Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Lavkarbo eller fettfattig?

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-03-11, 20:56   #26
Fredrikke07
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 43
Innlegg: 282
Fredrikke07 har en fantastisk aura rundt segFredrikke07 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbo eller fettfattig?

Jeg har ikke hatt noen problemer med å gå ned i vekt om jeg skeiet ut hver eneste lørdag, fikk faktisk mer fart på sakene. Ikke ble jeg syk eller noe som helst. Godt vi er forskjellige.
Men jeg har ikke fulgt lchf da, men mer retning Fedon. Mulig det har noe å si.

Fredrikke07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 21:06   #27
nilmor
Medlem
 
nilmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Stathelle, Telemark
Innlegg: 175
nilmor er ny på veien

Sv: Lavkarbo eller fettfattig?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Nilmor - har du lest "Bedre uten brød" av Lutz?

Nei, jeg har ikke lest den Nerthus..men den står på listen over noe av det første jeg skal lese.
Dr. Wolfgang Lutz sine teorier er jeg veldig nyskjerrig på, sett i lys av at han har behandlet så utrolig mange pasienter. Var det 15000 jeg leste ett sted, som var blitt kurert for sine mangeslags lidelser?

__________________
STARTVEKT: 134,7 kg - 16.02.2011
MÅL: 90 kg. NÅ: 103,1 kg
MINUS: 31,6 kg

~ There is no easy way to heaven ~
nilmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 00:18   #28
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo eller fettfattig?

Opprinnelig lagt inn av nilmor, her.

Nei, jeg har ikke lest den Nerthus..men den står på listen over noe av det første jeg skal lese.
Dr. Wolfgang Lutz sine teorier er jeg veldig nyskjerrig på, sett i lys av at han har behandlet så utrolig mange pasienter. Var det 15000 jeg leste ett sted, som var blitt kurert for sine mangeslags lidelser?

Jepp - anbefaler å prioritere den! Med bakgrunn i temaene du har postet i det siste vil du storkose deg med denne boka Ikke bare forklarer den i bra detalj hvordan kroppen danner energi ( og jeg mener i DETALJ), men den tar også for seg en del av forskningen som ligger tilgrunn for myndighetenes næringsråd. Boka tar også for seg en del av de "offentlige" konklusjonene som har kommet ut av disse... og viser hvor lett det er å vri noe på den måten man ønsker det skal vris
Viktigste boka jeg har innen kosthold i dag (og jeg begynner å få en bra samling...)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 00:45   #29
nilmor
Medlem
 
nilmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Stathelle, Telemark
Innlegg: 175
nilmor er ny på veien

Sv: Lavkarbo eller fettfattig?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Jepp - anbefaler å prioritere den! Med bakgrunn i temaene du har postet i det siste vil du storkose deg med denne boka Ikke bare forklarer den i bra detalj hvordan kroppen danner energi ( og jeg mener i DETALJ), men den tar også for seg en del av forskningen som ligger tilgrunn for myndighetenes næringsråd. Boka tar også for seg en del av de "offentlige" konklusjonene som har kommet ut av disse... og viser hvor lett det er å vri noe på den måten man ønsker det skal vris
Viktigste boka jeg har innen kosthold i dag (og jeg begynner å få en bra samling...)

Har bestilt boka på lillemåne forlag nå, gleder meg til å få lest den

__________________
STARTVEKT: 134,7 kg - 16.02.2011
MÅL: 90 kg. NÅ: 103,1 kg
MINUS: 31,6 kg

~ There is no easy way to heaven ~
nilmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 00:48   #30
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo eller fettfattig?

Opprinnelig lagt inn av nilmor, her.

Har bestilt boka på lillemåne forlag nå, gleder meg til å få lest den

Kan virkelig anbefales!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 00:51   #31
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo eller fettfattig?

Opprinnelig lagt inn av nilmor, her.

Har bestilt boka på lillemåne forlag nå, gleder meg til å få lest den

Og jeg gleder meg til du har lest den! Regner nemlig med at det blir mange spennende diskusjoner utav det

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 00:57   #32
nilmor
Medlem
 
nilmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Stathelle, Telemark
Innlegg: 175
nilmor er ny på veien

Sv: Lavkarbo eller fettfattig?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Og jeg gleder meg til du har lest den! Regner nemlig med at det blir mange spennende diskusjoner utav det

Ja da har vi noe å se frem til

__________________
STARTVEKT: 134,7 kg - 16.02.2011
MÅL: 90 kg. NÅ: 103,1 kg
MINUS: 31,6 kg

~ There is no easy way to heaven ~
nilmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo eller ikke lavkarbo? hermanlizm Spørsmål og svar 11 24-02-11 15:55
Går jeg ned pga lavkalori eller lavkarbo? mamman til luca Ketolysekuren 11 08-06-10 10:43
Kvalm - hoppe over frokost eller velge fettfattig? solihjerte Ketolysekuren 13 27-05-10 00:18
Ketolyse eller lavkarbo Fideline Spørsmål og svar 8 29-05-08 12:32
Vil lage fettfattig iskrem med fiskeblod! Iset Nyheter / media 11 29-06-06 09:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no