Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Mangel på søvn

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Se resultatene: Trenger du at forumet holder nattåpent?
Ja 13 65,00%
Nei 6 30,00%
Vet ikke 1 5,00%
Deltakere: 20. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-01-05, 01:26   #26
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo
 
sommerfugl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 39
Innlegg: 1.431
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av smosje

Det hjelper å skru av pc'en og slukke lyset...

hehe, lur du må bare bli trøtt først...

__________________
sommerfugl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Annika D, 80-80-20 Svar med sitat
Gammel 20-01-05, 09:47   #27
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MHM

Nå går de gamle hjem - nå går de gamle hjem....
Og BARNA blir igjen!

Var det jeg visste jeg....der var'n...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 20-01-05, 09:50   #28
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av sommerfugl

hehe, lur du må bare bli trøtt først...

kroppen blir naturlig trøtt når det er mørkt, og det kunstige lyset vi har overalt hjelper ikke akkurat til... så egentlig burde man kanskje sitte i lyset av et stearinlys de siste timene før man skal sove (koooooselig )

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-01-05, 10:03   #29
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av aline

kroppen blir naturlig trøtt når det er mørkt, og det kunstige lyset vi har overalt hjelper ikke akkurat til... så egentlig burde man kanskje sitte i lyset av et stearinlys de siste timene før man skal sove (koooooselig )

Det har jeg lest at er veldig lurt for å øke melantolinnivået som fremmer søvn og godt søvnkvalitet.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 20-01-05, 11:02   #30
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo
 
sommerfugl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 39
Innlegg: 1.431
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

så egentlig burde man kanskje sitte i lyset av et stearinlys de siste timene før man skal sove (koooooselig )

åh, koselig er bare så vanskelig å dra fra dere her vet du

__________________
sommerfugl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Annika D, 80-80-20 Svar med sitat
Gammel 20-01-05, 13:53   #31
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av TonjeKB

Jo men ærlig talt!! Et forum kan man jo bare logge seg på igjen og lese alle meldingene man har gått glipp av.. en tv serie man misser, får man ikke lett opp igjen.. Og hva er så lite voksent å sitte her til langt på natt?? Er ikke alle som har samme døgnrytme som deg, og det må du bare akseptere.. DE skal jo ikke straffes for at du ikke klarer å legge deg til riktig tid! Selv har jeg barn, og kan ikke sitte her langt utover natta.. men jeg er da ikke misunnelig på de andre som har muligheten til det.. Skulle jeg stengt og avsluttet alt jeg var misunnelig på her i verden, så hadde det jammen vært mye som var stengt du!!

Misunnelig, hva har du det fra? Tanken min var bare at det ble lettere å gå å legge seg hvis de ikke hadde noen grunn til å være oppe for. Voksne personer bør være ansvarfulle og med det ta ansvar for egen og sine barns helse. Da er det viktig at det spises riktig og kle seg etter været og legge seg i til riktig tid. Å holde forumet oppe er som legge frem godterier til en som prøver å slanke seg.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 20-01-05, 13:56   #32
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Misunnelig, hva har du det fra? Tanken min var bare at det ble lettere å gå å legge seg hvis de ikke hadde noen grunn til å være oppe for. Voksne personer bør være ansvarfulle og med det ta ansvar for egen og sine barns helse. Da er det viktig at det spises riktig og kle seg etter været og legge seg i til riktig tid. Å holde forumet oppe er som legge frem godterier til en som prøver å slanke seg.

Tenk på de stakkarene som bare har tid om natten da, Kristian. de som sitter på "sovende" vakt feks....skal ikke de få kose seg litt da

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 20-01-05, 13:57   #33
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Misunnelig, hva har du det fra? Tanken min var bare at det ble lettere å gå å legge seg hvis de ikke hadde noen grunn til å være oppe for. Voksne personer bør være ansvarfulle og med det ta ansvar for egen og sine barns helse. Da er det viktig at det spises riktig og kle seg etter været og legge seg i til riktig tid. Å holde forumet oppe er som legge frem godterier til en som prøver å slanke seg.

Men du Kristian, litt praktis, hvordan løser vi dette for våre lesere fra andre verdensdeler?

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 20-01-05, 14:10   #34
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av smosje

Hva i all verden mener du med det?!?!!
Hvem har bestemt at det ikke er 'voksent'?? Og hvorfor er det ikke det??

Håper du er klar over at det finnes folk ute i verden som er våkne når du ligger og sover søtt som et lite barn under dyna di.
La meg nevne; helsevesen, brannmannskap, politi (og røvere), forfattere (er disse mindre voksne enn deg fordi de jobber bedre i total stillhet enn i et yrende dagsliv?), bakere, IT-folk på systemvakt, vektere, avisbud, og tusen andre yrker.
Jeg personlig jobber best i timene 19-03, og det er IKKE fordi jeg ikke klarer å snu døgnet til en 'voksen' døgnrytme. Jeg slapper av etter en økt med en times tid på forumet før jeg køyer. Jeg får nok søvn, hvis det er det du er bekymret for
Ikke har jeg problemer med søvnmønsteret mitt heller, jeg har en døgnrytme jeg som alle andre. Jeg trenger ikke være på jobb om morran klokka 08, og trolig vil jeg aldri bli noe kjøre-matpakke-menneske heller. 08-16 er ikke lykken for alle, skjønner du - selv om du kanskje føler deg mer voksen av å være det.
Jeg tror heller saken er at du er redd for å gå glipp av noe når du sover
Synes du kan la forum være forum når du sover søtt og ikke bekymre deg så fælt
Men det er jo hyggelig at du tenker på oss barnslige mennesker. Håper jeg kommer til å være det for alltid; selv om jeg sitter i Brussel og strever foran et forsvarsdokument ut i de små timer, eller jobber med konklusjonen av en vitenskapelig artikkel.

Merker at det er første gangen jeg ble litt irritert her på forumet!

Men kjære vene deg da smosje, jeg snakker da ikke om de som er på jobb, jeg selv har nattarbeid hver tredje uke selv om jeg ikke kommer under noen av dine kriterier for nattarbeidere
Skjønner at du er utprega B-menneske. Men det betyr ikke at sånn arbeidstid er det beste for deg. Men deg om det.
Du har ett godt poeng der med nattarbeidere, en annen gruppe er kanskje de som bor i andre deler av verden som snakker norsk, du vet jo det at det er mange nordmenn i utlande. Jeg vet ikke hvor mange det gjelder. Kanskje vi skulle legge ut en spørreundersøkelse for å se hvor mange det er som har bruk for å ha forumet oppe om natten Jeg har behov for det

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 20-01-05, 14:12   #35
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av HP

Men du Kristian, litt praktis, hvordan løser vi dette for våre lesere fra andre verdensdeler?

Hakke peil

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 20-01-05, 14:18   #36
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Hakke peil


Da er undersøkelsen lagt til her i denne tråden

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 20-01-05, 14:28   #37
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kristian

. Å holde forumet oppe er som legge frem godterier til en som prøver å slanke seg.

*fniiiiiiiiis*. Den var god - om ikke best !

Men fra spøk til mildt forundret alvor ..... uansett om man prøver å slutte å røyke, slutte å drikke eller spise sjokolade (eller sitte på forum hele natta), så er det jo snakk om et valg. Om man ikke tåler å bli utsatt for fristelser uten å sprekke, så får man ta sine forholdsregler og stenge seg inne til trangen går over (og trekke ut kontakten til PC'en, låne den bort, selge den). Voksne mennesker kan ta ikke forlange at hele verden utenfor skal ta hensyn til deres svakheter ! Halllooooo !!! Et visst ansvar må en kunne ta sjøl !

Når det er sagt, - jeg er helt enig med deg i utgangspunktet, - jeg er forumavhengig sjøl, og det går sterkt utover både arbeid og fritid. Hadde selvfølgelig vært mye lettere for MEG om forumet var oppe begrenset tid. Da hadde jeg ikke behøvd å være redd for å gå glipp av noe kjekt og fikk lest alle innleggene uten å sitte opphele natta for å lese og å svare !

Men så det nyttig å ha sosiale antenner, ørlite sosial intelligens og skjønne at hele verden ikke deier seg om mine lyster og laster, og i tillegg ha litt praktisk sans, - som forteller meg at det ikke er mulig for resten av verden å ligge unna røyk, drikke, sjokolade og forum fordi JEG har et problem med å begrense meg.... Det faller liksom på sin egen urimelighet at det SKAL være slik... Selv om, som jeg sa ovenfor her, det hadde jo passet meg helt utmerket !!

Jeg har klart å slutte å røyke uten å vente at mann/familie gjør det. Jeg har aldri drukket mye, så det problemet har jeg ikke hatt, - jeg har sluttet å spise sjokolade, pasta/hvitt raffinert mel og ris etc etc, men lager og serverer det gjerne til andre. Hver ting jeg klarer uten å bli sydd puter under armene på og ihjeltatthensyn til, gjør meg til et sterkere menneske !

......men forumet har jeg problem med å holde meg unna...

Hver kveld jeg klarer å skru av maskina og legge meg før midnatt - helt av meg selv - er en ny liten seier ! Og dere som sitter oppe og koser dere uten meg.... kan dere heie på meg ?? ....Bare litt ??? Så kan dere gjerne sitte oppe så lenge dere vil for meg

..også tror jeg meieristen Kristian sitter der og humrer i skjegget sitt over hvordan han har klart å"vekke" hele forumet og hisse på seg både den ene og den andre !! Godt gjort Kristian. Tilgi meg om jeg ikke klarer å ta deg helt alvorlig........

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-01-05, 14:31   #38
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Men deg om det.

Nettopp!

Tror uansett ikke at stengning av forumet ville fått meg til å gå å legge meg på andre tidspunkt. Jeg er muligens 'forumavhengig', men jeg har da noen andre ting å finne på også
Det er MASSE man kan gjøre på natten selv om det ikke er noe forum

Forresten er jeg helt enig i at å ha forumet oppe om natten er en fristelse for de som ikke klarer å holde sin egen leggetid pga forumet Dvs, akkurat som du sier - som å gi sjokolade til en som prøver å slanke seg. Men de slanker seg vel i utganspunktet fordi de ikke klarte å kontrollere sjokoladeinntaket En som ikke klarer å slå av PC'en innen rimelig tid (for dem!), og dette skjer til stadighet, de har likeledes et problem.
Men man slutter ikke å selge sjokolade i butikkene selv om noen har problemer med å begrense seg, vel?

Jeg synes det er helt fint at du tar opp dette emnet, men jeg har enda ikke skjønt om det er for din egen eller andres velbefinnende

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Gammel 20-01-05, 14:34   #39
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Nille

*fniiiiiiiiis*. Den var god - om ikke best !
..også tror jeg meieristen Kristian sitter der og humrer i skjegget sitt over hvordan han har klart å"vekke" hele forumet og hisse på seg både den ene og den andre !! Godt gjort Kristian. Tilgi meg om jeg ikke klarer å ta deg helt alvorlig........

Hvordan kunne du vite det Jeg har tenkt å barbere meg ikveld altså

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 20-01-05, 14:37   #40
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-01-05, 15:24   #41
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Hm. Dette har jo nesten blitt en festlig tråd.

Jeg sitter og tenker på.. da jeg var liten leste jeg masse om hundepsykologi.

Hvordan lære en hund at den ikke skal gnage på tøffelen din;
Ikke gjem tøffelen bort. Da lærer ikke hunden noen ting. Knepet er å la tøffelen ligger på gulvet, og hver gang hunden prøver å gnage på den, skal man si "nei".

Altså, fjern ikke tøffelen.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 20-01-05, 15:29   #42
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Altså hver gang kristan logger seg på etter 2300 så får han opp en melding som sier nei?

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 20-01-05, 15:38   #43
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Altså hver gang kristan logger seg på etter 2300 så får han opp en melding som sier nei?

Var ikke helt det jeg mente nei, HP Jeg bare syns det var en festlig liten anekdote som passet inn.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 20-01-05, 15:39   #44
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Noen som melder seg frivillig som 'natteravn' som passer på alle som melder seg inn i begrensetforumtilgangklubben?

arbeidsområde:
Se på hvem som er aktive, sende PM dersom noen som ikke skal det logger sg på.
Kriseløsning dersom de ikke logger av etter PM: heng dem ut i forumet.
Tar de ikke skrekken da heller; skru av forumet og vent i tre minutter og håp at de er borte.... tar de ikke hintet da heller,- så blir de sparket ut av klubben og må klare seg på egenhånd....

Genial idè hva?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 20-01-05, 15:41   #45
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Ok Var nesten igang å fiks jeg nå.

IF user == Kristian AND time is in array(2300:0700)
echo nei!

Eller noe i den duren

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 20-01-05, 15:44   #46
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Ok Var nesten igang å fiks jeg nå.

IF user == Kristian AND time is in array(2300:0700)
echo nei!

Eller noe i den duren



Kristian, håper du ikke oppfatter denne tråden som mobbing Men nå har vi jo fått en undersøkelse på det, så da får vi jo sett hvem som vil hva

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 20-01-05, 17:56   #47
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofedilla

Hm. Dette har jo nesten blitt en festlig tråd.

Jeg sitter og tenker på.. da jeg var liten leste jeg masse om hundepsykologi.

Hvordan lære en hund at den ikke skal gnage på tøffelen din;
Ikke gjem tøffelen bort. Da lærer ikke hunden noen ting. Knepet er å la tøffelen ligger på gulvet, og hver gang hunden prøver å gnage på den, skal man si "nei".

Altså, fjern ikke tøffelen.

hehe!! jeg har også lest masse om sånnt, men jeg har aldri hatt hund.. bare ønsket det veldig

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-01-05, 18:38   #48
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Hei Kristian, jeg liker deg selv du er sånn derre-derre A-menneske

jeg kan ta oppgaven med å kontrollere om folk er på eller ikke på når de egentlig skulle vært et annet sted. Da kan jeg nemlig sitte her heeeeeeeele natten

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Gammel 20-01-05, 23:27   #49
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Det er ikke slik det er! Mange gode forslag her,(Synes nesten synd på deg Kristian) men for meg er datamaskinen nattearbeide,- og det var det også før jeg havnet i dette forumet. Selv før jeg fikk internett, og siden bredbånd var nettene min "kosestunder" i fred og ro med datamaskinen. Selv om forumet stenges, vil det derfor ikke det ha noen som helst innvirkning på min nattesøvn!
Etter at jeg las det om slanking og søvn forsøkte jeg å sove 9 timer,- men det gikk jo bare ikke! Jeg er godt uthvilt etter 5- 6 timer, men sover av og til 7. Ligge i sengen å se i taket er ikke spesielt morsomt heller!
Men slik ,- gjerne hele natten! Håper ikke det stenges!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 21-01-05, 11:28   #50
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Ingen grunn til å synes synd på meg for jeg lo godt nå, spesielt da HP mente at jeg skulle få en melding hver gang jeg logget meg på etter Kl 23. . Nå er jeg sjelden på forumet hjemmefra, dette er noe jeg gjør mens jeg gjør jobben min. Så det er altså ikke for min egen del jeg kom med forslaget. Men hver gang jeg er på nattevakt er det noen som er på forumet og når vi da vet at nesten alle som er på forumet ønsker å gå ned i vekt og jeg vet av egenerfaring at det er nesten umulig å ta av hvis en snur døgnet.

Og tro meg, jeg er ikke A-menneske selv om jeg noen ganger står opp Kl 0145

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Komplimenter, kommentarer og mangel på dem Carbokiller Generell diskusjon 7 20-02-04 11:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no