Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Cellulitter

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 19-05-04, 21:01   #26
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg bare spurte om det var noe vi kunne gjøre for å bli kvitt dem, jeg....

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 21:03   #27
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Ja de bildene var jo ikke spesielt pene,og det får meg til å forstå at det fins mange med cellulitter som meg:-) som ønsker å fjerne de.

Fra spøk til revolver,tror nok mange er for opptatt av kroppen sin til å se hvordan de virkelig ser ut.
Selv har jeg hatt et vektproblem som har holdt meg unna stranda noen år.
Men jeg ser dette ganske klart,og har gått ned såpass mye at jeg føler meg klar for badestranda i år. Selv om jeg ikke er særlig fornøyd.
Men jeg har forstått at jeg aldri kan få en kropp som da jeg var 20 igjen.

Gammel 19-05-04, 21:11   #28
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Jeg kan godt ta de vekk igjen........ ville bare vise at det ikke alltid er så lett. Disse to bildene var før/etter bilder......

Før og etter hva da?
Jeg følte plutselig at jeg ikke hadde en eneste cellulitt, så vær vennlig og la bildene stå, Nille! Men jeg må innrømme at cellulitter og rumpe/lår er ikke mitt problem, men heller hengete mage/pupper med strekkemerker. Men strekkmerker kan jo bli en egen tråd - trenger ikke blande de inn i cellulittene. Cellulitter med strekkmerker.....noen bedre?

Gammel 19-05-04, 21:14   #29
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Jeg er i sjokk etter de bilden Nille.... Det var sterk kost det....

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 21:25   #30
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Det var virkelig ille!!!Kanskje jeg ikke skal tenke på mine,gjør jo egentlig ikke det heller-ennå.De er ikke mitt største problem,men antar det kommer høyere på listen etterhvert.Men hva gjør man for å bli kvitt de,var spm her??

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 21:34   #31
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Da er det helt tydelig her at cellulitter ikke er vårt verste problem,men vekten.

Et annet problem kan være fordeligen av fettet,dessuten hudfordelingen

Gammel 19-05-04, 21:41   #32
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Går det an å bli kvitt dem ??

HER finnes litt kjekk info om cellulitter.

hilsen queen of celliulites

Takk takk her sto det masse nyttig....Kanskje det hjelper Vi prøver dere..

Gammel 19-05-04, 23:17   #33
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Jeg er i sjokk etter de bilden Nille.... Det var sterk kost det....

Men når jeg får tenkt meg om, så føler jeg meg plutselig veeeeldig flott!!!
Så jeg får vel si takk...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 20-05-04, 08:02   #34
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Ok... har nå funnet ut at jeg ikke har celulitter. Mine groper er bare små skjønnhetsflekekr..

Men fra spøk til revolver.
Mitt beste råd, og det er faktisk veldig veldig godt!! Det er å kjøpe seg en real hampvott og hver bidige dag så frotterer du deg på celulittområdene til du blir rød og varm. Gjerne to ganger om dagen. Jeg gjør det under dusjen hver eneste dag. Det fjerner ikke bare døde hudceller, slik at man får en flott og glatt hud, men med tid så reduserer det celulittene BETRAKTELIG!
Jeg har i tillegg på noen klienter blandet oljer selv som er vanndrivende, sammentrekkende på huden og bedt dem smøre det inn etter frotteringen. De som har begynt med hampfrotteringen og oljene sverger til det og har kuttet ut alle andre celulittkremer.

Og om du synes at det er vondt med hampfrottering så tenk at vondt skal vondt fordrive og at de er faktisk en vanesak.

Og husk å gni mot hjertet. Fra leggene og opp mot lysken. Så får du satt igang systemet og fraktet bort dritt og vannansamlinger også!

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-04, 12:44   #35
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Carbokiller

Jeg har i tillegg på noen klienter blandet oljer selv som er vanndrivende, sammentrekkende på huden og bedt dem smøre det inn etter frotteringen.

Klienter.... Blir jo litt nysgjerrig nå.... Mener å ha lest i en annen tråd at du har vært og kjøpt sexy undertøy også...... Hva jobber du med da, Carbokiller

Fra spøk til alvor - deler du oljeblandingen med oss eller?

Fantasifull fra Fedonisten

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 20-05-04, 15:22   #36
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av magdalena

Men hva gjør man for å bli kvitt de,var spm her??

Det finner du i post # 8, 9, 13 og 18

kan godt hende u allerede har lest det nå. Sorry at jeg ikke svarte før, men av en eller annen grunn så jeg ikke posten din ! Beklager !

Gammel 20-05-04, 16:06   #37
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Tilbake til begynnelsen...Hva hjelper? Helt sant, jeg har studert cellulittene mine inngående i dag ...og det er mye mindre nå enn for et år siden. Jeg tror faktisk at lavkarbokostholdet har hjulpet.
Så nå vet jeg hva cellulitter er....Det er sukkerspinn

Gammel 20-05-04, 16:09   #38
MHM

MHM sin avatar

MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anne

Så nå vet jeg hva cellulitter er....Det er sukkerspinn

Ha-ha-ha!
Den var god, Anne. Men ellers så hørtes jo Carbokillers råd utprøvde ut da. På hennes KLIENTER... Enig med Fedonisten - dette hørtes suspekt ut...

Gammel 20-05-04, 16:12   #39
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Opprinnelig lagt inn av MHM

hennes KLIENTER... Enig med Fedonisten - dette hørtes suspekt ut...

hm...skal nok ikke grave for dypt i det der

Gammel 20-05-04, 16:47   #40
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

I og med at Carbokilleren antagelig sitter på flyet nå... Så er det vel på sin plass å avklare at klientene hun snakker om er noen hun har i forbindelse med sin naturterapaut-praksis...

Fant ikke igjen tråden hvor hun skrev yrket sitt akkurat nå... (Men jeg pleier å huske på slikt... )

Gammel 20-05-04, 16:55   #41
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Opprinnelig lagt inn av HP

I og med at Carbokilleren antagelig sitter på flyet nå... Så er det vel på sin plass å avklare at klientene hun snakker om er noen hun har i forbindelse med sin naturterapaut-praksis...

Fant ikke igjen tråden hvor hun skrev yrket sitt akkurat nå... (Men jeg pleier å huske på slikt... )

Vi trodde ikke noe annet;HP....

Gammel 20-05-04, 17:15   #42
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anne

Vi trodde ikke noe annet;HP....

Er helt klar over det... men vi har ca 120 lesere per dag her... ikke alle av dem som vet hva Carbokilleren jobber med da...

(Ikke at noen av dem har slik fantasi som Fedonisten da... )

Gammel 20-05-04, 17:19   #43
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

haha!!

Jasså, så dere tror jeg sitter på flyet dere? Vel.. ikke ennå. Vi drar klokken tre i natt. Så jeg er her ennå. Koffertene er pakket og alt er klart.
Og ja.... jeg er naturterapeut. Med sexy undertøy! Men driver en helt ordinær praksis m. bla.a. aromaterapi, soneterapi, øreakupunktur, healing + +. Itte no muffins her nei.

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-04, 17:24   #44
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Carbokiller

Jasså, så dere tror jeg sitter på flyet dere?
Itte no muffins her nei.

Hva???? Har ikke du dratt enda
Du bare går rundt og gleder deg du nå vel...Skjønner jeg godt.
Itte no muffins... neei trodde vel egentlig ikke det

Gammel 20-05-04, 17:25   #45
MHM

MHM sin avatar

Første bud: Baksnakk aldri noen du tror sitter på flyet.....

Gammel 20-05-04, 17:27   #46
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Opprinnelig lagt inn av MHM

Første bud: Baksnakk aldri noen du tror sitter på flyet.....

*thihi*

Gammel 14-03-05, 23:37   #47
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Informativ tråd!

Da jeg tok induksjon i høst, og tre-fire uker etterpå - så hadde halvparten av mine forsvunnet.. DEILIG! Men de er tilbake nå da Men om jeg starter hardcore lavkarbo igjen så forsvinner de nok.. Enda en grunn til å begynne å spise sunt igjen..

*tenke på at bikinsesongen nærmer seg*

Gammel 15-03-05, 08:55   #48
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Veldig mye av mine cellulitter ble borte med kiloene som forsvant, men de siste jævlene bak på låra ville ikke bort!

Så jeg begynte med en skikkelig GROV skrubbegele fra Loreal (billig, faktisk og!) også smører jeg meg med Nivea Firming cream.

Jeg har brukt skrubben og kremen annenhver dag i ca. 2mnd. nå og jeg har bare EN f.....jævel igjen..... Som også SKAL bort etterhvert!

Jeg skrubber til huden blir skikkelig rød og varm, og smører rikelig med krem etterpå, som jeg masserer godt inn.

Ikke har jeg bare blitt kvitt omtrent alt av celulitter, men jeg har fått så GLATT hud!!

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 15-03-05, 10:20   #49
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

bra tips!!!

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-03-05, 10:22   #50
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Hvis noen har blitt kvitt sine - og savner dem... ....så har jeg opptil en hel haug som jeg selger billig eller gir bort.....

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:53.