Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Døde av lavkarbo?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 02-10-09, 22:35   #26
Bulldog
Gjest

Sv: Døde av lavkarbo?

Faen, disse lavkarbogreiene er jo farlige! Jeg kutter ut med en gang. Pizza, tenker jeg. Best jeg fyller på ordentlig med øl også, bare for sikkerhets skyld... Vil jo ikke dø, heller.

Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 22:44   #27
Bæret
Medlem

Bæret sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Bæret har en fantastisk aura rundt segBæret har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Spis en kotelett til frokost - og dø av hjerteinnfarkt til lunsj!

Bæret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 23:30   #28
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Tror det skal litt mer til å dø av en livsstilsykdom som hjertesvikt grunnet dårlig kosthold på en så ung pike. Og på lavkarbo er det helt umulig - men det vet vi jo! Den artikkelen var helt latterlig.

Og hva står det egentlig i artiklen? Det står to setninger om jenta - og resten er ren skepsis til lavkarbodietter. Jentas diett "den aktuelle dagen" skal ha bestått av (...) Hallo!! Spis en kotelett til frokost - og dø av hjerteinnfarkt til lunsj!

Har ikke lest alle innlegga, men vil bare tilføre at det er mange som har dødd under sportaktiviteter også. Skal man da konkludere med at trening er farlig???

Gammel 02-10-09, 23:52   #29
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Har ikke lest alle innlegga, men vil bare tilføre at det er mange som har dødd under sportaktiviteter også. Skal man da konkludere med at trening er farlig???

Vel, alle ambulansene i Oslo var opptatt under Oslo maraton!

Og hvor mange idrettsutøver har ikke blitt skadet for livet pga sporten de har drevet med!

Mitt eget gode forsett om å trimme gikk i vasken da jeg røk den store muskelen i leggen! Tilbrakte en natt på sykehus, 6 uker i rullestol og vil aldri bli bra!
En av mine treningskompiser røk senen til kneskjellet og kommer heller aldri til å bli fin igjen!

Trening sunt!!!

Gammel 03-10-09, 00:08   #30
Brimstone
Seniormedlem

Brimstone sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det hender noen kaller ketose for ketosis, også.

Og Cetouse

Gammel 03-10-09, 00:10   #31
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Det er jo ganske tragisk, men så sant, så sant. Og allikevel er det ingen leger som advarer mot orientering eller fotball... Eller en drøss aviser som skriver useriøse artikler om idrettens farer. Hopp og utfor er heller ikke helt sunt for helsa...

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 00:14   #32
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Hopp og utfor er heller ikke helt sunt for helsa...

Eller dans! Finnes det en danser som ikke har ødelagte bein? (og lunger )

Gammel 03-10-09, 00:27   #33
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Eller dans! Finnes det en danser som ikke har ødelagte bein? (og lunger )

Kulekjøring er heller ikke snill mot bein og knær, likevel oppfordres unge jenter til å begynne på kurs...

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 10:41   #34
Bulldog
Gjest

Absolutt!

Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 10:58   #35
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Det er også farlig å leve, man dør jo til slutt!
Hvorfor er det ingen som belyser den åpenbare problematikken med konsekvensen av denne livsfarlige tingen vi kaller 'livet'

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar

Emneord
karbo dødsoffer, lav

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins døde ikke av hjerteinfarkt Dag Viljen Poleszynski Atkins kosthold 42 02-05-10 17:52
Døde av for mye vann elian Generell diskusjon 19 24-01-09 18:34
Dr. Atkins døde av blodpropp? paprika Generell ernæringsdebatt 19 08-09-06 15:48
Atkins døde av overvekt? rsy Generell diskusjon 6 15-05-05 01:39
Atkins var jo overvektig da han døde... Iset Atkins kosthold 5 12-03-05 02:35

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:21.