Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Fort gjort å gå ut av ketose?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 17-08-08, 15:27   #26
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Fort gjort å gå ut av ketose?

Vel har ikke akkurat sondert terrenget ang gotteri for jeg har det bare så utrolig flott uten
Kan kanskje anbefale deg følgende sider som du kan sjekke ut, der har de gotteri helt uten karbs
www.dialife.dk
www.lavkarbocafe.no
www.lavkarbopikene.no

Håper dette er til hjelp

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 18:46   #27
Magga Dutti
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Magga Dutti har en fantastisk aura rundt segMagga Dutti har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Vel har ikke akkurat sondert terrenget ang gotteri for jeg har det bare så utrolig flott uten
Kan kanskje anbefale deg følgende sider som du kan sjekke ut, der har de gotteri helt uten karbs
www.dialife.dk
www.lavkarbocafe.no
www.lavkarbopikene.no

Håper dette er til hjelp

Tusen takk.
Ja, jeg har ikke hatt behov for noe enda jeg heller, men det er jo greit å vite hvis man blir desperat en dag.

Magga Dutti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 21:16   #28
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Ja er igrunn veldig greit. Har prøvd dialife.dk jeg da. Kjøpte drops og karameller. Pluss lavkarbo pitabrød og lavkarbo tortillalefser(mama lupes)

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 21:34   #29
scartz
Seniormedlem

scartz sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 38
scartz er ny på veien

Noen som har lyst til å dele symptomer med ang det å dette UT av ketose? Jeg blir ofte dårlig i magen og oppblåst, men jeg er usikker om det er pga at jeg faller ut av ketose..

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 21:38   #30
Bulldog
Gjest

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Noen som har lyst til å dele symptomer med ang det å dette UT av ketose? Jeg blir ofte dårlig i magen og oppblåst, men jeg er usikker om det er pga at jeg faller ut av ketose..

Man bør egentlig ikke merke det i det hele tatt, forutsatt at man ikke har en betydelig blodsukkerstigning med påfølgende blodsukkerfall.

Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 22:34   #31
Aryana
Juniormedlem

Hvor: Oslo
Aryana er på en erverdig vei

Jeg kjøper av og til sjokolade fra sukkerfritt, de har mange forskjellige men
jeg syns mørk sjokolade smaker best! Kun 2 karbs per 100 gr kan kjøpes på Ica
eller www.sukkerfritt.no

Aryana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 22:35   #32
Aryana
Juniormedlem

Aryana er på en erverdig vei

Beklager her er riktig adr: www.sukkerfritt.com

Aryana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 10:09   #33
Flisa
Medlem

Flisa sin avatar

Hvor: Bærum
Flisa er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Jeg blir oppblåst og dårlig i magen når jeg havner "frivillig/ufrivillig" ut av ketose. Merker det også på andre områder. Jeg får utrolig vondt i hodet! Blir trøttere

Jeg tror dette er fordi jeg faller ut av ketose.

Flisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 10:16   #34
scartz
Seniormedlem

scartz sin avatar

Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 38
scartz er ny på veien

Ja det er det jeg også har opplevd! Evig mye luft i magen, vond i hodet, og ALTFOR mange do-turer.. Men jeg vet liksom ikke om det er pga at jeg faller ut av ketose. Derfor jeg lurte på hvordan andre opplever det.

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 20:51   #35
Insyga
Medlem

Medlem siden: Jun 2011
Insyga er på en erverdig vei

hei hei.
Jeg fikk helt hetta da jeg leste at man ødelegger effekten av ketose for hver gang man sprekker, så man forbrenner dårligere for hveer gang.
Finner ikke noe mer fakta om det. Noen fler som vet at det stemmer av erfaring??
Ellers merker jeg null forandring av å falle ut av ketose, det eneste jeg ser det på er sticksen. Synes ikke at jeg gjør noe annet enn å telle karber, hvis jeg skal bli livredd for å falle ut av ketose, og vite at forbrenningen min allerede er litt ødelagt, så dropper jeg lavkarbo, for jeg orker ikke flere hysteri-kurer. Jeg trenger en livsstil som gjør jeg kan skeie ut/går på en smell fire ganger i året, uten at jeg ødelegger alt for alltid. Om det forsinker nedgangen med en uke for hver utskeielse, eller om jeg legger på meg en kg for hver gang, så er det greit, men om det nedsetter forbrenningen min for alltid, så takker jeg for meg.

Insyga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 22:04   #36
Ueland
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2010
Ueland er på en erverdig vei

Har du noen kilder som tilsier at forbrenningen er ødelagt for alltid? høres litt rart ut

Ueland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 23:45   #37
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Tror veldig mange med fordel kunne kuttet ut stixene! Kroppen ordner selv, om vi bare gir den mulighet! Stix=stress=vektstagnasjon for de som skal ned i vekt!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 00:47   #38
Insyga
Medlem

Medlem siden: Jun 2011
Insyga er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Ueland, her.

Har du noen kilder som tilsier at forbrenningen er ødelagt for alltid? høres litt rart ut

Var jeg som fikk intrykk av det av denne tråden, ble så forvirret bare, men har roa ned egga siden da..
Bør roe ned på sticksa ja, hadde ikke trodd at 30 karber var så krise uten dem, selv om jeg ville jo ikke spist så mange karber pr dag uansett. Takk for svar

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=46054

Insyga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor fort kommer man i ketose? Og flere som fikk diare første dagen? høna Ketolysekuren 6 27-11-10 12:22
Hvor fort kan man gå ut av ketose? Lava Ketolysekuren 5 31-01-08 21:33
Hvor fort ut av ketose? Teletubbien Ketolysekuren 2 18-04-07 12:28

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.