Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Trimmer dere?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-11-04, 23:48   #26
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Jeg har hørt at husarbeid er den aller beste trimmen? Dvs forbrenner masse på det!

Derfor lurte jeg på om jeg skulle støvsuge litt i morgen.... Pleier å bli veldig varm av å støvsuge også, men jeg vet ikke helt om det er pga at jeg beveger meg så flott eller fordi støvsugeren spyr ut så masse varmluft.

smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Gammel 24-11-04, 09:24   #27
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av smosje

men jeg vet ikke helt om det er pga at jeg beveger meg så flott eller fordi støvsugeren spyr ut så masse varmluft.

*fniiiiis*

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-11-04, 09:29   #28
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

husarbeid er bra! (bortsett fra at med min hybel på 16 m2 er det begrenset hvor mye trim det blir )

men jeg kjøper ankelvekter idag! vet ikke hvor mye forskjelle det utgjør, men har ihvertfall tenkt å gå rundt med de endel. og gå masse i trapper på skolen!!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-11-04, 10:38   #29
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Ulex

Nå er det vel mange oppfatninger om hva som er "rett", da. Jeg trener før jobb, så for meg passer det godt å følge anbefalingen i kostholdsopplegget mitt og trene på tom mage. Treningen tar ca 45 min + 10 minutter tøying, deretter en kjapp dusj og tre etasjer opp til frokost på kontoret. Dvs. det går vanligvis maks en halvtime før jeg spiser.

Denne måten å trene på er for meg en del av livsstilen med ProteinPower, og jeg trives med det. Jeg vil være sterk og frisk, og det er de sekundære effektene av veksthormon jeg er ute etter, ikke digre muskler. Ingen bananer til meg, takk!

Ulex

Du har helt rett i at det er enormt mange oppfatninger om hva som er "rett", men siden jeg også i perioder har trent med hovedfokus på å få økte nivåer av veksthormon for fettforbrenning+++, så prøvde jeg å gi deg et råd som etter min mening vil gi deg enda bedre utbytte av treningen, uten at det vil gå utover veksthormonene( shake før og etter trening). det med bananene var bare en forklaring på hvorfor noen spiser det etter trening, ikke et råd til deg . Kjenner ikke spesielt til proteinpower, men jeg syns det er litt merkelig at en diett med det navnet ikke anbefaler protein før og etter trening.
Det er jo på disse tidspunktene vi har mest bruk for protein.

Er forøvrig imponert over treningen din og kunnskapen.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 24-11-04, 11:22   #30
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

ankelvekter er innkjøpt og påsatt...

og jeg snubler rundt som en annen tulling... *fnis*


det tar litt tid å venne seg til dette... 2 kg ekstra på beina. trodde ikke det skulle føles sååå tungt...!

håper jeg snart klarer å bevege beina normalt.. !!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-11-04, 23:39   #31
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs
Thumbs up

Godt begyndt er halvt fullendt

[quote=Musti]

Kansje jeg ikke skulle sparke deg i rumpa så mange ganger etterhverandre ...du fikk ikke vondt eller???

AUU AUU!!
Jo, det gjorde vondt, men det var nok det som skulle til!
Jeg gikk å la frem treningstøyet med en gang og bestemte meg for å begynne med trening før dagnes morgendusj,- ---- og det gjorde jeg faktisk idag!!
Trente i 25 minutter og tøyde ut etterpå. Det var jo ikke så ille, så jeg tror nok jeg kan fortsette med det. Får nok øke litt i intensitet etter hvert,- men det skal nok gå greit. Dere skal nok få høre mer etter hvert hvordan det går.
Det gir ekstra motivasjon å vite at det er noen som bryr seg.
Takk skal dere ha!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 24-11-04, 23:49   #32
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av aline

ankelvekter er innkjøpt og påsatt...

og jeg snubler rundt som en annen tulling... *fnis*


det tar litt tid å venne seg til dette... 2 kg ekstra på beina. trodde ikke det skulle føles sååå tungt...!

håper jeg snart klarer å bevege beina normalt.. !!!

Det er bare SÅ lur ide!! Kopierer den momentant! .....og går og legger meg... Uten ankelvekter - men i morgen kan jeg jo ta dem på!!

Sjænk ju får de gudd aide!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 24-11-04, 23:57   #33
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

bare hyggelig!

kjenner det i beina! og jeg kan berolige med at gangen ble tilnærmet normal etterhvert

lykke til!!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-11-04, 02:26   #34
roma
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 42
Innlegg: 4
roma er på en erverdig vei

hotel cæsar?

et tips kan være at man tar setter seg et mål at når reklamepausen begynner, så skal du ned på gulvet og klare feks 50 sittups før reklamepausen er over

da slår man ihjel litt "dautid" med litt trimtid!

nøytraliser dårlig samvittighet med god samvittighet

__________________






roma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nøytraliser dårlige samvittighet med god samvittighet! Svar med sitat
Gammel 25-11-04, 02:48   #35
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Jeg trener kickboksing jeg. Utrolig gøy, man føler seg så konsentrert og full av kraft!! Og så er det både styrke og kondis i ett - veldig variert trening.








*Jeg må bare fylle hele forsiden! Jeg MÅ!!*

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 25-11-04, 23:42   #36
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs
Thumbs up

Ankelvekt

Utrolig gildt å se hvor mye forskjellig trim dere holder på med!
Det med ankelvekter hadde jeg aldri hørt om, men kunne godt tenke meg til å forsøke. Jeg er jo glad for alle kiloene som alt er forsvunnet, men 2 kilo som så enkelt kan tas av kan jo være greit nok!
Bruker dere dem flere timer pr.dag?
Har det en slankende eller "bare" styrkende effekt,--- eller ?
Er det forresten noen som bruker rocke-ring? Det skal jo være veldig slankende, bare se!

Klem fra

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 25-11-04, 23:48   #37
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

oi sånn slankerockering ønsker jeg meg til jul
de ankelvektene har jeg kun brukt i to dager, så jeg vet ingenting om effekten. egentlig er de til å bruke under styrke trening for ekstra motstand. jeg håper på at de forbrenner litt ekstra kalorier!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-11-04, 20:32   #38
Ulex
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Aust-Agder
Alder: 57
Innlegg: 96
Ulex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjent

Opprinnelig lagt inn av aline

oi sånn slankerockering ønsker jeg meg til jul
de ankelvektene har jeg kun brukt i to dager, så jeg vet ingenting om effekten. egentlig er de til å bruke under styrke trening for ekstra motstand. jeg håper på at de forbrenner litt ekstra kalorier!!

Tenk så lett du kommer til å føle deg når du tar dem av, da! Du kommer til å flyyyy opp trappene uten dem! Jeg har en kollega som også sverger til ankelvekter. Er ikke helt sikker på det der med at ganglaget normaliseres etterhvert, for han duver bortover de lange gangene på jobb. Christian Radich i høy sjø!

Vennlig hilsen
Ulex

Ulex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Protein Power lifeplan Svar med sitat
Gammel 27-11-04, 00:10   #39
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

oiii. kanskje det bare er innbilning når jeg tror jeg går normalt... *fnis*
det er sant. føler meg lett når jeg tar de av! det er også positivt på psyken tror jeg!!

tror jeg skal spørre en god venninne om dette med ganglaget!

natta!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-11-04, 00:48   #40
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Rocking uten rockering!?

[quote=aline]oi sånn slankerockering ønsker jeg meg til jul

Ja, sånn føles i alle fall en av øvelsen jeg nå tar hver morgen.
Jeg har kjøpt en balansepute (egentlig en luftpute, anbefalt av fysioterapeut.)
Jeg står på den og holder meg fast i noe (en hylle, et skap el. likn.) Roterer da ved å flytte trykket på føttene fra forfot, - til side,- til hær,- til neste side, -til forfot osv.
Det kjennes nesten som å stå på en ball og rocke uten ring.
Hvis ikke nissen kommer med rockering til deg Aline , kan du jo forsøke dette!

klem fra

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 20-12-04, 03:28   #41
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Trim.. hva er det?

hilsen mofe som alltid går med stoooooore planer om å starte et nytt og bedre liv.. men som aldri helt får til, visst..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 21-12-04, 02:31   #42
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av mofedilla

Trim.. hva er det?

hilsen mofe som alltid går med stoooooore planer om å starte et nytt og bedre liv.. men som aldri helt får til, visst..


Godt spørsmål Mofedilla, men egentlig er vel all form for bevegelse trim!? Noen av oss har svært liten aktivitet i det daglige, enten fordi vi har et stillesittende arbeide eller rett og slett ikke jobber. Både muskler, ledd, hjerte og lunger styrkes ved å brukes. Derfor er trim viktig for å vedlikeholde alle deres funksjoner.
Hva den enkelte må/kan utføre avhenger jo av den enkeltes helse og alder.
Personlig har jeg i flere år benyttet meg av svømming og øvelser i varmtvannsbasseng, i tillegg til turgåing. Dette har jeg følt har vært det jeg trengte. I den senere tid har jeg sett at det er for lite. Jeg hadde derfor også store planer om "å starte et nytt og bedre liv". Derfor startet jeg denne tråden.
Som du ser var jeg også svært treeeeg,- men ble heldigvis sparket igang av Musti!
Takk skal du ha Musti!!
Jeg har nå (i tillegg til det ovenfor nevnte) et flott opplegg med øvelser ca 5 dager i uken. Disse går også ut på styrke muskler og ledd. Hjerte og lungetrimmen min går ut på trappegang og enkelte dager tar jeg faktisk trimsykkelen fatt!!
Langt svar dette, men jeg fikk bare ikke sluttet.
Håper noe av dette kan friste deg også til å begynne å trimme!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 21-12-04, 04:15   #43
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Oi.... Det var egentlig ikke et spørsmål.. men ironisk ment...

Men fint svar, da..

Usj, nå fikk jeg dårlig samvittighet.. *hjernetrimme den bort*

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 21-12-04, 11:56   #44
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 44
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Jeg trener styrke 3 ganger i uka hos fysioterapeut for og prøve og hjelpe på ryggen min som ikke har mindre enn 4 prolapser... Håper og kunne klare og unngå operasjon.

I tillegg trener jeg minst 3 ganger i uka med kardio for og hjelpe på vektnedgangen og holde kondisen på et skapelig nivå

Kardiotreningen min er da enten en times hurtig gange, spinning, sykling eller fjellturer (er notorisk toppsamler året rundt)

Løping får jeg ikke lov til (og klarer ikke for øyeblikket) grunnet ryggen. Klassisk langrenn er også uaktuelt, men håper og kanskje få lov og skøyte litt utover vinteren om styrketreningen hjelper!

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 21-12-04, 12:04   #45
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av komkari

Er det forresten noen som bruker rocke-ring? Det skal jo være veldig slankende, bare se!

Klem fra

Synes dette ligner mistenkelig på jo-jo-slanking jeg.... Hun blir jo tykk igjen hver gang hun har klart å bli tynn!

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 21-12-04, 13:18   #46
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg trimmet 3 ganger uken på treningssenter i 3 mnd, men måtte ta en pause fordi jeg fikk så mange vondter.

Jeg trente ikke hardt slett ikke, og nå skal jeg prøve igjen. Enten begynner jeg i jula eller så er det ; The first thing på nyåret. Skal ihvertfall gi det et forsøk til før jeg bestemmer meg for om det er noe annet jeg må prøve. Det begynner å bli bedre nå...så kanskje.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 22-12-04, 00:52   #47
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av mofedilla

Oi.... Det var egentlig ikke et spørsmål.. men ironisk ment...

Men fint svar, da..

Usj, nå fikk jeg dårlig samvittighet.. *hjernetrimme den bort*

Tenkte meg det ja, men jeg kunne ikke dy meg.- måtte bare svare!
Forresten godt du nevner hjernetrim,- svært viktig det også, men.........!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 22-12-04, 01:17   #48
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Anne

Jeg trimmet 3 ganger uken på treningssenter i 3 mnd, men måtte ta en pause fordi jeg fikk så mange vondter.

Jeg trente ikke hardt slett ikke, og nå skal jeg prøve igjen. Enten begynner jeg i jula eller så er det ; The first thing på nyåret. Skal ihvertfall gi det et forsøk til før jeg bestemmer meg for om det er noe annet jeg må prøve. Det begynner å bli bedre nå...så kanskje.


Det hørtes ikke ut som om du har hatt særlig godt av det treningssenteret, Anne! Hvorfor da begynne der igjen først?
Burde du ikke heller gå til en fysioterapeut og få lært noen øvelser som er rett for deg, og lære å gjøre øvelsene riktig? Da først vil du få glede av insatsen din, enten du gjør det hjemme eller på treningssenteret.
Lykke til!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 25-12-04, 11:24   #49
fopesole
Juniormedlem
 
fopesole sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Innlegg: 10
fopesole er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Anne

Jeg trimmet 3 ganger uken på treningssenter i 3 mnd, men måtte ta en pause fordi jeg fikk så mange vondter.

Jeg trente ikke hardt slett ikke, og nå skal jeg prøve igjen. Enten begynner jeg i jula eller så er det ; The first thing på nyåret. Skal ihvertfall gi det et forsøk til før jeg bestemmer meg for om det er noe annet jeg må prøve. Det begynner å bli bedre nå...så kanskje.

Hei Anne!
Hvor skal du starte å trene? Hvor fikk du vondt? Hvis du starter på SATS etter nyttår, så gir de deg personlig veiledning slik at du unngår å få vondt. De viser deg hvordan apparatene blir best utnytta og forteller deg hvilke apparater som styrker og ikke sliter de muskel gruppene du har vondt!

Jeg fikk treningskort i julegave og gleder meg til å starte å trene igjen!!!!!!!!!

Jule- fra Fopesole!

__________________
fopesole er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 07-01-05, 20:09   #50
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sitat:

Sitat komkari
Det hørtes ikke ut som om du har hatt særlig godt av det treningssenteret, Anne! Hvorfor da begynne der igjen først?
Burde du ikke heller gå til en fysioterapeut og få lært noen øvelser som er rett for deg, og lære å gjøre øvelsene riktig? Da først vil du få glede av insatsen din, enten du gjør det hjemme eller på treningssenteret.
Lykke til!

Hei komkari
Takk for at du engasjerer deg.
Jeg har tegnet et års medlemskap, og jeg tror det er en del øvelser jeg kan gjøre. Det gjelder bare å finne den rette belastningen for meg. Jeg har brukt treningssentre mye oppigjennom åra og innbiller meg at jeg kan mye oj hva jeg kan og ikke Det er belastningen jeg må lære å kjenne.
Jeg venter på time hos en fysioterpeut nå, skal få utarbeidet spesialøvelser for armen min og da skal jeg snakke litt mer med ham om disse andre tingene også....at jeg får vondt i hele kroppen. Jeg har visstnok fibromyalgi og da må jeg nok bare finne mine egne grenser for hva jeg klarer før vondtene kommer.

Sitat:

Sitat Fopesole
Hei Anne!
Hvor skal du starte å trene? Hvor fikk du vondt? Hvis du starter på SATS etter nyttår, så gir de deg personlig veiledning slik at du unngår å få vondt. De viser deg hvordan apparatene blir best utnytta og forteller deg hvilke apparater som styrker og ikke sliter de muskel gruppene du har vondt!

Jeg fikk treningskort i julegave og gleder meg til å starte å trene igjen!!!!!!!!!

Takk til deg og Fopesol, for ditt engasjement.
Jeg har medlemskap i Spenst og jeg har fått opplæring og fin oppfølging der, alikevel tror jeg det var det som utløste vondtene denne gangen.... Så jeg prøver igjen som du skjønner.

fra Anne til dere begge

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Klarer dere det! Marit Lavkarbo generelt 11 22-08-04 16:00
Men dere koser dere vel av og til? Fedonisten Generell diskusjon 10 07-05-04 12:02
hva spiser dere? Iset Induksjonen 14 29-01-04 18:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no