Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Fettforbrenningspiller

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 27-12-10, 11:42   #1
ikea
Juniormedlem

Medlem siden: Dec 2010
ikea er på en erverdig vei

Fettforbrenningspiller

Hei!

Jeg lurer på hvordan er det med å gå på lavkarbo og ta fettforbrennende piller? Vet lavkarbo får i gang fettforbrenningen, men lurer på om det gir et ekstra løft med begge delene..

ikea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 11:55   #2
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Fettforbrenningspiller

Opprinnelig lagt inn av ikea, her.

Hei!

Jeg lurer på hvordan er det med å gå på lavkarbo og ta fettforbrennende piller? Vet lavkarbo får i gang fettforbrenningen, men lurer på om det gir et ekstra løft med begge delene..

Fettforbrennende piller? Er det disse som gir en h***** diare om man spiser noe fett du tenker på? I så fall vi jeg tro det er en svært dårlig kombinasjon...

Jeg ville uansett ikke tatt slike piller, la kroppen få ro til å ordne opp dette på egenhånd først. Om det ikke funker for deg kan du evt. prøve noe annet i tillegg til lavkarbo.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 11:57   #3
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Lommeboka blir jo betraktelig lettere om ikke annet...

Gammel 28-12-10, 01:02   #4
ikea
Juniormedlem

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Fettforbrennende piller? Er det disse som gir en h***** diare om man spiser noe fett du tenker på? I så fall vi jeg tro det er en svært dårlig kombinasjon...

Jeg ville uansett ikke tatt slike piller, la kroppen få ro til å ordne opp dette på egenhånd først. Om det ikke funker for deg kan du evt. prøve noe annet i tillegg til lavkarbo.

Nei, det er ikke de pillene som gir diare.

Gammel 28-12-10, 01:22   #5
ada-emilie
Sperret

Medlem siden: Mar 2010
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Glem piller vær så snill. De er ikke snille mot kroppen din, og det er det du som må kjenne svien for. Tålmodighet må til og hensyn til hvordan du vil kunne spise permanent. Du bør legge en langsiktig plan for hvordan du kan spise fremover uten å måtte sprekke fordi det er for knapt med energi eller visse næringsmidler.Du må bruke tid på å finne ut akkurat hvor mye og hva du skal spise for at kroppen din fungerer best mulig. Ikke vær slem mot kroppen din med piller, men finn heller ut hva den trenger. Får den kun det den trenger vil den også se sunn og bra ut.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 04:02   #6
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Opprinnelig lagt inn av ikea, her.

Hei!

Hvis det er xenecal du tenker på fraråder jeg deg å prøve dem,jeg fikk blod i avføringen og smerter i endetarmen som ilte oppover og hemoroider.Det var skikkelig ille +diare i tilegg hvis en spiser fettholdig mat.Gikk på di i to år og det tok et år før alle bivirkningene viste seg.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 12:36   #7
ikea
Juniormedlem

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Glem piller vær så snill. De er ikke snille mot kroppen din, og det er det du som må kjenne svien for. Tålmodighet må til og hensyn til hvordan du vil kunne spise permanent. Du bør legge en langsiktig plan for hvordan du kan spise fremover uten å måtte sprekke fordi det er for knapt med energi eller visse næringsmidler.Du må bruke tid på å finne ut akkurat hvor mye og hva du skal spise for at kroppen din fungerer best mulig. Ikke vær slem mot kroppen din med piller, men finn heller ut hva den trenger. Får den kun det den trenger vil den også se sunn og bra ut.

Tusen takk for bra svar Jeg er ikke så erfaren i dette gamet, så derfor jeg spør. Setter pris på slike svar

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:07.