Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Sukker i barneyoghurt

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 12-06-11, 12:04   #26
Klara
Seniormedlem

Klara sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 44
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Sukker i barneyoghurt

Jeg synes egentlig ikke det jeg heller, men fant bl.a. en isoppskrift på fedon.no med alt det der, i tillegg til fruktose. Og en nøttemüsli med frukt.

Ja ja, var ikke meningen å lage en diskusjon om hvorvidt man bør spise yoghurt eller ikke :gjeip:

Føler at "mysteriet" er løst, da, med hjelp fra dere! Altså: ca 5.5 g fra yoghurten, et par g fra frukten og 6 g tilsatt sukker.

I den andre diskusjonen var det noen som linket til denne artiklen, om barn og sukkeravhengighet. Veldig interessant, og jeg kjente igjen mye hos meg selv både som barn og ungdom. Og det får meg til å lure på om jeg hadde fått PCOS dersom jeg ikke hadde levd på sukker i oppveksten.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kunstig sukker lagres som vanlig sukker av kroppen? sandy_sks@hotmail.com Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 10-05-11 09:17
Sukker? mette_moj Generell ernæringsdebatt 21 20-03-11 19:32
Ja-sukker? supha Ketolysekuren 4 27-02-10 20:41
Sukker? frk.slankelyst Ketolysekuren 7 01-10-07 16:44
Sukker Alkoholer eller Sukker Arter ... miss_celica_83 Lavkarbo generelt 2 23-05-07 17:53

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:52.