Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#351 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tusentråden 2006Jegvar nesten nødt til å gå på festen frø, for jeg er nestleder i raft, og det var årets første fest. Og så er det jo viktig i forholdt til å opprettholde tegnspråket nå som jeg bare sitter å skriver oppgave... var mange å snakke med der, så det var faktisk litt gøy også. Neste fest blir uti desember, da er det nissefest, og vi er ferdige med eksamen også |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon
![]() |
![]() |
#352 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Sv: Tusentråden 2006Åh! Takk Frøy og Nena for at dere har spist egg i dag! Holdt på å koke egg mens jeg bare skulle lese litt her... Glemte selvfølgelig hele eggene, og de hadde kokt 5 min for mye når jeg leste innleggene deres! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#353 |
Gudinne
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Sv: Tusentråden 2006Bare hyggelig, Lemen |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
![]() |
![]() |
#354 |
Seniormedlem
Sv: Tusentråden 2006oups... beklager frøY |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Seniormedlem
Hvor: Nordpå
Sv: Tusentråden 2006Ja så har jeg funnet ut hvor alle sokkene har vært... har begynt å rydde rommet til minstejenta, og der lå det klær over alt - inkludert alle sokkene som jeg kjøpte inn tidligere på året... vaskemaskinen går for fullt nå, alt skal vaskes og legges på plass i klessskapet under overoppsyn av mamma
![]() |
![]() |
#356 |
Seniormedlem
Sv: Tusentråden 2006når det gjelder sokker... Har dere noen ganger lurt på hvor det blir av "den andre sokken"? mange som tror at de forsvinner i vasken, men jeg har faktisk avslørt sokkene, for hva er det du alltid har for mye av? Jo kleshengere... Jeg har alltid masse kleshengere i skapet mitt, og jeg aner ikke hvor de kommer fra... så med min logiske hjerne, og høye iq |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 42
Sv: Tusentråden 2006Kunst med døde dyr klarer jeg ikke....Jeg har gått 3 år på tegning form og farge, og sett mye rart (Og mye utrolig interessant og fint).. |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Gudinne
Sv: Tusentråden 2006Jeg kjenner godt til de verkene du beskriver og kunstnerne, Damien Hirst og Morten Viskum. "Mother and Calf Divided" heter den med kua og kalven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 42
Sv: Tusentråden 2006Mange verk, skal jo nettopp det-provosere...det vet jeg...Og jeg vet også at kunst omtrent kan være "hva som helst".... |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Gudinne
Sv: Tusentråden 2006Jeg tror ikke hensikten bare er å provosere, og det er mange andre følelser som kan dukke opp ved å se Damien Hirsts verker ihvertfall. Synes jeg. Polly Morgan og Damien Hirst er regnet som store kunstnere internasjonalt, og folk står i kø for å kjøpe verkene deres. Det er ikke uten grunn, det er kvalitetskunst. Sist redigert av Huldr : 19-11-06 kl 22:20. Årsak: Skriveleif |
![]() |
![]() |
![]() |
#361 |
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 39
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tusentråden 2006tenkte jeg skulle bidra jeg og, vi må jo klare målet vårs innen slutten av året. så da må alle være med å bidra. nå sitter jeg å slurper verdens beste te med fløte og splenda i.. kokos og vanilje |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse
![]() |
![]() |
#362 |
Admin
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Sv: Tusentråden 2006Det med å være rotete ungdom kan jeg aaaalt om. Noen ganger hadde jeg ikke sti engang, men fotspor... Jeg kan trøste deg med at jeg er ganske ryddig nå |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#363 |
Seniormedlem
Sv: Tusentråden 2006Har akkurat våknet jeg nå, og ser at jeg kunne jo ha skrevet kjempemange innlegg her mens jeg har sovet... I armkroken |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Seniormedlem
Sv: Tusentråden 2006god morgen alle dere morgen fugler |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 63
![]() ![]() |
Sv: Tusentråden 2006God morgen alle lathanser |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#366 |
Seniormedlem
Sv: Tusentråden 2006må vell komme meg opp jeg også... Skal på skolen i dag. Synes kanskjevi har litt vel mye å gjøre på skolen for tiden, i tilegg til at jeg er litt ukonsentrert. men vi overlever vel. bare denne uken igjen, og neste uke er det studieuke. Vi skal levere eksamen torsdag, så eegentlig burde vi ha hatt studieuke denne uka... så kunne vi ha utnyttet dagene til skriving, og brukt neste uke til finpuss (er jo det vi må gjøre uansett) |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Sv: Tusentråden 2006Da er enda en mandag over. De går så fort ukene for tiden, nå er det faktisk under 5 uker igjen til jul. Jeg har i kveld så vidt begynt å tenke over hva jeg skal kjøpe i julegaver til alle sammen, men det er jammen ikke lett. Værst er det å kjøpe til brødre, og jeg har ikke mindre enn tre av den sorten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Seniormedlem
Hvor: Nordpå
Sv: Tusentråden 2006Julegaver ja... og jeg må sende en god del. Ikke alltid lett å finne på ting som ikke veier for mye! Jeg liker godt å gi bort bøker, men det blir fort alt for tungt (i hvert fall for å sende til Australia til søster
~ Nothing happens until you decide ~ Nena Sist redigert av Nena : 21-11-06 kl 05:52. Årsak: tastaturproblemer! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE...
![]() |
![]() |
#369 |
Seniormedlem
Sv: Tusentråden 2006julegaver ja : nå er min liste snart klar |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Admin
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Sv: Tusentråden 2006
Hva med å handle bøker i en australsk nettbutikk, og få de sendt til henne, sånn i romjulen eller noe? Også får hun et mystisk kort på julaften? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#371 |
Seniormedlem
Sv: Tusentråden 2006Jeg sliter også mest med å kjøpe julegave til pappa... Han er glad i å lese, men han får jo bøker hvert år, så det hadde vært gøy funnet på noe annet til han for en gangs skyld. Men det er å komme på noe... |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tusentråden 2006I dag klarer jeg ikke helt å jobbe, tenker bare på sommerferien neste år. Vi er en vennegjeng med barn som har bestemt oss for Bulgaria i juni. Vi skal bestille turen i kveld |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter...
![]() |
![]() |
#373 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Sv: Tusentråden 2006Har vært hos fysioen idag. Ble veid og målt .... o´skrekk o´gru. Jeg som har vekta stæsja innerst i boden. Vel - merksnodig resultat var det iallefall. Målene mine er identiske med i januar en gang. Dvs. armene har gått om 1-2 cm mens leggene har gått ned 3. Magen 1 cm opp. Ellers helt likt. Men vekta er opp 2,5 kg ? Forklaringen er at jeg har mensen nå (midt i) og at jeg har mindre vann i kroppen enn før (anklene viser det), men mer at jeg har mer muskler og mindre fett. Dessverre var det noen som hadde forlagt fettklypa, så det fikk vi ikke målt.
![]() |
![]() |
#374 |
:)
Medlem siden: Jan 2005
Sv: Tusentråden 2006Julegaver... *rive seg i håret* Jeg har ikke begynt engang...
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt
![]() |
![]() |
#375 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Sv: Tusentråden 2006Julegaver ja, fikk ordna 2-3 i løpet av helgen. En kollega strikker sokker som hun tover. De er skikkelig fine, store tjukke deilige sokker i mange deilige farger. Jeg kjøpte tre par. Lurer på om jeg skal ha et av dem selv. Ga slike til et par nieser for noen år siden og de ble kjempegla. Lurer på om de har slitt dem ut eller om jeg skal gi til de andre niesene
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Pollensesong 2006 | mofe | Generell diskusjon | 3 | 12-05-06 03:22 |
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 | Iset | Generell ernæringsdebatt | 11 | 14-02-06 19:41 |
Sommerferie sommer 2006 | Helene | Generell diskusjon | 10 | 04-01-06 02:09 |