Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Tikka masala - indisk saus

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-09-09, 18:08   #26
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Tikka masala - indisk saus

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Masse Garam Masala-krydder (indisk blandingskrydder)

Jeg tror jeg bomma litt her. Jeg tok 1 toppa ss og det tror jeg er mye mer enn hva du mener er masse. Den trenger så og si ikke noe chilli denne ser det ut til.

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 20:32   #27
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tikka masala - indisk saus

Opprinnelig lagt inn av sylwester, her.

Jeg tror jeg bomma litt her. Jeg tok 1 toppa ss og det tror jeg er mye mer enn hva du mener er masse. Den trenger så og si ikke noe chilli denne ser det ut til.

Jeg bruker 2 illsinte små chilli fra vinduskarmen hjemme, og 3 store ss Garam masala krydder. Ellers smaker det bare tomat

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 11:39   #28
Fumle
Medlem
 
Fumle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 37
Innlegg: 262
Fumle er ny på veien

Sv: Tikka masala - indisk saus

Nydelig!!! Skal lage denne i kveld

Ingefær er helt fantastisk i tikka masala!!!! Gleder meg nå ja

__________________
Delmål 1: Termin 4/11-14. Holde seg vektstabil.
Fumle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo pga svangerskap :) Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 20:24   #29
solodden
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Arendal
Alder: 38
Innlegg: 1
solodden er på en erverdig vei
Talking

Sv: Tikka masala - indisk saus

Hei!

Tusen takk for flott oppskrift - denne var fantastisk god! Både mannen og jeg er særdeles glade i indisk mat og dette i kombinasjon med kylling og grønnsaker var MINST like godt som enhver rett på indisk restaurant!

solodden er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 15:37   #30
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Tikka masala - indisk saus

Setter i gang med denne nå, blir spennende. =)

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 06:11   #31
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Tikka masala - indisk saus

Denne var SKIKKELIG god!!!

Men mannen sa "jeg syns den mangler litt søtsmak jeg altså"...

Det er fordi du er vant til at alt skal smake søtt, sa jeg..

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 12:16   #32
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Tikka masala - indisk saus

Denne var knallgod! Men noe manglet, syntes jeg, så jeg hadde oppi en sånn stor terning med kyllingbuljong. DA ble det saker, sausen for helt fortryllende! Mannen min spurte hva som var oppi, han var helt fortapt i denne sausen og spiste og spiste.

Jeg hadde ikke oppi tomatpuré for det hadde jeg ikke.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 12:30   #33
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Tikka masala - indisk saus

Så hyggelig med godord!

Iset, kan tenke meg det er godt å ha oppi buljongterning, ja!

Sånne oppskrifter må man bare mikse og trikse med etter egen smak Jeg bare lagde den ut fra hva jeg tenkte måtte passe oppi, og den blir litt forskjellig fra gang til gang.

Opprinnelig lagt inn av sylwester, her.

Jeg tror jeg bomma litt her. Jeg tok 1 toppa ss og det tror jeg er mye mer enn hva du mener er masse. Den trenger så og si ikke noe chilli denne ser det ut til.

Hvorfor tror du det? Bruker sikkert minst så mye jeg. Men man må jo smake seg frem etter egen gane.

Chili må man ha - synes nå jeg ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 12:38   #34
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Tikka masala - indisk saus

Ja, jeg anbefaler virkelig den buljongterningen altså, det må du prøve! Jeg liker best disse store fra Toro, Magisk kraft eller noe sånt. De smuldrer opp i hendene, så det er bare å ha en rett nedi sausen og gnukke litt med en gaffel eller noe.

Og chili må være med i sausen ja! Jeg hadde i sikkert 3 store ss Garam Masala (det er jo ikke sterkt?) og 1 hel rød chili, og selv seksåringen som er ALLERGISK (hennes egne ord) mot sterk mat, spiste seg ihjel av denne sausen, så særlig sterk var den ikke (men voldsomt god). Skal bare jeg og mannen ha den en gang skal jeg ha 2-3 chilier i.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 23:05   #35
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Tikka masala - indisk saus

Jeg skal nok prøve med buljongterning også, det hørtes smart ut.

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Så hyggelig med godord!

Iset, kan tenke meg det er godt å ha oppi buljongterning, ja!

Sånne oppskrifter må man bare mikse og trikse med etter egen smak Jeg bare lagde den ut fra hva jeg tenkte måtte passe oppi, og den blir litt forskjellig fra gang til gang.Hvorfor tror du det? Bruker sikkert minst så mye jeg. Men man må jo smake seg frem etter egen gane.

Chili må man ha - synes nå jeg ...

Jeg tok i en ss, med tanke på at vi har et barn som ikke vil ha så sterk mat. Og den ble ikke så sterk, men vi kunne ikke hatt i noe særlig mer uten at det hadde blitt for mye. Hadde ikke chili, så brukte bittelitt chilikrydder. (Det krydderet er råsterkt.)

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 20:16   #36
Akori
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 6
Akori er ny på veien

Sv: Tikka masala - indisk saus

det finns en meeeget god tikka saus på glass, et el annet vegan-merke..husker ikke i farten hva det heter. får det på rema, meny og andre butikken i tillegg til helsekost. DET er god saus det

__________________
It's this simple: When you give your body the right fuel it will function effectively.”
— Gary Smalley
Akori er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemann Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 10:38   #37
Elizabeth
Medlem
 
Elizabeth sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Moss <3
Alder: 39
Innlegg: 262
Elizabeth er på en erverdig vei

Sv: Tikka masala - indisk saus

Denne skal prøves til uken!!

__________________
Jeg SKAL klare dette!
Elizabeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: My style Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 11:32   #38
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tikka masala - indisk saus

Opprinnelig lagt inn av Akori, her.

det finns en meeeget god tikka saus på glass, et el annet vegan-merke..husker ikke i farten hva det heter. får det på rema, meny og andre butikken i tillegg til helsekost. DET er god saus det

Men de fleste ferdigsausene er fulle av stivelse, og endel ogå sukker...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 22:47   #39
Maja
Medlem
 
Maja sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 211
Maja er ny på veien

Sv: Tikka masala - indisk saus

Laget denne i dag. Det smake helt nyyyyyydelig!

Lot den koke lenge, så det fantes ikke tomatsmak igjen i det hele tatt. Jeg brukte både kokosmelk, nesten et halvt beger creme fraiche og en fløteskvett. Konsistensen ble akkurat passe kremet. Jeg brukte ikke buljong. Kyllingbitene marinerte jeg i rapsolje som jeg hadde blandet med garam masala-krydder, før jeg stekte dem.

Jeg laget en Raita av tyrkisk yoghurt, revet agurk som jeg fjernet vannet fra, pluss litt hakket rødløk, et fedd hvitløk, litt sitronsaft, chilipulver, salt, pepper. I tillegg hadde jeg en blandet grønn salat ved siden av.

Resten av familien hadde ris og nanbrød til.

__________________
Klem fra Maja

88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 64 63 62 61 60 59 58
Maja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 13:54   #40
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 64
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Tikka masala - indisk saus

Dette har jeg savnet, Frøy! Elsker Indisk mat
tror jeg vill surre krydder og tomatpure i panna litt før jeg tilsetter hermetiske tomater og la sausen koke en stund. da blir kryddersmaken enda mer intens og tomatene mister råsmaken
Gleder meg til å prøve

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 15:00   #41
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Tikka masala - indisk saus

Lurt, Nannah!

Artig at det faller i smak Og flott at folk eksperimenterer etter egen smak, sånne oppskrifter blir bare bedre med eksperimentering! Jeg har ikke lagd denne på lenge selv. I begynnelsen lagde jeg den altså rå, men fant ut at den var bedre å koke. Gikk jo ikke ut fra noen oppskrift, bare prøvde meg frem ut fra hvordan ferdigsausen var lagd ... Og jeg er i grunnen ingen ekspert på sauser og slikt. Så hvordan tomatene oppfører seg etter så og så lang koking vet jeg lite om . Har lagd noen pizzasauser og sånt, men er litt i villrede om hva som er optimal koketid med hensyn til smaken.

Hvor lenge kokte du den, Maja?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 11:33   #42
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Tikka masala - indisk saus

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Har du lagd den ennå, Aline?

Lagde nå med scampi, kjempegodt! Bare stekte scampien fort på den ene siden til halene ble oransje, snudde dem, og helte sausen over i stekepanna og lot den surre et minutt eller så. Scampiene ble perfekte! Men jeg tror at jeg skal koke sausen litt neste gang, før jeg har kjøttet/scampien oppi. Brukte forresten kokosmelk (bare "kremen") i stedet for melkeprodukt, det gikk også fint

Nå! Idag! Skal jeg lage den! 6 år etter at jeg satt å siklet på den oppskriften
Jeg kjøpte jo masse krydde i India, så nå må jeg begynne å bruke det

Nam Nam!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 11:48   #43
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Tikka masala - indisk saus

Hehe Håper du liker det, da! Ekte indiske krydder må jo bli bra!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 12:25   #44
Tunrida
Medlem
 
Tunrida sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 302
Tunrida er på en erverdig vei

Sv: Tikka masala - indisk saus

Høres nammis ut

__________________


Tunrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 20:57   #45
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Tikka masala - indisk saus

Forresten, Garam Masala betyr ikke noe annet enn sterk blanding. Det finnes sikkert like mange oppskrifter på Garam masala som det finnes kokker og leverandører tilsammen. Jeg lurer på om ikke jeg skal forsøke å finne min indiske blanding

Spør du meg så blir det ikke indisk før det er koriander og yoghurt i det

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 21:13   #46
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Tikka masala - indisk saus

Det er koriander i oppskriften

Yoghurt står også oppført som valgfritt sammen med rømme/cf, selv tåler jeg ikke meieriprodukter særlig godt. Men så er ikke Tikka Masala en "ekte" indisk rett heller

Når jeg spiser indisk ute blir det gjerne Murgh Saag (kylling med spinat, uten yoghurt eller ost).

Det er selvsagt valgfritt hva slags Garam Masala-blanding du vil bruke, hjemmelagd er vel det aller beste


Sist redigert av Huldr : 22-02-11 kl 21:24. Årsak: La til litt
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 22:45   #47
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Tikka masala - indisk saus

Neste prosjekt blir palak paneer, men jeg er usikker på karbeinnholdet i hjemmelaget ost?
Tikka masalaen ble god! Jeg hadde kokosmelk i, men den ble ganske tyntflytende?
Men veldig god

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 22:55   #48
Fredrikke07
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 43
Innlegg: 282
Fredrikke07 har en fantastisk aura rundt segFredrikke07 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tikka masala - indisk saus

Hm.. jeg har alltid brukt kokosmelk, men blir ikke så flytende da.. Har bare prøvd min egen oppskrift, somm bare er knuste tomater, garam masala og chili-powder, men med denne oppskriften burde det jo blitt tykkere. hvor mye brukte du?

Må prøve noen disse andre ingrediensene jeg også! Åh nå fikk jeg lyst på tikka masala og jukseris!


Sist redigert av Fredrikke07 : 22-02-11 kl 22:57. Årsak: tilføyning
Fredrikke07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 23:03   #49
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Tikka masala - indisk saus

Jeg har vel også prøvd med kokosmelk i, men ikke så mye. Kokosmelk er jo ganske tyntflytende, så hvis du har i mye vil den vel bli ganske tynn ... ellers har den ikke pleid å bli det

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 23:04   #50
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Tikka masala - indisk saus

En boks, stor type Forventet at det skulle tykne litt når det kokte, men det hadde jeg visst ikke tålmodighet til å vente på...

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins og indisk deeluxe Vedvarende vekttap 3 10-02-04 11:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no