Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Streng lavkarbo i fire uker - opp 7 kilo!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-02-11, 17:56   #26
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7kilo!!

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Nåh... jeg fikk satt inn hormonspiral for et år siden... var uten noe hormonell prevensjon i 6 mnd på forhånd. Kan den virkelig "kødde" det til på denne måten? Tar med at det var etter at jeg begynte med p-piller i 16-årsalderen at kg raste på - og ble... har stort sett vært samme vekta siden den alderen med unntak av en del bråkjekke slankeforsøk som endte med god vektnedgang - og god vektoppgang etterpå...
Bør kanskje vurdere å ta den ut... men får sinnsyke menssmerter og -blødninger da så da må jeg finne en annen måte å redusere dette på...

Kobberspiral?? Jeg byttet til det og er kjempefornøyd!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 19:22   #27
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7kilo!!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kobberspiral?? Jeg byttet til det og er kjempefornøyd!

Sto som alternativ - men gynekologen sa at den ville heller øke blødning enn minske... og DET har jeg ikke behov for

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 19:29   #28
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7kilo!!

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Sto som alternativ - men gynekologen sa at den ville heller øke blødning enn minske... og DET har jeg ikke behov for

Hos meg avtok blødningen og jeg blødde MYE før jeg fikk satt inn spiralen. Jeg brukte BÅDE tampong og bind, samt en vaskeklut i en ekstra truse utenpå.. Samtidig.. Nå blør jeg i omtrent 3 dager og jeg bruker menskopp og bare det. For meg så var det en stor forandring. Nå merker jeg knapt mensen..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 19:51   #29
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7kilo!!

jeg la ikke nevneverdig på meg da jeg tok p spøyte.. greit, det går veldig sakte nedover, sånn opp og ned den samme kiloen ørten ganger, men ikke noe jeg har lagt merke til etter at jeg begynte med det.

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 19:53   #30
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7kilo!!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hos meg avtok blødningen og jeg blødde MYE før jeg fikk satt inn spiralen. Jeg brukte BÅDE tampong og bind, samt en vaskeklut i en ekstra truse utenpå.. Samtidig.. Nå blør jeg i omtrent 3 dager og jeg bruker menskopp og bare det. For meg så var det en stor forandring. Nå merker jeg knapt mensen..

NÅh... noterer i boka til litt senere... jeg synes det var så j.. å sette den inn at jeg må manne meg (eller helst KVINNE meg) opp for å ta den ut... må nok lese meg litt mer opp også.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 19:58   #31
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7kilo!!

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

NÅh... noterer i boka til litt senere... jeg synes det var så j.. å sette den inn at jeg må manne meg (eller helst KVINNE meg) opp for å ta den ut... må nok lese meg litt mer opp også.

Det skal også sies at i de to første månedene etter innsettingen blødde jeg endel og hadde litt rievondt.. Men hold ut! Det blir mye bedre etterpå!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 20:23   #32
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7kilo!!

Ikke rart du sliter med nedgang da Nerthus!? Hormonspiral er beryktet for dette.

TS: Det de andre sier om fett og totalkalori er viktig. Har du kjørt lavkalori før må du opp i kalori i et par uker minst for å få forbrenningen i gang igjen. Altså -høykalori pga FETT! Det er nødvendig at du får i deg nok fett. En lur løsning er å ta skiver med ost og høvle smør med ostehøvel, rulle og spise det. Som de andre sier - cocosa gjør susen. Du kan også ta deg en Cavalier sjokolade og holde deg i nærheten av et toalett. De medisinske greiene er ikke helt greit...

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 21:07   #33
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7kilo!!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det skal også sies at i de to første månedene etter innsettingen blødde jeg endel og hadde litt rievondt.. Men hold ut! Det blir mye bedre etterpå!

Jeg hadde menssmerter og blødninger (små men allikevel) nesten daglig i 6 mnd med hormonspiral før det ga seg...
Nå skal jeg slutte å kapre tråden her! Tar dette i en annen tråd istedet -takk for tilbakemeldingene!

Sitat:

Ikke rart du sliter med nedgang da Nerthus!? Hormonspiral er beryktet for dette.

Fader... selv om jeg har brukt p-piller hele livet? Bare med 6 mnd pause før jeg satte inn hormonspiral?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 10:42   #34
karbjunkie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 47
karbjunkie er på en erverdig vei

Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7kilo!!

Heisann alle sammen. N åer det jo sånn at duphalac ikke tas opp i tarmen slik som annen mat gjør.

Jeg gikk ned 20kg etter jeg fikk hormonspiralen for snart 2 år siden så jeg tror ikke det er den som gjør at jeg PLUTSELIG har gått opp 7kg. Føler meg nesten dum, nå veier jeg 88forresten :-SS

Skulle ønske jeg ikke begynte å slanke meg, burde vært fornøyd på 78-79...

Ser mange her nevner ketose.. men jeg bruker jo ikke ketolyse?

Kommer ikke til å fjerne spiralen, det fungerer jo ikke.

Hvis duphalac virkelig ødelegger så mye så.. huff da.. Jeg kan jo ikke væer forstoppet heller..

vurderer nesten å spise vanlig i en uke nå og se hvordan det går.. Føler meg slapp og har migrnee hver dag.

karbjunkie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo håper jeg ;-) Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 10:48   #35
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7kilo!!

Ser ut som du spiser alt for lite fett, syns jeg altså!
At du er så forstoppet, kan også være en indikasjon på det.
Noe annet er at du har sluttet å drikke så mye cola. Klarer du å drikke mer enn 3l vann og kaffe for å kompensere for det?
Jeg drikker mindre enn halvparten av det jeg drikker til vanlig om jeg ikke får min cola zero!
Og får jeg ikke i meg nok væske (og koffein) blir jeg forstoppet og får monsterhodepine!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 12:59   #36
karbjunkie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 47
karbjunkie er på en erverdig vei

Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7kilo!

Drikker nok like mye vann som cola + kaffe.
Får i meg lite fett? Syns ikke jeg gjør annet enn å spise, avokado, bacon, etc. Jeg liker ikke fett så veldig godt.

Jeg angrer faktisk på at jeg begynte. Det er jo mulig dette ikke er for meg.

karbjunkie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo håper jeg ;-) Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 13:03   #37
karbjunkie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 47
karbjunkie er på en erverdig vei

Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7kilo!

Opprinnelig lagt inn av karbjunkie, her.

Drikker nok like mye vann som cola + kaffe.
Får i meg lite fett? Syns ikke jeg gjør annet enn å spise, avokado, bacon, etc. Jeg liker ikke fett så veldig godt.

Jeg angrer faktisk på at jeg begynte. Det er jo mulig dette ikke er for meg.

Forresten bruker jeg sjukt mye meiersmør og ost da.. syns jeg spiser ganske mye. Eneste jeg savner er frukt

karbjunkie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo håper jeg ;-) Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 13:26   #38
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7kilo!

Hvis du er forstoppet - hva med å prøve Gerds fløtegrøt et par dager...det pleier å få fart på saker og ting for mange...
Jeg vil også anbefale Cocosa...som "oljer systemet" meget effektivt....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 09:19   #39
Eucalyptus
Seniormedlem
 
Eucalyptus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Vestfold
Alder: 46
Innlegg: 568
Eucalyptus er ny på veien

Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7kilo!

Leste noe her inne om treg mage og fikk et flott tips som funker for meg iallefall: 1 skive Fiberrik solsikke etter frokost. Lykke, til og så håper jeg det ordner seg for deg

__________________
Min journal



Eucalyptus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Å være mett!!! Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 10:50   #40
Frodtiz
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Nordland
Alder: 43
Innlegg: 18
Frodtiz er på en erverdig vei

Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7kilo!

Hva med å bytte ut dufalacken med litt linfrø i youghurt naturell?
Eller mere linfrø i knekkebrød,det får sikkert sving på magen

__________________
Skal ned over 20 kg. Tok av 19 kg i 2010...opp 2 i jula og nå følger fortsettelsen Skal ned 10 kg til om jeg klarer
Frodtiz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo trur eg... ;p Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 09:13   #41
lillemeg88
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 392
lillemeg88 er ny på veien

Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7kilo!

jeg blandet cocosa, kanel og bittelitt confecta cacaopulver og helte vann over! det var ganske godt, og hjelper mot treg mage! er også enig med ecualyptus med at fiberrik også hjelper (men da må man også huske og drikke litt mer)

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 12:27   #42
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7kilo!

Karbjunkie - hvordan går det med deg?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 11:16   #43
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7kilo!

Sitat:

Ser mange her nevner ketose.. men jeg bruker jo ikke ketolyse?

Du spiser ketogent (under 20KH i døgnet?)

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 19:21   #44
karbjunkie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 47
karbjunkie er på en erverdig vei

Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7kilo!

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Du spiser ketogent (under 20KH i døgnet?)

Hei dere.

Nei, spiste ikke ketogent.

Nå har jeg byttet tilbake til normal kost med vanlig med karbohydrater, etter jeg skrev denne tråden og jeg har gått ned til 81kilo. Tror jeg holder meg med karbohydrater og forstår at dette ikke fungerer for meg dessverre.. Har mer overskudd nå også og null migrene.. Er heller ikke så forstoppet lenger

Lykke til videre alle sammen :-)

karbjunkie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo håper jeg ;-) Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 20:33   #45
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7 kilo!

Bare lurer - drakk du vanlig cola på lavkarbo-diett? Ser du nevner at du drikker like mye vann som cola+kaffe...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 20:39   #46
Coopteddy
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Alder: 44
Innlegg: 43
Coopteddy er på en erverdig vei

Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7 kilo!

Dette var jo rett og slett bare besynderlig. Men bra at forstoppelse og hodepine er på vikende front da.
Om du skulle få lyst til å prøve igjen, synes jeg tipset om å kontakte Hexeberg virker lurt. Har lest om mange med start i motbakke her inne, men dette tror jeg var helt eksepsjonelt.
Lykke til videre, uansett!

__________________


Coopteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veggis-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 21:53   #47
karbjunkie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 47
karbjunkie er på en erverdig vei

Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7kilo!

Som sagt.. drakk ikke cola på lavkarbo.. bare vann og kaffe

Veldig godt å være kvitt migrenen ja.. Imorgen går hormonspiralen så får vi se om jeg går ned noe etter det og kanskje kan prøve lavkarbo igjen..

karbjunkie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo håper jeg ;-) Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 21:59   #48
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7 kilo!

Merkelig det med den medisinen.Er det ikke det samme som laktulose? Jeg brukte laktulose tidligere i god tro om at den ikke påvirket blodsukkeret, Hadde lest på nettet at sukkeret ikke ble tatt opp! Milde Gud! Her bl.a :http://www.relis.no/Publikasjoner/Ar...ante_pasienter

Legemiddelet er et disakkarid som består av et molekyl galaktose og et molekyl fruktose. Tynntarmens disakkaridaser spalter ikke laktulose, og mindre enn 2 % av legemiddelet absorberes. I tykktarmen spaltes legemiddelet til blant annet melkesyre, eddiksyre, metan og hydrogen (4). Laktulose spaltes ikke til laktose men kan inneholde rester av laktose fra fremstillingsprosessen.

Går du på medisiner? Det er en god del som øker vekta. Og har du mensen snart?


Sist redigert av ada-emilie : 21-02-11 kl 22:20.
ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 22:15   #49
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7kilo!

Opprinnelig lagt inn av karbjunkie, her.

Som sagt.. drakk ikke cola på lavkarbo.. bare vann og kaffe

Veldig godt å være kvitt migrenen ja.. Imorgen går hormonspiralen så får vi se om jeg går ned noe etter det og kanskje kan prøve lavkarbo igjen..

Ok - misforsto jeg Har du vært gjennom en ordentlig lege-sjekk i forbindelse med at du går opp så mye på lavkarbo?
Jeg har svært lave d-vit nivå nå og har lest at dette kan øke fettlagring og minske fettforbrenning uten at jeg skal si at det er årsaken til at jeg ikke går ned i vekt.
Vurderer også sterkt å ta ut hormonspiral - men har sterkt i minne enda smerten ved å sette den inn så jeg må "kvinne" meg litt opp først.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 18:59   #50
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7 kilo!

Opprinnelig lagt inn av karbjunkie, her.

Hva gjør jeg feil? Brukte før strl 42,nå å jeg ha 44??? Magen er blitt MØE større, skikkelig hardt fett.

Blir skikkelig deppa :-( Kuttet brød, potet, ris, pasta. Bare spist helt rene ting uten karb, holdt meg under 1300 kcal om dagen.. Ikke brus, ikke noe utskeielser.. Men blir jo bare større..

Jeg har fått prentet inn, tell karbohydrater, ikke kalorier!!!

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Første fire uker overstått smilefjes:) Ketolysekuren 12 17-02-11 21:11
Snart fire uker på 15-20 karber,men kun et par dager med utslag på sticks! marfrasol Ketolysekuren 8 09-09-10 22:09
6 uker og 6 kilo Florence123 Ketolysekuren 4 07-03-10 18:37
2 uker på streng Skaldeman -lite resultat! Finally Spis deg ned i vekt med Skaldeman 10 26-04-09 15:24
Hjelp!! Sydenferie i fire uker Kanari Spørsmål og svar 3 20-07-06 22:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no