Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger litt hjelp her!
Veier du deg hver dag? Det er første triks for å få vektnedgangen til å stoppe opp! Det fører bare til stress, som for de fleste stopper nedgangen, og ofte fører til at vi lagrer vann som igjen gir vektoppgang. Du blir alt for opphengt i noen uvesentlige gram opp og ned fremfor de lange linjene. Det skal så lite til å veie mer eller mindre enn morgen, alt fra vannsamling, menssyklus, matrester fra dagen før i magesekken osv.
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
Sv: Trenger litt hjelp her!Mja, jeg vet ikke om jeg er enig. Jeg har daglig gått ned mellom 300 og 600 gram frem til jeg tydeligvis hadde litt for mye fløte i maten. Nå når jeg har kuttet den ut, er kroppen i gang igjen. Det ser ut som om det er tvilsomt at mine tanker ang vekta blir en hemmer. Da hadde jeg jo stoppet opp i vekt for lenge siden, og det hadde heller ikke hjulpet å slutte med fløten for en periode. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
Sv: Trenger litt hjelp her!
Enig i denne her da! Og ser hva du mener! Jeg veier meg til ca samme tid per dag, selv om det er kjekt å se nedgangen, fører det ikke noe stress over seg. Bare mer motivasjon til å videre mestre det som jeg nå har satt igang! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Trenger litt hjelp her! | svamp | Spørsmål og svar | 2 | 20-08-11 18:54 |
Jeg trenger litt hjelp fra dere som kan litt, om jeg spiser rett eller ikke? | TreningsFrøkna | Mer enn 30 kg overvekt | 10 | 07-02-11 18:49 |
Ny og trenger litt hjelp | Tulla 81 | Dr Lindbergs | 2 | 16-03-10 23:05 |
Helt ny og trenger litt hjelp av Torkil og dere andre med litt erfaring | digger | Ketolysekuren | 4 | 07-01-09 22:35 |
Trenger litt hjelp! | pixie | Ketolysekuren | 11 | 29-08-06 21:38 |