Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Fotballfrue Caroline

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 05-12-10, 12:10   #26
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Fotballfrue Caroline

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

hun er skikkelig mager.. ribbena viser... http://fotballfrue.no/wp-content/upl...ntitled-15.jpg

ikke liker jeg bloggen eller henne heller.. virker bare veldig veldig overfladisk Men så er moteblogger ikke noe for meg.. Viktigere ting i livet enn klær og sminke ja

fotballfrue liksom :P en c-kjendisspiller hun er sammen med..;D

Å herregud, usj.. Å være såå tynn er virkelig ikke fint! :S

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
Gammel 05-12-10, 12:44   #27
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfrue Caroline

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Å herregud, usj.. Å være såå tynn er virkelig ikke fint! :S

Jeg skjønner at du ikke mener noe vondt, men det er ikke snillere å si sånt enn å si at det ikke er fint å være overvektig. Jeg har fått sånne kommentarer et par ganger nå i det siste, at ribbeina viser og at jeg er skrapa på overkroppen og ser syk ut, og jeg blir ikke akkurat glad av å høre sånt, jeg kan virkelig ikke noe for at jeg er tynn, jeg spiser og spiser ...

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer
Gammel 05-12-10, 12:47   #28
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Fotballfrue Caroline

Men forskjellen er jo at Caroline hele tiden slanker seg og vil bli tynnere da tydeligvis..
og at hun har masse forbilder som syns hun har perfekt kropp og vil bli like tynn..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
Gammel 05-12-10, 12:54   #29
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfrue Caroline

Jeg vet det, det blir annerledes. Jeg synes bare det ofte virker som om det er greit å si "æææsj, så stygt" om tynne folk, og jeg blir litt lei meg. *hormonell*

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer
Gammel 05-12-10, 13:35   #30
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fotballfrue Caroline

Det er litt teit å si æsj så tynn når man selv har kroppsforakt for sin egen overvekt og helt sikkert ville byttet kropp med dama tvert om muligheten var der. Lettere å få henne litt opp i vekt enn mange her inne ned.Låra og magen hennes er muskuløse. Slett ingen dårlig kropp det der.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 05-12-10, 13:38   #31
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Fotballfrue Caroline

Uff, nei, var ikke meningen å provosere altså (skylder på pms'en min som er på topp idag) Det jeg egentlig mener er jo at jeg kan ikke fatte at folk som er så tynne føler at de har ett behov for å slanke seg? Det ender jo opp med at de ikke har noe igjen til slutt? Beklager :/

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
Gammel 05-12-10, 14:25   #32
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Fotballfrue Caroline

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Det er litt teit å si æsj så tynn når man selv har kroppsforakt for sin egen overvekt og helt sikkert ville byttet kropp med dama tvert om muligheten var der. Lettere å få henne litt opp i vekt enn mange her inne ned.Låra og magen hennes er muskuløse. Slett ingen dårlig kropp det der.

Jeg ville nok aldri byttet med det der, så det blir for dumt å si. Jeg har ikke noe mål om å se slik ut når jeg er ferdigslanket. låra er fine ja.. Men jeg vil nok veie litt mer og ha litt mer former enn hun har...

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
Gammel 05-12-10, 14:25   #33
NoMoreCarbs*
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 2
NoMoreCarbs* er på en erverdig vei

Sv: Fotballfrue Caroline

..Må være den smaleste midja jeg noen gang har sett. :/ Man mener vel ikke å provosere, men når man går inn for å bli så tynn.. ? er vel få som "går inn" for å bli tykke.


Sist redigert av NoMoreCarbs* : 05-12-10 kl 14:31.
NoMoreCarbs* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 05-12-10, 19:25   #34
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfrue Caroline

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Jeg har ikke noe mål om å se slik ut når jeg er ferdigslanket. låra er fine ja.. Men jeg vil nok veie litt mer og ha litt mer former enn hun har...

Jeg skulle ned i 75 kg jeg. Jeg gikk ned til 57 kg og fikk en BMI på 18 uten å gjøre noe som helst for det. Nå har jeg klart å legge på meg 2 kg med iherdige forsøk. Så det går ikke alltid som man vil, og da er det ikke så gøy å lese eller høre folk si at de ville aaaldri vært så tynne for det er ekkelt osv. Man klager på at overvektige blir diskriminert, men sannelig synes jeg undervektige blir vel så diskriminert, og det ofte mye mer åpenlyst og direkte enn mot overvektige.

(Snakker generelt nå, ikke spesielt om noen i denne tråden, jeg snakker om tendensene).

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer
Gammel 05-12-10, 19:37   #35
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Fotballfrue Caroline

men du er jo operert, er kanskje vanskeligere å stoppe vektnedgangen da.. for å stoppe vektnedgangen for meg er jo bare å spise mer karbohydrat.. Å gå opp i vekt for meg må være noe av det letteste..Går opp i vekt bare jeg ser på et brød omtrent, hehe..

Men tar poenget. IKke hyggelig å være hverken for tynn eller for tykk.. Forskjellen er at hun som er for tynn er et idol for masse smårips, og dem som er for tykke er IKKE det.. OG når alle de småripsa drømmer om å bli så tynn som henne, og leser de dumme slankerådene hennes, er det ikke rart de blir syke og får anoreksia.. Det var vel mer poenget mitt..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
Gammel 05-12-10, 19:45   #36
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfrue Caroline

Sant nok. Jeg er jo i en spesiell situasjon. Men allikevel kan man jo aldri helt vite hvor tynn man blir av slanking, det er ikke alltid lett å stoppe der man vil eller gå ned så mye som man vil.
Men poenget mitt var altså at det ikke er greit å rakke ned på verken tynne eller overvektige. I mange diskusjoner om overvektige, ser jeg tendenser til at folk skriver veldig nedsettende om tynne for å få overvektige satt i et bedre lys. Feks. ting som "jeg ville aaaldri vært så tynn, hun har jo ikke pupper, ser ut som en mann" osv. De samme folkene ville trolig aldri snudd på flisa og skrevet "jeg ville aldri vært så feit, DE jura, ser jo ut som ei ku" osv, for å sette det på spissen.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer
Gammel 05-12-10, 19:56   #37
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fotballfrue Caroline

Det er ikke det letteste i verden for alle å gå opp i vekt. Og nettop fordi folk har forskjellig utgangspunkt for sine kropper bør man ikke synse så mye om andres! Sammenligning er noe gørr når det ikke taes hensyn til at den andre har helt andre grunner, motiv, gener, osv enn andre.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 05-12-10, 19:59   #38
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Fotballfrue Caroline

Er vel ingen her som sa at det er lett for alle å gå opp i vekt?

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
Gammel 05-12-10, 20:02   #39
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fotballfrue Caroline

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Er vel ingen her som sa at det er lett for alle å gå opp i vekt?

Nei, du sa det var lett for deg. Fikk dermed inntrykk av at du ved å ytre det da representerte hele verden.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 05-12-10, 20:05   #40
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Fotballfrue Caroline

Hvordan i all verden skulle det bety det? At det er lett for meg er da ikke det samme som at det er lett for andre. Var jo derfor jeg presiserte at det er lett for MEG.

Når man har est ut og blitt feit og fæl, så sier det seg selv at det ikke er så vanskelig å ese ut igjen...er jo mange som å sliter med å holde vekta og ikke gå opp igjen.. I alle fall for mitt vedkommende , som sagt. syns uansett det er annerledes å kritisere en offentlig person som faktisk SLANKER seg og er så liten som hun er, enn om noen hadde lagt ut bilde her inne. Hadde noen lagt ut bilde her hadde jeg aldri kommentert hverken om jeg syns personen var for stor eller liten. MEn offentlig personer som legger ut slike bilder av seg må tåle litt mer.

Er da mange store damer i media som har fått høre det også..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
Gammel 05-12-10, 23:42   #41
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Fotballfrue Caroline

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Er da mange store damer i media som har fått høre det også..

Synes media er FÆL til å kommentere vekten til damer. Hvor mange ganger har ikke f.eks Mette Marit blitt antatt gravid igjen, "bare se på den lille bulen på magen" og "har hun ikke lagt på seg nå da, dere? Ja, hun spiser vel for to nå"
Osv, osv.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 06-12-10, 00:58   #42
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Fotballfrue Caroline

Hun er jo rett å slett mager,burde fetes opp.Hun ser anorektisk ut.Syns ikke det er fint i det heletatt.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :)
Gammel 06-12-10, 01:01   #43
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Fotballfrue Caroline

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg skjønner at du ikke mener noe vondt, men det er ikke snillere å si sånt enn å si at det ikke er fint å være overvektig. Jeg har fått sånne kommentarer et par ganger nå i det siste, at ribbeina viser og at jeg er skrapa på overkroppen og ser syk ut, og jeg blir ikke akkurat glad av å høre sånt, jeg kan virkelig ikke noe for at jeg er tynn, jeg spiser og spiser ...

Det blir noe helt annet når man er tynn og ikke kan noe for det,men å slanke seg når man er så tynn som henne er ,det jo farlig.Noe forbilde er hun ikke for unge jenter nei.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :)
Gammel 06-12-10, 01:18   #44
BitTorres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 553
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Fotballfrue Caroline

Blogginnlegget det var linket til var skrevet 8.8 ifjor, lenge før hun begynte med lavkarbo.

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-12-10, 04:54   #45
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Fotballfrue Caroline

OBS: LANGT INNLEGG


Som BitTorres påpeker skrev Caroline innlegget om hva hun spiste i 2009. Hun har dessuten medgitt i kommentarfeltet at hun på det tidspunktet
ikke visste hva hun snakket om, og endret innlegget slik at lavkarbo ikke er nevnt.



Denne tråden virker bare veldig useriøs på meg - mange kommer med uttalelser som ikke er fullt ut gjennomtenkt eller i det hele tatt korrekt.
Ikke for å fornærme noen, det er bare det at jeg synes det blir helt feil å diskutere en enkeltperson og kaste ut uttalelser som man ikke engang
vet stemmer. Flere enn meg som får litt sånn ungdomsskolevibber?
Seriøst, se på dette da:

- Jeg liker ikke bloggen eller henne
- Fotballfrue liksom :P En c-kjendisspiller hun er sammen med ;D
- Hun kunne helt klart trengt mer fett på kroppen.
- Caroline er jo helt forferdelig tynn. Har sett bilder av henne i badetøy, og grøss.
- Jeg synes hun er ekkelt tynn.
- Jeg liker at både menn og kvinner har litt å ta i, og da mener jeg ikke ribbein.
- Hun har ikke fin kropp, hun er bare bein med hud utenpå.
- Å herregud, usj.. Å være så tynn er virkelig ikke fint!
- Forskjellen er jo at Caroline hele tiden slanker seg og vil bli tynnere
- når alle de småripsa drømmer om å bli så tynn som henne, og leser de dumme slankerådene hennes, er det ikke rart de blir syke
og får anoreksia.
- Hun burde fetes opp, ser anorektisk ut. Ikke fint i det hele tatt
- At hun har en spiseforstyrrelse er ganske åpenbart. Hun bruker faktisk løshår, så det er tydelig at kroppen hennes ikke tåler påkjenningene.



.. Jeg bruker også "løshår" (extensions), og det gjorde jeg også da jeg hadde langt hår. Det har og hadde ingenting med hårtap eller kroppens
påkjenninger å gjøre, det er ganske enkelt det at jeg er overfladisk nok til å bruke penger på sånt tull som lengre og tykkere hår Det gjelder
også denne jenta, og hun har da aldri holdt det hemmelig, men vist seg mange ganger på bloggen uten extensions. Hun har hår i massevis, okei?


Det blir for dumt når folk slenger om seg med kommentarer om at hun er så tynn at det blir feil av henne å gå så hardt inn for å slanke seg. Hva
vet dere om det? Selv om det suger å tenke på for oss feitinger (pun intended), så er det faktisk noen mennesker som er naturlig kjempetynne -
selv kjenner jeg flere. Så lenge Caroline har et næringsinntak som dekker hennes behov må hun da kunne få trene som hun vil uten kjipe
kommentarer. Og helt seriøst, hvem av dere er det som er så innmari informert om hennes generelle næringsinntak?


Let's face it: det er like stygt å si at noen er for tynn som å si at noen er for tykk. Det er innmari dårlig gjort å skrive at noen er stygg, ekkel,
syk, å gjøre narr av henne ("morsomheter" om bloggen hennes, ektemannen, ribbeina hennes) - hvor har det blitt av medmenneskeligheten
deres da? Det er vanskelig å tro at voksne mennesker sitter og bryter sånne ting ut av seg om en jente som tross alt fremstår som et over
gjennomsnittet hyggelig menneske. Som sagt, det føles som ungdomsskolen når jenter hetses fordi de er tynne, pene og populære.
Jeg vet at denne tråden ikke startet sånn, men det er det den har blitt til.




Jeg skjønner ikke hvordan dere kan synes at det er helt okei å sitte og vrenge sånt ut av seg om en annen person, og jeg ville bare
si fra at jeg synes det er kjempetrist at dere gjør det her inne på forumet. Til nå har jeg elsket at dette forumet er åpent,
inkluderende og og støttende, og at man får så mye POSITIVT igjen for å være her inne. Nå er jeg faktisk bare skikkelig skuffa. Dere
kan vel ta drittkastingen et annet sted?

__________________



Sist redigert av MAR : 06-12-10 kl 08:17.
MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
Gammel 06-12-10, 08:10   #46
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Fotballfrue Caroline

Ja de virker som et skikkelig hyggelig par :

http://www.kjendis.no/2009/11/08/kje...nking/8918510/

Vet ikke om du leste dette.. Men det var jo derfor mannen hennes fikk pes her

Sier man sånt, ja da får man sånt tilbake!

Det må være en ærlig sak å ikke like bloggen til noen, og at andre liker den..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
Gammel 06-12-10, 09:36   #47
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Fotballfrue Caroline

Dersom man går inn på vanlige spørsmål på siden hennes og går videre på "hvordan spiser du" kommer man inn på denne siden. For tre dager siden når jeg laget denne tråden sto det at hun spiste lavkarbo. Jeg reagerte på det. Men nå har folk på forumet protestert og hun har endret det. Men hun linker fortsatt til dette innlegget på samme spørsmål under vanlige spørsmål. Eneste grunnen til at jeg gikk inn på det in the first place, var fordi jeg så bilde av henne og tenkte hun var tynn og var nysgjerrig på hva hun spiste. Forid jeg ikke har planer om å lese hele bloggen hennes, vet jeg ikke hva hun har skrevet ellers. Jeg snakker rett og slett ut i fra det hun selv har linket til og kalt lavkarbo inntil for få dager siden.

Og jeg må få lov til å reagere på at mannen hennes kaller beyoncé bælfeit. For det reagerer jeg på! Og at han legger ved å si sånt press på kona til å være anorektisk tynn. Men jeg mente ikke at denne tråden skulle bli en hetsetråd. Jeg personlig kommer ikke til å lete gjennom tråden for å finne ut hva hun spiser nå. For så mye bryr jeg meg virkelig ikke.. Kanskje noen burde nevne til henne at det kunne være lurt å linke til noe nyere...?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-12-10, 11:02   #48
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Fotballfrue Caroline

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Ja de virker som et skikkelig hyggelig par :

http://www.kjendis.no/2009/11/08/kje...nking/8918510/

Vet ikke om du leste dette.. Men det var jo derfor mannen hennes fikk pes her

Sier man sånt, ja da får man sånt tilbake!

Det må være en ærlig sak å ikke like bloggen til noen, og at andre liker den..

Men det var jo ikke hun som sa det! Selvfølgelig skal mannen hennes måtte ta imot pes for det han sa -han dreit seg skikkelig ut
(for over ett år siden), og sånn er det med den saken. Men tenk på at jenta han er gift med faktisk er et eget individ, og det er
henne som får gjennomgå av dere fordi dere har bestemt at hun er for tynn. Om du seriøst mener at dere få snakke sånn om
henne fordi mannen hennes trampet i salaten (jeg tolker kommentaren din som at det er dette du mener), så tar du rett og slett
feil.

Om greia er at du ganske enkelt ikke liker bloggen hennes så er det din sak og ingen skal bry seg med det - men det er uansett
ikke okei å komme med fæle kommentarer du ikke har noe belegg for i det hele tatt.

Eks:
- Jeg liker ikke bloggen eller henne.
- Fotballfrue liksom :P En c-kjendisspiller hun er sammen med ;D
- Hun har jo ikke en fin kropp, hun er bein med hud utenpå.
- Når alle småripsa drømmer om å bli så tynn som henne og leser de dumme slankerådene hennes, er det ikke rart de
blir syke og får anoreksia.


Alle som er veldig tynne og trener likevel er ikke monstre som slenger rundt seg med slankepress, så før noen beskyldes for å inspirere
"smårips" til å bli anorektiske bør du ha enormt godt belegg for det du sier. Skjønner du hvor stygt sagt det er, eller?
Du kan faktisk ikke vite med sikkerhet at hun går inn for å slanke seg så tynn som hun er, det står det ingenting om i bloggen hennes.
Det man kan lese seg til utfra bloggen hennes er at hun trener mye, og at hun selv sier at hun er opptatt av å spise riktig.

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
Gammel 06-12-10, 11:10   #49
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfrue Caroline

Jeg oppfattet det også slik at mannen kom med dette utspillet som en reaksjon på at dama fikk så mange kommentarer på at hun var altfor tynn etc. Så, å kalle Beyonce tjukk var vel en klønete måte å gjøre det på, men intensjonene var nok gode. Det er jo ikke gøy å få negative tilbakemeldinger på kroppen sin hele tiden - uansett hvordan den kroppen ser ut.

Sitat:

Eriksen forklarer til Dagbladet at han skrev kommentaren som en reaksjon på flere innlegg på kjærestens blogg. Flere av leserne klager over at hun spiser for lite og trener for mye, og Eriksen sier at han var ganske irritert da han satte seg ned for å skrive.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 06-12-10, 11:14   #50
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Fotballfrue Caroline

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Dersom man går inn på vanlige spørsmål på siden hennes og går videre på "hvordan spiser du" kommer man inn på denne siden. For tre dager siden når jeg laget denne tråden sto det at hun spiste lavkarbo. Jeg reagerte på det. Men nå har folk på forumet protestert og hun har endret det. Men hun linker fortsatt til dette innlegget på samme spørsmål under vanlige spørsmål. Eneste grunnen til at jeg gikk inn på det in the first place, var fordi jeg så bilde av henne og tenkte hun var tynn og var nysgjerrig på hva hun spiste. Forid jeg ikke har planer om å lese hele bloggen hennes, vet jeg ikke hva hun har skrevet ellers. Jeg snakker rett og slett ut i fra det hun selv har linket til og kalt lavkarbo inntil for få dager siden.

Og jeg må få lov til å reagere på at mannen hennes kaller beyoncé bælfeit. For det reagerer jeg på! Og at han legger ved å si sånt press på kona til å være anorektisk tynn. Men jeg mente ikke at denne tråden skulle bli en hetsetråd. Jeg personlig kommer ikke til å lete gjennom tråden for å finne ut hva hun spiser nå. For så mye bryr jeg meg virkelig ikke.. Kanskje noen burde nevne til henne at det kunne være lurt å linke til noe nyere...?

Jeg mente absolutt ikke at tråden i seg selv er et problem - tvert imot er det jo aldeles ypperlig å sette fokus på det når noen reklamerer for lavkarbo og gir ut total feilinformasjon. Du kan ikke noe for hva andre kommenterte etter deg! Jeg mente bare at de som kom med direkte stygge kommentarer godt kunne tenke seg litt om, for det skaper en viss dårlig stemning her inne som jeg skulle ønske vi kunne slippe.

Når det gjelder hele greia med 15-20 kilo for mye er jeg som sagt helt enig i at fotballspilleren tabbet seg grundig ut. Men det trenger ikke resultere i at det blir slengt dritt om kona hans bare fordi han synes hun er akkurat passe!

Det er bare så alt for lett at ting blir helt feil fremstilt når folk kommer med halvsannheter og påstander som automatisk blir tatt for god fisk - dessuten synes jeg det er veldig vondt å lese slike nedsettende kommentarer her inne på forumet. Det som er så flott her inne er jo at vi hjelper hverandre opp i stedet for å tråkke andre ned!

Jeg synes ikke det er noen okei tanke at vi kan begynne å slenge dritt om folk bare fordi de ikke er medlemmer her - jeg liker å tro at vi kan ha en god stemning her inne, uten at noen føler behov for å si stygge ting om andre.

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no