Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Velkommen til spørsmål & svar

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-01-11, 12:39   #351
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av silje_rs, her.

den er grei takk for kjapt svar!
rusbrusen er d nok mye sukker i ja..litt bedre med sukkerfrie da kanskje?! ingen planer om alkohol før om noen uker,da d er julebord til samboer.

Hold deg til sukkerfri i så stor grad du kan. Evt kan du jo blande vodka og lettbrus , feks 7-up light, sprite light og hva de nå heter alle sammen - DET er nemlig akkurat det samme som rusbrus - men nå har du den helt sukkerfri
Jeg vet grevens cider har et par alternativer med svært lite karbo, jordbær ihvertfall og enten pære eller eple har 0.6 g karbo pr 100 gram hvis du ikke gidder å blande selv. JEG tenker at man gjør det man må gjøre når man har tatt et kostholdsvalg

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 13:06   #352
silje_rs
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: ringsaker
Innlegg: 88
silje_rs er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Hold deg til sukkerfri i så stor grad du kan. Evt kan du jo blande vodka og lettbrus , feks 7-up light, sprite light og hva de nå heter alle sammen - DET er nemlig akkurat det samme som rusbrus - men nå har du den helt sukkerfri
Jeg vet grevens cider har et par alternativer med svært lite karbo, jordbær ihvertfall og enten pære eller eple har 0.6 g karbo pr 100 gram hvis du ikke gidder å blande selv. JEG tenker at man gjør det man må gjøre når man har tatt et kostholdsvalg

takk for info, det kom veldig godt med!
jepp,har tatt ett kostholdsvalg,men det er itte dermed sagt at man itte kan unne seg to fester i året jeg er rimlig slavisk når det kommer til kosthold så j ser itte på det som noe problem så det går så bra at det

silje_rs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo maks 15g dagen Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 12:41   #353
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

jeg lurer på hvor stor pris forskjellen er på produkter her og i sverige. vet at kjøtt og kylling er billigere men jeg tenker på alt det "fugle frøet" man baker med og sojaprotein pulveret,ost,fløte,bacon.

__________________
start 8.1.2011. bmi 39. (97.4kg)
alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6) Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 12:53   #354
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Min erfaring som gammel "Harry- handler" er at det meste er billigere, om enn bare pga kursen!
Men ting som Fiberhusk er ca 1/3 av prisen.
Vi reiser til Nordby ved Svinesund og i Nordby Mat får du alltid fersk ribbe til en billig penge feks.
Maximat i andre enden har Göl pølser blant annet med svært lite karber.

Det finnes flere tråder/lister her inne om hva man bør kjøpe i Sverige. Skal se hva jeg finner!
Denne er fin i hvert fall!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 13:24   #355
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Min erfaring som gammel "Harry- handler" er at det meste er billigere, om enn bare pga kursen!
Men ting som Fiberhusk er ca 1/3 av prisen.
Vi reiser til Nordby ved Svinesund og i Nordby Mat får du alltid fersk ribbe til en billig penge feks.
Maximat i andre enden har Göl pølser blant annet med svært lite karber.

Det finnes flere tråder/lister her inne om hva man bør kjøpe i Sverige. Skal se hva jeg finner!
Denne er fin i hvert fall!

takk snille deg er litt vansklig og finne frem i junglen i blant,men det er toppers og få linke til temaet

__________________
start 8.1.2011. bmi 39. (97.4kg)
alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6) Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 00:06   #356
bussen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2
bussen er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

God kveld alle sammen

jeg er en gutt på 25år som seriøst må gjøre noe for og gå ned i vekt.
Aldri vært noe særlig glad i poteter og pasta så lavkarbo burde passe meg bra. Jeg stinker rett og slett på kjøkkenet så det jeg lurte på er hvilken diett det er lettest og sette seg inn i for nybegynnere.

Tenkte å kjøpe meg boka slank med ketolysekuren da jeg tror den er "enklest" å følge.
Eller tror dere jeg burde starte med en annen? Atkins?fedon?

det her er sikkert et dumt spm, men kommer man i ketose hvis man kjøper en 2ukers meny fra spisdegslank.no

bussen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 00:24   #357
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av bussen, her.

God kveld alle sammen

jeg er en gutt på 25år som seriøst må gjøre noe for og gå ned i vekt.
Aldri vært noe særlig glad i poteter og pasta så lavkarbo burde passe meg bra. Jeg stinker rett og slett på kjøkkenet så det jeg lurte på er hvilken diett det er lettest og sette seg inn i for nybegynnere.

Tenkte å kjøpe meg boka slank med ketolysekuren da jeg tror den er "enklest" å følge.
Eller tror dere jeg burde starte med en annen? Atkins?fedon?

det her er sikkert et dumt spm, men kommer man i ketose hvis man kjøper en 2ukers meny fra spisdegslank.no

nå har ikke lest hva slags diett det er,men min personlig mening om hva jeg ville ha gjort er og lese om de forskjellige diettene først enn og hoppe rett på en meny

__________________
start 8.1.2011. bmi 39. (97.4kg)
alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6) Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 11:05   #358
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av bussen, her.

God kveld alle sammen

jeg er en gutt på 25år som seriøst må gjøre noe for og gå ned i vekt.
Aldri vært noe særlig glad i poteter og pasta så lavkarbo burde passe meg bra. Jeg stinker rett og slett på kjøkkenet så det jeg lurte på er hvilken diett det er lettest og sette seg inn i for nybegynnere.

Tenkte å kjøpe meg boka slank med ketolysekuren da jeg tror den er "enklest" å følge.
Eller tror dere jeg burde starte med en annen? Atkins?fedon?

det her er sikkert et dumt spm, men kommer man i ketose hvis man kjøper en 2ukers meny fra spisdegslank.no

JA det gjør du! Har god erfaring med spisdegslank, det er variert mat og jeg synes den var helt grei på smak. Kjempefin kick-start mens du leser deg opp på andre retninger - eller om du velger å fortsette. Jeg burde nok fortsatt på spisdegslank til jeg var kommet mye mer ned i vekt - fordi jeg har en tendens til å spise for mye mat generelt tror jeg... En kompis gikk ned 5 kg de to ukene på spisdegslank så ingenting er umulig

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 11:35   #359
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av bussen, her.

det her er sikkert et dumt spm, men kommer man i ketose hvis man kjøper en 2ukers meny fra spisdegslank.no

Nei - du må nok spise den også. Sorry. Klarte ikke å dy meg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 11:47   #360
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Nei - du må nok spise den også. Sorry. Klarte ikke å dy meg.

*tørker vann av skjermen sin*.... ganske så morsom i dag TrillTrall!!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 13:27   #361
Svima
Medlem
 
Svima sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 290
Svima er ny på veien

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Hei
Jeg har vært ute en stund, men er klar for ny innsats.
Først må jeg si at jeg vet jeg burde telle karber, men etter x-antall G.R. kurer klarer jeg det ikke. (har telling langt opp i halsen)
Er dette en grei dagsmeny?
Frokost: 2 stk. lin knekkebrød med smør, majones og krydder skinke
Middag: Rømmegrøt m/ smørøye og splenda (oppskrift her i fra)
Kveld: marinerte skampi m/aioli, reker m/majones og lavkarbo lapper.
Eller blir dette for mye fett?
Jeg skal prøve å ligge på ca. 15 pr. dag

Svima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 21:32   #362
silje_rs
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: ringsaker
Innlegg: 88
silje_rs er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

j har kjøpt ketosticks, hva skal den vise på fargeskala`n for at jeg ska være i 100% ketose? mørkest mulig farge?ellers lysest?

silje_rs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo maks 15g dagen Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 21:41   #363
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Så lenge den gir utslag så er du i ketose uansett hvor mørk den er.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 21:47   #364
silje_rs
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: ringsaker
Innlegg: 88
silje_rs er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av butten, her.

Så lenge den gir utslag så er du i ketose uansett hvor mørk den er.

null utslag den sto på negativ...den lyseste på remsa. hvordan skal j da komme meg i ketose?

silje_rs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo maks 15g dagen Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 22:04   #365
silje_rs
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: ringsaker
Innlegg: 88
silje_rs er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

er d karbo i egg..el er d itte?

silje_rs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo maks 15g dagen Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 22:42   #366
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av silje_rs, her.

er d karbo i egg..el er d itte?

Det kan være greit å allerede nå lære seg hvordan man finner næringsinnhold i mat på egen hånd - så slipper du å legge ut spørsmål om ting du kan finne ut selv Bruk google, www.diett.no, programmet "mat på data" som du finner på www.matportalen.no eller www.næringsinnhold.no

Det er rundt 1 gram karbohydrat i ett egg. Det har også blitt kommentert før - kan du være så snill og skrive hele ord i innleggene dine istedet for sms-språk? På forhånd takk

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 22:51   #367
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

www.matvareguiden.no er bedre enn de nevnte.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 23:06   #368
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Jeg pleier og regne 1 kh pr egg, og null karbo i høna

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 10:25   #369
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Jeg pleier og regne 1 kh pr egg, og null karbo i høna



__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 10:43   #370
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Egg er 0,3 gram karbohydrater pr. 100 gram egg.
Ett medium egg veier ca 50-55 gram.

bare sjekk på prior sine sider
og f.eks. www.matvareguiden.no

Det er endret den senere tid.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 18:55   #371
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Egg er 0,3 gram karbohydrater pr. 100 gram egg.
Ett medium egg veier ca 50-55 gram.

bare sjekk på prior sine sider
og f.eks. www.matvareguiden.no

Det er endret den senere tid.

Jøss - da er det stor forskjell i hva som opplyses!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 19:49   #372
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Jøss - da er det stor forskjell i hva som opplyses!

Det er ikke til å bli klok på av og til

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 16:24   #373
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av silje_rs, her.

j har kjøpt ketosticks, hva skal den vise på fargeskala`n for at jeg ska være i 100% ketose? mørkest mulig farge?ellers lysest?

Opprinnelig lagt inn av silje_rs, her.

null utslag den sto på negativ...den lyseste på remsa. hvordan skal j da komme meg i ketose?

Alle utslag er utslag som det ble sagt, men du bør måle på kvelden, minst 2 timer etter siste måltid for å få riktig resultat.

Du kommer deg i ketose ved å bare spise mat med lite karbohydrater. Les deg ordentlig opp på hva slags mat det er og sett opp, og følg, en ketogen meny for 3-5 dager, så kommer du garantert i ketose!

Og du, vær så snill å dropp sms- språket!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 11:35   #374
silje_rs
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: ringsaker
Innlegg: 88
silje_rs er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Alle utslag er utslag som det ble sagt, men du bør måle på kvelden, minst 2 timer etter siste måltid for å få riktig resultat.

Du kommer deg i ketose ved å bare spise mat med lite karbohydrater. Les deg ordentlig opp på hva slags mat det er og sett opp, og følg, en ketogen meny for 3-5 dager, så kommer du garantert i ketose!

Og du, vær så snill å dropp sms- språket!

Takk for svar, ja jeg bekalger sms språket, er itte helt vant til det her enda..men kommer meg!
Jeg er i ketose ser jeg.. er midt på skalaen!

silje_rs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo maks 15g dagen Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 11:39   #375
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av silje_rs, her.

Takk for svar, ja jeg bekalger sms språket, er itte helt vant til det her enda..men kommer meg!
Jeg er i ketose ser jeg.. er midt på skalaen!

Begynner å hjelpe, ja!

for ketose! men du, du trenger ikke ligge så lavt som 5g karber om dagen. Skal du ha i deg nok sunne greier fra grønnsakene, bør du ligge på 15 eller bittelitt over!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar

Emneord
oppbækking


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pannekaker (og inspirasjon til bruk) dingpot Middag 35 04-01-12 23:46
Påstand Summer Fysisk og mental helse 46 29-04-05 21:36
5 spørsmål, håper på mange svar *Tussi* Ketolysekuren 5 16-04-05 22:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no