Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Du vet du er på lavkarbo når ...

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 02-12-11, 22:51   #351
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Så bra da!

din smørtyv!!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 15:51   #352
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

...når du hamstrer 14 pakker smør og ler av de andre som ikke får smør...

HVA?? ( ) (ikke ment så alvorlig som det ser ut altså, jeg ble bare veldig ovveraska over FJORTEN pakker smør! )

vaskeklutpaleoblogg

Sist redigert av vaskeklut : 03-12-11 kl 16:03.
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 16:13   #353
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

-Når man high fiver seg selv over at man var akkurat den personen som rakk å kjøpe den siste pakka med meierismør på Rema!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 16:27   #354
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

-Når man high fiver seg selv over at man var akkurat den personen som rakk å kjøpe den siste pakka med meierismør på Rema!

Gratulerer. Godt jobba (Regner med at du måtte kjempe deg vei mellom gale lavkarbere og gamle damer med stokk )

Gammel 03-12-11, 16:38   #355
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Gratulerer. Godt jobba (Regner med at du måtte kjempe deg vei mellom gale lavkarbere og gamle damer med stokk )

Nope! Hørte rykter om at det var smør der så jeg måtte jo sjekke, og der sto den i kjøla og lyste mot meg, og jeg bare plukket med meg, uten noen som helst konkurranse. Så det gikk som ... kniv i varmt smør. Høhø.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 17:26   #356
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem

<insert_scary_name_here> sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

du tenker at smørpakka i Sverige ser ut som en gullbarre, og omtrent behandler den som en og...

Sist redigert av <insert_scary_name_here> : 03-12-11 kl 17:40.
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 17:49   #357
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Dere som sliter med å få tak i smør bør reise hit. Jeg har funnet smør hver eneste gang jeg har vært i butikken. Jeg stakk først innom coop markedet i bygda og kjøpte to pakker smør der og så dro jeg til Mega på Moi og det var smør der også, så jeg kjøpte en pakke til.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 17:52   #358
langaard
Seniormedlem

langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Dere som sliter med å få tak i smør bør reise hit. Jeg har funnet smør hver eneste gang jeg har vært i butikken. Jeg stakk først innom coop markedet i bygda og kjøpte to pakker smør der og så dro jeg til Mega på Moi og det var smør der også, så jeg kjøpte en pakke til.

Da må du jo hamstre, og selge det videre til blodpris (smørlanger)

Gammel 03-12-11, 18:12   #359
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Da må du jo hamstre, og selge det videre til blodpris (smørlanger)

Hvor mye er du villig til å betale?

Det eneste jeg hamstret i dag var ost fordi norvegia var på tilbud på mega. Jeg kommer nok til å angre på det hvis jeg en gang ikke får tak i smør og går tom. Jeg har noen liter med cocosa, så jeg kan steke i det men det blir ikke det samme.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 18:37   #360
langaard
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Hvor mye er du villig til å betale?

Det eneste jeg hamstret i dag var ost fordi norvegia var på tilbud på mega. Jeg kommer nok til å angre på det hvis jeg en gang ikke får tak i smør og går tom. Jeg har noen liter med cocosa, så jeg kan steke i det men det blir ikke det samme.

Holder det med 150 kr kiloen?

Gammel 03-12-11, 18:39   #361
ToreH
Gjest

Smørtomt i butikkene her også nå, jammen bra jeg handlet 14 pakker her forleden dag gitt.... ;-)

Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 10:29   #362
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Når man vurderer å kjøpe en ekstra koffert, så man kan ta med seg smør og clotted cream hjem fra england

vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 11:50   #363
Peppa Gris
Seniormedlem

Peppa Gris sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Når man tilbringer tid på et forum der enkelte deltagere anser "smørkrisa" som det verste som hente i 2011.

Gammel 04-12-11, 14:04   #364
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Når man tilbringer tid på et forum der enkelte deltagere anser "smørkrisa" som det verste som hente i 2011.

Fniiiis....

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 17:55   #365
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

.... når du foretrekker at innbruddstyven stjeler sølvtøyet framfor meierismøret i kjøleskapet...

Gammel 04-12-11, 18:14   #366
ToreH
Gjest

....når du lar deg irritere over at Hypah skriver på et forum at han hamstrer....og attpåtil gidder du respondere også...hahaha!

Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 18:14   #367
Señora
Seniormedlem

Señora sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

..."de andre" roper etter deg at det er din feil at det ikke er smør i butikken. :btdt:

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 18:18   #368
ToreH
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

..."de andre" roper etter deg at det er din feil at det ikke er smør i butikken. :btdt:

ikke noe hadde gledet meg mer enn om jeg fikk skylda for andres egenprojisert udugelighet og manglende forutseenhet/planlegging....

"egen fortreffelighet er bra, men andres udugelighet er ikke så verst det heller..."

Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 22:40   #369
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem

<insert_scary_name_here> sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

...du mener at spørsmålet om hva LCHF er forkortelse for, var quizzens letteste spørsmål...

...du bare bommer med 1% på fettinnholdet på kremfløte. (men pokker så irriterende likevel...)

Gammel 09-12-11, 09:12   #370
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

...når du er misunnlig på hypahs 14 smørpakker siden du bare har 4 kvartkiloer igjen..

Gammel 10-12-11, 19:13   #371
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

- når det er et nederlag å ha en pakke melange i kjøleskapet, som kriseløsning for julebaksten...

Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 19:20   #372
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

du selv lager smøret mye bedre enn det tine gjør!

Gammel 12-12-11, 15:21   #373
Klara
Seniormedlem

Klara sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 44
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

...når du får venninnen din til stolt å vise fram smøret hun har i kjøleskapet.

Gammel 12-12-11, 19:44   #374
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

...du lager de små smørpakningene på julebordet til kveldens hovedtema...

Nei vent, alle snakket jo om dette

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 20:02   #375
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

...når du tar både smørkrisa og lavkarbokrigen med knusende ro, fordi du har stabilt blodsukker?

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo eller ikke lavkarbo? hermanlizm Spørsmål og svar 11 24-02-11 15:55
Lavkarbo Brownies, men er den egentlig lavkarbo?? Jolly Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 03-02-11 20:05

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.