Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Har du prøvd "CUUR"?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 22-01-09, 19:52   #26
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Har du prøvd "CUUR"?

Også kom jeg til å savne DJWB etter at jeg så avataren han i tråden....

Lurer på åssen det går med han.... Har sendt PM men ikke fått svar....

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 22:15   #27
vito
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2009
vito er på en erverdig vei

Hei, kan værtfall skrive postift om en karboblock produkt som føres av pf,life og andre. Dette er et produkt som er ekstrakter fra kidney bønne. Produkte er prøvd ut av mange, blant annet av en jeg kjenner som driver aktiv kropsbygging. Han bruker produkte når han feks skal kose seg med ei øl, spise kake osv osv. Desuten har Jostein Ødegården på PF klinikken testet ut dette produkte. Har snakket med "gutten" selv med flere anledninger og han har fortalt han testet ut dette produkte siden han lurte på dette. Han forteller om dette i en artikkel på iform.no. Ja reklame for produkte pf selger, men også siden han selv vet at det fungerer og bruker det selv.

Dette er ikke et slankeprodukt, men et produkt som kan hjelpe oss hvis vi vet vi blir og få i oss alt før mye karber.

går selv på ketolyse sammen med dama (derfør nicket våres) og vi begge skal prøve dette ut i løpet av helgen. Blir og lage en tård her inne og fortelle om mine og hennes erfaringer.

vito er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 07:53   #28
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av vito, her.

Hei, kan værtfall skrive postift om en karboblock produkt som føres av pf,life og andre. Dette er et produkt som er ekstrakter fra kidney bønne. Produkte er prøvd ut av mange, blant annet av en jeg kjenner som driver aktiv kropsbygging. Han bruker produkte når han feks skal kose seg med ei øl, spise kake osv osv. Desuten har Jostein Ødegården på PF klinikken testet ut dette produkte. Har snakket med "gutten" selv med flere anledninger og han har fortalt han testet ut dette produkte siden han lurte på dette. Han forteller om dette i en artikkel på iform.no. Ja reklame for produkte pf selger, men også siden han selv vet at det fungerer og bruker det selv.

Dette er ikke et slankeprodukt, men et produkt som kan hjelpe oss hvis vi vet vi blir og få i oss alt før mye karber.

går selv på ketolyse sammen med dama (derfør nicket våres) og vi begge skal prøve dette ut i løpet av helgen. Blir og lage en tård her inne og fortelle om mine og hennes erfaringer.

Hehe... Er du selger eller?

Jeg har prøvd disse jeg og det hjalp ikke en dr***

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 08:19   #29
vito
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2009
vito er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Hehe... Er du selger eller?

Jeg har prøvd disse jeg og det hjalp ikke en dr***

Hehe, morsomt du nevnte det. Er faktisk selger, men selger ikke kosttilskudd. Har ikke synket så lavt enda

Driver selv med salg av offshore løsninger, og veiledning innen HMS.
Så har vel litt lett og formulere meg som en selger på privaten også .

Men er jo selv skeptisk, og skal derfør prøve ut disse selv. Vet andre så har fått gode resultater med disse, så muligheten før det skal fungere er jo tilstede. Og ser man på det litt vitenskaplig så ble jo disse kidney bønnene brukt til og kontrolere kosten langt tilbake i tid. Så jeg har litt tru på dette produktet. Men i frykt av at det kan fungere siden jeg innbiller meg det, så skal madammen få prøve disse. Hun er også på ketolysekuren og hun skal ikke få vite om hva disse pillene hjelper før, og så skal hun få gleden av og spise litt kake osv til helgen siden vi skal i bursdag. Så finner vi fort ut hvordan dette fungerer

(føler meg litt slem over før min bedre halvdel. Hun blir jo rene forsøkskaninen min )

vito er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Forklaring på insulinresistens MHM Dr Lindbergs 87 09-12-11 14:26
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:16.