Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Rocketråden!

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-06-10, 23:01   #376
Ina64
Medlem
 
Ina64 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 60
Innlegg: 116
Ina64 er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

Opprinnelig lagt inn av Fryda, her.

Da var dagens rockerunde unnagjort Med tettpakket program, bursdagsselskap og godvær ble det ikke tid til annen trening i dag, men pytt pytt - blir nok snart regn igjen og tid nok til trening

Velkommen i rockingen Belin! Synes å minnes at det var ømt i et par uker før jeg var tvers igjennom "herdet". Kanskje litt greit at kroppen sier fra slik at man ikke overdriver i begynnelsen (tror faktisk på min rockering stod det maks bruk 20 minutt pr dag...)

Tror du at det stod det? Max 20 minutter? Det har ikke jeg fått med meg.

Men idag ble det "bare" 15 minutter og så en time med rask gange.

Ina64 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 23:51   #377
Fryda
Medlem
 
Fryda sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: i Nord
Alder: 59
Innlegg: 196
Fryda er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

Det stod på en av sidene fra usa, copy and paste: "You should only hoop 20 minutes at a time twice a day maximum." Akkurat samme ringen som jeg har, bare at der heter den Acu hoop eller noe i den duren. Jeg rocker så lenge jeg orker, tolker at den "kun 20 min pr runde" er myntet på utrente amerikanere Dessuten finnes det jo egne treningstimer for rocking, og de er sikkert på mer enn 20 minutt tipper jeg.

__________________
80/180 minutter - Novembermålet for rocking



Fryda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Frydas lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 00:03   #378
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 60
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Rocketråden!

Åh du koloenorme banan!!! Det gjorde skikkelig nass etter kort tid.
Tror jeg får ta det litt pø om pø, men det var moro. 5 minutter var nok for meg nå, men øker på etterhvert. Blir nok flink jeg også om jeg bare trener

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 00:14   #379
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Rocketråden!

Opprinnelig lagt inn av Fryda, her.


Håper du er klar til rocking i morgen Karissima

Jeg rocket i går Fryda men det ser ut til at det fremdeles er for tidlig for i dag har jeg hatt litt vondt når jeg går Nå skal jeg på ferie i 2 uker og da må jeg vel være klar for både rocking og annen trim når jeg er tilbake igjen

Håper dere andre er like ivrig når jeg starter opp igjen

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 08:51   #380
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Rocketråden!

Dere rockeguruer, et lite spørsmål:
Er det lettere å rocke med en ring med litt tyngde (1,5kg eller mer) i forhold til sånne gammeldagse plastsaker? Jeg har prøvd de gamle og får det bare ikke til lenger. Var flink på sånn når jeg var lita men nå går det bare ikke! Gidder ikke kjøpe en tung en om jeg kan være ganske sikker på at det ikke heller går liksom! Så på noen i butikken her en dag, datteren min på 6 år forelska seg helt i en 3 kg's ring, men aldri søren om mor skulle prøve den der nei! Ehh

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 09:36   #381
Ina64
Medlem
 
Ina64 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 60
Innlegg: 116
Ina64 er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Dere rockeguruer, et lite spørsmål:
Er det lettere å rocke med en ring med litt tyngde (1,5kg eller mer) i forhold til sånne gammeldagse plastsaker? Jeg har prøvd de gamle og får det bare ikke til lenger. Var flink på sånn når jeg var lita men nå går det bare ikke! Gidder ikke kjøpe en tung en om jeg kan være ganske sikker på at det ikke heller går liksom! Så på noen i butikken her en dag, datteren min på 6 år forelska seg helt i en 3 kg's ring, men aldri søren om mor skulle prøve den der nei! Ehh

Jeg har aldri klart å rocke med en slik lett ring. Men med min ring, som veier 1,7 kilo, har det aldri vært noe problem. Den "satt" fra første rock.

Ina64 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 13:58   #382
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Rocketråden!

åhh så bra! Da skal jeg jammen vurdere det! Noen spørsmål her, står helt sikkert i denne 16 siders tråden et sted men

Hvor er best plass å kjøpe rocker?
Føler dere at det er effektivt, på hva?
Hvorfor blir en BLÅ?
Hva er forskjellen på utbyttet en får av en 3kgs og en 1,7kgs?

Jeg er helt grønn når det gjelder rockeringer så bær over med meg!

__________________


Sist redigert av Ferskenbeinet : 30-06-10 kl 14:04.
Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 16:17   #383
Ina64
Medlem
 
Ina64 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 60
Innlegg: 116
Ina64 er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

åhh så bra! Da skal jeg jammen vurdere det! Noen spørsmål her, står helt sikkert i denne 16 siders tråden et sted men

Hvor er best plass å kjøpe rocker?
Føler dere at det er effektivt, på hva?
Hvorfor blir en BLÅ?
Hva er forskjellen på utbyttet en får av en 3kgs og en 1,7kgs?

Jeg er helt grønn når det gjelder rockeringer så bær over med meg!

Her kan du kjøpe slike rockeringer. Der står det og informasjon om valg av str.

http://www.treningspartner.no/ukenstilbud.aspx

http://www.rockeringer.no/Rockeringer.html

Ina64 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 16:29   #384
Fryda
Medlem
 
Fryda sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: i Nord
Alder: 59
Innlegg: 196
Fryda er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Hvor er best plass å kjøpe rocker?
Føler dere at det er effektivt, på hva?
Hvorfor blir en BLÅ?
Hva er forskjellen på utbyttet en får av en 3kgs og en 1,7kgs?
Jeg er helt grønn når det gjelder rockeringer så bær over med meg!

Kan hende du får den billig i utlandet, men da kommer frakt og moms i tillegg. Min er kjøpt på www.rockeringer.no, der ligger det også en del info. Ser de har samme ring hos feks G-sport, Intersport, bare at den har annen farge enn min.

Jeg har ikke så mye rundt midjen som skal bort, men merker at jeg er blitt utrolig mye sterkere og strammere i magemusklene. Manuellterapeuten min sa det er knallgod trening for mage/rygg.

Det er jo små slag mot kroppen, siden den er buet på innsiden. Det er ikke alle som blir blå, jeg ble det ikke andre gangen jeg begynte å rocke, men første gangen ble jeg det.

Om du ikke er veldig sterk i rygg/magemuskler vet jeg ikke om det er så lurt å begynne med en på 3 kg. Tror at jeg hadde kommet til og slitt med en tyngre en enn den jeg har. Kroppsvekt har sikkert også noe å si på hvor tung ring man bør/klarer å ha.

Vi har alle vært nybegynnere på rocking så det er bare å spørre om alt du lurer på

__________________
80/180 minutter - Novembermålet for rocking



Fryda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Frydas lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 16:33   #385
Fryda
Medlem
 
Fryda sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: i Nord
Alder: 59
Innlegg: 196
Fryda er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

Opprinnelig lagt inn av Karissima, her.

Jeg rocket i går Fryda men det ser ut til at det fremdeles er for tidlig for i dag har jeg hatt litt vondt når jeg går Nå skal jeg på ferie i 2 uker og da må jeg vel være klar for både rocking og annen trim når jeg er tilbake igjen

Håper dere andre er like ivrig når jeg starter opp igjen

Skal du dra langt på ferie? Tror jeg drar om en uke, jeg kan ta ferie når jeg vil siden jeg har så mye fri til gode
Jeg er garantert her og rocker når du kommer tilbake, skal ringen med på ferie. Er livredd for å falle ut av den gode rocketralten jeg er kommet inn i, så derfor pakkes den i kofferten og blir med

__________________
80/180 minutter - Novembermålet for rocking



Fryda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Frydas lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 20:17   #386
Belin
Medlem
 
Belin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Østfold
Alder: 45
Innlegg: 95
Belin er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

Opprinnelig lagt inn av Ina64, her.

Gratulerer med rockering.

De første gangene er det rimelig vondt, men det går og fort over. Ikke ta mer enn noen få minutter om gangen ( i begynnelsen) og så øker du etter hvert som du kjenner at det ikke er så vondt lengre.

Jeg står gjerne i 30 minutter nå, og kjenner ikke noe. Nå har jeg rocket nesten hver dag de siste 7-8 ukene, så det hjelper jo mye.

Opprinnelig lagt inn av Hevingen, her.

Lykke til Belin! Som det er sagt andre steder i denne tråden så kan man ha på litt tykkere genser eller jakke når man starter hvis det gjør for vondt. Jeg tenker mer "No pain, no gain". Men klart med veldig mye "pain" er det ikke morsomt. Jeg har vært heldig så jeg har ikke hatt såå vondt. Godt polstret fra naturens side

Opprinnelig lagt inn av Fryda, her.

Da var dagens rockerunde unnagjort Med tettpakket program, bursdagsselskap og godvær ble det ikke tid til annen trening i dag, men pytt pytt - blir nok snart regn igjen og tid nok til trening

Velkommen i rockingen Belin! Synes å minnes at det var ømt i et par uker før jeg var tvers igjennom "herdet". Kanskje litt greit at kroppen sier fra slik at man ikke overdriver i begynnelsen (tror faktisk på min rockering stod det maks bruk 20 minutt pr dag...)


Takk for det jenter!
Da er det bare å fortsette til jeg er herdet. Klarte såvidt 2 minutter i dag også. AU! Men jeg skal jaggu ta på meg en tykkere genser neste gang.

Dette MÅ jo funke, så vondt som det gjør.

__________________
Min journal

Belin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 21:22   #387
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Rocketråden!

Opprinnelig lagt inn av Fryda, her.

Skal du dra langt på ferie? Tror jeg drar om en uke, jeg kan ta ferie når jeg vil siden jeg har så mye fri til gode
Jeg er garantert her og rocker når du kommer tilbake, skal ringen med på ferie. Er livredd for å falle ut av den gode rocketralten jeg er kommet inn i, så derfor pakkes den i kofferten og blir med

Jeg reiser til Portugal og blir der i 2 uker. Har jo rockering liggende der men den får ha ferie den også Ser ut som at den eneste treningen jeg kan drive med foreløpig er å gå på tur på flat mark

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 22:44   #388
Fryda
Medlem
 
Fryda sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: i Nord
Alder: 59
Innlegg: 196
Fryda er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

Da var dagens lille halvtime med rockeringen unnagjort, samt styrketrening og mil etter mil med plenklipperen

God tur Karissima, regner med du får det knallflott der nede Håper du stikker innom av og til mens du er der nede, slik at vi får høre hvordan det går med deg! (og været)

__________________
80/180 minutter - Novembermålet for rocking



Fryda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Frydas lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 22:56   #389
Ina64
Medlem
 
Ina64 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 60
Innlegg: 116
Ina64 er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

To timer med padling og 15 minutter med rockeringen.

Ina64 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 10:19   #390
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Rocketråden!

Opprinnelig lagt inn av Fryda, her.


Om du ikke er veldig sterk i rygg/magemuskler vet jeg ikke om det er så lurt å begynne med en på 3 kg. Tror at jeg hadde kommet til og slitt med en tyngre en enn den jeg har. Kroppsvekt har sikkert også noe å si på hvor tung ring man bør/klarer å ha.

Vi har alle vært nybegynnere på rocking så det er bare å spørre om alt du lurer på

Takk for svar! magen/ryggen er nok den delen av meg som jeg føler meg sterkest i i utgangspunktet, så gjerne det da vil gå med en 3kgs ring? Dattera mi på akkurat fyllte 6 år rocka jo med den som bare juling! om ikke mor får til så får hun overta den!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 17:23   #391
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Rocketråden!

For meg blir det litt til og fra om dagen, men i dag har jeg vært flink. Blåmerkene er nesten borte, og det ble 14 minutter i dag - som foreløpig er det lengste jeg har holdt på. Vrangveien mistet jeg den 2 ganger men skylder litt på at shortsen er såpass vid at jeg nesten mister den - og brukte litt oppmerksomhet på den.

Ja, ja - sommer, sol og snart stram rundt midjen håper og tror jeg

Så da er dagens trim og dagens skryt unnagjort

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 00:14   #392
Fryda
Medlem
 
Fryda sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: i Nord
Alder: 59
Innlegg: 196
Fryda er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Takk for svar! magen/ryggen er nok den delen av meg som jeg føler meg sterkest i i utgangspunktet, så gjerne det da vil gå med en 3kgs ring? Dattera mi på akkurat fyllte 6 år rocka jo med den som bare juling! om ikke mor får til så får hun overta den!

Om du er sterk i rygg/mage hadde jeg nok gått for en som er 3 kg om jeg var deg, blir sikkert mer motstand i den. Og du trenger kanskje ikke rocke så lenge i gangen for å oppnå effekt når ringen er tung. Du kan jo spørre på butikken om det er mulig å deponere på den, slik at du får prøvd den hjemme

__________________
80/180 minutter - Novembermålet for rocking



Fryda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Frydas lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 00:19   #393
Fryda
Medlem
 
Fryda sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: i Nord
Alder: 59
Innlegg: 196
Fryda er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Så da er dagens trim og dagens skryt unnagjort

Flink dame! Denne siden er jo til for at vi skal skryte av oss selv og hverandre
Jeg er så innrocket at det går på autopilot med ringen nå, men en dag fikk jeg det bare ikke til vrangveien som du sier. Begynte nesten å lure på om motorikken min hadde gått til streik, for ringen bare datt ned etter et par runder. Så byttet jeg treningsbukse, og vips satt rockingen som den skulle igjen. Var rett og slett stoffet i buksen som ikke "matchet" med materialet i ringen, men snodig nok bare den ene veien!

__________________
80/180 minutter - Novembermålet for rocking



Fryda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Frydas lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 00:21   #394
Fryda
Medlem
 
Fryda sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: i Nord
Alder: 59
Innlegg: 196
Fryda er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

Glemte jo rent å rapportere at dagens rockerunde er gjort (og styrketrening)

__________________
80/180 minutter - Novembermålet for rocking



Fryda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Frydas lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 20:28   #395
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Rocketråden!

Opprinnelig lagt inn av Fryda, her.

Flink dame! Denne siden er jo til for at vi skal skryte av oss selv og hverandre
Jeg er så innrocket at det går på autopilot med ringen nå, men en dag fikk jeg det bare ikke til vrangveien som du sier. Begynte nesten å lure på om motorikken min hadde gått til streik, for ringen bare datt ned etter et par runder. Så byttet jeg treningsbukse, og vips satt rockingen som den skulle igjen. Var rett og slett stoffet i buksen som ikke "matchet" med materialet i ringen, men snodig nok bare den ene veien!

Merker at klærne betyr en del, men det er ikke bare det på meg ennå i alle fall

I dag her jeg gravd i bed og plantet litt av hvert, og rocket over 10 minutter nå. Så nå blir det snart velfortjent middag

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 20:42   #396
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Rocketråden!

Kjøpt meg jeg også! Men vi er seriøst uvenner... Får ikke til mer enn kanskje 4 runder før den faller ned.
Gode tips Eller bare øve,øve,øve

Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 21:24   #397
Ina64
Medlem
 
Ina64 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 60
Innlegg: 116
Ina64 er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Kjøpt meg jeg også! Men vi er seriøst uvenner... Får ikke til mer enn kanskje 4 runder før den faller ned.
Gode tips Eller bare øve,øve,øve

Tror nok du bare må øve, øve og øve. Men hvis du følger tipsene på denne siden, kan det jo være det hjelper litt.

Fant denne og.

http://www.youtube.com/watch?v=O4DN3KAV1Xg

Ina64 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 21:52   #398
Fryda
Medlem
 
Fryda sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: i Nord
Alder: 59
Innlegg: 196
Fryda er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

Har rocket som en helt selv om jeg ikke har skrevet her

Flink du har vært Zincite, 10 minutter er jo supert!

Er nok bare øvelse som skal til Catwoman, og du får det nok til før du aner ordet av det - plutselig sitter bare rockingen der. Så cluet er å ikke gi opp

__________________
80/180 minutter - Novembermålet for rocking



Fryda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Frydas lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 22:22   #399
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Rocketråden!

[quote=Fryda;899044]Har rocket som en helt selv om jeg ikke har skrevet her
quote]
Trodde nesten du var reist bort jeg men her er du jo

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 22:27   #400
Fryda
Medlem
 
Fryda sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: i Nord
Alder: 59
Innlegg: 196
Fryda er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

Jeg var bare litt nettlat i helgen Karissima Håper alt står bra til og at du nikoser deg i Portugal!

I dag ble det rocking og tre timers fjelltur, hvor store deler av turen var bratt - til tider føltes det ut som 90 graders vinkel

__________________
80/180 minutter - Novembermålet for rocking



Fryda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Frydas lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no