det.

Jeg elsker Torsk. Er det noen som har noen gode oppskrifter?

Går det ann å bruke vanlige Toro-ferdig-sauser i små mengder?

Mange spørsmål, og det kommer nok flere

Noen som har kjøpt seg tilgang til forumet på ketolyse.no?
Er det verd pengene?

Elvis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KetolyseKuren Svar med sitat
Gammel 22-06-05, 13:55   #4
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Nå inneholder posesauser ganske mange karbo, men man spiser jo ikke mye! Har fulgt ketolyse og gått ned mine kilo. Spiste posesauser fra Toro all the way. Kanskje Torkil selv kan svare om Konjakk og slikt, ikke vet jeg

Jeg tenke som så når jeg prøvde å gå ned, spise hva jeg vil (men kuttet ut brød, pasta, poteter osv selfølgelig), så lenge det ble under 15-20 gram karbiser om dagen. Og enda var jeg mett og fornøyd dagen lang (og gikk ned til tross for Cola Light, en fest inni mellom og posesauser fra Toro).

Lykke til!!

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 22-06-05, 13:56   #5
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Og angående krydder; sjekk om det er sukker i Jeg spiser nå det meste - men glemmer at det av og til kan være sukker i (har nok ikke hatt mye å si for min del, men).

Og salt generelt binder jo vann, men.. Alt med måte

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 22-06-05, 15:23   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Elvis

Grunnen til att jeg spurte om Whisky og Congac var att de ikke var nevnt i boka, og lurte da på om de går under "Ren alkohol" ?

Whisky og cognac er OK å drikke. Har ikke karber nei !

Opprinnelig lagt inn av Elvis

Er det noe krydder som ikke er bra?
Kan jeg bruke Piffy-krydder, Tabasco o.l. ?
Har kjøpt inn LO-salt og bruker det.

Alt krydder som ikke er tilsatt sukker/druesukker er ok å bruke !

Opprinnelig lagt inn av Elvis

Jeg elsker Torsk. Er det noen som har noen gode oppskrifter?

har et par stykker fra Jamie Oliver som jeg bruker veldig ofte. Skal poste dem når jeg kommer hjem i kveld. Er på jobb til 2100 !!

Opprinnelig lagt inn av Elvis

Går det ann å bruke vanlige Toro-ferdig-sauser i små mengder?

Samme der som med krydder. Sjekk innholdet på posen. Er det sukker i er det mye karber og da er det ikke lurt. De kan virke inn på blodsukkeret ditt. Men som Lita sier, mange tåler det og da er det OK.

Opprinnelig lagt inn av Elvis

Noen som har kjøpt seg tilgang til forumet
på ketolyse.no? Er det verd pengene?

Vet ikke - mange der er vel her også kanskje ? Her er det gratis. Men der inne får man jo garantert råd fra Torkil himself. Han er bare sporadisk innom her.

Lykke til videre

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-06-05, 22:16   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Her er oppskriftene med link:

JAMIES OVNSBAKTE TORSK MED CHERRYTOMATER, BASILIKUM OG MOZZARELLA

JAMIES OVNSBAKTE TORSK MED AVOCADO, REKER, FLØTE OG OST

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-06-05, 00:51   #8
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs


Velkommen Elvis!
Ser at du alt har fått svar på det meste, men ikke om det er pengene verd å melde seg inn i Ketlolysekurens forum,- til det vil jeg bare si:JA!
Håper vi ser deg der da Elvis!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Bli med i 21-klubben! nalana Trening 66 10-03-05 15:30
Liste med karbohydrater/100g og GI + spørsmål rsy Induksjonen 0 09-02-04 21:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no