Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#27 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jan 2011
![]() |
Sv: Hvorfor går jeg ikke ned i vekt? Har faktisk gått opp!Hei. Noen som kan hjelpe? Jeg begynte på Ketolyse mandag 31.1-2011. De 3 første dagene gikk jeg ned tilsammen 2.5 kg. Ligger på 15 karbo og drikker litt i overkant av 3 liter vann om dagen.Går tur i en halv time hver dag.Har ikke spist noe sukkerholdig,drukket brus,tyggis eller andre godsaker.... MEN....nå ,de to siste dagene har vekta faktisk gått opp tilsammen 1 kg over 2 dager. Det var jo ikke meningen da....!! Hva skjer? Bør jeg kanskje redusere litt på karbohydratene? Jeg er også i Ketolyse. Stiksen viser at jeg ligger en plass litt over 10 og under 50. HVA GJØR JEG?? Trenger råd |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#28 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Hvorfor går jeg ikke ned i vekt? Har faktisk gått opp!Jeg har 35 kg som skal bort ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor går jeg ikke ned i vekt? Har faktisk gått opp!
Da er det litt tøffere å gå ned i vekt - du er jo normalvektig i forhold til BMI'n din. Lavkarbo er vektregulerende, slik at det er ikke sikkert ditt syn på idealvekt og kroppens syn på idealvekt er det samme... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#30 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Slutt og tull og søk opp lignende tråder snarest. Les de! Du har ikke engang holdt på i EN UKE enda, så kul ned og pust rolig! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#31 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() |
Nå er ikke jeg noen mester i dette, startet selv for vel to uker siden. Har prøvd for fem år siden med relativt vellykket resultat. Det jeg gjør annerledes denne gang (har gått ned nesten 5 kg på disse ukene) er at jeg er påpasselig med å spise nok fett. Jeg anbefaler deg siden diett.no, hvor du legger inn hva du spiser eller planlegger å spise for hver dag. Du får da klart frem hvor mye fett kosten din består av pr. dag. Dette oppfatter jeg som svært nyttig. Jeg har også en kalorigrense pr. dag også denne kan jeg følge på denne nettsiden. Kalorigrensen blir autotamatisk regnet ut, ut i fra startvekt og målvekt/-dato. Her har jeg tatt godt i, ingen vits i å ha uoverkommelige mål. Jeg lager ingen "etterligninger" av karborik mat foreløpig og sukrinposen er ennå ikke åpnet. Passer på å ikke spise noe som erfaringsmessig trigger søtsuget hos meg. OG ikke minst, jeg presser katbohygratene ned, og ligger ange dager ikke på mer enn 6 pr. dag, I helgene har jeg unnet meg litt over KALORI-grensen, men ingenlunde over KARBOHYDRAT-grensen. Jeg har ikke økt aktivitetsnivået mitt, det er mitt "hemmelige" våpen når vekta stopper opp. :-) Lykke til ! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker
![]() |
![]() |
#32 |
Nytt Medlem
Alder: 43
![]() |
Sv: Hvorfor går jeg ikke ned i vekt? Har faktisk gått opp!Jeg har nå vært i ketose i over to uker, og har følt at jeg har blitt smalere over magen. Ganske mye egentlig. Min samboer har kommentert at det er mindre å holde rundt. Gikk på vekta i dag, og må innrømme at jeg ble litt skuffet. Bare to kilo er vekk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Supermoderator
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Det vet bare din kropp |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse
![]() |
![]() |
#34 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor går jeg ikke ned i vekt? Har faktisk gått opp!hvor er alle disse som raser ned i vekt mange kg per uke??? de FÅ som gjør det er stort sett menn og veldig overvektige.. svært få som raser ned kjempemye! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
![]() |
![]() |
#35 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Og jeg brukte et år på å gå ned mine første 20 kilo.
![]() |
![]() |
#36 |
Nytt Medlem
Alder: 43
![]() |
Det kan du si, men når det står i Ketolyseboka at legen blir skuffet over en vektnedgang på 2-3kg på to uker, så forventer man kanskje mer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Sv: Hvorfor går jeg ikke ned i vekt? Har faktisk gått opp!Husk at dette er de to første ukene det er snakk om, og mange mister mye første uka (vann, ikke fett). Noen igjen har kanskje mindre vann å tyne ut, og går derfor ikke ned så voldsomt mye de første ukene. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag
![]() |
![]() |
#38 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Sv: Hvorfor går jeg ikke ned i vekt? Har faktisk gått opp!Har Torkil sagt at han blir skuffet over en vektnedgang på 2-3kg??? Jøss.. det hørtes rart ut |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
![]() |
![]() |
#39 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Nord-Norge
![]() |
Sv: Hvorfor går jeg ikke ned i vekt? Har faktisk gått opp!Man går nok ned veldig forskjellig.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! | Iset | Lavkarbo generelt | 28 | 20-10-11 19:43 |
Ikke gått ned i vekt enda ... | frkDoug | Ketolysekuren | 4 | 23-02-10 08:23 |
Nå tror jeg faktisk ikke jeg orker mer! | elian | Kostholdsfilosofier | 17 | 17-02-09 18:06 |
Hvorfor går jeg ikke ned i vekt? | Thalen | Ketolysekuren | 13 | 12-02-09 08:44 |
Man tåler faktisk ikke så mye alkohol | AltforStor | Ketolysekuren | 10 | 21-08-07 08:40 |