Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Haugesund
![]() |
![]() På tide å evaluere ...Jeg har gått på lavkarbo siden slutten av september. De første ukene var slitsomme med voldsom hodepine og generell ublanse i almenntilstand. Men etter oppstartsproblemene har det gått på skinner. Jeg har fått mer energi og er ikke sulten. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lav karbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: På tide å evaluere ...Etter det jeg har greid å lese meg til her inne er det mange kompliserte mekanismer bak vektnedgang på low carb/high fat-kosthold, og jeg skal slett ikke si jeg forstår det
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Haugesund
![]() |
![]() Sv: På tide å evaluere ...Takk for svar. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lav karbo
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: På tide å evaluere ...
Ser mange her inne sverger til cocosa for å få opp fettprosenten i et ellers magert måltid. Jeg har ikke fått somlet meg til helsekosten enda (litt andre ting som står på programmet sånn rett før jul
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: På tide å evaluere ...Camomilla sier det så bra. Jeg mener også at hvis en ser bare på vektnedgang, så er Skaldemann bra. Bloggen hun linker til er også super. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
Emneord |
lavkarbo, lindberg, vektreduksjon |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|