Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Gjest
|
Sv: Hvor viktig er vitaminene?
Små variasjoner i væskebalansen som følge av variasjoner i mineralinntak er naturlig, ufarlig, og ikke noe å bry seg om. |
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppland
Alder: 53
![]() |
Jeg gjør som deg, veier meg (nesten) hver dag, bare for å se variasjonene og legge merke til hva som gir utslag på vekta, siden jeg ikke teller karber (men tester jevnlig med keto-stix og har vært i ketose siden dagen etter jeg starta) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Har nådd målet, så det vil tiden vise :)
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
![]() |
Veier meg hver dag, bare for å se hva som gir utslag på vekta - og hvor mye utslag det gir |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor viktig er vitaminene?Men gir det en ærlig pekepinn på hva som gir utslag da? Vekten kan vel variere helt tilfeldig, og av ting man ikke kan gjøre noe med som feks. syklus, toalettbesøk, vanninntak og annet? Jeg hadde ikke stolt på at det automatisk var noe jeg hadde spist om vekten svingte fra dag til dag.
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem
![]() |
Men når man ser et mønster i løpet av litt over en mnd da? Jeg noterer hva jeg spiser/drikker/piller/syklus osv i tillegg til vekt og mål, og kan helt klart se sammenhenger mellom div ting, ikke bare fra dag til dag men i løpet av en uke eller to også |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvor viktig er vekta for deg? | Trillian | Generell ernæringsdebatt | 17 | 11-11-08 12:27 |
Hvor viktig er ketolysetablettene? | Håpefull | Ketolysekuren | 17 | 03-11-08 23:02 |
Hvor viktig er ketolyse-tab? | Kikkeline | Ketolysekuren | 3 | 10-09-08 12:58 |
Hvor kjøpe vitaminene? | breeze | Ketolysekuren | 4 | 15-01-08 15:09 |
Hvor viktig er karbohydrater? | caja | Lavkarbo generelt | 17 | 12-05-05 17:02 |