Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Oktoberskravletråden til 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-10-09, 18:42   #276
lillemor88
Medlem
 
lillemor88 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 36
Innlegg: 87
lillemor88 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av lillemor88, her.

bra luerer det føler veldig godt etter man har gått gjennom en slik utfordring

jeg har sovet i hele dag, er fortsatt ikke i form.. kroppen verker og jeg har tydligvis feber for våknet helt våt

får se i morgen da om formen er like dårlig må jeg desverre vurdere nøff nøff infun

men tusen takk for koslig tilbake meld på tattoo og sykdom

den var til 4500 men jeg fikk betale 3500.
måtte jo leve også da sa jeg=) hehe...
nå har jeg stått og knoten med og ta på flast selv, er ikke så greit når samboer ikke er hjemme:P men får testet smidig het i armene da.

den vaksinen har ikke jeg lyst til og ta:S har dere? i nedre eiker som jeg bor er det ikke satt av tid for den på en mnd så da er vel alle smitta uansett tenker jeg.???

får legge meg ut på sofaen litt jeg da..
haddeeeee


en del skrive feil ser jeg.... jeg knotet med plast hvis dere lurer. og ifluensa da...og lurer ikke luerer hihihihihi.

__________________




lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 18:59   #277
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

:klemmer:lillemor, håper du kommer deg,

Jeg har ikke bestemt meg ang vaksinen enda, men jeg syns det er verre å ta avgjørelsen for ungene. Tenk om vi bestemmer oss for å vaksinere dem, så får de en bivirkning de ikke viste om...om 10år..uff....ikke lett dette.

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 20:58   #278
tinus76
Medlem
 
tinus76 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sør-vestlandet
Alder: 48
Innlegg: 447
tinus76 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Lurer*, her.

:klemmer:lillemor, håper du kommer deg,

Jeg har ikke bestemt meg ang vaksinen enda, men jeg syns det er verre å ta avgjørelsen for ungene. Tenk om vi bestemmer oss for å vaksinere dem, så får de en bivirkning de ikke viste om...om 10år..uff....ikke lett dette.

Det der sliter jeg også med - hva skal jeg gjøre med ungene - kjenner jo ikke til bivirkningene...

__________________
Klem fra Tinus gift med mannen, mamma til E04, J06, J08
Min_Journal - Startdato: 20.10.09, Startvekt: 96 kg, skal ned minst 31 kg


tinus76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 21:12   #279
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Lurer*, her.

:klemmer:lillemor, håper du kommer deg,

Jeg har ikke bestemt meg ang vaksinen enda, men jeg syns det er verre å ta avgjørelsen for ungene. Tenk om vi bestemmer oss for å vaksinere dem, så får de en bivirkning de ikke viste om...om 10år..uff....ikke lett dette.

Opprinnelig lagt inn av tinus76, her.

Det der sliter jeg også med - hva skal jeg gjøre med ungene - kjenner jo ikke til bivirkningene...

Men hva tenker dere om akkurat deres barn eller noen i nær familie blir svært syke og dør fordi de ikke er vaksinert, eller dere drar med dere smitte til noen som dør?

Er ikke lett uansett, men jeg kommer til å vaksinere både ungene (10 og 16 år) og meg selv. Gubben er i høyrisikogruppen(blir innkalt til fastlegen når vaksinen kommer) og jeg skal vel jobbe noe på sykehus før denne pandemien gir seg.

Og det er ikke noen ny type vaksine vi snakker om. Den er veldig lik andre vaksiner av samme type (influensavaksinen som produseres hvert år), er vel utprøvd på mange mennesker og har blitt distribuert over store deler av verden allerede!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 21:57   #280
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Men hva tenker dere om akkurat deres barn eller noen i nær familie blir svært syke og dør fordi de ikke er vaksinert, eller dere drar med dere smitte til noen som dør?

Man kan bli påkjørt og dø om man går ut av døra, men skal man da bare sitte inne? Livet er en risikosport...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 23:28   #281
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Man kan bli påkjørt og dø om man går ut av døra, men skal man da bare sitte inne? Livet er en risikosport...

Jeg syns ikke det kan sammenlignes!
Eller jo, men jeg ville nok komme til en annen konklusjon enn deg!
Dersom man ser seg for, bruker refleks, ikke går midt i veien og ellers tar sine forholdsregler er det meste trygt, selv høyrisikosport!
Vandrer man rundt på E18 derimot.......

Tar man vaksinen, kan det også gå galt, men da har man i det minste gjort alt man kan for å unngå smitte for seg selv og sine nærmeste!

Uforutsette ting kan skje med alle! Noen faller ut av et vindu i 6. etg og overlever uten store skader, andre snubler i fortauskanten og blir lammet for livet av en hjerneblødning!
Man kan ikke beskytte seg mot alle farer i livet, men man kan vaksinere seg mot en potensielt farlig sykdom som allerede har krevd mange liv bare i lille Norge!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 00:13   #282
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av tinus76, her.

Kjekt å se at andre og har premier Første store delmål er å komme ned på 80 kg, da ahr jeg peilet meg ut en litt dyrere veske mannen har sagt han vil kjøpe til meg da <3

Ja, jeg synes virkelig at vi må få lov til å premiere oss selv når vi når målene våre ! Vi er jo så flinke Neste store mål meg er 30 kg ned, så nå er det bare å jobbe mot d ! Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal premiere meg selv med da, men det blir nok ikke noe problem å finne !

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 00:16   #283
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av lillemor88, her.

heihei=)
velkommen tinus

fler som unner seg premier ja så bra!!!

6 timer var jeg på tattoo sjappa i dag.. 4 timer brukte han på og tattovere... au hihi sliten og ikke helt i form.

er litt redd for svine influensan siden fler på jobben min har fått det nå.. så får vente og se.

ha en god kveld.. skal snart legge meg, helt slått ut.

byeee

Kjempestilig tatovering du har tatt ! Den likte jeg veldig godt Har lyst på flere tatoveringer jeg, men ikke så lenge siden jeg tok to stk. Kanskje det blir en ny når jeg når minus 30 kg målet mitt

Håper formen din er bedre

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 00:20   #284
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Ja, jeg skal også ta svineinfluensa-vaksinen ! Jeg vil gjøre det jeg kan for å ikke bli smittet selv, og for å ikke smitte menneskene rundt meg !

Forstår at det gjerne ikke er så lett å bestemme seg, og å bestemme seg for om en skal vaksinere barna. Men her er det hvertfall ikke tvil om at det blir vaksinering !

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 12:47   #285
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Jeg har absolutt ingen planer om å ta den vaksinen. Jeg syns det er altfor mye hysteri rundt dette. Jeg er absolutt ikke interessert i å ta en vaksine man ikke kjenner bivirkningene til, og jeg er i hvertfall ikke interessert i å risikere å bli dårlig om ti år, eller kanskje ikke kunne få barn f.eks på grunn av den. Men det er nå meg. Risikogrupper og eldre burde kanskje ta den, men jeg har trua på at de aller aller fleste med vanlig helse kommer seg greit igjennom den.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 13:02   #286
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg syns det er altfor mye hysteri rundt dette.

Å ta vaksinen er nesten som å la VG vinne...

Sambo har sannsynligvis hatt svinepesten tidlig i høst, og han var nesten ikke syk. Blir dårligere av en vanlig forkjølelse. Og han har høy BMI....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 13:15   #287
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Å ta vaksinen er nesten som å la VG vinne...

Haha! Godt sagt Jeg har trua på å vaske hendene litt oftere og ellers vanlig hygiene. VG vinner ikke over meg! Spis sunt og godt, drikk masse væske. Så tror jeg nok man kommer seg igjennom hele greia uten en vaksine vi ikke vet for mye om enda.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 18:16   #288
lillemor88
Medlem
 
lillemor88 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 36
Innlegg: 87
lillemor88 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

hihi

veldig enig i det at man ikke vet bivirkninger frem i tiden...

har vert og testet meg i dag, så får vite om jeg har nøff syken eller ikke i løpe av uka.. men sykemeldt ut uka da.

tatton min er også preget av sykdom.. den er fyll av lilla og blå merker og den er irritert..
ikke en veldig bra dag for og si det sånn.

og jeg savner syke godteposen!!!!!!!! snufs.
vet noen hvordan man lager marsipan? er den god?

__________________




lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 18:34   #289
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Marsipan!

Ikke bruk for mye søtstoff! Da blir det bare rar smak! (Syns jeg da!)

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 23:50   #290
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

I dag har jeg overrasket meg selv ved å være i ketose
Det forteller vel egentlig bare hvor lite jeg spiste i helga.. På lørdag glemte jeg å spise, og kom på det før jeg skulle ut. Så da ble det bare en skyr med litt fløte.
I går var jeg sliten etter bytur og spiste lite eller ingenting, og det lille jeg spiste var vel ikke akkurat anbefalt lavkarbokost
Så at jeg allerede er tilbake er intet mindre enn et lite mirakel. Full skjerpings en stund nå så slipper jeg alt dette ut og inn tullet!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 19:31   #291
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Men hva tenker dere om akkurat deres barn eller noen i nær familie blir svært syke og dør fordi de ikke er vaksinert, eller dere drar med dere smitte til noen som dør?

Jupp, det er derfor det en diskusjon her hjemme. Vi har ikke bestemt oss for det ene eller det andre, det er vel noen uker til før vi "vanlige" kan få vaksinen, så vi har heldigvis litt til å bestemme oss på.

Var åsvømte i går, og det var tungt. I dag ruslet jeg hjem fra jobb 4timer fortidlig. Kvalm, varm, kald. osv. Fikk sovet litt før mannen og ungene kom hjem, så nå er formen noe bedre. Kommer meg nok av gårde i morgen også, skal bare jobbe frem til kl 12...skal til tanlegen.

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 19:37   #292
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Glemte det viktigste det var veie dag i går
minus 2,2kg!!!!

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 19:48   #293
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Lurer*, her.

Glemte det viktigste det var veie dag i går
minus 2,2kg!!!!

gratulerer kjempeflink er du!

jeg selv har gått opp 2 kilo etter en helg med nesten BARE høykarbo knis. jaja. det var noe jeg hadde latt meg selv gjøre, og forberedt meg på. var nemlig med på å arrangere en konferanse i helga, og da ble det (de få gangene jeg spiste) altfor mye høykarbo, aaaaaalt for lite vann og veldig lite fett. men, jeg hadde gitt meg selv dette. nå er jeg back on track, og jeg må si det føles godt å spise lavkarbo igjen.

jeg tror forresten jeg er blitt skikkelig upopulær blant naboene i andre etasje. jeg hengte nemlig opp en lapp om at de måtte se til å rydde inn all skiten sin. de hadde masse rot liggende strødd i kjelleren, istedet for å putte det inn i boden de har til disposisjon. makan altså. jeg er ikke interessert i å vasse i andres rot når alle boenhetene har sin egen bod med mer enn god nok plass i! de ble sure, men noen som ser hvor det bryr meg eller? *dra ned et øyelokk og vise hvor mye det bryr meg*

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 19:53   #294
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Er det ikke litt deilig med en slik helg da Vaskeklut, jeg koste meg forje lørdag, og gikk opp 1,1kg. Så dette er nok mye vann som skulle ut igjen

Hvis de blir sure fordi du ber dem rydde etter seg, så la de bli sure. Enig med deg, ikke noe gøy å tråke oppi andres rot.

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 21:23   #295
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Lurer*, her.

Er det ikke litt deilig med en slik helg da Vaskeklut, jeg koste meg forje lørdag, og gikk opp 1,1kg. Så dette er nok mye vann som skulle ut igjen

Hvis de blir sure fordi du ber dem rydde etter seg, så la de bli sure. Enig med deg, ikke noe gøy å tråke oppi andres rot.

jo, det var SKIKKELIG godt å sette tenna i et par brødskiver og potet bl.a :P jeg tror nok det er mye vann ja, og jeg satt nesten ikke rolig i hele helga. var oppe og gikk konstant! og ikke minst i trapper. så jeg håper og tror at de forsvinner ganske fort igjen

ja, vettu! de må få være så sure de bare vil for min del men de har heldigvis rydda nå hihi. jeg har en tendens til å få det som jeg vil når jeg blir gretten :P makan altså. voksne mennesker burde klare å legge ting inn i bodene sine istedet for midt på kjellergulvet.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 21:41   #296
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Åh, vi har en sånn parkeringsnabo! Plassen flyter over av møbler, madrasser, plastposer fulle av dritt og til og med papir! Skikkelig stilig når det har vært påsatte branner i mange av naboblokkene (bla den store dødsbrannen like etter jul).
Styret har sendt massevis av klager til han, men det synker ikke inn. Den dagen så mye som et papirark detter over streken til min plass skal jeg F*** meg leie et selskap til å kjøre bort driten på hans regning! Så det så!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 01:23   #297
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Åh, vi har en sånn parkeringsnabo! Plassen flyter over av møbler, madrasser, plastposer fulle av dritt og til og med papir! Skikkelig stilig når det har vært påsatte branner i mange av naboblokkene (bla den store dødsbrannen like etter jul).
Styret har sendt massevis av klager til han, men det synker ikke inn. Den dagen så mye som et papirark detter over streken til min plass skal jeg F*** meg leie et selskap til å kjøre bort driten på hans regning! Så det så!

hahah!! gjør det og post bilder av det her jeg heier på deg

sånne idioter burde lære på den harde måten. de tullingene oppe er visst småsure.døra vår sto litt på gløtt, i det de kom bråkende ned trappa (for en time siden. er det ikke meninga man skal være stille om natta?! greit, jeg er et nattedyr, men det er ikke de andre jeg bor med ) begynte de å dytte igjen døra så det brakte! dette er ikke første gangen de bråker om natta. nå begynner jeg å bli irritert, for de har stue rett over soverommet mitt. og jeg har varsla om at jeg hører ALT som foregår der. de burde vel ta hintet da?? møkkafolk. de få gangene jeg vil legge meg tidlig så går det ikke,fordi det er så lytt her, og de har ikke skjønt at man kan dempe stemmer og ikke trampe hardt rundt når klokka passerer 2300... det er fryktelig irriterende å måtte følge døgnrytmen til noen andre :S

what dæven do i do?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 08:31   #298
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

what dæven do i do?

True med å ringe purken? Fins det ikkje noko lov om at det skal vere stille etter eit visst tidspunkt?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 14:15   #299
alven85
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 7
alven85 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Hei
Dumt spørsmål kanskje; men er det noen som gidder å bli litt bedre kjent med meg? Som har overskudd og ork til å hjelpe meg litt, virker som forumet her er ganske åpent (og det er kjempeflott)!! Men jeg kunne tenke meg en liten venn her inne.. En som jeg vet hvordan jeg har det når jeg ser meg i speilet å hater det jeg ser osv.... Noen som kan støtte meg litt, og som jeg selvfølgelig kan støtte tilbake!!! Håper noen skjønner hva jeg mener...

Stikker snart på aftenvakt. Ønsker alle en fortsatt fin onsdag!

alven85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Ketolyse..? Veldig sannsynlig! Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 15:18   #300
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av alven85, her.

Hei
Dumt spørsmål kanskje; men er det noen som gidder å bli litt bedre kjent med meg? Som har overskudd og ork til å hjelpe meg litt, virker som forumet her er ganske åpent (og det er kjempeflott)!! Men jeg kunne tenke meg en liten venn her inne.. En som jeg vet hvordan jeg har det når jeg ser meg i speilet å hater det jeg ser osv.... Noen som kan støtte meg litt, og som jeg selvfølgelig kan støtte tilbake!!! Håper noen skjønner hva jeg mener...

Stikker snart på aftenvakt. Ønsker alle en fortsatt fin onsdag!

Du, det er mange venner her inne
Jeg skal med glede følge deg om du lager deg dagbok/journal!

Jeg startet i mars og har gått ned 16kg, først 6mndr på ketogen diett og nå på Fedon Lindberg.

Hva du skal velge må du nesten velge selv, men jeg kan anbefale begge deler

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no