Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Trenger litt hjelp her!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 20-12-11, 13:09   #26
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Trenger litt hjelp her!

Opprinnelig lagt inn av Joppeline, her.

I dag har jeg gått ned 600 gram, det etter en dag uten fløte. Mulig det ble litt mye de andre dagene, og jeg trenger det nok ikke hver dag.

Veier du deg hver dag? Det er første triks for å få vektnedgangen til å stoppe opp! Det fører bare til stress, som for de fleste stopper nedgangen, og ofte fører til at vi lagrer vann som igjen gir vektoppgang. Du blir alt for opphengt i noen uvesentlige gram opp og ned fremfor de lange linjene. Det skal så lite til å veie mer eller mindre enn morgen, alt fra vannsamling, menssyklus, matrester fra dagen før i magesekken osv.

Gammel 20-12-11, 15:30   #27
Joppeline
Medlem

Medlem siden: Oct 2008
Joppeline er på en erverdig vei

Mja, jeg vet ikke om jeg er enig. Jeg har daglig gått ned mellom 300 og 600 gram frem til jeg tydeligvis hadde litt for mye fløte i maten. Nå når jeg har kuttet den ut, er kroppen i gang igjen. Det ser ut som om det er tvilsomt at mine tanker ang vekta blir en hemmer. Da hadde jeg jo stoppet opp i vekt for lenge siden, og det hadde heller ikke hjulpet å slutte med fløten for en periode.

I forhold til det du skriver tenker jeg at det kommer litt ann på hvilke tanker man har i hodet når man går på vekta. For meg er ikke vektnedgangen no stress, har jeg gått ned så er det flott. Om jeg står i ro, så går det også greit. Jeg vil tro at akuratt det der er kan være både situasjons og personbetinget. Jeg vet at Mr. Ketolyse også sier det samme som deg, men der fikk du iallefall mitt syn på saken!

Joppeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 15:32   #28
Joppeline
Medlem

Medlem siden: Oct 2008
Joppeline er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Veier du deg hver dag? Det er første triks for å få vektnedgangen til å stoppe opp! Det fører bare til stress, som for de fleste stopper nedgangen, og ofte fører til at vi lagrer vann som igjen gir vektoppgang. Du blir alt for opphengt i noen uvesentlige gram opp og ned fremfor de lange linjene. Det skal så lite til å veie mer eller mindre enn morgen, alt fra vannsamling, menssyklus, matrester fra dagen før i magesekken osv.

Enig i denne her da! Og ser hva du mener! Jeg veier meg til ca samme tid per dag, selv om det er kjekt å se nedgangen, fører det ikke noe stress over seg. Bare mer motivasjon til å videre mestre det som jeg nå har satt igang!

Joppeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trenger litt hjelp her! svamp Spørsmål og svar 2 20-08-11 18:54
Jeg trenger litt hjelp fra dere som kan litt, om jeg spiser rett eller ikke? TreningsFrøkna Mer enn 30 kg overvekt 10 07-02-11 18:49
Ny og trenger litt hjelp Tulla 81 Dr Lindbergs 2 16-03-10 23:05
Helt ny og trenger litt hjelp av Torkil og dere andre med litt erfaring digger Ketolysekuren 4 07-01-09 22:35
Trenger litt hjelp! pixie Ketolysekuren 11 29-08-06 21:38

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:28.