Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Tusentråden 2006

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 19-11-06, 10:55   #351
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jegvar nesten nødt til å gå på festen frø, for jeg er nestleder i raft, og det var årets første fest. Og så er det jo viktig i forholdt til å opprettholde tegnspråket nå som jeg bare sitter å skriver oppgave... var mange å snakke med der, så det var faktisk litt gøy også. Neste fest blir uti desember, da er det nissefest, og vi er ferdige med eksamen også
tror det kan bli gøy

Gammel 19-11-06, 11:30   #352
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Åh! Takk Frøy og Nena for at dere har spist egg i dag! Holdt på å koke egg mens jeg bare skulle lese litt her... Glemte selvfølgelig hele eggene, og de hadde kokt 5 min for mye når jeg leste innleggene deres!
Jaja, de vart bare litt mere hardkokt enn det jeg hadde tenkt...

God søndag!

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 11:37   #353
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Bare hyggelig, Lemen

Ja, jeg sitter her og sitter her jeg også, har ting jeg skulle gjort, men er så trøtt, har hatt en kort og urolig natt og våknet til nachspielet til en nabo. Nydelig vær i Oslo i dag da, skulle vært en tur ute også ...

Jaså, du kaller meg Frø du jeefer'n . Det er litt morsomt faktisk, morfaren min pleide nemlig å kalle meg det. Han sa at det ikke var noen diftonger i riksmål ... (Han var utflyttet trondhjemmer, men det kunne man ikke høre. Sobert riksmål der i gården!)

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 12:00   #354
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

oups... beklager frøY det går litt fort i svingene på tastaturet her av og til...

sitter nå og skal finne ut om kommunikasjon og døves tospråklighet. Men jeg finner jo ikke noe i noen bøker jo og vi begynner å få det litt travelt... Føler hun andre på gruppa mi har full peiling på hvor hun finner alt stoffet, mens jeg bare sitter og diller og ikke får gjort stort...

Gammel 19-11-06, 15:25   #355
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Hvor: Nordpå
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Ja så har jeg funnet ut hvor alle sokkene har vært... har begynt å rydde rommet til minstejenta, og der lå det klær over alt - inkludert alle sokkene som jeg kjøpte inn tidligere på året... vaskemaskinen går for fullt nå, alt skal vaskes og legges på plass i klessskapet under overoppsyn av mamma - nå er det slutt på å tråkke seg en sti midt på gulvet mens alt hoper seg opp langs veggene! At det går an å være så rotete :rister på hodet: - og så klager hun over at hun har lite plass på rommet - er sikkert dobbelt så stort dersom hun hadde lagt tøyet inn i skapet og ryddet leker, filmer, skrivesaker, lipgloss, hårstrikk og den slags på plass!
Dagens utblåsning ... (og det ble mye mer enn 50 ord!)

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 15:40   #356
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

når det gjelder sokker... Har dere noen ganger lurt på hvor det blir av "den andre sokken"? mange som tror at de forsvinner i vasken, men jeg har faktisk avslørt sokkene, for hva er det du alltid har for mye av? Jo kleshengere... Jeg har alltid masse kleshengere i skapet mitt, og jeg aner ikke hvor de kommer fra... så med min logiske hjerne, og høye iq har jeg funnet ut at sokker har evnen til å fovandle seg til kleshengere... de greier bare ikke å reversere forvanslingen...

Gammel 19-11-06, 20:04   #357
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 42
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Kunst med døde dyr klarer jeg ikke....Jeg har gått 3 år på tegning form og farge, og sett mye rart (Og mye utrolig interessant og fint)..
Var blant annet i Oslo for noen år siden, der det var en ku..(det var flere dyr..) som var delt på midten...ikke på tvers, men langs..og hver halvdel var satt i et monter...Slik at man kunne gå midt i mellom de to halvdelene av en ku....
Du så aalt..innvoller, skjelett....jeg synes det bare var utrolig ekkelt jeg...
Intressant for de som studerer anatomi osv, eller er dyrleger, men for meg?..Nope....
Litt for grotesk....
Og det andre "stuntet", der døde rottefoster ble puttet på glass med oliven...
Fytti....

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 21:05   #358
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Jeg kjenner godt til de verkene du beskriver og kunstnerne, Damien Hirst og Morten Viskum. "Mother and Calf Divided" heter den med kua og kalven.

Den typen kunst kan vekke avsky, men det er nettopp de følelsesmessige reaksjonene på kunst som er interessante, synes jeg. Det gir det litt mer dybde enn ren estetikk. Når det er sagt synes jeg kua og kalven er både groteske og vakre på et vis. Det er uansett et verk som fester seg i bevisstheten!

Gammel 19-11-06, 21:41   #359
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 42
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Mange verk, skal jo nettopp det-provosere...det vet jeg...Og jeg vet også at kunst omtrent kan være "hva som helst"....
Det er jo forsåvidt greit det, men jeg liker det ikke...

Jeg liker å bli litt provosert jeg, bare ikke på den måten..Vanskelig å forklare, men..
Det er vel som med alt annet..Smak og behag...

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 22:04   #360
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Jeg tror ikke hensikten bare er å provosere, og det er mange andre følelser som kan dukke opp ved å se Damien Hirsts verker ihvertfall. Synes jeg. Polly Morgan og Damien Hirst er regnet som store kunstnere internasjonalt, og folk står i kø for å kjøpe verkene deres. Det er ikke uten grunn, det er kvalitetskunst.

Morten Viskum derimot blir jeg litt kvalm av, synes det er mer spekulativt.

Men det samme synes jeg kan man si om en film som Saw 3, som er ren kommers etter min mening.

Kort sagt, er enig med deg - smak og behag ...

Sist redigert av Huldr : 19-11-06 kl 22:20. Årsak: Skriveleif
Gammel 19-11-06, 22:15   #361
Siljevanilje
Seniormedlem

Siljevanilje sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 39
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

tenkte jeg skulle bidra jeg og, vi må jo klare målet vårs innen slutten av året. så da må alle være med å bidra. nå sitter jeg å slurper verdens beste te med fløte og splenda i.. kokos og vanilje så sinnsykt godt. teen kombinerer mine to ynglings smaker og lukter. jeg har tilogmeg parfymer, både en med vanilje og med kokos.. lukter så godt...

snart er det leggetid. og imorgen er det jobb i 9 timer. skal jobbe 39 timer neste uke. blir heldighvis penger av det..også har jeg laga modifisert pølse & oste muffins til jobben imorgen. skal hvertfall ikke gå sulten rundt på jobb

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 22:18   #362
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Det med å være rotete ungdom kan jeg aaaalt om. Noen ganger hadde jeg ikke sti engang, men fotspor... Jeg kan trøste deg med at jeg er ganske ryddig nå

Et sted jeg bodde hadde jeg rom på 18 m2 og det også klarte jeg å fylle... Skjønner ikke hvor alle tingene kommer fra, jeg

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 00:09   #363
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Har akkurat våknet jeg nå, og ser at jeg kunne jo ha skrevet kjempemange innlegg her mens jeg har sovet... I armkroken kjempekoselig dagen derpå aktivitet...

nå har jeg kjørt han hjem, og skal prøve å få lagt meg og sove litt før skolen i morgen. Skal ha en heftig dag på skolen i morgen... først skole, så eksamens jobbing hjemme til hun jeg jobber med, og til slutt Raft-kafe...

Gammel 20-11-06, 06:24   #364
Siljevanilje
Seniormedlem

Siljevanilje sin avatar

Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

god morgen alle dere morgen fugler * kvittre, kvittre*

jeg gleder meg masse til avreise thailand, tenk hvor deilig det skal bli, varmt å godt, par å tredeve grader og ca 26 i vannet mens her oppe i nord pleier det å vippe mellom minus grader og pluss på den tiden. og det som skal bli herligst er å reise fra alt og alle, jobber og det hele.. DIGG

men det trengs fremdeles litt planlegging, men det gleder jeg meg til, til å ta fått på. jeg kontrollfreak ???

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 08:47   #365
Grethe
Medlem

Medlem siden: Mar 2006
Alder: 63
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

God morgen alle lathanser Ligger dere og sover enda ? Her kommer første innlegg fra meg idag, er trøtt og kald på beina for jeg glemte å hente ved i går kveld ...og nå er det ikke nok ved inne til å fyre opp. Prøvde å få Mikke Mus til å legge seg og varme beina mine, men da han kjente hvor kalde de er så forflyttet han seg opp på tastaturet , er mye mer oppmerksomhet å få der også. Ønsker meg en stor varm hund jeg

Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 09:10   #366
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

må vell komme meg opp jeg også... Skal på skolen i dag. Synes kanskjevi har litt vel mye å gjøre på skolen for tiden, i tilegg til at jeg er litt ukonsentrert. men vi overlever vel. bare denne uken igjen, og neste uke er det studieuke. Vi skal levere eksamen torsdag, så eegentlig burde vi ha hatt studieuke denne uka... så kunne vi ha utnyttet dagene til skriving, og brukt neste uke til finpuss (er jo det vi må gjøre uansett)

Gammel 20-11-06, 23:36   #367
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Da er enda en mandag over. De går så fort ukene for tiden, nå er det faktisk under 5 uker igjen til jul. Jeg har i kveld så vidt begynt å tenke over hva jeg skal kjøpe i julegaver til alle sammen, men det er jammen ikke lett. Værst er det å kjøpe til brødre, og jeg har ikke mindre enn tre av den sorten! Er det samme problemet hvert år. En av brødrene mine foreslo vi skulle droppe å kjøpe gaver til hverandre vi voksne, og bare gi til barna, fordi det er så mange å kjøpe til. Men blir litt fornærmet jeg da. Skal ikke jeg få en eneste gave jeg da?? Bare fra mamma og pappa? Nei, så det går ikke jeg med på... Hva er vitsen med julegaver viss du skal droppe den nærmeste familien? Gavene trenger ikke koste allverdens så lenge en kjøper noe en har bruk for eller ønsker seg.

God natt da!

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 05:52   #368
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Hvor: Nordpå
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Julegaver ja... og jeg må sende en god del. Ikke alltid lett å finne på ting som ikke veier for mye! Jeg liker godt å gi bort bøker, men det blir fort alt for tungt (i hvert fall for å sende til Australia til søster - sånne store bøker med fine bilder i som jeg vet hun ville like..). Ellers gir jeg gjerne bort ting som kan spises eller drikkes, dersom jeg ikke vet noe spesielt som mottakeren ønsker seg. God vin, en kurv med litt forskjellige oljer/eddiker, Maldonsalt, sjokolade, kaffe osv pleier å bli godt mottatt. Håndkrem, bodylotion, dusjsåpe og den slags pleier også å være populært.. Jeg blir i alle fall glad for å få ting jeg kan bruke opp, og som ikke står og samler støv i en krok .. ellers så synes jeg at vi bruker alt for mye penger på julegaver. Det er tanken som teller, synes nå jeg da! (og så er det veldig hyggelig når giveren har lagt ned litt omtanke i innpakningen !)

Nena

Sist redigert av Nena : 21-11-06 kl 05:52. Årsak: tastaturproblemer!
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 06:50   #369
Siljevanilje
Seniormedlem

Siljevanilje sin avatar

julegaver ja : nå er min liste snart klar

mamma å pappa : det skriver jeg ikke her for mamma er jevnlig innom å leser her...
søster: tøff sort kvadratisk klokke med bling-bling på
bror: ett års abo på gatebil, han er snart 15 år og eeeelsker biler og damer
sambo: meg selv og thailand tur
svigers: gavekort på familiefotografering og fremkalling av et par bilder.
mormor: lykt til sykkelen og en ting til, men vet ikke.
farmor & farfar: den tradisjonelle gaven: julete
vennine #1: kalender med bilder av seg selv i
vennine #2: kalender med bilder av seg selv i
vennine #3: 3 bilder av henne selv i pene rammer
vennine #4: har ikke helt funnet ut av det enda
vennine #5: er usikker

og jeg har ikke peiling på hva jeg får av folka , sikkert like greit for jeg hadde dødd av nysgjerrighet.

Gammel 21-11-06, 07:58   #370
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nena, her.

Julegaver ja... og jeg må sende en god del. Ikke alltid lett å finne på ting som ikke veier for mye! Jeg liker godt å gi bort bøker, men det blir fort alt for tungt (i hvert fall for å sende til Australia til søster - sånne store bøker med fine bilder i som jeg vet hun ville like..). Ellers gir jeg gjerne bort ting som kan spises eller drikkes, dersom jeg ikke vet noe spesielt som mottakeren ønsker seg. God vin, en kurv med litt forskjellige oljer/eddiker, Maldonsalt, sjokolade, kaffe osv pleier å bli godt mottatt. Håndkrem, bodylotion, dusjsåpe og den slags pleier også å være populært.. Jeg blir i alle fall glad for å få ting jeg kan bruke opp, og som ikke står og samler støv i en krok .. ellers så synes jeg at vi bruker alt for mye penger på julegaver. Det er tanken som teller, synes nå jeg da! (og så er det veldig hyggelig når giveren har lagt ned litt omtanke i innpakningen !)

Hva med å handle bøker i en australsk nettbutikk, og få de sendt til henne, sånn i romjulen eller noe? Også får hun et mystisk kort på julaften?

Jeg har begynt på gavene, men oi..... Ikke lett, nei!
Venninnene går ut å spiser sammen, det er så koselig, men pappa er det verre med!

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 08:23   #371
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Jeg sliter også mest med å kjøpe julegave til pappa... Han er glad i å lese, men han får jo bøker hvert år, så det hadde vært gøy funnet på noe annet til han for en gangs skyld. Men det er å komme på noe...

Ellers har jeg en haug med veninner som jeg kjøper gaver til. Ene vennegjengen har vi funnet ut at i steden for at alle kjøper fire gaver for å gi til alle andre, så kjøper alle en stor gave, som er fra alle sammen.
Da får vi noe vi har bruk for og ønsker oss, i stedenfor fire små pynteting som jeg ikke liker...

Gammel 21-11-06, 11:04   #372
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

I dag klarer jeg ikke helt å jobbe, tenker bare på sommerferien neste år. Vi er en vennegjeng med barn som har bestemt oss for Bulgaria i juni. Vi skal bestille turen i kveld Det baller på seg med alle tillegg, man vil jo ha det beste når man sitter sånn og bestiller på nettet og plutselig var det 3000 kr dyrere enn antatt

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 16:44   #373
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Har vært hos fysioen idag. Ble veid og målt .... o´skrekk o´gru. Jeg som har vekta stæsja innerst i boden. Vel - merksnodig resultat var det iallefall. Målene mine er identiske med i januar en gang. Dvs. armene har gått om 1-2 cm mens leggene har gått ned 3. Magen 1 cm opp. Ellers helt likt. Men vekta er opp 2,5 kg ? Forklaringen er at jeg har mensen nå (midt i) og at jeg har mindre vann i kroppen enn før (anklene viser det), men mer at jeg har mer muskler og mindre fett. Dessverre var det noen som hadde forlagt fettklypa, så det fikk vi ikke målt.

Først ble jeg litt sur fordi vekta var gått opp så mye (har pinadø slitt nok for å holde kiloene av), men så har jeg smakt på følelsen og funnet ut at det er helt OK. Jeg er faktisk litt stolt over at jeg ikke har lagt på meg fett men muskler !

Viser altså atter en gang at tallet på vekta bare er et tall ! Det er målene som teller !

Gammel 21-11-06, 16:53   #374
Mila
:)

Mila sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Julegaver... *rive seg i håret* Jeg har ikke begynt engang... Men skal på lørdag, jeg å kjæresten skal til kvadrat da så satser på å få ferdig alle julegavene da.. (er lov å håpe sant..? ) hehe. Har ingen ide på hva jeg skal gi noen jeg... Vanskelig.. hm, jaja, finner vel på noe. Blir kos med en bytur med kjærestren hvertfall Han skal å kjøpe julegaver. Åsså trenger jeg noen finere klær.. fillern.. blir dyrt detta..

50 ord nå? ja? Satser på det

Gammel 21-11-06, 17:03   #375
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Julegaver ja, fikk ordna 2-3 i løpet av helgen. En kollega strikker sokker som hun tover. De er skikkelig fine, store tjukke deilige sokker i mange deilige farger. Jeg kjøpte tre par. Lurer på om jeg skal ha et av dem selv. Ga slike til et par nieser for noen år siden og de ble kjempegla. Lurer på om de har slitt dem ut eller om jeg skal gi til de andre niesene

På torsdag er det juleverksted på jobben - og da skulle det også komme innom en dame som selger en del hjemmelagde ting.....

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pollensesong 2006 mofe Generell diskusjon 3 12-05-06 03:22
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 Iset Generell ernæringsdebatt 11 14-02-06 19:41
Sommerferie sommer 2006 Helene Generell diskusjon 10 04-01-06 02:09

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:09.