Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-02-11, 21:08   #26
Tutta87
Medlem
 
Tutta87 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 75
Tutta87 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Da har jeg vært en tur i sverige vettu hope. Fant ikke noe annet enn Allevo på helsekosten. På maxi mat fant jeg ikke noe Gikk ikke innom body pover da, for føler meg inne komfortabel i den....

Men nutrilet og de kjente er vel lav kalori shaker. ikke lavkarbo??
Er det noen shaker som er lavkarbo da?? Fant atkins på atkins.com, men da må enn bestille fra usa og kun ferdig blanda...

__________________





Tutta87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Glutenfri LCHF :) Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 21:26   #27
Fredrikke07
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 43
Innlegg: 282
Fredrikke07 har en fantastisk aura rundt segFredrikke07 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

De har da proteinshaker/pulver i bøtter og spann med lite karbo!

Hvis du ikke fikser ketose og fett, ville jeg prøvd å gå over til fedon. uansett kan det være lurt som noen sier her inne å se litt på kcal-inntak pr. dag også (i forhold til aktivitet, høyde osv.)

Fredrikke07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 21:27   #28
Fredrikke07
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 43
Innlegg: 282
Fredrikke07 har en fantastisk aura rundt segFredrikke07 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Så først nå at du IKKE hadde gått innom body power, gjør det neste gang, proteinshake er lettvint å ha som et mellommåltid eller måltid i farta!

Fredrikke07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 21:28   #29
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Opprinnelig lagt inn av Tutta87, her.

Da har jeg vært en tur i sverige vettu hope. Fant ikke noe annet enn Allevo på helsekosten. På maxi mat fant jeg ikke noe Gikk ikke innom body pover da, for føler meg inne komfortabel i den....

Men nutrilet og de kjente er vel lav kalori shaker. ikke lavkarbo??
Er det noen shaker som er lavkarbo da?? Fant atkins på atkins.com, men da må enn bestille fra usa og kun ferdig blanda...

helt sikker kalori ja , herlighet

allevo? kan ikke noe om de jeg, men er sikkert like gode alle sammen, jeg kjører å kjøper imorgen tidlig, hamstrer inn til 3 uker, lurer på om jeg skal ta nutrilett,går jeg ikke ned i vekt får vi pengene igjen nå,frem til mars eller noe..
Blir den eller Cambridge, men da må jeg kjøre 2 timer tur retur for å få tak i det...

Kjøpte du?skal du også over på pulver nå, har du bestemt deg?

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 21:40   #30
Tutta87
Medlem
 
Tutta87 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 75
Tutta87 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

helt sikker kalori ja , herlighet

allevo? kan ikke noe om de jeg, men er sikkert like gode alle sammen, jeg kjører å kjøper imorgen tidlig, hamstrer inn til 3 uker, lurer på om jeg skal ta nutrilett,går jeg ikke ned i vekt får vi pengene igjen nå,frem til mars eller noe..
Blir den eller Cambridge, men da må jeg kjøre 2 timer tur retur for å få tak i det...

Kjøpte du?skal du også over på pulver nå, har du bestemt deg?

Allevo er vel noe av det samme som Nutrilett. Det go 1-2-3 er vel også lavkalori... Så alle er samme. Nei har ikke bestemt meg enda. Er veldig i tvil om jeg skal gi dette 1uke til eller gå over på lavkalori shake.
Så proteinshake er "lavkarbo" da?? Enn blir ikke mer feit av ektra proteiner?? Må man trene masse for å bruke proteinene? Eller skiller kroppen de bare ut igjen??

__________________





Tutta87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Glutenfri LCHF :) Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 21:42   #31
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Opprinnelig lagt inn av Tutta87, her.

Allevo er vel noe av det samme som Nutrilett. Det go 1-2-3 er vel også lavkalori... Så alle er samme. Nei har ikke bestemt meg enda. Er veldig i tvil om jeg skal gi dette 1uke til eller gå over på lavkalori shake.
Så proteinshake er "lavkarbo" da?? Enn blir ikke mer feit av ektra proteiner?? Må man trene masse for å bruke proteinene? Eller skiller kroppen de bare ut igjen??

Stå på en uke til du, så kan du se hvordan det går med meg først.så slipper du å ødelegge din ketose også

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 21:42   #32
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Hvis man stresser med å gå ned i vekt, kan det være med å hindre at man går ned i vekt. Jeg tror man lykkes bedre om man ikke ser på lavkarbo som en kur eller diett, men son en omlegging av kostholdet. Jeg synes man heller skal tenke langsiktig istedenfor å være så fokusert på vekta. Selv har jeg ikke vekt (bortsett fra den i kjøkkenskapet), men alle kan bekrefte at jeg har gått ned i vekt.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 21:56   #33
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Opprinnelig lagt inn av Hamster59, her.

Hvis man stresser med å gå ned i vekt, kan det være med å hindre at man går ned i vekt. Jeg tror man lykkes bedre om man ikke ser på lavkarbo som en kur eller diett, men son en omlegging av kostholdet. Jeg synes man heller skal tenke langsiktig istedenfor å være så fokusert på vekta. Selv har jeg ikke vekt (bortsett fra den i kjøkkenskapet), men alle kan bekrefte at jeg har gått ned i vekt.

Det er sant Men etter 13 over med nesten denne vekten hele tiden (fra føste svangerskap) helt til mitt siste nå, så il jeg veldig gjerne få tilbake en annen vekt. Samt at legen min har sagt at jeg MÅ ned pga helsen..så derfor vil jeg gjerne det skal skje noe snart, så jeg kan få det bedre, samt at jeg gjerne vil ha en fin kjole på meg i bryllupet om 4 mnd, å ikke se ut som jeg gjør nå...

men skjønner hva du mener, men jeg har bestemt meg nå, så kommer til å forsøke det, å så komme tilbake igjen etterpå, å jeg har dette som en kosthold som vi skal leve på ja vi la om til det i høst, lenge før jeg begynte på kuren, så dette er langtfra en kur for meg (oss)

Jammen er du god som klarer å være så avslappet rundt det, står respekt av det det klarer dessverre ikke jeg, jeg må ha bitte bitte litt nedgang for å kunne holde motivasjonen oppe..

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 22:12   #34
Fredrikke07
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 43
Innlegg: 282
Fredrikke07 har en fantastisk aura rundt segFredrikke07 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Nei, kan trygt spise masse proteiner, øker jo ofte forbrenningen, men jeg skal ikke uttale meg om hvordsan det er for dere på ketolyse.. Men for meg som spiser generelt lavkarbo og ikke riktig så mye fett, så er protein alfa omega for forbrenningen, protein er musklenes byggesteiner. Du får google litt om proteiner da veit!

Får mange proteinshaker med lavt karboinnhold!

Fredrikke07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 22:22   #35
Fredrikke07
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 43
Innlegg: 282
Fredrikke07 har en fantastisk aura rundt segFredrikke07 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Og se denne tråden http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23811

Fredrikke07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 22:31   #36
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Det er ikke om å gjøre å pøse på med fett som om det er fettet man går ned i vekt av. Det høres nesten ut som du tror det, Tutta. Om du inntar veldig mye fett vil ikke kroppen behøve å ta av lageret sitt, men det er jo det du vil skal skje.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 22:35   #37
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

Lurer litt på denne:

http://www.cambridgekuren.no/forsiden.html'

Lykke til, om du vil ødelegge forbrenninga di for all fremtid! Jeg gikk på cambridge for endel år siden, og det eneste den gjorde var å gjøre det MYE vanskeligere å gå ned i vekt etterpå. Kroppen satte på alle alarmer, og så fort jeg forsøkte å redusere på kaloriinttaket på den ene eller andre måten. Jeg trengte faktisk over 3 år med lavkarbo kosthold før den forstod at den kunne gi slipp på energien smått om senn. Og min historie er ikke unik i forhold til pulverkurer.
Men altså, du har jo faktisk gått ned 4 kg på litt over fire uker! Forventet vektnedgang på en slik kur er 0,5-1kg pr uke. SÅ du ligger i overkant av snittet! Men du ser deg blind på enkeltdagene i stedet for å se på helheten. Det finnes ingen mirakelkurer som får deg til å rase ned 10kg i uka. Ei heller pulver. Du kan ikke regne med mer enn max 1 kg i uka på det heller. Og som sagt må du regne med å gå opp et par-tre kg når du begynner å spise igjen. I tillegg til at det du går ned kommer sannsynligvis til å være muskler, fordi det er lettest for kroppen å bryte ned. Og mindre muskler = lavere forbrenning.

For min egen del var nøkkelen til å få kroppen til å slippe å senke stressnivået i kroppen. Stress gir adrenalin og kortisol, som igjen gir insulinutskillelse. Og høyt insulin=fettlagring og dårlig forbrenning. F.eks yoga er fantastisk for å senke adrenalinnivået.

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Om du inntar veldig mye fett vil ikke kroppen behøve å ta av lageret sitt, men det er jo det du vil skal skje.

Dette stemmer ikke helt. Kroppen må vite at den får nok fett for å tørre å gi slipp på lageret sitt. Særlig hvis den er vant til å få lite energi fra før (lavkalori, sykdom osv).

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 22:42   #38
Elise1
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 7
Elise1 er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Disse shakene dere snakker om, er de sånne man kan bruke etter harde økter med styrke for å bygge litt muskler? Det er jo så mye karbo i de fleste av de andre shakene...

__________________


Elise1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 22:45   #39
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Hva med ferdige måltider fra feks spisdegslank?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 23:00   #40
Tutta87
Medlem
 
Tutta87 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 75
Tutta87 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Det er ikke om å gjøre å pøse på med fett som om det er fettet man går ned i vekt av. Det høres nesten ut som du tror det, Tutta. Om du inntar veldig mye fett vil ikke kroppen behøve å ta av lageret sitt, men det er jo det du vil skal skje.

Ehh, må innrømme at du er den første som påstår at jeg spiser for mye fett. De fleste mener jeg spiser litt for lite og bør øke det.
På hvem grunnlag mener du at jeg spiser for mye fett da???

__________________





Tutta87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Glutenfri LCHF :) Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 23:44   #41
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Jeg vet ikke om du spiser for mye. Det vet du best selv.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 23:46   #42
Tutta87
Medlem
 
Tutta87 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 75
Tutta87 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Jeg vet ikke om du spiser for mye. Det vet du best selv.

Hvordan kan du påstå noe sånt d da??

__________________





Tutta87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Glutenfri LCHF :) Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 12:00   #43
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Fordi jeg ville forsikre meg om at du ikke pøste på med fett i troen på at det skulle være det magiske som fikk deg ned.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 12:09   #44
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Fordi jeg ville forsikre meg om at du ikke pøste på med fett i troen på at det skulle være det magiske som fikk deg ned.

Det er nå engang slik at fett er brennstoff for kroppen når vi går på lavkarbo under 72 gr karb pr dag.

Jeg synes det er litt leit at du har en anti-greie mot fett, men for oss som lever lchf er fett hoveddelen av næringsinntaket.

Mine erfaringer sier heller at folk flest er så redde for fettet at de holder igjen og at det er når de øker fettinntaket vekta går nedover

Så, JO, det kan være det magiske som får oss til å gå ned.

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 13:54   #45
Tutta87
Medlem
 
Tutta87 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 75
Tutta87 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Mange takk for støtten Charlott. Merker jeg blir irritert nåe en "know-it-all" kommer og skal leksjonere meg om noe som strider mot alt man lærer om ketolyse og lchf.

Som jeg alltid sier: Har du ikke noe godt å si, kan du likegjerne holde kjeft

__________________





Tutta87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Glutenfri LCHF :) Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 14:21   #46
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Opprinnelig lagt inn av Tutta87, her.

Mange takk for støtten Charlott. Merker jeg blir irritert nåe en "know-it-all" kommer og skal leksjonere meg om noe som strider mot alt man lærer om ketolyse og lchf.

Som jeg alltid sier: Har du ikke noe godt å si, kan du likegjerne holde kjeft

ada-emilie er ei kunnskapsrik dame, men hun er nok litt mer redd for/forsiktig med fett enn den jevne lavkarber. Veldig greit å holde seg til anbefalinger og retningslinjene de ulike opphavsmenn operer med, ikke minst når det gjelder en så vesentlig del som fett.
Dessuten er jo fett ille godt da

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 14:28   #47
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie

Det er ikke om å gjøre å pøse på med fett som om det er fettet man går ned i vekt av. Det høres nesten ut som du tror det, Tutta. Om du inntar veldig mye fett vil ikke kroppen behøve å ta av lageret sitt, men det er jo det du vil skal skje.

Jo, fett er det magiske som skal til for å gå ned i vekt. Om det ikke er sånn at du vil miste muskelmasse, da...

Ellers vi jeg anbefale Den originale atkinsboken (ikke de nye små pocketbøkene...) der starter man med lite karber (er det 12?) og bestemte matvarer. også legger man til matvarer etter en bestemt stige. Man øker samtidig antal karber.
Og på den måten kan man oppdage hvilke matvarer man ikke tåler, og hvilke som stopper nedgangen

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 22:22   #48
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Det er nå engang slik at fett er brennstoff for kroppen når vi går på lavkarbo under 72 gr karb pr dag.

Jeg synes det er litt leit at du har en anti-greie mot fett, men for oss som lever lchf er fett hoveddelen av næringsinntaket.

Mine erfaringer sier heller at folk flest er så redde for fettet at de holder igjen og at det er når de øker fettinntaket vekta går nedover

Så, JO, det kan være det magiske som får oss til å gå ned.

Jeg tenker ikke svart hvitt og skyr fett. Jeg sier bare at å pøse på med fett og tro det skal være redningen er som oftest noe som ikke funker. Fett som energikilde er fint, men å overdrive er hva jeg mener ikke er bra.

Jeg ville bare hjelpe, og at du trådstarter tar dette så negativt opp ,ja ja.Det kan ikke jeg styre.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 22:52   #49
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Jeg tenker ikke svart hvitt og skyr fett. Jeg sier bare at å pøse på med fett og tro det skal være redningen er som oftest noe som ikke funker. Fett som energikilde er fint, men å overdrive er hva jeg mener ikke er bra.

Jeg ville bare hjelpe, og at du trådstarter tar dette så negativt opp ,ja ja.Det kan ikke jeg styre.

Strengt tatt betyr det ikke så mye hva du MENER, når vedkommende går på Ketolyse så gir vi råd ut fra Ketolyse eller lar være.
Å komme med råd som ikke hører hjemme i valgte kostholdsfilosofi blir helt feil og skaper unødig forvirring.

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 22:56   #50
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Det hører hjemme overalt å avlive myten om at fett er det som får en ned i vekt. Jeg skjønner at hun nok blir usikker når hun få to motstridende råd, men jeg råder ikke til å kutte ned på fettet. Hun må selv finne ut om hun overdriver inntaket eller ikke.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbomat og åreforkalkning JanR Nyheter / media 2 24-01-10 16:12
Lavkarbomat til bål-grilling Iselilja Spørsmål om matvarer og oppskrifter 9 25-11-09 20:28
Er det dyrt med lavkarbomat? Zincite Lavkarbo generelt 3 25-08-09 15:47
lavkarbomat/atkins fredrik Spørsmål og svar 0 18-11-08 23:18
Lavkarbomat på jobben Silvandar Lavkarbo generelt 4 14-06-04 19:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no