Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 14-08-10, 02:06   #2851
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Maltitol som søtning i matvarer mens man er i ketose - bare å gomle, eller er det no-go? Ble litt forvirret av tråden om søtstoffer, nemlig, så her må det inn med teskje!
(Se bort i fra evt mageproblemer som måtte oppstå).

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 14-08-10, 02:38   #2852
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Noen som har noen gode råd til hvordan jeg skal bli kvitt senebetennelse i armen bortsettfra å slutte å bruke den?

Masse råd du har fått. De fleste av rådene er midlertidige. Det er noe som forårsaker senebetennelsen i armen din, og det har foregått over tid. Det løser seg ikke med noe som helst slags inflamasjonshemmende midler siden betennelsen er over en uke gammel? Du vil kanskje oppleve bedring og er du heldig i lengre tid, men betennelsen vil komme tilbake igjen.

Årsaken til senebetennelsen ligger i armen og må behandles deretter. Den mest effektive behandlingen for dette er etter min mening triggerpunktsakupuntur. Det går inn og løser opp disse punktene i armen som har blitt betente, sender giftstoffene ut og gjør armen bedre.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 14-08-10, 02:38   #2853
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av mallilen, her.

Maltitol som søtning i matvarer mens man er i ketose - bare å gomle, eller er det no-go? Ble litt forvirret av tråden om søtstoffer, nemlig, så her må det inn med teskje!
(Se bort i fra evt mageproblemer som måtte oppstå).

Det spørs hvor streng du skal være. Ketose er opp til ca 50g kh. Men det er absolutt ikke bare å gomle, det påvirker blodsukkeret. Kan man, så er skikkelig mat en mye bedre løsning. Men jeg tar med atkinsbarer på reise. Bestilte diabetikermåltid på flyet forrige gang, men det var til å gråte av. Masse poteter, kjeks, havrekake, margarin... Men skal man være veldig streng, så er maltitol no-go og jeg vil heller ikke oppfordre noen til å inkludere det i dietten sin i stedet for mat. Men som snacks en gang i blant er lovlig.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 14-08-10, 02:40   #2854
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av mallilen, her.

Maltitol som søtning i matvarer mens man er i ketose - bare å gomle, eller er det no-go? Ble litt forvirret av tråden om søtstoffer, nemlig, så her må det inn med teskje!
(Se bort i fra evt mageproblemer som måtte oppstå).

Tja, det kan oppstå søtsug etterpå. I tillegg opplever noen at vektnedgangen stopper. For min del er nok magetrøbbelet verst

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 14-08-10, 03:39   #2855
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg merker faktisk at sjokoladesuget mitt har forsvunnet mer og mer, noe som er litt utrolig med tanke på søtsuget jeg hadde før. Nå kjøper jeg meg bacongull innimellom, og dipper selleri med hjemmelaga dip

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 14-08-10, 09:14   #2856
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk, Kitt og Anarko - jeg tenker bare det er best å spørre i tilfelle. Er ikke vant med å bruke PF, blir så kvalm av det, men har nå foreskrevet 3-4 om dagen.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 14-08-10, 10:53   #2857
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Takk, Kitt og Anarko - jeg tenker bare det er best å spørre i tilfelle. Er ikke vant med å bruke PF, blir så kvalm av det, men har nå foreskrevet 3-4 om dagen.

Men kjære, få byttet til Pinex forte på flekken!!!
Det er det røde fargestoffet i Paralgin som gjør deg kvalm. Rart noen skriver ut den dri.... fortsatt, faktisk!

Ellers er det bra å ta både Ibux og Paracet. 1 g paracet og 400mg Ibux kan noen ganger virke vel så bra som PF. (Ikke noe i PF man MÅ ha, liksom.)
Det er noe med at virkestoffene fremhever hverandre, så blandet virker de bedre enn hver for seg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 14-08-10, 12:05   #2858
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Men kjære, få byttet til Pinex forte på flekken!!!
Det er det røde fargestoffet i Paralgin som gjør deg kvalm. Rart noen skriver ut den dri.... fortsatt, faktisk!

Ellers er det bra å ta både Ibux og Paracet. 1 g paracet og 400mg Ibux kan noen ganger virke vel så bra som PF. (Ikke noe i PF man MÅ ha, liksom.)
Det er noe med at virkestoffene fremhever hverandre, så blandet virker de bedre enn hver for seg!

Med bakgrunn i ekstreme isjias-smerter fra prolaps i 2007 - kan jeg faktisk skrive under på at paracet og ibux sammen kan ha MYE bedre smertelindring enn paralgin forte Jeg tok maksdosen av hver type hver dag i flere uker sammen med andre smertestillende med andre virkestoffer for å i det hele tatt "fungere" . Kitt kan mer om dette enn jeg - - men jeg har ihvertfall god erfaring. Min far som plages med isjias tok paralgin forte når han dro på jobb (bartender), uten virkning ble bare sløv - jeg anbefalte paracet/ibux og han klarte da å gjennomføre arbeidskvelden uten særlig smerter - og så slipper man den sløve følelsen i tillegg

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 14-08-10, 12:51   #2859
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ibux og paracet sammen er gjerne killer kombo, men det funker ikke på absolutt alt. Da jeg hadde nyrebekkenbetennelse var det kun paralgin forte som hjalp .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 14-08-10, 15:32   #2860
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ibux og paracet sammen er gjerne killer kombo, men det funker ikke på absolutt alt. Da jeg hadde nyrebekkenbetennelse var det kun paralgin forte som hjalp .

Er ikke alt det tar knekken på, nei, har ikke sagt det heller, jeg! Men om man ikke tåler Paralgin er det ofte mer enn nok!

Vil anbefale alle som trenger sterke smertestillende å be om PINEX Forte. Det er det samme som Paralgin forte, bare uten fargestoffet som gjør at mange blir kvalme. Ofte skriver legen ut paralgin av gammel vane, men det er ganske dumt, for det er mange som ikke tåler det!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 14-08-10, 17:12   #2861
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Er ikke alt det tar knekken på, nei, har ikke sagt det heller, jeg! Men om man ikke tåler Paralgin er det ofte mer enn nok!

Vil anbefale alle som trenger sterke smertestillende å be om PINEX Forte. Det er det samme som Paralgin forte, bare uten fargestoffet som gjør at mange blir kvalme. Ofte skriver legen ut paralgin av gammel vane, men det er ganske dumt, for det er mange som ikke tåler det!

Er Pinex et nsaid preparat?? Bare lurer, for etter at jeg fikk trøbbel med magen tør jeg ikke bruke noen nsaidpreparater..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 14-08-10, 17:14   #2862
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Er Pinex et nsaid preparat?? Bare lurer, for etter at jeg fikk trøbbel med magen tør jeg ikke bruke noen nsaidpreparater..

Næææ, det er Ibux som er nsaid. Svarer selv jeg..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 14-08-10, 17:22   #2863
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Oooog denne!

Da har jeg fått denne i hus! Den står like ved trimsykkelen, så da "slår jeg tre fluer i en smekk" når jeg trimmer! : Jeg får min dose dagslys! Jeg får trimma! Og jeg får sett på TVserier!! Rene kinderegget..

Eneste som mangler nå er sånn hatt hvor jeg kan sette ølbokser i (bare at
jeg vil ha siderbokser oppi den) slik at jeg kan kose meg ekstra glugg med sidern attåt. Noen som vet hvor jeg får tak i en slik hatt med sugerør??

eller en med plysj....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 14-08-10, 18:39   #2864
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nå kjenner jeg at det begynner å bli veldig vanskelig å holde seg i en tråd her inne

Should I stay or should I go? Dvs skal jeg bli og la være å lese i den eller skal jeg gå og bli borte noen dager?

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 14-08-10, 18:42   #2865
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Nå kjenner jeg at det begynner å bli veldig vanskelig å holde seg i en tråd her inne

Should I stay or should I go? Dvs skal jeg bli og la være å lese i den eller skal jeg gå og bli borte noen dager?

Du skal være her du.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 14-08-10, 20:00   #2866
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Du skal være her du.

Mjamja, jeg prøver å holde meg ettersom jeg kjenner at jeg kanskje kunne finne på å fyre av noe som ville vekke litt reaksjoner

*prøver å la være å lese*

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 14-08-10, 20:28   #2867
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

reaksjoner er jo morsomt! Blir mer liv på forumet da! *fnis*

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 14-08-10, 20:40   #2868
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Mjamja, jeg prøver å holde meg ettersom jeg kjenner at jeg kanskje kunne finne på å fyre av noe som ville vekke litt reaksjoner

*prøver å la være å lese*

Link???

Morsomt med tråder med litt liv i!

Seriøst, jeg pleier å skrive akkurat det jeg mener, og så sender jeg det ikke!
Da har jeg fått sagt det jeg mener, og ingen blir snurt eller sint eller fornærmet eller.....

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 14-08-10, 20:47   #2869
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Link???

Morsomt med tråder med litt liv i!

Seriøst, jeg pleier å skrive akkurat det jeg mener, og så sender jeg det ikke!
Da har jeg fått sagt det jeg mener, og ingen blir snurt eller sint eller fornærmet eller.....

Enig!
Det er morsomt med tråder med liv i. Så lenge man oppfører seg og ikke kverulerer/går til personangrep er det gøy

Få se link da!!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 14-08-10, 20:50   #2870
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det ikke bare å se meldinger skrevet av Cherry da?

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 14-08-10, 20:54   #2871
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Er det ikke bare å se meldinger skrevet av Cherry da?

Joda, joda, men orker ikke lete gjennom en masse i kveld!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 14-08-10, 21:09   #2872
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg tror Cherry snakker om Lavkarbo har ikke noe for seg. Det var litt saftig der i alle fall.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 14-08-10, 21:14   #2873
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Nå kjenner jeg at det begynner å bli veldig vanskelig å holde seg i en tråd her inne

Should I stay or should I go? Dvs skal jeg bli og la være å lese i den eller skal jeg gå og bli borte noen dager?

Hei,
Åååååååååhhhhhhhhh heldivis ikke bare meg som føler det sånn innimellom, he, he… så isteden for å forsvinne helt bort fra forumet så har jeg blitt veldig selektiv på hva og hvem jeg svarer.

…og akkurat det du skrev har jeg skrevet maaaaaange ganger ute å poste, he, he… men jeg signerer den så gjerne.

Sitat:

Skrevet av Cherry:
Sutre sutre sutre. Gått litt ned. Ikke nok. Buhu alle går ned mer enn meg. Funker ikke. Dette er bare tull. Blablabla. Er litt lei sånne uttalelser.

Får da være grenser for hva man kan forvente på få uker. Man må følge kuren sånn som man skal. Det må man også på lavkalori.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 14-08-10, 21:29   #2874
Borghild
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 738
Borghild har en fantastisk aura rundt segBorghild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kanskje forumet har besøk av et "forumtroll"?

__________________
Ned 21 og målet er nådd.
Jeg har god tid; resten av livet faktisk
Borghild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Eat
Gammel 14-08-10, 23:04   #2875
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ti poeng til Borghild. Null til moderatorene.

__________________


Sist redigert av Ignite : 15-08-10 kl 08:13.
Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 9 (0 medlemmer 9 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no