Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Smerter i ketose

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-11-11, 13:00   #26
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Smerter i ketose

Så bra Jeg krysser fingrene med deg!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 13:34   #27
elinm
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 38
elinm er på en erverdig vei

Sv: Smerter i ketose

Fremdeles ingen som har en forklaring på hvorfor smertene blir verre under ketose? Jeg er ikke i tvil, det er en sammenheng.

elinm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat HFLC, 25 carb daglig Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 14:49   #28
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Smerter i ketose

Det er ikke uvanlig at man får økte smerter pga kroniske sykdommer de første par ukene på lavkarbo som jeg sier tidligere. Chronsen min ble mye verre i de to første ukene før symptomene ble så godt som vekke. Holder du ut en måneds tid, vil du sannsynligvis oppleve bedring, om ikke har du ihvertfall testet ut lavkarbo med ditt kh-inntak og funnet ut at det ikke er "din" måte og gjøre det på.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 19:29   #29
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Smerter i ketose

Opprinnelig lagt inn av elinm, her.

Ja, det gjelder nok vanlige fastleger, men regner med at spesialist i ortopedi og hoftekirurg følger med på den aller nyeste innen artrose. Faktisk får kiruger nedslag i "posten" sin for å holde seg oppdatert. Lovisenberg er en anerkjent klinikk, med de beste kirurgene i landet.

Akkurat der kan jeg fortelle at det ER ikke alltid leger bruker det som funker best. Grunnen er ofte at det som funker bedre koster MYE mer! Og det er alltid noen som ikke vil betale det ekstra det koster. Og da snakker jeg om helseforetaket. Det er bedre at mange får omtrentlig fulleffektiv behandling enn at noen få får HELT fulleffektiv behandling?? Det er i allefall slik det tenkes i helsevesenet. Og jeg kan til dels være enig...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar

Emneord
atrose, ketose, smerte


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Smerter og rar tunge.... KiNo Ketolysekuren 1 04-05-11 11:13
Smerter i nyrene galbi Spørsmål og svar 2 24-03-11 12:31
Smerter av kosttilskuddene Carisma Kosttilskudd 4 19-02-09 10:38
Smerter Smultsmurfen Spørsmål og svar 4 06-01-09 10:13
Smerter i mellomgulvet dittdattdott Ketolysekuren 5 12-09-06 00:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no