Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Desember/januarstarter-tråden!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-01-11, 10:46   #126
Mimosa
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Oslo
Alder: 60
Innlegg: 2
Mimosa er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Hei Brinken! Tusen takk for tilbakemelding ang. opplegget på "Spis Deg Slank" Inntok mitt første frokostmåltid i dag: 1 rundstykke som inneholder bla gresskar og solsikkekjerner, hampefrø, parmesanost. Slengte et par skiver med edamerost på toppen. Kjempegodt Spiste dette for to timer siden, og er fortsatt mett!
Etter å ha lest meg litt opp på opplegget, ser jeg nå at det ikke vil være noe "problem" å gå ned fra 88 kg til 70 kg til sommeren. Men da MÅ jeg være viljesterk!!
Ellers sier jeg tusen takk til ALLe her inne som er aktive og skriver innlegg her inne Det er bare SÅ inspirerende!!! Kan ikke få takket nok til inititivtaker til Lavkarbo.no. Dere gjør en kjempejobb
Skal prøve å knote meg til å få lagt inn tickeren min nå. Har forsøkt meg på det tidligere men fikk det ikke til.

__________________
[link=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wRGoWXR/]
[image noborder]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/wRGoWXR/weight
Mimosa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 10:48   #127
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

Jeg har ei imsdal flaske som jeg har med meg over alt....den er på 0,7l. Setter meg mål om at jeg skal drikke to - tre slike på jobben. 1 før lunch og en etter. Funker bra for meg

skal gå og hente flaske nå. Takk

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 10:50   #128
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Mimosa, her.

Hei Brinken! Tusen takk for tilbakemelding ang. opplegget på "Spis Deg Slank" Inntok mitt første frokostmåltid i dag: 1 rundstykke som inneholder bla gresskar og solsikkekjerner, hampefrø, parmesanost. Slengte et par skiver med edamerost på toppen. Kjempegodt Spiste dette for to timer siden, og er fortsatt mett!
Etter å ha lest meg litt opp på opplegget, ser jeg nå at det ikke vil være noe "problem" å gå ned fra 88 kg til 70 kg til sommeren. Men da MÅ jeg være viljesterk!!
Ellers sier jeg tusen takk til ALLe her inne som er aktive og skriver innlegg her inne Det er bare SÅ inspirerende!!! Kan ikke få takket nok til inititivtaker til Lavkarbo.no. Dere gjør en kjempejobb
Skal prøve å knote meg til å få lagt inn tickeren min nå. Har forsøkt meg på det tidligere men fikk det ikke til.


Hei! skriv ticker i søkefeltet og der finner du "oppskrifter" Lykke til

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 10:56   #129
hallgeirg
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 38
hallgeirg er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av nisse, her.

hei hei, dag 3 her. gleder meg til å gå på vekta på lørdag. har ikke mulighet til å bruke mye tid på kjøkkenet da går det en del osteknekkis med påleg til frokost og lunch her. fant ny smak på Rema med pepperoni. men sliter med å få nok vann i meg . noen tips?

drikk vann.. ?

hehe.. jeg er på dag 2 nå. kjenner igjen den rare smaken i munnen og svimmelheten..

Disse to dagene har jeg også vært ganske så flink og stått opp 0530 for å gå å trene før jobb.. kjenner at jeg er ganske stolt av det.. skal få tak i noen stix å se om jeg er i ketose.. håper det..

hallgeirg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 10:58   #130
Midnight Choir
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 97
Midnight Choir er ny på veien
Smile

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av hallgeirg, her.

drikk vann.. ?

hehe.. jeg er på dag 2 nå. kjenner igjen den rare smaken i munnen og svimmelheten..

Disse to dagene har jeg også vært ganske så flink og stått opp 0530 for å gå å trene før jobb.. kjenner at jeg er ganske stolt av det.. skal få tak i noen stix å se om jeg er i ketose.. håper det..



Så bra! Trening hjelper på både form, rygg og humør, synes jeg, så jeg koser meg med både karate og jogging. Håper det i kombinasjon med kuren gjør susen

Midnight Choir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 10:58   #131
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Jeg begynte også for 2 dager siden, å jeg merker ingen forskjell enda :S ikke vondt i hode, eller noen andre forandringer..kanskje jeg ikke gjør det riktig da :S, jeg skal reise inn til apoteket idag å hente sticks, de hadde de inne, heldigvis, så får jeg se om jeg gjør det riktig
Jeg smug gikk på vekten også idag da jeg leser at flere er kommet i ketose allerede på dag 2, flere steder, men ingen endring der heller for min del, så tror jeg holder meg til veiing en dag i uken heller..

Men hvordan gjør dere det her, har ikke vært med her før jeg, setter dere opp ein veietabell på alle i gruppen, med oversikt over ukentlig nedgang?
Har vi en fast veiedag osv?

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 11:26   #132
*vilja*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Moss
Alder: 44
Innlegg: 19
*vilja* er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

3. dagen her nå. Synes det går overraskende lett Lurer på om jeg spiser greit da..
Kan noen av dere se gjennom og kommentere??
Her er hva jeg har spist:
Dag 1:
Frokost: 2 egg, to cherrytomater, 2 skiver serranoskinke
Lunch: 1/2 boks kyllingskinke (hermetikkboks),1 egg, 1/2 avokado, stangselleri, litt agurk og tomat
Middag: Svinefilet surret i serranoskinke, hjemmelaget fløtesaus, broccoli og blomkål
Kvelds: 3 skiver kokt skinke, 5 skiver greddost
3 liter vann
Dag 2:
Frokost/lunch: 400g kyllingvinger, salat med litt avokado, grønn paprika
Middag: Taco av kyllingkjøttdeig, hjemmelaget salsa og guacamole, seterrømme, masse ost, rødløk, agurk og cherrytomater, salat
Kvelds: 3 skiver serranoskinke og et revita knekkebrød
3 liter vann
Dag 3:
Frokost: 2 egg, 4 skiver bacon stekt i smør
Lunch: 2 kyllinglår
Til middag i dag blir det bakt laks med vårløk, broccoli og blomkål. Sæterrømme og agurksalat laget med vann og krydder

Ser det greit ut??

__________________







*vilja* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 11:27   #133
hallgeirg
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 38
hallgeirg er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

Jeg begynte også for 2 dager siden, å jeg merker ingen forskjell enda :S ikke vondt i hode, eller noen andre forandringer..kanskje jeg ikke gjør det riktig da :S, jeg skal reise inn til apoteket idag å hente sticks, de hadde de inne, heldigvis, så får jeg se om jeg gjør det riktig
Jeg smug gikk på vekten også idag da jeg leser at flere er kommet i ketose allerede på dag 2, flere steder, men ingen endring der heller for min del, så tror jeg holder meg til veiing en dag i uken heller..

Men hvordan gjør dere det her, har ikke vært med her før jeg, setter dere opp ein veietabell på alle i gruppen, med oversikt over ukentlig nedgang?
Har vi en fast veiedag osv?

Det er på ingen måte sikkert at jeg er i ketose, jeg bare føler meg litt rar.. med litt rar smak i munnen og svimmel.. men jeg har kuttet karbs helt da.. (dvs utenom de få du får i tomat, agurk og oliven egg og bacon.) det er det eneste jeg har spist de to siste dagene..

Lagde ziggy sitt polarbrød på mandag kveld spiser opp restene av det i dag, og har også lagd egge-muffins til snack/kveldsmat skal prøve å lage ostesnack-ting i kveld..

Kompis av meg brukte ei lita uke på å komme i ketose, så ikke stress..

hallgeirg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 11:40   #134
Benedictee
Medlem
 
Benedictee sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 204
Benedictee er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Oi, jaggu var det mye vann i kroppen etter en måneds høykarbohelvete. Veide 86,9 kg på søndag og måtte jukse idag, 84,6 kg. Huhei!

__________________


Benedictee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 11:48   #135
Surra
Juniormedlem
 
Surra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 10
Surra er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Hiver meg på her jeg, for NÅ er jeg klar for å begynne Skal ned ca 8 kg. Kjenner jeg har litt "angst" for alt fettet, ettersom jeg har levd rimelig fettfattig før.For 6 år siden fulgte jeg Fedon og gikk ned 14 kg raskt. Men nå har de krøpet på igjen etter røykeslutt i fjor
Prøvde ca 3 uker i November ala Atkins, men gikk ikke ned noe. Stod på stedet hvil hele tiden. Så kom jula...og vips: Opp 3 kg! Krysser fingre og tær for at dette funker nå da...

Surra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins/lindberg Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 11:50   #136
inger synnøve
Seniormedlem
 
inger synnøve sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: egersund
Innlegg: 479
inger synnøve er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

nå har jeg vært på tur spist speilegg og bacon til lunch. imorgen skulle apoteket få inn stix så da skal jeg hente dem da vet dere hvor mye slike koster sånn ca ?

inger synnøve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 11:54   #137
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

Jeg begynte også for 2 dager siden, å jeg merker ingen forskjell enda :S ikke vondt i hode, eller noen andre forandringer..kanskje jeg ikke gjør det riktig da :S, jeg skal reise inn til apoteket idag å hente sticks, de hadde de inne, heldigvis, så får jeg se om jeg gjør det riktig
Jeg smug gikk på vekten også idag da jeg leser at flere er kommet i ketose allerede på dag 2, flere steder, men ingen endring der heller for min del, så tror jeg holder meg til veiing en dag i uken heller..

Men hvordan gjør dere det her, har ikke vært med her før jeg, setter dere opp ein veietabell på alle i gruppen, med oversikt over ukentlig nedgang?
Har vi en fast veiedag osv?

Hei.

Svarer litt på denne, siden det er flere som tydeligvis lurer på det samme.

Noen kommer i ketose allerede første dagen, mens andre vil trenge litt mer tid. Man kan som sagt måle dette på ketostix (eller ketolysestix) to timer etter siste måltid på kvelden for sikrest måling, og utslag er utslag. Får man veldig mørkt utslag kan det bety at man bør drikke mer.

Når det gjelder veiedager og hvordan man setter det opp, så kan det lureste kanskje være å starte en egen tråd som man kaller "Desember- og januarstarternes veietråd" hvor man stort sett holder seg til å skrive ned progresjonen sin. Ta en titt på en av de andre veietrådene for tips. Hver og en bør finne ut hva som er best for dem i forhold til veiing. Enkelte veier seg flere ganger om dagen (går litt mani i det for enkelte) mens mange veier seg en gang i uka på fast dag (og fast tidspunkt - for eksempel rett etter at man har stått opp og gått på do). Selv har jeg brukt den siste metoden, fordi vekta flyr både opp og ned i løpet av en dag, og jeg vil heller se "the big picture" enn detaljene i løpet av en dag.

Det kan kanskje også være greit at man holder seg til å oppdatere veietråden en dag i uka selv om man veier seg hver dag, sånn at den ikke blir full så innmari fort. Dere er jo ganske mange, som man kan se av den raske veksten på denne tråden.

Tror vel det dekker en del av de tingene jeg har sett i tråden her til nå

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 12:00   #138
Surra
Juniormedlem
 
Surra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 10
Surra er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Jeg betalte 96,- for min boks på apoteket. Inneholdt 50 stk

Surra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins/lindberg Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 12:02   #139
mamz
Medlem
 
mamz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 310
mamz er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av inger synnøve, her.

nå har jeg vært på tur spist speilegg og bacon til lunch. imorgen skulle apoteket få inn stix så da skal jeg hente dem da vet dere hvor mye slike koster sånn ca ?

Her koster de 92 kr fikk jeg vite

mamz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 12:07   #140
inger synnøve
Seniormedlem
 
inger synnøve sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: egersund
Innlegg: 479
inger synnøve er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av mamz, her.

Her koster de 92 kr fikk jeg vite

takk for svar

inger synnøve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 12:59   #141
surime
Nytt Medlem
 
surime sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 7
surime er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Eg slenger meg på. Byrjar på ketolyse måndag 10. januar. Gjekk ned 10 kilo førre halvår på eigenkomponert lavkarbo, trente ein del, men var ikkje så streng med karbohydratane, så eg er spent på korleis det vert å følge ketolysekuren. Men eg har bestemt meg for å gjennomføre iallfall fire veker, og så eventuelt gå tilbake til ein mindre streng måte å ete på (men fortsatt lavkarbo, sjølvsagt).

surime er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (eigenkomponert) Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 13:03   #142
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Har ikke fått utslag på stixene ennu. Mulig de er gamle.
Har ånde av den seriøse sorten, fortsatt er hodepina der.
Jeg taper vann, og vekta går ned.

I dag er jeg sulten. Kunne helt sikkert spist en hel kalv, alene.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 13:07   #143
Midnight Choir
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 97
Midnight Choir er ny på veien

Fettere enn fettest

Hahahahaha, måtte bare le i kantinen på jobb idag, for jeg hadde med meg egenkomponert Ketolyse-lunsj i bøtter og spann (følte jeg), som jeg pakket ut av boksen jeg hadde med og la på en papptallerken. Danderte med bestikk og greier og forklarte med entusiasme for mine kollegaer hvor bra dette er og skal bli. Den ene kollegaene min jublet, for hun har prøvd det før og syntes det var fantastisk! Men til poenget; maten var så full av fett at hele papptallerkenen gikk i oppløsning. Dét må da bety at jeg både har forvandlet kosten min totalt (fra et antifettregime de luxe) OG at jeg virkelig har et høyt fettinntak slik kuren krever. Og i tillegg ble jeg god og mett, selvsagt

Midnight Choir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 13:25   #144
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.

Hei.
Tror vel det dekker en del av de tingene jeg har sett i tråden her til nå

Supert Tusen takk for oppklaringen, da begynner jeg å skjønne det

Skal avgårde å hente meg sticks nå med det samme, spent på om jeg får det til ser ikke ut som jeg gjør alt riktig enda når jeg ser på de andre sin mat her, men jeg håper det kommer seg fort, å når jeg bare lærer meg endel basis, så skal jeg nok klare å egenkomponere retter etterhvert, ut fra hva jeg kan spise dette skal bli spennende

skal lage min egen blogg idag, så jeg kan se tilbake på etterhvert som jeg kommer videre på reisen mot min trivselsvekt

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 14:29   #145
Nina L
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 49
Nina L er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Slenger meg på jeg også!

Dag 3: jeg er sulten hele tiden, har 'hetetokter', skjelver, og hodepine som har vart siden dag en.. Det må i det minste bety at kroppen holder på å 'avruse' seg selv, håper jeg.

Problemet mitt er å finne 'på farten mat', men kikker mye på oppskriftsidene, og har allerede fått masse inspirasjon der.

__________________


Nina L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 14:47   #146
Mocca :)
Medlem
 
Mocca :) sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Troms
Innlegg: 63
Mocca :) er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Jeg er med
Startet mandag 3.januar. Med omgang nr 2 på ketolyse.
Gikk ned 20 kg i 2010. Etter en pause fra kuren gikk jeg opp 5 kg.
Nå skal vekta nedover igjen.

Veier nå 87 kg. Målet i første omgang er 75 kg.
Har masse motivasjon og stå-på vilje, så dette skal jeg klare!

Stå på alle sammen!

Mocca :) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 14:56   #147
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Har ikke fått utslag på stixene ennu. Mulig de er gamle.
Har ånde av den seriøse sorten, fortsatt er hodepina der.
Jeg taper vann, og vekta går ned.

Ulempen med stix er at om det kommer for mye oxygen til så vil de fungere dårligere, eller slutte å fungere helt.

Når man har en boks, ta ut en og sørg for at du lukker lokket skikkelig på boksen med en gang. Første tegn til at de begynner å tørke ut er at ikke hele flaten får farge, eller at det blir prikkete.

Høres jo i alle fall ut som om du er i ketose. Få i deg nok vann

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 15:04   #148
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Så herlig det må være å se resultater Dere er flinke

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 15:05   #149
Vasp
Medlem
 
Vasp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 64
Vasp er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Stixen viser at jeg er i ketose, har hodepine og er veldig slapp og sliten. Men, har ikke noe smak i munnen, som flere beskriver.
Skal man ha det for at det skal være optimalt?

__________________
Hjernen er alene
Vasp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 15:10   #150
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Nei... man må ikke ha "ketose-ånde" for å være i ketose. Er du heldig så slipper du unna den

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Start i desember €Lene€ Ketolysekuren 39 06-01-10 11:50
Tanker om desember achillea Ketolysekuren 29 08-11-08 17:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no