Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Fine kjoler - tråden

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-01-05, 21:19   #26
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Nå får vi jo se etter at han har runda 30 da. Og det er jo sant som han sier at vi ikke har råd til et bryllup (jeg gifter meg ikke bare for å gifte meg.. Den dagen skal det ikke spares på noe) Vi driver jo å titter på hus om dagen. og ny bil skulle vi hatt og.. men en forlovelsesring hadde i det minste vært hyggelig da!

HM... Han har press fra alle hold nå. Familie, venner og overalt, så vi får se hvor lang tid det tar før det kommer noe

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 21:31   #27
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av aline

åååååH!!! fiiiin skikkelig eventyrkjole!!!



den var helt nydelig! prinsessekjole!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 22:10   #28
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 57
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

ja detta blei litt av en kjole tråd må jeg si


skjønner veldig godt tonje som ønsker å forlove og gifte seg altså,ikke noe problem med det.men vi er alle veldig forskjellige.samboern min vil at vi skal gifte oss,her er det jeg som ikke vil,har vært gift før jeg,og har slettes ikke samme syn på gifting i dag som før.om man har barn eller ikke.


og tonje vennen...håper virkelig du blir gift om ikke så lenge,du ville blitt en nydelig brud

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 22:15   #29
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

tenker litt på dette med eierforhold og det juridiske med å gifte seg. kan ikke all verden om dette, men det er verdt å sjekke ut, mener å ha lest om mennesker som virkelig har sittet igjen med katta i sekken etter samlivsbrudd uten en samboerkontrakt /giftemål. husker dessverre ikke hva som var "katta"....

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!



Sist redigert av aline : 17-01-05 kl 22:28.
Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 22:17   #30
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

ikke ølegg kjoletråden miiiiiiin daaaaaa

*sutre*

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 22:29   #31
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

sånn



__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 22:32   #32
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 57
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

syns denna kjolen var fin jeg...hadde nok ikke blitt så fin i den jeg akkurat men.......ihvertfall ikke nå....ler.

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 22:33   #33
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av snoopygirl

syns denna kjolen var fin jeg...hadde nok ikke blitt så fin i den jeg akkurat men.......ihvertfall ikke nå....ler.

Stiiiilig!!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 22:34   #34
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av aline

tenker litt på dette med eierforhold og det juridiske med å gifte seg. kan ikke all verden om dette, men det er verdt å sjekke ut, mener å ha lest om mennesker som virkelig har sittet igjen med katta i sekken etter samlivsbrudd uten en samboerkontrakt /giftemål. husker dessverre ikke hva som var "katta"....

Den til teri hatcher der er såå.. sinnsykt sexy! (hun nest til høyre)

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 22:51   #35
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Syns denne kjolen er fin jeg da!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg brudekjole.JPG (30,3 KB, 51 visninger)
__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 22:57   #36
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

ååååå brudekjolen din!!!

den var kjempefin!!!!!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 22:59   #37
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Syns denne kjolen er fin jeg da!

Nyyyydelig, Fedonisten!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 23:07   #38
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Denne kjolen er skikkelig meg.. Denne kunne jeg absolut ha gått i.. (vet ikke hvorfor ,men liker flagrende armer.. Sikkert fordi overarmene mine ikke ser fult så tjukke ut da..)

For ikke snakke om denne da:



Denne var litt kul da:

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 23:36   #39
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Kjære Gud i himmelen.. Kan du gjøre så jeg i morgen tidlig våkner av at gubben frir til meg, at jeg er 50 kg slankere, at det er 100.000 på konto til bryllup og at DENNE kjolen henger i skapet mitt???



__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 23:40   #40
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av mofedilla

ikke ølegg kjoletråden miiiiiiin daaaaaa

*sutre*

Sorry Mofedilla.. var ikke meningen å gjøre dette om til en bryllupstråd.. men problemet er jo bare at det finnes så mange griselekre brudekjoler også da!!

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 23:49   #41
Gir
Seniormedlem
 
Gir sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 610
Gir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av TonjeKB




Skulle ønske jeg snart kunne bruke denne jeg.. men... *SUKK* han gubben jeg er sammen med får nok aldri ut fingeren *DOBBELTSUKK*




Tonje da... Denne kjolen har jo jeg hatt inne på favoritter i flere måneder
Nesten litt spooky

__________________
Folk som sier de sover som et barn, er som regel barnløse

Delmål:


Gir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gudene vet .... Jeg vet ikke Svar med sitat
Gammel 17-01-05, 23:54   #42
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk




Fiiiine fine kjolen (sorry, litt stor bilde men fant ikke noe mindre av den kjolen... så fin atte, drømmekjooole*

Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 18-01-05, 14:57   #43
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Gir


Tonje da... Denne kjolen har jo jeg hatt inne på favoritter i flere måneder
Nesten litt spooky

ÅH!!!! Kult!! har du planer om å gifte deg snart eller??

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 18-01-05, 15:10   #44
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Priser og salgssteder?



Hvor finner dere alle disse fine kjolene og hva koster de?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 18-01-05, 15:14   #45
Gir
Seniormedlem
 
Gir sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 610
Gir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av TonjeKB

ÅH!!!! Kult!! har du planer om å gifte deg snart eller??

Jepp...Når vi får råd, skal vi gifte oss .... Prøver hardt å vinne i lotto
Vi har datoen klar, men ikke året...Hehe

__________________
Folk som sier de sover som et barn, er som regel barnløse

Delmål:


Gir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gudene vet .... Jeg vet ikke Svar med sitat
Gammel 18-01-05, 16:32   #46
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av TonjeKB

Sorry Mofedilla.. var ikke meningen å gjøre dette om til en bryllupstråd.. men problemet er jo bare at det finnes så mange griselekre brudekjoler også da!!

Det går så bra, atte! Jeg tror på det der å si ifra - i de aller fleste tilfeller så er det bedre enn å.. ikke!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 18-01-05, 16:33   #47
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Mila, for en nydelig blå kjole (limer ikke inn jeg, for blir så svært)... hadde den vært i hvit, ville jeg ha valgt den som brudekjole!!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 18-01-05, 16:37   #48
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofedilla

Mila, for en nydelig blå kjole (limer ikke inn jeg, for blir så svært)... hadde den vært i hvit, ville jeg ha valgt den som brudekjole!!

Syntes å att den kjolen var nydelig ... liker den blåfargen der

Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 09:40   #49
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

En litt annen stil, men kult, synes jeg !

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!

Sist redigert av Marianne : 18-01-07 kl 08:10.
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 10:02   #50
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av marianne

En litt annen stil, men kult, synes jeg !

hun har jo vannvittig mange kule klær!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kokosnøttolje er fine greier themonk Generell ernæringsdebatt 9 12-12-12 00:52
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 13:44
Tips/ønske til tråden om bøker Fedonisten Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 17-06-04 00:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no