Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#27 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere på vedlikehold ... og litt hjelp please ...
Men det har ganske mye å si det, denne bevegelsen på jobben! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon
![]() |
![]() |
#28 |
Gjest
|
Jo, men nå var vel poenget at dette kanskje ikke er nok da, hun går jo opp igjen... |
![]() |
![]() |
#29 |
Seniormedlem
Sv: Dere på vedlikehold ... og litt hjelp please ...Jeg tror mest på at det her er snakk om at kroppen trenger tid på å stabilisere seg. Hvor lang tid brukte du på å gå ned 45 kg? (jeg er full av beundring for denne bragden). Jeg skjønner godt at man er redd for at man legger på seg i en stabiliseringsfase, men et par kg opp er helt normalt. Så, når kroppen har vendt seg til denne vekten, og du er trygg på at du ikke går opp igjen på dette vedlikeholdskostholdet, så kan du gjøre en innsats for å gå ned disse to kiloene igjen. Men gi deg selv og kroppen din tid til å leve med vekttapet og kostholdet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Seniormedlem
Dette er forøvrig VELDIG gode resultater - du har ikke gått opp ytterligere! Dvs at kostholdet du nå har passer deg bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er sant! Jeg har ikke gått mer opp - slik du påpeker! "Glemmer" å se det positive vet du.... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#32 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du har jo vært, og er, veldig flink da Jabba !!! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Dere på vedlikehold - hvordan går det? | Jabba | Lavkarbo generelt | 4 | 02-06-11 19:09 |
Jeg trenger litt hjelp fra dere som kan litt, om jeg spiser rett eller ikke? | TreningsFrøkna | Mer enn 30 kg overvekt | 10 | 07-02-11 18:49 |
Hva gjør dere på vedlikehold? | marithja | Generell diskusjon | 1 | 05-11-09 22:35 |
Fersking som trenger litt hjelp fra dere som vet hva dere driver med | charri | Induksjonen | 12 | 14-04-09 19:27 |
Helt ny og trenger litt hjelp av Torkil og dere andre med litt erfaring | digger | Ketolysekuren | 4 | 07-01-09 22:35 |