Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > LCHF

Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

LCHF Low Carb High Fat – Lavkarbokosthold slik Annika Dalquist, Sofie Hexeberg og Dr. Andreas Eenfeldt anbefaler

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-04-12, 18:37   #476
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Hei på dere. Så trivelig å høre fra deg Severina; godt å høre at du har jobbet deg gjennom påskeøkningen. betennelse i hæl høres ikke godt ut, spinning eller ikke spør du meg Jeg misunner deg ikke følelsen etter mandag VSB; men unner deg å ha med deg den følelsen i lang lang tid

Jeg er enig med deg Milena ang følelser og mat som trøst, vi må (og kroppen med) lære å akseptere/leve med at vi må finne andre måter å få trøst på. Og det er en stor jobb; jeg har vel brukt bortimot 35 år av livet mitt på mattrøst - da er det ikke gjort i en feil å endre tankegangen. Altså jobbejobbejobbejobbejobbe

Og du Nerthus; er det ferdig med SDS nå??

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 19:15   #477
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Hei på dere. Så trivelig å høre fra deg Severina; godt å høre at du har jobbet deg gjennom påskeøkningen. betennelse i hæl høres ikke godt ut, spinning eller ikke spør du meg Jeg misunner deg ikke følelsen etter mandag VSB; men unner deg å ha med deg den følelsen i lang lang tid

Jeg er enig med deg Milena ang følelser og mat som trøst, vi må (og kroppen med) lære å akseptere/leve med at vi må finne andre måter å få trøst på. Og det er en stor jobb; jeg har vel brukt bortimot 35 år av livet mitt på mattrøst - da er det ikke gjort i en feil å endre tankegangen. Altså jobbejobbejobbejobbejobbe

Og du Nerthus; er det ferdig med SDS nå??

Jepp - klarte ikke gjennomføre helt, var matlei og spiste for lite... så nå er det ren lavkarbo uten så mye fancy-smancy Det er litt i samme stil som SDS da - litt større porsjoner, men samtidig færre av de.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 23:16   #478
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 55
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Dag fire av helvetesuka overstått!
Dag en og to gikk forbausende bra, men i går skled det ut med et kakestykke etter lunsjen Utrolig vanskelig å la være når du ikke får bestemme maten selv! Har bedt om lunsjbrikke da i stedet for snitter, så det går greit, men når du vet at du fortsatt har 8 timer arbeid foran deg etter lunsj så sliter jeg skikkelig.

På pluss-siden kan jeg notere meg at jeg har fått mosjonert to ganger, så litt motvekt har det blitt.

Vekta rokker seg ikke i det hele tatt (ubntatt oppover). Antar det skyldes tante rød kombinert med stress. Fårhåpentlgvis retter det seg når stressnivået går ned.

I morgen reiser vi på tur med jobben med usunn mat (les høykarbo) og alkohol. Det positive er at det ikke blir så mye mat, så jeg rekker antagelig ikke å gå så veldig mye opp!

God helg til alle når dere kommer så langt!

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 23:26   #479
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

God tur Festina Lente! Ta med deg ostekjeks, skivet ost, baby bel ost og LK-knekkebrød så du har å gomle på mellom alt det andre. Og så er denne uka som den er, og du gjør det beste ut av det - så blir det som det blir. Lykke til; jeg krysser fingrene for deg!

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 20-04-12, 10:19   #480
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Stor porsjon knekkebrød til steking her i dag. Hjelp av mannen da, for med en vond arm er ikke kjevling og røring tingen. Gitt opp jobb i dag. Satse på at ro er tingen for å få armen frisk.

Er kjempesulten om dagen, sikkert etterdønninger fra HK utskeielsen...

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 20-04-12, 10:19   #481
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 55
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Takk for oppmuntrende ord, Tarato!
Har vært på vekten i dag, og det er ned 500 gram fra forrige fredag, så det kryper sakte men sikkert nedover.

Ser ut som det er en innlagt "forsinkelse" i kroppen min slik at jeg får "betalt" for forrige ukes trim nå. Da blir jeg vel straffet for denne ukens utskeielser neste uke?!? Den som lever får se - god helg!

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 20-04-12, 18:05   #482
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

God kveld damer! Jeg kan notere 300 gram ned siden forrige fredag og angrer veldig på at jeg veide meg tidligere i uka for da viste vekta mer.... Må la være den snikveiinga tror jeg. Men 300 gram ned er 300 gram ned! Gratulerer til deg også Festina; den teorien din om trening og ettervirkning tror jeg stemmer så da vet du litt om hvordan neste uke blir. Men - det er jo ikke sikkert; ting kan skje

Misunner deg ikke vondt i armen VSB; men han mannen som kjelver og rører: han kunne jeg tenkt meg å ha et snev av

Jeg var på buksekjøp i dag; to bukser på Mexx som passet både over mage (uten at det ble en diger muffins hengende over kanten) og i lårene. Gjett om det var deilig da!! Kjempemotivert for å prøve nye klær (les: gamle i skapet)

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 11:14   #483
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Mannen i huset vil nok heller ha meg frisk, selv om det innebærer deltagelse i knekkebrødbaking.

Formen er dårlig, lavkarboen litt avslepen og for lite trening og frisk luft. Skikkelig nedtur her altså. Forsøke å komme meg tilbake til et strikt regime... Snu det til en positiv srkel...

Muligens litt matlei?

Håpet om å kutte mer i medisiner til uken svinner i hvert fall... SURT! Men vel til det beste...

Bra for dere som ser vekta gå riktig vei! God innsats. Her var det +0,9 sist uke, vel "fortjent" det og...

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 15:54   #484
Albatross
Seniormedlem
 
Albatross sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 40
Innlegg: 724
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Her har det stoppa på +400g

__________________
Albatross er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kaloribegrenset lavkarbodiett Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 16:16   #485
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 57
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

- 1 kg siden påske, sånn ca... Har mål om tre til, til midtsommer, så får vi se. Men jeg er glad jeg måler meg for jeg krymper i cm. Har fått mange komplimenter fra mange hold og det er deilig! Prøvde på meg en vårjakke jeg en gang ikke fikk igjen i fjor vår, og nå greide jeg å knappe igjen den og det var god plass inni Selv om jeg ikke raser ned i vekt så gir sånne ting glede

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 22:20   #486
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Så deilig med den jakka Fedona!

Prøver å holde fokus på bra mat her, så kanskje hode og kropp følger etter. Og så blir det puslespill med å se om datteras mageondt har sammenheng med noe sPesiell mat... Skrive og følge med der...

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 17:40   #487
suverene severina
Medlem
 
suverene severina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Akershus
Alder: 56
Innlegg: 101
suverene severina er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Fedora: er detikke deilig når klær passer igjen :-) selv har jeg gjennopptatt broken av både en kjole og et skjørt som det er noe sånt som 5 år siden sist passa bra når en har dårlig råd!

Er på seminar til i morgen og har allerede spist sjokolade..... Greide ikke motstå en snickers starta dagen m en spinningtime, så samvittigheten er nokså ren. Blir nok noen glass ikveld og, men har ingen planer om de store utskeielser. Passer seg ikke helt siden det er jobb.

Kjenner også dette m forsinkelser. Har hatt minstenoteringer dagen etter utskeielser med både alkohol, mye mat og chips og sånt. Så, noen dager senere, er det plutselig opp 1-2 kg og da tar det gjerne flere dager før de er borte igjen. Men alt i alt så går jeg ned, både i kg og cm. Så selv om det tar lenger tid enn jeg ønsker meg, så går det.

Ha en super kveld!

__________________


Kjære dagbok
suverene severina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mest i retning Hexeberg/LCHF Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 22:08   #488
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Minus 4.5 kg på 2 uker... måtte det fortsette!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 16:28   #489
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 57
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Minus 4.5 kg på 2 uker... måtte det fortsette!

Wow! Så bra! Du er flink

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 18:56   #490
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Heisann; er innom og leser. Har ikke vært i form de siste dagene og bruker tiden på sofaen framfor pc... Holder fokus på maten, selv om det blir mer enn vanlig Godt jobba hver og en, og særlig Nerthus!

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 19:59   #491
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 55
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Minus 4.5 kg på 2 uker... måtte det fortsette!

Kjempeflott! Du er superflink! Blir mer og mer overbevist om at jeg må prøve SDS (bare det roer seg på jobb - kanskje i juli en gang?)

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 20:04   #492
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 55
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Neeeeeeei, har ikke lyst å logge meg inn på lavkarbo.no, og da er det desto viktigere at jeg gjør det! Orker ikke å gå i detalj på all galskapen av mat, snop og manglende trim, men kommer ikke med noe tall på veiedagen i morgen. Tør rett og slett ikke gå på vekta - ikke i smug en gang!

Kommer sterkere igjen i løpet av neste uke. En liten trimtur med hunden nå, og en helg med alskens oppussingsaktiviteter så kryper jeg opp til en snikveiing over helga. See you

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 07:16   #493
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

78.4!!!! Hva skjer???

Vil ikke spekulere - bare nyte!

Til deg Festina: det er når du er mest sårbar du skal hit. Som nå. Snakkes i kveld?

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 10:07   #494
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 55
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Nyt det med god samvittighet, Tarato! Det er deg vel unt!

Jeg mobiliserte alt motet mitt og kravlet opp på vekta likevel - opp 1,4 kg.... Det vil liksom ingen ende ta - jeg går opp og ned de samme 2-3 kiloene. Når skal jeg komme forbi??

I kveld skal jeg på byen på første gang på lenge - gleder meg (og skal forsøke å holde meg i skinnet mtp nattmat etc ).

God helg til alle!

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 10:39   #495
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 57
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

78.4!!!! Hva skjer???

Vil ikke spekulere - bare nyte!

Til deg Festina: det er når du er mest sårbar du skal hit. Som nå. Snakkes i kveld?

Samme her 76.4?? Må være noe magisk som skjer

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 17:42   #496
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 55
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Hurra for magi!!

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 18:29   #497
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Jeg henger meg på jo-jo figuren. Se om jeg tør å trå på vekta i morgen. Snikveiing tidligere i uka viste i hvert fall ytterligere opp... Bare MYE, men riktig mat er ikke godt nok...

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 21:02   #498
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

God kveld! Så fint å se at du har vært innom Festina; nyt kvelden din og kos deg. Og du..dropp den nattmaten da

Gratulerer til deg også Fedona! Det er jo bare så bra å få være den som opplever nedgang - og ikke bare jojo/oppgang. Så til dere andre; det blir sjøh, bare vent; hold ut!

Nå er det helg, og i går oppdaget jeg at det er "langhelg". Skal jobbe litt mandag da, men så er det jo fri på tirsdag også Har hatt en del migrene den siste uka - håper inderlig den forsvinner til i morgen altså!

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 21:07   #499
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Halloisen! Alldeles tystnad her, og jeg som er skravlesjuk Jeg får skravle litt med meg selv i mens da

Har spist pizza i kveld; brukte Mama Lupeslefse som bunn, og i stede for tomatsaus laget jeg en saus av finhakket sopp surret i litt smør og creme fraiche, hadde på masse ost og skinke oppå. UTROLIG godt!

Har også bevilget meg et lite glass rødvin; migrenen har nesten sluppet taket, og jeg har en sort jeg tåler. Dagen har vært rolig; ingen trimtur/trening for å hindre at migrenen ikke skulle komme tilbake. Jeg har ryddet i klesskapet i stedet og har nå pakket et par poser med klær som skal sendes Fretex. Har også hentet fram klær som har vært for trange; og prøvd noe som fortsatt ligger "på vent". En bukse og en shorts som jeg aldri har likt/vært fortrolig med fordi jeg føler meg stor i dem er sendt avgårde. En god dag i så måte.

resten av kvelden skal tilbringes foran TV'n; nå er det finalen i Mesternes Mester som teller. Ha en god kveld alle sammen.

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!


Sist redigert av Tarato : 29-04-12 kl 10:10.
Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 29-04-12, 16:28   #500
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Denne liker jeg!

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Går man ned i vekt også på generell lavkarbo? dakota Spørsmål og svar 10 31-05-11 01:02
Går man ned i vekt med å spise SUNT (ikke lavkarbo) Kanskje Generell ernæringsdebatt 30 11-03-11 11:12
Har gått ned i vekt (det var ikke planen med å endre til lavkarbo-kosthold) meme Lavkarbo generelt 1 16-10-10 18:00
Er det noen som spiser lavkarbo, og IKKE vil ned i vekt? blå Vedlikeholdsdietten 3 03-11-07 15:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no