Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hei! Start 20. april

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-06-09, 09:04   #351
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Post

Stagnert

Gratulerer med alle nedgang
Jeg har stagnert. Og når jeg tenker over hva jeg har spist, er det kanskje ikke så rart, jeg spiser jo ikke fet mat! Jeg er i ketose, men har ikke den feteste maten, kutter ut karber bare liksom......Må begynne å skrive ned hava jeg spiser for en periode igen. Men...jeg går inn da, så noe hjelper det.

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 00:17   #352
Jente 1980
Medlem
 
Jente 1980 sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 190
Jente 1980 er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Opprinnelig lagt inn av egg&bacon, her.

Gratulerer alle sammen! Kjempe bra!
Da jeg hadde veie dag på mandag... 0 ned fra forige uke.
Dagen etter på -1 kg og onsdag -0,5 kg og i dag + 1 kg!!!!!
Kjedelig altså...
Og magen min er så snål.. mandag var den stor, utstikkende og tirsdag var den nesten flat... merkelig!

Uff, men jeg har to venner som har gått ned 19 og 15 kg på ketolyse som nå er i vedlikeholdsfasen, hos dem svinga vekta mellom 1 og 2 kg hele veien viss det er en trøst!

Men du har gått ned over 9 kg siden april, og det er jo HELT fantastisk!!! Jeg har knapt nådd 5 kg Har vært på et platå, men virker som jeg er igang igjen nå!

__________________



Carpe Diem
Jente 1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 00:19   #353
Jente 1980
Medlem
 
Jente 1980 sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 190
Jente 1980 er på en erverdig vei

Sv: Stagnert

Opprinnelig lagt inn av mossa, her.

Gratulerer med alle nedgang
Jeg har stagnert. Og når jeg tenker over hva jeg har spist, er det kanskje ikke så rart, jeg spiser jo ikke fet mat! Jeg er i ketose, men har ikke den feteste maten, kutter ut karber bare liksom......Må begynne å skrive ned hava jeg spiser for en periode igen. Men...jeg går inn da, så noe hjelper det.

Jeg har også hatt en stillestående periode som varte i ca 3 uker, overlykkelig her om dagen da jeg ENDELIG hadde gått ned 300 g!! Hihi... Man må bare ikke gi opp! Lykke til!

__________________



Carpe Diem
Jente 1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 14:09   #354
Jente 1980
Medlem
 
Jente 1980 sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 190
Jente 1980 er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Så var det 600 gram ned de siste 3-4 dagene! Jippi, har passert 5 kg!

__________________



Carpe Diem
Jente 1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 15:16   #355
Hapylady
Medlem
 
Hapylady sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 137
Hapylady er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Kjempebra . Det er godt når man endelig begynner å se at det går nedover igjen. Selvom det kanskje ikke er mer enn noen få gram. Ned er ned, og da går det rette veien. 600 gram er jo knallbra - og på så få dager. Gratulerer..........
Tror flere av oss har vært på et platå, men nå er vi alle igang igjen. Jihaaaaa

__________________



Hapylady er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 18:59   #356
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Thumbs up

Sommer dager

lest litt på forumet her om Sten Sture Skaldmann, han svensken som gikk så mye ned på "fett diett". Forsto det sånn at når man kom til et platå ( stagnasjon) så skulle man unne seg "sommer dager", hvor man spiser karber, frukt etc. Noen unnet seg uker?, noen dager.... Da går man opp, som regel kun vann, ca 2 kg, men påfølgende uke med keto kost, kan man gå ned det dobbelte, 4 kg.....
Skal kjøpe boka hans også. Går tom for ideer og spiser på langt nær mye fett!!! Ikke lett dette
Unnet meg en sommer dag i går kveld og litt i dag. Spist en halv stor dolly pizza, is (3 kuler). I dag pølser og lomper.....
Veide meg i morrest og var gått ned 400 gram !!!! Tenk det!!! Sommerdager hjelper
Noen som har lest boken hans og kan nevne noen forskjeller fra ketolyse kuren??
http://lillemaane.no/forfatter/anbef...skaldeman.html

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 19:03   #357
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Post

Sommerdager

Kan lese litt om sommer dagene her :
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=11861

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 21:35   #358
Jente 1980
Medlem
 
Jente 1980 sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 190
Jente 1980 er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Opprinnelig lagt inn av Hapylady, her.

Kjempebra . Det er godt når man endelig begynner å se at det går nedover igjen. Selvom det kanskje ikke er mer enn noen få gram. Ned er ned, og da går det rette veien. 600 gram er jo knallbra - og på så få dager. Gratulerer..........
Tror flere av oss har vært på et platå, men nå er vi alle igang igjen. Jihaaaaa


Ja, ikke sant! Synes og det er kjempebra, og takk for respons:-))) Vi har gått ned like mye vi nå:-) Nårtid startet du da?

__________________



Carpe Diem
Jente 1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 21:45   #359
Jente 1980
Medlem
 
Jente 1980 sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 190
Jente 1980 er på en erverdig vei

Sv: Sommerdager

Opprinnelig lagt inn av mossa, her.

Kan lese litt om sommer dagene her :
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=11861


Hm... Interessant dette her da... Men det ser ut som at det ikke blir behov for no` "sommerdag" på meg siden vekta har begynt å bevege seg igjen, så her er det bare å holde fingrene krysset

__________________



Carpe Diem
Jente 1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 21:58   #360
Ivory
Seniormedlem
 
Ivory sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Hedmark
Innlegg: 680
Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Sv: Sommer dager

Opprinnelig lagt inn av mossa, her.

lest litt på forumet her om Sten Sture Skaldmann, han svensken som gikk så mye ned på "fett diett". Forsto det sånn at når man kom til et platå ( stagnasjon) så skulle man unne seg "sommer dager", hvor man spiser karber, frukt etc. Noen unnet seg uker?, noen dager.... Da går man opp, som regel kun vann, ca 2 kg, men påfølgende uke med keto kost, kan man gå ned det dobbelte, 4 kg.....
Skal kjøpe boka hans også. Går tom for ideer og spiser på langt nær mye fett!!! Ikke lett dette
Unnet meg en sommer dag i går kveld og litt i dag. Spist en halv stor dolly pizza, is (3 kuler). I dag pølser og lomper.....
Veide meg i morrest og var gått ned 400 gram !!!! Tenk det!!! Sommerdager hjelper
Noen som har lest boken hans og kan nevne noen forskjeller fra ketolyse kuren??
http://lillemaane.no/forfatter/anbef...skaldeman.html

Kanskje det er derfor jeg gikk ned forrige helg, da jeg trodde jeg stoppet opp alt?? Var på fest der vi fikk mat servert på tallerkenen, og jeg tenkte at jeg kunne unne meg litt og skeie ut en dag siden jeg ikke hadde gjort det tidligere. Spiste både potet, pasta, og mye dessert. Drakk til og med likør og vin. Var sikker på at jeg var ute av ketose også. Det merkelige var at jeg var fremdeles i ketose, og dagen etter hadde jeg gått ned en halv kilo!!!

(Jeg startet 13. april)

__________________


Sist redigert av Ivory : 14-06-09 kl 22:07.
Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 22:07   #361
Hapylady
Medlem
 
Hapylady sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 137
Hapylady er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Opprinnelig lagt inn av Jente 1980, her.

Ja, ikke sant! Synes og det er kjempebra, og takk for respons:-))) Vi har gått ned like mye vi nå:-) Nårtid startet du da?

Ja, nå har vi kommet like langt. Jeg begynte 20 april. Og du??

__________________



Hapylady er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 22:14   #362
Sunfrid
Medlem
 
Sunfrid sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 124
Sunfrid er ny på veien

Sv: Sommer dager

Opprinnelig lagt inn av mossa, her.

lest litt på forumet her om Sten Sture Skaldmann, han svensken som gikk så mye ned på "fett diett". Skal kjøpe boka hans også.

Bare et kjapt tips fra meg til deg......... Skal du kjøpe boka/bøkene så gå inn på capris.no, der har de hatt tilbud på bøkene hans.
Jeg betalte 299,- for "GI-null" på ark på Jessheim og på capris.no kostet den 79,-............ Men jeg kjøpte "Spis deg ned i vekt" på capris.no denne også på tilbud til 79,-.

Begge bøkene er fine: "spis deg ned i vekt" er en grundig bok i hans matfilosfi, mens "gi-null" er en blanding av kokebok og kortversjon av filosfien....

__________________



Sist redigert av Sunfrid : 15-06-09 kl 07:55.
Sunfrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 08:04   #363
Sunfrid
Medlem
 
Sunfrid sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 124
Sunfrid er ny på veien

Sv: Hei! Start 20. april

Joda, vekta i dag er slett ikke verst opp 100 g fra forrige uke. Hadde ventet en kilo eller så opp siden jeg gikk ned mye forrige uke som jeg trodde var litt galt i og med sykdom osv...
Jeg går fortsatt på penicillin og formen er igrunn ikke noe særlig enda. Men jeg skal prøve å spise litt mer fettrik kost denne uka og så satser jeg på litt nedgang til neste veiing.

Ha en flott fettrik uke alle sammen

__________________


Sunfrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 10:50   #364
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Post

Sv: Sommer dager

Opprinnelig lagt inn av Ivory, her.

Kanskje det er derfor jeg gikk ned forrige helg, da jeg trodde jeg stoppet opp alt?? Var på fest der vi fikk mat servert på tallerkenen, og jeg tenkte at jeg kunne unne meg litt og skeie ut en dag siden jeg ikke hadde gjort det tidligere. Spiste både potet, pasta, og mye dessert. Drakk til og med likør og vin. Var sikker på at jeg var ute av ketose også. Det merkelige var at jeg var fremdeles i ketose, og dagen etter hadde jeg gått ned en halv kilo!!!

(Jeg startet 13. april)

Ja, jeg tror det kan ha noe for seg, å legge inn karbo dager, når man stagnerer. Får se til helgen om det har noe for seg. Er ikke flink til dette med fett. Prøver, men det blir nok så magert uten karber, tror jeg. Skal kjøpe bøker av han Skaldeman også, for inspirasjon....
http://www.capris.no/product.aspx?isbn=8292605215

http://www.capris.no/product.aspx?isbn=8292605363

Overkommelige priser

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 10:52   #365
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Sommer dager

Opprinnelig lagt inn av Sunfrid, her.

Bare et kjapt tips fra meg til deg......... Skal du kjøpe boka/bøkene så gå inn på capris.no, der har de hatt tilbud på bøkene hans.
Jeg betalte 299,- for "GI-null" på ark på Jessheim og på capris.no kostet den 79,-............ Men jeg kjøpte "Spis deg ned i vekt" på capris.no denne også på tilbud til 79,-.

Begge bøkene er fine: "spis deg ned i vekt" er en grundig bok i hans matfilosfi, mens "gi-null" er en blanding av kokebok og kortversjon av filosfien....

Takk, jeg har funnet de De skal bestilles....
Det er jo samme prinsippet som ketolyse kuren....

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 11:13   #366
Sunfrid
Medlem
 
Sunfrid sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 124
Sunfrid er ny på veien

Sv: Sommer dager

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mossa, her.

Det er jo samme prinsippet som ketolyse kuren....

Jeg kjører vel et sånt tilpasset skaldeman opplegg for meg selv, synes nesten det er lettere å holde seg unna alle karbohydrater enn bare litt. Litt for meg blir fort litt til og litt til...
Jeg ligger vel på 10-12 karb per dag, men sliter litt med nok fett så jeg smører smør på alt som det kan smøres smør på.
Frokosten i dag ble peperonipølse med smør og kremost, slettes ikke verst......

__________________


Sunfrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 13:32   #367
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Det er sånn jeg må begynne også..... Men skal kjøpe to av bøkerne hans for å få noen mat tips og se forskjellen på ketolysekuren og skaldmans teori

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 14:32   #368
Jente 1980
Medlem
 
Jente 1980 sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 190
Jente 1980 er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Opprinnelig lagt inn av Hapylady, her.

Ja, nå har vi kommet like langt. Jeg begynte 20 april. Og du??


28.april Hihi, har stått stille i ca 3 uker, som nevnt tidligere, men endelig ser det ut til å ha "løsna"! Ser frem til neste veiing, og krysser fingrene

__________________



Carpe Diem
Jente 1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 15:30   #369
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Post

Skaldeman

Til Sunfrid, du som har lest bøkerne, er det stor forskjell på ketolysekuren og skaldeman? Tenker f.eks på mengde karber o.l

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 18:00   #370
Sunfrid
Medlem
 
Sunfrid sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 124
Sunfrid er ny på veien

Sv: Skaldeman

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mossa, her.

Til Sunfrid, du som har lest bøkerne, er det stor forskjell på ketolysekuren og skaldeman? Tenker f.eks på mengde karber o.l

Nei i utgangspunktet er det vel ikke store forskjellen, og jeg hadde stor "glede" av å lese bøkene. Men det er jo alltid slik at når du får satt deg inn i ens teori så er det jo så logisk, det har for meg vært logisk at skal du ned i vekt så skal du spise mindre enn du forbrenner, men så kommer det en ny teori om at det er ikke slik ting fungerer og så er det plutselig denne teorien som er logisk... Skjønn det den som vil, men jeg har jo erfart nå at det faktisk er mulig å leve etter "Skaldemans" teori og gå ned i vekt. Jeg har ikke merket noe til at formen har blitt bedre, men jeg har fått en litt gjenstridig lungebetennelse så det er godt mulig at formkurven stiger nå snart.

Men det du spurte etter
Jeg har ikke helt kontroll på ketolyse-kosten da jeg ser for meg at jeg fort kan skli litt ut der (prøvde denne kosten for ca 2 år siden, men var ikke helt motivert). Mens Skaldeman er ganske striks på karbene han har delt inn i tre grupper etter overvekt 50+, 25+ og 10+ og på alle er det selvfølgelig mulig å variere stort i kosten. Hver gruppene går på mengder karber i måltidene og på totalen pr dag, jeg prøver å holde meg på max 12 karber eller 5% om dagen, den strengeste. Og det går faktisk greit: spiser egg/bacon, omeletter, griller kjøtt osv.... spiser kun litt salat eller grønnsaker til middagen. For meg er den største forskjellen at Skaldeman ikke er helt anti vanlig salt, jeg synes alt annet salt smaker tja... rett og slett vondt
Ellers har jeg den siste uka slitt litt med fett andelen og smører derfor tykt på med smør på alt (begynte med det i går).
En annen ting som passer meg utmerket på Skaldeman er at jeg spiser når jeg er sulten og ikke ellers, eller det vil si jeg spiser når jeg blir "fysen" det er skjelden jeg føler sult. Det blir for meg 2-3 måltider pr dag, men som det står i bøkene spis når du er sulten enten det er 2 ganger eller 8 ganger om dagen, dette vil regulere seg selv etter hvert.

Håper du fikk svar på noe Mossa..... Hvis ikke så spør igjen

__________________


Sunfrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 10:22   #371
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Hei! Start 20. april

Jo bevares, svaret var bra!!! Takk
Synd at du har bli syk, håper det gir seg snart. Lungebetennelse er ikke bare bare!
Forstår det sånn da at jeg f.eks skal velge 10+ og skal da spise max en viss %andel karber.... Du har valg den strengeset, det er vel 25+ det da, som har 5%?
Enig med deg, ekte havsalt kan liksom ikke erstattes med noe som smaker papp.
Sliter også med fettet, men håper jeg får litt mer info når jeg bestiller to av bøkerne til Skaldemanden. Aner ikke lengere hvilken mat jeg skal lage!

Blir heller ikke skikkelig sulten lengere, slik jeg ble med "høy" karbo mat. Da fikk jeg pluttselige sultanfall, der jeg ble svimmel og skjelven!!! det gikk over når jeg spiset noe med sukker i. Skulle tro jeg hadde sukkersyke eller noe, men det har jeg altså ikke. Teste det.
Og litt dritt prat Avføringen er bedre og ferre på denne type kost. Siter litt med magen, har gjort det hele livet, men uten brød og andre tunge kraber, er jeg rett og slett nesten problem fri. Har litt hard mage, men hva er vel det...
Gleder meg til bøkerne kommer og nye ideer til mat

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 22:58   #372
Sunfrid
Medlem
 
Sunfrid sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 124
Sunfrid er ny på veien

Sv: Hei! Start 20. april

God kveld mosa....

Jeg har valgt å legge meg på 50+, vil komme meg ned over 30 kg, gjerne 40. Men har tenkt til å bruke den tiden det tar. Det er veldig greit å komme seg over på et kosthold som en skal leve med og ikke avslutte så fort en har nådd sine kilo....

__________________


Sunfrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 09:02   #373
Jente 1980
Medlem
 
Jente 1980 sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 190
Jente 1980 er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

JIPPI!!!!!!!!!! -6 kg idag!!! Nå har vekta virkelig fått fart på seg i riktig retning, jeg som sto på stedet hvil i 3(!) uker!!! Så ikke her er det bare å aldri gi opp! Har vært på kur i nøyaktig 7 uker.

__________________



Carpe Diem
Jente 1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 09:36   #374
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Post

Sv: Hei! Start 20. april

Opprinnelig lagt inn av Sunfrid, her.

God kveld mosa....

Jeg har valgt å legge meg på 50+, vil komme meg ned over 30 kg, gjerne 40. Men har tenkt til å bruke den tiden det tar. Det er veldig greit å komme seg over på et kosthold som en skal leve med og ikke avslutte så fort en har nådd sine kilo....

Sant nok, men du er tøff da!!! All ære.... Må unne meg litt med karbo, ellers klarer jeg det ikke!
Ned 400 g siden karbo helga mi!! Det er bra

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 09:37   #375
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Hei! Start 20. april

Opprinnelig lagt inn av Jente 1980, her.

JIPPI!!!!!!!!!! -6 kg idag!!! Nå har vekta virkelig fått fart på seg i riktig retning, jeg som sto på stedet hvil i 3(!) uker!!! Så ikke her er det bare å aldri gi opp! Har vært på kur i nøyaktig 7 uker.

Gratulerer

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som starter/restarter 1. april? NÅ! Lavkarbo generelt 11 03-04-09 13:28
1 april - veldig morsom... HP Generell diskusjon 10 02-04-06 12:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no