Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Selvbruning

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 17-01-09, 20:21   #26
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 47
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Selvbruning

Opprinnelig lagt inn av Kristin_B, her.

Hmm...vaffel...

Fyyyyy!!!

-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 20:24   #27
Kristin_B
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2008
Alder: 42
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Fyyyyy!!!

Lavkarbo
MEN jeg skal ikke ha jeg altså!! Kristin is still going stroooong!! Til og med i dag holdt jeg ut, selv om de spiste både burgere og pomfrites mm
Jeg skal jo ha sexy arms, og da kan man ikke spise sånt

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 00:27   #28
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Jeg bare måtte dele dette tipset med dere!!!

Jeg har prøvd mye selvbruning,
og da mener jeg MYYYE!!!!

Jeg har vært gul, orange, sjoldete og i det hele tatt....

Jeg har brukt mye penger på dyre produkter...

Og når man stortsett prøver alt en kommer over,
ja da må en jo treffe blink noen ganger.
Og det har jeg gjort NÅ!!!

DOVE Summer Glow

Selges på dagligvaren, koster en 50-lapp, og VIRKER!!!!

Den gir en gradvis KJEMPEFIN brunfarge,
også lukter den ikke kattepiss (slik mange selvbruningskremer gjør... )

ANBEFALES!!!!

Jeg bruker også denne!!

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 00:32   #29
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Men.... Jeg slter med å smøre ryggen! Kan tenke meg den er jevn og fin...

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 15:17   #30
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Det kalles visstnok dèt ja..
Skummelt og skummelt...? Jeg har lest alt jeg har klart å snuse opp om det, men ikke funnet noe som tilsier at det er direkte farlig..

Syns dette sier farlig: http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle2880012.ece

Gammel 21-01-09, 16:01   #31
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Alder: 38
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

oj hjelp det hadde jeg aldri turt!

men jeg bruker dove sin regelmessig, veldig fornøyd. Men nå har jeg begynnt å tenke på: hvor skadelig er det? mye kjemikaler?

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 18:10   #32
Kristin_B
Seniormedlem

Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sitat:

- De som selger dette sier at du blir brun, slank og kåt på en gang.

Oi..jeg vil også

Sitat:

- Du aner ikke om det du kjøper er mikset sammen i en garasje, eller om det faktisk er rett stoff.

eller kanskje ikke...

Ikke gjør det snuppa!! Du er jo hot hot hot som du er!!!

Gammel 21-01-09, 21:17   #33
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

okey jeg ser på nyhetene nå, det burde dere åsså gjøre ei som er lagt inn på sørlandet sykehus pga dette stoffet.i dag... skummelt!!

hilsen overskeptiske nøtta....

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 21:23   #34
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Signerer deg jeg, nøtta.. og synes IKKE du er overskeptisk

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 21:43   #35
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Og det stod om ei på NRK sine nettsider som hadde fått blå lepper av det

Gammel 23-01-09, 23:31   #36
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

.. og her.....

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=540235

Opprinnelig lagt inn av VG

Statens legemiddelverk går bredt ut og ber unge tenke seg om to ganger før de setter sprøyter med ulovlig melanotan for å bli brune: Det kan være livsfarlig.

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 13:45   #37
Kristin_B
Seniormedlem

I'm using Aco Sunkissed bodylotion!! Synes den er god jeg!!

Gammel 25-01-09, 13:23   #38
Cammis
Medlem

Medlem siden: Jan 2009
Cammis er på en erverdig vei

For å få et godt og varig resultat Må man skrubbe først og så smøre seg inn med en lett body lotion!!! Dette gjelder enten du bruker spray/gele eller krem.

Cammis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite karbohydrater Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 22:43   #39
QueenConnie
Medlem

QueenConnie sin avatar

Hvor: Flisa
QueenConnie er ny på veien

jeg var så dum å brukte solarium i dag jeg.
ÅÅÅÅH, jeg er så utrolig brent over HELE kroppen. gud, helt sinnsykt!!!

QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 22:44   #40
QueenConnie
Medlem

QueenConnie sin avatar

ser ut som en rosa gris vetj

QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 22:45   #41
Kristin_B
Seniormedlem

fydda!! Kjente du ikke at du ble varm?? Var da voldsomt til styrke da

God bedring, føler med deg!!

Gammel 25-01-09, 22:51   #42
QueenConnie
Medlem

QueenConnie sin avatar

fydda!! Kjente du ikke at du ble varm?? Var da voldsomt til styrke da

God bedring, føler med deg!!

sovna vettu! var på legevakta før i dag 1 grads forbrenning på hele kroppen og 2 grads forbrenning i ansiktet!

Jeg fikk svigers til å anmelde det solarium stedet for feil bruk av rør til det derre ... ehm.. soliariumsforbudet eller ett eller anna

Gammel 25-01-09, 22:52   #43
Kristin_B
Seniormedlem

Åååååh.... Jeg er full av medfølelse!!!

Gammel 25-01-09, 22:58   #44
QueenConnie
Medlem

QueenConnie sin avatar

Åååååh.... Jeg er full av medfølelse!!!

takk jeg trenger litt medfølese, fordi jeg tør ikke å gå ut av døra nå på minimum 4 dager! hehe

Gammel 25-01-09, 23:00   #45
Kristin_B
Seniormedlem

Huff..det skjønner jeg Håper du har anledning til å ta det med ro noen dager da!

Gammel 25-01-09, 23:41   #46
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

åh nei så ille, men hvor lenge lå du der?

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
Gammel 25-01-09, 23:42   #47
QueenConnie
Medlem

QueenConnie sin avatar

Huff..det skjønner jeg Håper du har anledning til å ta det med ro noen dager da!

selvfølgelig, har jo full sykemelding da skal det gå bra...

Gammel 25-01-09, 23:42   #48
QueenConnie
Medlem

QueenConnie sin avatar

Opprinnelig lagt inn av nøtta, her.

åh nei så ille, men hvor lenge lå du der?

bare 18 minutter, men det var noe galt med røra gitt, ble svidd straks!

18 minutter er jo det jeg gjør heeeele tiden.. så skjønte ingenting, når jeg kjente det svei som ett uvær.

Gammel 25-01-09, 23:44   #49
Kristin_B
Seniormedlem

Burde det ikke være en plakat om at rørene nettopp er skiftet da?? Herregud, stakkars menneske!!

Gammel 25-01-09, 23:48   #50
QueenConnie
Medlem

QueenConnie sin avatar

Burde det ikke være en plakat om at rørene nettopp er skiftet da?? Herregud, stakkars menneske!!

burde det gitt men var ikke det, ifølge han sinte mannen som eier solstudioet også, mente det var feil rør i tilegg til den solsenga!

ikke noe mer solarium på meg tror jeg
næmmen itte sikker..... om jeg tør da

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:03.