Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Høykarbodag, hvor ofte?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 05-10-11, 10:09   #26
maysa
Seniormedlem

maysa sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: buskerud
maysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snill

Sv: Høykarbodag, hvor ofte?

kansje dette kan være noe http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=48436

maysas journal
vekt 29/9- 121,8 vekt 6/10-120,3
maysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: være litt forsiktig med karbene Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 13:33   #27
Engledans
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.

Må det være egg og bacon du skal tvinge i deg da? Hva med å lage noen lavkarboknekkebrød etter oppskrift her inne, ha på smør og pålegg? Eller let litt rundt i oppskriftene og se om du får noen tips? Jeg lagde knekkbrød for første gang på lørdag og det var jo så kjapt og enkelt. Og da har jeg noe stående fremme som går fint å spise uten å få i meg for mye karber og som ikke krever tilberedning annet enn å lesse på pålegg... De er jo også greie å ta med seg om man skal ut av huset og vil utsette frokosten...

Hva med å utsette å spise til f.eks. 11-tiden og heller spise godt når du evt er virkelig sulten?

Jeg har prøvd med knekkebrød, og uten knekkebrød, spiser knekkebrød nå og innimellom, er ikke i form, så har ikke orka å bake nye i det siste.
De nesten 3 kiloene jeg har skrytt av etter høykarbodagene, har jeg nesten gått opp igjen da.....sukk....føler at jeg sliter meg ihjel for ingenting.Jeg er redusert pga mistanke om Fibromyalgi, og vet snart ikke om jeg orker å sloss på alle kanter lengre.Jeg må litt i tenkeboksen tror jeg.

Gammel 05-10-11, 13:51   #28
maysa
Seniormedlem

maysa sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: buskerud
maysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snill

hei igjen

siden du har veldig mye strs rundt deg pga mistanker om fibro ...om tanke om vektnedgang osv så kansje kroppen bare bremser deg helt. hva om du prøver og få deg noen dager med og bare slappe av med ALT altså kun dropp hvetmel, sukker og de værste fellene og bare kose deg. gjør ting du kan glede deg over ?
slenger ut en tanke her....kansje det ikke var høy karbene du gikk ned av ...men av at du slappet av og slpp stresset ut av kroppen siden de nå kommer smygene på igjen...som sagt bare tanker

maysas journal
vekt 29/9- 121,8 vekt 6/10-120,3
maysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: være litt forsiktig med karbene Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor ofte kan man intervalltrene? mofe Trening 18 01-08-11 00:16
Hvor ofte MÅ jeg spise? Imali Ketolysekuren 2 23-09-09 20:15
God dessert, hvor ofte? Budeia Ketolysekuren 2 10-04-08 13:12
Hvor ofte veier du deg? synne Generell diskusjon 14 01-01-05 04:10

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:31.