Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Hvor viktig er vitaminene?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 24-05-10, 19:45   #26
Bulldog
Gjest

Sv: Hvor viktig er vitaminene?

Opprinnelig lagt inn av Flippy, her.

Men, er det da tablettene som gjør at jeg samler vann? Og det kan da ikke være spesielt gunstig?

Små variasjoner i væskebalansen som følge av variasjoner i mineralinntak er naturlig, ufarlig, og ikke noe å bry seg om.

Og, slutt å veie deg hver dag

Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 08:15   #27
Flippy
Medlem

Flippy sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppland
Alder: 53
Flippy er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Hvor ofte man veier seg er veldig individuelt!
Mange gjør som meg, veier seg hver dag, men har bare en dag i uken som teller, feks torsdagene!
Da skriver jeg ned vekten, måler blodsukker (dia2) og justerer evnt ticker!
Andre tar snittet av alle ukens dager!

Noen blir ekstremt stresset av tallene på vekten og stapper hele vekta langt inn i et skap eller rett og slett kaster den!
Kanskje man har bedre av å bare bruke målebånd?

Man må rett og slett finne ut hva som passer for en selv!

Jeg gjør som deg, veier meg (nesten) hver dag, bare for å se variasjonene og legge merke til hva som gir utslag på vekta, siden jeg ikke teller karber (men tester jevnlig med keto-stix og har vært i ketose siden dagen etter jeg starta) Jeg har fast dag hvor vekta er tellende, og det er fredager, det samme gjelder målene - jeg måler et par ganger i uka, men fredag er tellende også der Tickeren oppdaterer jeg litt sånn dann og vann...... For meg er ikke vekta veeeeeeldig tellende, da jeg ikke er sykelig overvektig og vil ned ene og alene pga egen trivsel!

Flippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har nådd målet, så det vil tiden vise :) Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 08:18   #28
Flippy
Medlem

Flippy sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Små variasjoner i væskebalansen som følge av variasjoner i mineralinntak er naturlig, ufarlig, og ikke noe å bry seg om.

Og, slutt å veie deg hver dag

Veier meg hver dag, bare for å se hva som gir utslag på vekta - og hvor mye utslag det gir Bare fordi det er interessant å se, ikke for at jeg blir stressa over oppgangen.....

Flippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har nådd målet, så det vil tiden vise :) Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 08:39   #29
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Men gir det en ærlig pekepinn på hva som gir utslag da? Vekten kan vel variere helt tilfeldig, og av ting man ikke kan gjøre noe med som feks. syklus, toalettbesøk, vanninntak og annet? Jeg hadde ikke stolt på at det automatisk var noe jeg hadde spist om vekten svingte fra dag til dag.

Gammel 25-05-10, 10:34   #30
Flippy
Medlem

Flippy sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men gir det en ærlig pekepinn på hva som gir utslag da? Vekten kan vel variere helt tilfeldig, og av ting man ikke kan gjøre noe med som feks. syklus, toalettbesøk, vanninntak og annet? Jeg hadde ikke stolt på at det automatisk var noe jeg hadde spist om vekten svingte fra dag til dag.

Men når man ser et mønster i løpet av litt over en mnd da? Jeg noterer hva jeg spiser/drikker/piller/syklus osv i tillegg til vekt og mål, og kan helt klart se sammenhenger mellom div ting, ikke bare fra dag til dag men i løpet av en uke eller to også

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor viktig er vekta for deg? Trillian Generell ernæringsdebatt 17 11-11-08 12:27
Hvor viktig er ketolysetablettene? Håpefull Ketolysekuren 17 03-11-08 23:02
Hvor viktig er ketolyse-tab? Kikkeline Ketolysekuren 3 10-09-08 12:58
Hvor kjøpe vitaminene? breeze Ketolysekuren 4 15-01-08 15:09
Hvor viktig er karbohydrater? caja Lavkarbo generelt 17 12-05-05 17:02

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:31.