Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Desember/januarstarter-tråden!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-01-11, 13:59   #201
inger synnøve
Seniormedlem
 
inger synnøve sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: egersund
Innlegg: 479
inger synnøve er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

om der er en plass her som viser /sier noe om hvor mye fett vi må ha i oss hver dag for å kunne gå ned noe ?

inger synnøve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 14:14   #202
Cee
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 4
Cee er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Jeg vil også være med!

Gikk ned 8 kg fra april til september i 2010, men har klart å få på alt igjen gitt... Sånn går det når man bare skal skeie ut litt...ukene og månedene går fort da, og plutselig går ikke buksene igjen lenger.. Ja ja

Heldigvis må de siste kiloene ha vært masse vann, for jeg har gått ned 2,1 kg bare siden mandag - hurra!....så da var det bare 13,5 kg igjen til målet.

Håper på å være i mål 1 juni - det skal jeg vel klare?

Høyde: 179
Start vekt 3/1: 85,6 (83,5 i dag)
Mål: 70

Cee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Southbeach Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 16:05   #203
mamz
Medlem
 
mamz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 310
mamz er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

*Da har jeg veid meg og vekta viste 65,1 altså 1,8 kilo opp...ikke så aller verst da
Og nå er jeg på vei nedover igjen ....målet er ca.58 kilo

mamz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 16:27   #204
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Er alle her inne flinke til å trene i tillegg??? jeg har ikke begynt med noe trening enda, vet ikke helt hvor jeg skal skvise det inn heller, med 4 barn pluss en avlastningsjente, dagene går i å hente og bringe barn til fritidsaktiviteter, lekser osv osv, å så er det middag, å så begynner kveldsstellet, å da legger vi en hver halvtime, å sistemann er i seng kl 21, å da må jeg lage alle sekker, matbokser, klær osv klare til dagen etter, å så må jeg se over huset, vaske tøy, henge opp, legge sammen osv...

I tillegg jobber jeg i butikk på dagene, og av og til kveldene, så da løper jeg rundt mye, varedager osv,

Hvordan får dere det til ??? å hvor mye må man trene i tillegg til alt dette?

Jeg har knapt nok tid til å slappe av noe nå, å når jeg får muligheten er det herlig å ta seg en stille stund, like før jeg legger meg..

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 17:29   #205
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

Er alle her inne flinke til å trene i tillegg??? jeg har ikke begynt med noe trening enda, vet ikke helt hvor jeg skal skvise det inn heller, med 4 barn pluss en avlastningsjente, dagene går i å hente og bringe barn til fritidsaktiviteter, lekser osv osv, å så er det middag, å så begynner kveldsstellet, å da legger vi en hver halvtime, å sistemann er i seng kl 21, å da må jeg lage alle sekker, matbokser, klær osv klare til dagen etter, å så må jeg se over huset, vaske tøy, henge opp, legge sammen osv...

I tillegg jobber jeg i butikk på dagene, og av og til kveldene, så da løper jeg rundt mye, varedager osv,

Hvordan får dere det til ??? å hvor mye må man trene i tillegg til alt dette?

Jeg har knapt nok tid til å slappe av noe nå, å når jeg får muligheten er det herlig å ta seg en stille stund, like før jeg legger meg..

Hei høres ut som om du får trim ja

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 18:01   #206
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvilken type skyr er dette? Den med frukt? Den inneholder sukker så den skal man ligge langt unna! Men vanlig skyr med bær inneholder mellom 4 og 5g karbo pr 100g, og er ok som mellommåltis. Men for de på Ketolyse er det alt for lite fett, så bland den med fløte!

De nye med frukt er søtet med sukker fremfor aspartam og de inneholder ikke mer enn 3,9 g karber / 100 g så i et nødsfall er det vel ikke det verste man kan ha i seg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 18:49   #207
Midnight Choir
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 97
Midnight Choir er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Sjekk innholdet der - slike "osteposer" inneholder gjerne mye rart og kan inneholde tildels mye karber.


Enig i at vi må være oppvakte, og i dette tilfellet var kom jeg heldigvis veldig godt ut når det gjelder å "slippe unna" karbs og heller sikre max fettinnhold. Men det finnes helt sikkert mange varianter der man opplever det motsatte, så takk for "advarselen"

Midnight Choir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 18:57   #208
€Lene€
Medlem
 
€Lene€ sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Tilbake i Sande :)
Alder: 41
Innlegg: 60
€Lene€ er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Jeg slenger meg på hos dere Holdt på med lavkarbo kosthold en periode i høst, og det fungerte veldig bra. Men plutselig ble jeg så forferdelig lei av maten at den rett og slett bød meg imot. Begynte å spise karbohydrater igjen, og gikk rundt som en luftfylt boble i 2 uker før det begynte å normalisere seg.

Nå er jeg klar for å prøve på nytt, være flinkere til å variere maten sånn at jeg ikke blir så lei. Bruke noen timer i løpet av helgen for å planlegge den neste uken.

En annen stor utfordring er treningen. Nå har jeg trent 30 days shred to dager og brukt rockeringen min, så nå gjelder det å fortsette den trenden. Er helt ødelagt i magen av den rockingen, men det er bare å bite tenna sammen så blir det vel bedre etterhvert.
Og med så sinnsykt mye snø som har kommet på østlandet nå så må jeg vel finne fram skia litt også

Målet mitt er å komme ned til 60 kg, og passe inn i bunaden igjen. Forferdelig å ha et sånt fint plagg hengende i skapet. Første delmål er å se 6-tallet, og det skal jeg klare innen bursdagen min 21. mars. Dvs. et gjennomsnitt på 0,8 kg i uka.

Lykke til allesammen

__________________



Resultat 2010: - 7,9 kg
Delmål 1: 69,9 kg til jul --> 4,4 kg borte og 4,1 kg igjen
Delmål 2: 65 kg innen 1. mai, og etter det blir det forhåpentligvis babymage
€Lene€ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 19:36   #209
AKR
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 16
AKR er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Her er det mange som er flinke med trening ja. Har ikke fått kommet helt i gang, har vært så trøtt og slapp de siste ukene, spesielt denne uka.

Irriterer meg fremdeles over den unødvendige utskeielsen jeg hadde nyttårssaften Den førte til at jeg likeså skeiet ut resten av helgen også :sukk: + mandag og tirsdag... Ikke bra. Rett før jeg var rett tilbake til gamle rutiner. Tirsdag kveld tok jeg meg selv i nakken og bestemte meg for å skjerpe meg! Har vært veldig flink onsdag og i dag og skal holde det til jeg når målet mitt! Vært på storhandel også i dag, handlet masse kjøtt, kjøttdeig, kylling og fisk

Lykke til videre alle sammen!

AKR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 19:39   #210
aragorn
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 81
aragorn er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Hei alle

Jeg kaster meg på jeg og. Begynte å spise lav.karbo på mandag, og det har vært en tung tid siden. Har hatt en masse hodepine, fortsatt litt, og har vært veldig sulten selvom jeg har spist godt.

Målte meg i sted og var i moderat ketose, så da er jeg veldig glad. Merker at jeg er i mye bedre humør, mye mindre trøtt en vanlig, samt mye mer energi.

Jeg veier nå 100kg, og håper på å være rundt 80kg, helst under, til sommeren.
Jeg er litt usikker på hva jeg kan forvente meg av kuren, så jeg har ikke satt meg noe delmål ennå. Tror nok jeg godt kunne ha lagt rundt 75kg under optimale forhold

Trener spinning tre ganger i uken, og det fungerer godt for meg.

aragorn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 19:39   #211
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Er det bare meg som er konstant trøtt????!

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 19:41   #212
Beurre
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 1.096
Beurre er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

Er alle her inne flinke til å trene i tillegg??? jeg har ikke begynt med noe trening enda, vet ikke helt hvor jeg skal skvise det inn heller, med 4 barn pluss en avlastningsjente, dagene går i å hente og bringe barn til fritidsaktiviteter, lekser osv osv, å så er det middag, å så begynner kveldsstellet, å da legger vi en hver halvtime, å sistemann er i seng kl 21, å da må jeg lage alle sekker, matbokser, klær osv klare til dagen etter, å så må jeg se over huset, vaske tøy, henge opp, legge sammen osv...

I tillegg jobber jeg i butikk på dagene, og av og til kveldene, så da løper jeg rundt mye, varedager osv,

Hvordan får dere det til ??? å hvor mye må man trene i tillegg til alt dette?

Jeg har knapt nok tid til å slappe av noe nå, å når jeg får muligheten er det herlig å ta seg en stille stund, like før jeg legger meg..

Du “må” ikke trene på ketolysekuren, men en halvtimes gåtur hver dag anbefales i boka. Du kan selvsagt trene mer, men hard trening i ketose vil for mange føles tungt pga. de tomme glykogenlagrene, spesielt i starten.

Enig med langaard i at aktiviteten din på hjemmebane høres ut som trim nok Skjønner i hvert fall godt at du ikke har hatt tid og overskudd til ”vanlig” trening.

Selv er jeg i gang med raske gåturer inkl. litt småjogging, lett styrketrening på stuegulvet og sykling foran tv-en. Sistnevnte føles av en eller annen grunn ufattelig kjedelig samme hvor interessant tv-programmet er

Har gått på ketolysekuren over flere måneder tidligere, men da trente jeg ikke utover rolige gåturer. Leser om flere som føler at de får energi på en helt ny måte etter noen uker i ketose, når de har kommet over ”startvanskene”. Spent på om dette skjer med meg også

Beurre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberal lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 20:03   #213
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

Er det bare meg som er konstant trøtt????!

Neida Bollemor, du er ikke alene om detDet blir bedre etter en stund

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 20:13   #214
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Neida Bollemor, du er ikke alene om detDet blir bedre etter en stund

Så bra å høre

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 21:23   #215
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

jeg har sooooo vondt smak i munnen.... har vært på ketolyse før men så ille har det aldri vært flere?

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 21:30   #216
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av nisse, her.

jeg har sooooo vondt smak i munnen.... har vært på ketolyse før men så ille har det aldri vært flere?


DA er du nok i ketose.. Typisk ketoseånde.. Det får "alle" tror jeg :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 21:35   #217
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

DA er du nok i ketose.. Typisk ketoseånde.. Det får "alle" tror jeg :P

ja. det er jeg. og ble plaget av det i 3 måneder sist. grunn at jeg har sluttet fordi jeg orka ikke mere.... men så ille har det aldri vært. skal holde ut denne ganger men er det noe å gjøre med det? persille funker ikke på meg... og borte bli det ikke heller...

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 21:41   #218
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av nisse, her.

jeg har sooooo vondt smak i munnen.... har vært på ketolyse før men så ille har det aldri vært flere?

Jeg kjøper fribol host/hals å apoteket når ånden blir for ille, hjelper det å la den smelte i munnen leeenge..

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 21:44   #219
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Jeg kjøper fribol host/hals å apoteket når ånden blir for ille, hjelper det å la den smelte i munnen leeenge..


takk. skal prøve. problemen er at det er meg som kjenner smaken. andre sier at det lukter ikke. men det er bre da

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 23:52   #220
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 57
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Ikke hodepine i dag (Jippi)
Dagens matinntak:
Frokost: 3 eggs omelett i smør
Lunch: Agurk, tomat, kalkun badet i min egen remmulade (den er god og ikke spes. lett)
Middag: 3 av konas karbiser, 1/2 stekt løk med mye smør, brokkoli
Aftens: 12 skiver Norwegia, 8 skiver Taffelost og en kald karbonade.

Ketoseånden er der, og kroppen slipper vann, men stixene gir ikke utslag. Må kjøpe nye når lønna kommer.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 06:35   #221
Midnight Choir
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 97
Midnight Choir er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

God morgen!

"SB12", munnskyllevann fra apoteket, er veldig bra mot "ketoseånde" og all annen dårlig ånde forøvrig. Jeg har alltid en flaske stående både hjemme og på kontoret, og det er redningen når det står på som verst.

Her er det ketose om dagen, og i natt har jeg følt meg som om overgangsalderen har tatt meg. Utrolige svettetokter og litt sånn "shaky"-følelse, men jeg føler meg opplagt i en helt annen grad enn jeg kan huske...! Og det etter å ha avholdt 2x 2,5 times foredrag i går som normalt bruker å være temmelig utmattende...Å, ,det er så godt å kjenne at noe er på gang! Nå må jeg få fatt i en ny elektronisk badevekt, for den kastet jeg ut for et år siden, og den manuelle IKEAvarianten er mildt sagt noe upresis.

Ha en super dag!

Midnight Choir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 07:23   #222
inger synnøve
Seniormedlem
 
inger synnøve sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: egersund
Innlegg: 479
inger synnøve er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

gomorgen til dere alle sammen
igårkveld tok jeg en strix test og nå lyste den !!jippi"" så nå håper og tror jeg at jeg er på rett vei, mannen min sin vekt viste idag nedgang

inger synnøve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 08:37   #223
Hasselnøtt
Medlem
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Bygd i Buskerud
Innlegg: 116
Hasselnøtt er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

God morgen.
Ny dag og nye gleder. Har sluttet med "grovt" brød (Hildeborgs proteinbrød) for en stund. Spiser lavkarbo-rundstykker i stedet for. Funker bra. Gått ned 600 gram siden onsdag. Er spent på de neste 5 dager før jeg har veiedag

I dag har jeg spist ett rundstykke med smør, laks og majones oppå. Mye farris og to kopper kaffe.

Til lunsj blir det kremet eggerøre m/gressløk, smør og seterrømme i, laks, lavkarbo-rundstykke, ett par ostechips og confecta sin ananas-gele. Tror kanskje noen av mine kollegarer kommer til å misunne meg litt

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMAG0078.jpg (637,6 KB, 15 visninger)
__________________



MIN JOURNAL...
Hasselnøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse... Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 09:02   #224
mamz
Medlem
 
mamz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 310
mamz er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

Er alle her inne flinke til å trene i tillegg???
Hvordan får dere det til ??? å hvor mye må man trene i tillegg til alt dette?

Nei...er ikke flink til å trene, finner ikke tid....har 4 barn/ungdommer i hus og jobb i tillegg, så min trim blir gåturer på kvelden, men har heller ikke gjort det på mange måneder tok av 6-7 kilo i høst uten å gå en eneste tur, så nå håper jeg å bli kvitt de siste kiloene selv om det ikke blir mye trim

mamz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 09:07   #225
mamz
Medlem
 
mamz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 310
mamz er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av inger synnøve, her.

gomorgen til dere alle sammen
igårkveld tok jeg en strix test og nå lyste den !!jippi"" så nå håper og tror jeg at jeg er på rett vei, mannen min sin vekt viste idag nedgang

Så herlig da, godt å være "i gang"
God Helg

mamz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Start i desember €Lene€ Ketolysekuren 39 06-01-10 11:50
Tanker om desember achillea Ketolysekuren 29 08-11-08 17:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no