Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Atkins-bar?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 23-07-10, 12:56   #26
Linkan
Nytt Medlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bodø
Alder: 42
Linkan er på en erverdig vei

Sv: Atkins-bar?

Hei igjen Morthy!
Tusen takk for svar Jeg har spist disse barene siden jeg begynte på lavkarbo. Har ikke merket noe søtsug, blitt dårlig eller vektstopp. Når har heller ikke søtt vært mitt problem så det kan jo være grunnen til jeg ikke får søtsug heller. Jeg har fått dette akutt problemet etter jeg begynte med lavkarbo. Har ikke hatt problemer med blodsukkeret mitt før nå, men håper det er noe som vil stabilisere seg siden jeg trives med denne livsstilen og går ned i vekt samtidlig Så du var en av de som syntes det var greit å unne seg noe innimellom å jeg er helt enig. Det er en av grunnene til at jeg faktisk klarer denne livsstilen

Linkan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 13:14   #27
morthy
Medlem

morthy sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppegård kommune utenfor Oslo
morthy er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Linkan, her.

Hei igjen Morthy!
Jeg har fått dette akutt problemet etter jeg begynte med lavkarbo. Har ikke hatt problemer med blodsukkeret mitt før nå, men håper det er noe som vil stabilisere seg siden jeg trives med denne livsstilen og går ned i vekt samtidlig

Hm, det var rart... Jeg trodde høykarbomaten var skyld i at jeg hadde det sånn tidligere... Uansett så er jeg kvitt problemet, jeg blir ikke sulten på samme måten lengre og det er veldig deilig.. Jeg måtte også alltid ha noe i veska som jeg kunne ta med en gang.
Håper det er et forbigående problem for deg...

morthy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 13:53   #28
Linkan
Nytt Medlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bodø
Alder: 42
Linkan er på en erverdig vei

Får satse på at det er noe som vil gå over med tid Det som er godt med å ha kuttet ned på karber er jo at jeg faktisk blir sulten 2-3 timer etter et måltid. Blir ikke "stappa" i mange timer etter jeg har spist så får i meg fler små måltider iløpet av en dag Lykke til videre

Linkan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-07-10, 16:54   #29
Nuvian
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2010
Nuvian er på en erverdig vei

1 atkins bar funger greit hos meg, men syns vekta står litt stille hvis jeg spiser dem flere dager på rad, anbefaler ikke og ta sjansen med dette.

Nuvian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 23:56   #30
bjørnemor
Medlem

bjørnemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
bjørnemor er på en erverdig vei

Ja, jeg spiser på følelser så den var kanskje retta mer mot meg jeg vet ikke.. og jeg har et enorm søtbehov som jeg tror mye av det ligger i at jeg spiser brød og poteter.

Nå har jeg prøvd så godt jeg kan både å bake brød som bare smaker kake.. spise fet mat feks middag flere ganger.. får bare mageknip og diare av det. Det går ikke..

Jeg går til psykolog for å få orden på følelseslivet, men det er ikke gjort igår så det vil ta lang tid.

Imellomtiden må jeg prøve å leve og finne en balanse i kostholdet. Jeg merker fort at det ikke bare er psykisk behov når det gjelder søtt..

En levestil passer ikke nødvedigvis for alle heller.. det gjelder å finne ut akkurat hva som skal til for at man skal lykkes..

Når jeg finner *brødet* mitt vil halvparten av denne jobben være gjort. For jeg er ikke en middagsspiser flere ganger om dagen. Heller ikke salat, bacon eller egg.

Etter så mange slankekurer i mitt 35 års lange liv vet jeg at det dreier seg ikke om en ny diett. Jeg vet lavkarbo er en livsstil. Men hvis jeg skal spise noe fordi det er lavkarbo og det egentlig byr meg imot så føler jeg at jeg er på diett. Jeg vet at jeg har lavtoleranse for karbohydrater så brød burde ikke være noe jeg skulle spise. Men jeg er ærlig ovenfor meg selv og jeg kan IKKE LEVE uten brød!!!

Har ikke gitt opp helt ennå.. bare noen tanker fra meg..

Gammel 27-07-10, 08:52   #31
Karissima
Seniormedlem

Karissima sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av bjørnemor, her.

Nå har jeg prøvd så godt jeg kan både å bake brød som bare smaker kake.. spise fet mat feks middag flere ganger.. får bare mageknip og diare av det. Det går ikke..

Når jeg finner *brødet* mitt vil halvparten av denne jobben være gjort. For jeg er ikke en middagsspiser flere ganger om dagen. Heller ikke salat, bacon eller egg.

Men jeg er ærlig ovenfor meg selv og jeg kan IKKE LEVE uten brød!!!

Har du prøv Karins beste brød ? Det smaker som vanlig grovt brød

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25639

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins er best! Fridolina Nyheter / media 13 27-03-07 19:53
[Atkins] Spiser dere bare kjøtt & fett på Atkins? HP Spørsmål og svar 1 04-09-05 23:20
4 dag på Atkins Linie Induksjonen 6 06-01-05 03:37
Ny Atkins bok! Atkins Diabetes Revolusjonen! HP Atkins kosthold 0 29-07-04 20:32
Selges: Boken ATKINS FOR LIVET av Dr. Robert C. Atkins rsy Generell diskusjon 2 25-04-04 20:52

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:10.