Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Du blir glemsk av lavkarbo

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-12-10, 23:23   #126
Bombus
Medlem
 
Bombus sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 74
Innlegg: 179
Bombus har en fantastisk aura rundt segBombus har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

__________________


Bombus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, på en måte Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 23:40   #127
PrøveKanin
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 195
PrøveKanin er ny på veien

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Nå orker jeg ikke skrive mere,ingen vits for det nytter jo ikke å diskutere noe annet enn det som har med lavkarbo "fakta"på dette forumet.For da blir en jo angrepet,og alt en sier er feil uansett så.

Jeg diskuterer gjerne, men jeg ville satt pris på om du dokumenterte påstandene dine i større grad enn du har gjort til nå. Alle mine påstander rundt lavkarbo, mettet fett osv er bygget på forskning, fagbøker om emnet, studier osv. Da synes jeg det blir litt feil at løse påstander fra motsatt hold skal stå som "sannheter".

Dette gjelder på ingen måte bare deg, faktisk har jeg aldri blitt vist en eneste studie / forskningsrapport / bevis / dokument fra en lavkalorier noengang som støtter hans syn, enda jeg er rimelig sikker på at det faktisk er blitt gjort studier på dette som har konkludert med at lavkalori har noe for seg. Derfor klarer jeg per dags dato ikke å respektere såkalte "Lavkaloriere". Men om det finnes hederlige unntak så hører jeg gjerne på dette og leser gjerne dokumentene bak også det synet.

PrøveKanin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.no - Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 23:44   #128
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Knutekål er godt!!! Dyppet i rømme...

Hva var det snakk om her forresten?

Hukommelsessvikt pga lavkarbohehe. , Ja jeg lider nok av det, men får det meg til å kutte ut lavkarbo??? Å neida,langtifra!!!

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 23:55   #129
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg synes det er merkelig at brødet kalles for Ingers rugbrød når det det er mest av i brødet er hvetemel?? Det er jo over 6 ganger mer hvetemel enn rug.

fint sammalt hvete ja ,ikke hvetemel.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 23:57   #130
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Ærlig talt... Jeg har ikke tidligere spist noe særlig lavkarbo og har hukommelse som en elefant... Jeg husker mye... Og jeg har alltid hatt god hukommelse. Veldig god. Så lenge jeg fant ut at det jeg burde huske var verd å huske.
Fremdeles husker jeg mye og jeg gå på lavkarbo. Jeg husker mer enn det jeg burde huske. Skulle heller ønske jeg ikke husket SÅ mye! Jeg har et sært forhold til tall og klarer alltid relatere ting til tall som er viktige for meg. Derfor husker jeg mye, husker så mye at det plager meg. Jeg kan fremdeles fødselnummeret til eksen for 15 år siden. Samt kontonummeret hans, samt koden på minibankkortet. Jeg husker fremdeles kontonummeret på den siste innbetalte regningen på nettbank! ALT bare fordi at alle hendelser får en kode...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 23:58   #131
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Ja, det kan være en vanskelig øvelse å måtte tenke gjennom og begrunne standpunktene sine...


-

Anngrepet igjen ja,jeg syns ikke det er vannskelig å tenke gjennom å begrunne svarene mine nei,men det syns du tydeligvis!

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 00:02   #132
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Åja, men da så. Mamma har sagt at alle gutter må drikke melk for å bli sterk. Så alle gutter som vil bli sterk må drikke melk. Det tror jeg de gjør. De må ha proteinene.

Det er vel ikke værre å lære av kurslederen sin,som faktisk vet mye om brødet,enn de som er eksperter på lavkarbo!Er moren din ekspert på melk?

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 00:06   #133
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg kan tro at raskeste vei til Trondheim er via Kristiansand. Jeg kan til og med syns at det er det. Men det gjør det ikke til en sannhet gjør det vel? Jeg kan argumentere alt jeg vil for at det er det beste, men fakta vil jo uansett vise at det kjappeste er å kjøre direkte opp gudbrandsdalen. Hvorfor jeg drar fram dette? Vil bare sette lys på hvorfor det innimellom kan være greit å innse at fakta kanskje stemmer bedre enn ens egen tro og mening...

Men,det er jo ikke alt som er bevist,å da må en da få tro å syns hva en vil!Å om noen sier det er fakta trenger det ikke være det heller.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 00:07   #134
Vegard L
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 407
Vegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt likt

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Oi, det skulle være en parantes rundt den. Den er bare essensiell for barn. De andre åtte er essensielle hele livet. (Listet opp ni stk)

Må nok dessverre skuffe deg igjen, arginin er nok ikke essensiell for barn. Histidin derimot, er essensiell for barn og burde vært den aminosyren du hadde i parentes

Vegard L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, uprossesert mat... Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 00:08   #135
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Du?? Poenget her er at vi har tiltro til lavkarbo.... Og kanskje sverger til det. Da blir Ingers Rugbrød gærnt uansett hvor mye man enn liker brødet...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 00:08   #136
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

fint sammalt hvete ja ,ikke hvetemel.

Eh, sammalt hvete er da hvetemel?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 00:09   #137
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av aslaug, her.

Helt sikkert riktig det du sier, men her på lavkarbo.no driver vi med lavkarbo, så da er ikke Ingers rugbrød noe alternativ.

Har aldri sagt at det er et alernativ heller,selv om det går fint ann å spise litt selv om en er på lavkarbo.Det hele avhenger jo av hvor streng lavkarbo en er på.Så om det ikke er et alternativ for deg kan det være det for andre.Men nå spiser ikke jeg brødet heller, men når jeg begynner ala Lindberg kan en spise litt brød en gang iblandt.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 00:10   #138
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Det er jo bra vi har en slik hyggelig tone her inne ialle fall

*angre på at hun startet tråden*

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 00:12   #139
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Eh, sammalt hvete er da hvetemel?

Sammalt hvete har litt mer fiber... LITT!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 00:14   #140
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av PrøveKanin, her.

Jeg diskuterer gjerne, men jeg ville satt pris på om du dokumenterte påstandene dine i større grad enn du har gjort til nå. Alle mine påstander rundt lavkarbo, mettet fett osv er bygget på forskning, fagbøker om emnet, studier osv. Da synes jeg det blir litt feil at løse påstander fra motsatt hold skal stå som "sannheter".

Dette gjelder på ingen måte bare deg, faktisk har jeg aldri blitt vist en eneste studie / forskningsrapport / bevis / dokument fra en lavkalorier noengang som støtter hans syn, enda jeg er rimelig sikker på at det faktisk er blitt gjort studier på dette som har konkludert med at lavkalori har noe for seg. Derfor klarer jeg per dags dato ikke å respektere såkalte "Lavkaloriere". Men om det finnes hederlige unntak så hører jeg gjerne på dette og leser gjerne dokumentene bak også det synet.

Det er dokumentert at Ingers Rugbrød er bra for kroppen,finner sikkert om det på nettet også.Men å dokumentere alt en tror på er jo vannskelig.Selv om det er dokumentasjon på en ting, kan en faktisk mene det motsatte.Det er bevist at inntar du mindre energi enn kroppen forbrenner ,går du ned i vekt.Det er vel det lavkalori egentlig er da.Så jeg skjønner heller ikke hvilken dokumentasjon på det du vil ha.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 00:16   #141
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Det er dokumentert at Ingers Rugbrød er bra for kroppen,finner sikkert om det på nettet også.Men å dokumentere alt en tror på er jo vannskelig.Selv om det er dokumentasjon på en ting, kan en faktisk mene det motsatte.Det er bevist at inntar du mindre energi enn kroppen forbrenner ,går du ned i vekt.Det er vel det lavkalori egentlig er da.Så jeg skjønner heller ikke hvilken dokumentasjon på det du vil ha.

Det er også dokumentert at sukker er bra for hjernen... ALT kan dokumenteres...Men akkurat HER på dette stedet er vi tilhengere av lavkarbo... Ingers rugbrød er lant unna lavkarbo...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 00:17   #142
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Sammalt hvete har litt mer fiber... LITT!

Hvete er jo ikke gift heller daså litt tåles.Kanskje ikke til di som er på streng lavkarbo.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 00:18   #143
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Det er bevist at inntar du mindre energi enn kroppen forbrenner ,går du ned i vekt.

Nja, så enkelt er det faktisk ikke: http://ramblingsofacarnivore.blogspo...1_archive.html

Men hvis det er dokumentert som du hevder (av andre enn de som markedsfører, selger og tjener penger på det) så bør du jo kunne vise oss dokumentasjon?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 00:18   #144
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det er også dokumentert at sukker er bra for hjernen... ALT kan dokumenteres...Men akkurat HER på dette stedet er vi tilhengere av lavkarbo... Ingers rugbrød er lant unna lavkarbo...

Det kan jo diskuteres ,men jeg er tilhenger av lavkarbo jeg å,men utelukker ikke at andre ting kan være sunt for det.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 00:24   #145
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nja, så enkelt er det faktisk ikke: http://ramblingsofacarnivore.blogspo...1_archive.html

Men hvis det er dokumentert som du hevder (av andre enn de som markedsfører, selger og tjener penger på det) så bør du jo kunne vise oss dokumentasjon?

Det har jeg selv erfart gikk ned 40 kilo på å innta mindre energi enn kroppen forbrenner ,nok bevis for meg det.Så er jo det bevist mange steder,det er vel du selv istand til å finne på nett og andre steder.Leger og andre eksperter innen kosthold har jo dokumentert dette for mange år siden.Trenger vel ikke å være rakett forsker for å skjønne det.En blir jo fet av å innta mere energi enn kroppen forbrenner å.Utenom på lavkarbo da hvor karbo er redusert.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 00:37   #146
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Det kan jo diskuteres ,men jeg er tilhenger av lavkarbo jeg å,men utelukker ikke at andre ting kan være sunt for det.

Går du på lavkarbo kan ikke ingers rugbrød være med.... Det er enten eller

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 00:50   #147
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Går du på lavkarbo kan ikke ingers rugbrød være med.... Det er enten eller

Det er det ikke,på fedon kan du spise litt brød,det er ikke så mange karber i en brødskive.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 00:51   #148
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Det er det ikke,på fedon kan du spise litt brød,det er ikke så mange karber i en brødskive.


Det er i allefall 15-20 karber i ei ingers skive.. Det er vel mye...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 01:02   #149
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Bombus, her.

Hvordan får du inn den der? Den var morsom!

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 01:05   #150
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Du blir glemsk av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Det er det ikke,på fedon kan du spise litt brød,det er ikke så mange karber i en brødskive.

Ingers Rugbrød er ikke godtatt på ett fedonkosthold

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo.no blir utilgjengelig fra i kveld kl 22:15 til i morgen kl 07:30 HP Informasjon 9 11-05-10 08:34
Lavkarbo blir en belastning ... anonymen Spørsmål og svar 3 05-02-10 20:29
Blodsukker - blir det påvirket av lavkarbo? kamp Spørsmål og svar 5 14-03-09 21:46
Indre uro av lavkarbo? Blir redd Marsjenta Spørsmål og svar 2 19-12-08 17:04
Blir man mer fruktbar av lavkarbo? Fjonken Fysisk og mental helse 19 21-06-06 10:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no