Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Proteiner

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-10-11, 20:52   #26
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Proteiner

Opprinnelig lagt inn av annor, her.

Jeg må bare spørre....du spiser ikke sukkerfrie pastiller eller tyggis? Personlig ser jeg at det var synderen for min del. Selv bare en-to kunne ødelegge... Ellers har du jo fått mange flotte forslag!


Godt poeng men nei det gjør jeg ikke. Spiser ikke noe sånt.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 21:29   #27
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Proteiner

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Skrev oppe her ja at jeg har vært i ketose over lengre tid. Men nå har jeg økt kh litt. Og her trives jeg veldig. Går ikke ned noe mer om jeg reduserer heller. Som sagt har prøvd

Ok. Hm. Nei da vet ikke jeg mer. Har du snakket med lege? Og er all apetitten din fysisk? Nå har jeg ikke flere ideer

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 22:37   #28
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Proteiner

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Ok. Hm. Nei da vet ikke jeg mer. Har du snakket med lege? Og er all apetitten din fysisk? Nå har jeg ikke flere ideer

Har tenkt tanken på om det faktisk kan være at hjernen vil ha mer enn det magen trenger. Men jeg blir faktisk skikkelig dårlig jeg hvis jeg ikke får spise. Nå har jeg jo aldri hatt det bedre før enn når jeg begynte på lavkarbo for jeg merker at blodsukkeret mitt er stabilt.
Kan gå lenge mellom hvert måltid. Men etter middagen da skjer det noe magisk føler jeg. Da blir jeg dårlig hvis jeg spiser lite og ligger våken hele natten og kroppen klør og kribler. Jeg tar jo vitaminer og magnesium. Men akk..... ja jeg kommer vel til bunns i det. Men fy søren det er vanskelig å holde seg nede på proteiner syns jeg.

Tusen takk for innspill dere

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 13:31   #29
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Proteiner

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Har tenkt tanken på om det faktisk kan være at hjernen vil ha mer enn det magen trenger. Men jeg blir faktisk skikkelig dårlig jeg hvis jeg ikke får spise. Nå har jeg jo aldri hatt det bedre før enn når jeg begynte på lavkarbo for jeg merker at blodsukkeret mitt er stabilt.
Kan gå lenge mellom hvert måltid. Men etter middagen da skjer det noe magisk føler jeg. Da blir jeg dårlig hvis jeg spiser lite og ligger våken hele natten og kroppen klør og kribler. Jeg tar jo vitaminer og magnesium. Men akk..... ja jeg kommer vel til bunns i det. Men fy søren det er vanskelig å holde seg nede på proteiner syns jeg.

Tusen takk for innspill dere

Du trenger ikke kutte alvorlig på proteiner fra dag 1! Har du forsøkt og redusere med feks 30-50 gram proteinrik mat til hvert måltid? Og kanskje du kan bruke en måned, og redusere enda mindre hver gang? Kroppen vil knapt merke det om du gjør det sakte og over tid. Den er smart, men KAN lures

Jeg tenker også en ting - hva spiser du annerledes til middag enn til frokost og lunsj? For det er bare etter middag at du får denne reaksjonen eller hva? Hvis du spiser annerledes til middag enn til frokost/lunsj, kan du spise "lunsj" på nytt til middag - bare med kanskje mer mengde om nødvendig og se hva som skjer?

Masse tanker fra meg igjen

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Proteiner tjeldberg Spørsmål og svar 5 07-08-10 17:24
Proteiner viet60 Ketolysekuren 4 31-10-09 14:58
Proteiner? beate Lavkarbo generelt 6 23-03-08 01:32
Proteiner ... cilemora Ketolysekuren 6 11-09-07 21:08
OE og proteiner mofe Optimal Ernæring 7 22-01-06 19:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no